Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz gyuszos #282 üzenetére

    Ha a brutto/netto kapacitásra gondolsz, akkor az nem koreai specifikus. Az első Leaf-eket leszámítva, szinte minden autóban brutto kapacitással szerelik az akkut, hogy legyen miből degradálni. Ez egy okos megoldás, és neked felhasnzálóként teljesen mindegy, hogy ezt így oldják meg vagy máshogy, mert eleve a netto kapacitás képességével veszed az autót, amit így még évek múlva is hozni fog. Mint az a gyakorlat is mutatja.

    Nekem egy 28-as Ioniq van a Mercedes mellett. Ez léghűtéses. Azért példálózok vele, mert 3 évesen vettem, nálam van 3 éve, most 120k km-nél jár és még mindig 100% a SOH. Egy hete olvastam ki OBD-vel. Nem tudom Te mivel és miért példálózol, de nekem konkrétan van ilyen autóm, ahogy modern PHEV-em is van.
    A Mercedesben is brutto/netto kapacitású akku van, amiből én csak a nettót látom. Nagyon okos megoldás.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák