- Windows 11
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- F-Secure termékek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Linux - haladóknak
-
IT café
WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
bghistvan
senior tag
Üdv,sziasztok!
Véleményetekre,és esetleg tanácsokra lenne szükségem(laikus vagyok,ezért ha valamit rosszul fogalmazok meg,kérlek ne kövezzetek meg).
Jó pár éve a hárombetűs szolgáltatónál vagyunk ......C
Lakossági internet és tv szolgáltatásunk van (500Mb internet+a tv csatornák egy SetTopBox-on keresztül HD csomaggal),és az utóbbi 1-1,5 hónapban az internet vagy teljesen megszűnik random,vagy ha éppen működik,akkor is csak "csordogál" ,de alig-alig.
Ez érvényes a Lan kábellel és a wi-fi-vel való működtetésnél is.
(ma pl a letöltési sebesség 0,25-0,40Mb/s -al működik.
Többször tettem bejelentést a szolgáltatónál,és ahogy ez lenni szokott,a szokásos szöveg:türelem,nyugalom.
1 hete volt kinn egy technikus,és megállapították,hogy túl erős jel jön be a koax kábelen a connect box-ba,ezért csillapítókat raktak az elosztóhoz,majd miután szintén nem lett jó a jel,cserélték az elosztót is,majd elköszöntek .
Távozásuk után cirka 1,5 óráig működött rendesen a szolgáltatás,aztán újra elkezdte random produkálni a jelenséget,ezért újra jeleztem a hibát,és ma kijött egy technikus megint.
Rámért a le-fel töltési sebességekre,és miután ő is meggyőződött arról ,hogy ugyanúgy fennáll a probléma,lecserélte a connect box-ot,és visszaállt a "normális" sebesség.
Hozzátette,hogy szerinte valaki zavarja a a jelet egy frekvencia elnyomóval a társasházbanAz új connect box hibátlanul tette a dolgát,majd a technikus eltávozása után kb 2 óráig működött is rendesen,de azóta megint ugyanolyan xar.
Miután felhívtam,hogy eddig tartott a második próbálkozás (már a connect box cseréjével is),ismételten azt mondta,hogy valaki zavarja a jelet szándékosan,és kössem össze az egyik eszközt Lan kábellel a connect box-al,és állítsak a frekvenciákon belül csatornákat,majd állítsak be fix ip. címet.
Nekem ez már kínai.
Tudnátok segíteni abban,hogy vajon mi lehet a probléma,esetleg bármilyen vélemény,vagy hogy hova is fordulhatnék,mert kezd a tököm tele lenni .
(társasházban lakunk,minden normálisan be van kábelezve,2,4Ghz-5Ghz-en használjuk az eszközöket)
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lightyear - befektetési app
- Renault, Dacia topik
- LEGO klub
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Autós topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- További aktív témák...
- iPAD 8 (2020) 98% aksi
- LENOVO IDEAPAD GAMING 3 -15.6"FHD 120Hz - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 -1 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen