A foodpanda hamm, bekapta a NetPincért

A foodpanda, a világ legnagyobb online ételrendelési vállalakozása bejelentette, hogy partnerségre lép a NetPincérrel, és így már a világ több mint 40 országában lesz jelen. A magyar együttműködésen túl a megállapodás a Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában, Montenegróban és Horvátországban működő partnercégeket is érinti. Néhány hete indiai és mexikói felvásárlásokkal erősítette pozícióját a foodpanda, de Közép-Kelet-Európában is piacvezető akar lenni. A régió kiemelt szerepet játszik a cég globális stratégiájában - írja közleményük.

A jelenlegi felvásárlási üzletnek köszönhetően a NetPincér és a foodpanda Magyarországon már több mint 550 étteremmel áll kapcsolatban. A vásárlók a továbbiakban is használhatják a Netpincér oldalát, ahogy a foodpandáról egyaránt megrendelhetik kedvenc ételeiket. Ez az átfogó online platform az éttermek számára hozzájárul a kiszállításból származó bevételek növeléséhez, ráadásul lehetővé teszi, hogy folyamatosan jelen legyenek az online és mobil környezetben.

A magyar üzlettel egy időben, a foodpanda azt is bejelentette, hogy Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában és Montenegróban felvásárolta a Donesit, míg Horvátországban a Pauza cégeket. A felvásárlások tovább erősítik a vállalt pozícióját a közép-kelet-európai régió hat országában. A foodpanda és partnercégei világszerte (Európában, Ázsiában, a Közel-Keleten, Afrikában és Latin-Amerikában) egyébként több mint 35 000 étteremmel állnak kapcsolatban.

Kováts Dániel, a NetPincér ügyvezetője elmondta, „A NetPincér 1999-ben úttörőként jelent meg a magyar ételrendelési piacon, amely mára piacvezetővé vált Magyarországon. A foodpandával most bejelentett partnerség lehetővé teszi, hogy még magasabb szintre lépjünk és az online ételrendelés egy még kényelmesebb módját kínáljuk fogyasztóinknak.”

Mivel a közlemény nem tartalmazta, rákérdeztünk az akvizíció részleteire, arra, hogyan fizet a foodpanda, hogy mi lesz a NetPincér alkalmazottakkal, illetve, hogy például a telefonos ügyfélszolgálat kapcsán várható-e változás. Rákérdeztünk arra is, hogy számíthat-e akár a FoodBook arra, hogy őket is megkeresi a vállalat. Várjuk a foodpanda válaszát a további terjeszekdési terveikkel, irányokkal kapcsolatban, illetve a NetPincér akvizíció részleteit.

Frissítés: A cég válasza alapján minden marad a régiben, így az ügyfélszolgálat, a NetPincér, csak a tulajdonos lett más. Egyebet gyakorlatilag nem kívántak hozzátenni a felvásárlás történetéhez, de a terveikről sem árultak el semmit.

Azóta történt

Előzmények