Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    válasz tkazmer #1079 üzenetére

    Én már nyúzom a próbaváltozatot, de eddig sehogy sem sikerült 500kByte alá szorítanom egy olyan modellt, ami .obj-ben 100kB alatt van. :( Ráadásul ehhez külön hozzájön a textura (87kByte). Vagyis mindenre jó, kivéve webre.
    Próbáltam azóta az Adobe Shockwave-et, amiben 69kByte+texturából megúsztam, csak sajnos jobban szaggat, mint silverlight-al.
    Szóval eddig ez a két használható Web3D megoldást találtam, de vagy lassan fog betöltődni, vagy szaggat egy nem túl erős gépen.
    Sajna elég sok 3D-s grafikát kell felhasználnom, úgyhogy silverlight-al 10MB+textura alatt nem úszom meg, shockwave-el igaz 2MB-ból kijön, de szaggat, mint a disznó.

    Az Actionscript alapú 3D-s megoldások (vagy elég sok) meg ötvözik a fenti két megoldás rossz tulajdonságait. :DDD

    Szóval várom mindhárom megoldás következő verzióját, hátha...

    Azt nem tudjátok, hogy a Silvrlight-nak kell szerver oldali támogatás, vagy valami windows kiegészítő? Nálam fel van rakva a gépre a 3.0-s .net framework, meg minden microsoft kütyü, így persze műxik, de nem tudom, hogy egy átlag felhasználónál (vagy pl. linuxos gépen) működne-e, és azt sem, hogy egy mezei PHP+MySQL-es tárhelyen menne-e?
    Utóbbit ki fogom próbálni hamarosan egy ingyenes tárhelyen, de előbbi miatt nem akarom lebutítani a gépemet.

    ui.: A MS oldalán azt írják, hogy kell neki silverlight (plugin?), és -net 3.0 framework. De azt nem találtam, hogy csak a fejlesztéshez kell, vagy a felhasználó oldalán is szükség van-e rá...

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák