Digitális startupokba fektet Európa legnagyobb áruházlánca

Globálisan is terjeszkedésbe kezdene az e-kereskedelmi piacon a Carrefour.

Az Európa legnagyobb áruházláncának tartott Carrefour a Daphi nevű tőkebefektető céggel egyesíti erőit, és digitális kereskedelmi startupokba fektet – a cél az, hogy globálisan is terjeszkedjenek az e-kereskedelmi piacon a következő négy évben.

A Dastore tőkebefektetései alap 80 millió euróval indít majd, ígéretes, feltörekvő francia startupokat és globális cégeket céloznak meg, hogy a Carrefour innovációközelben maradhasson – állítják.

Tavaly arról beszélt az áruházlánc, hogy 3 milliárd eurót költ majd el a következő 4 évben a digitális terjeszkedésre, ami alapköve lesz a stratégiának, amely biztosítaná, hogy az Amazon előtt maradjanak.

Azóta történt

Előzmények