Még idén megérkeznek a reklámok a Netflixre

A Netflix állítólag arról értesítette a dolgozóit, hogy még az év vége előtt megérkeznek a szolgáltatásba a reklámok.

Egy ideje nem titok, hogy a Netflix a csökkenő előfizetői táborra, a streamingszektor bővülési korlátaira és a befektetői bizalmatlanságra egyrészt a jelszómegosztás felszámolásával, másrészt a reklámok bevezetésével válaszolna.

A The New York Times forrásai szerint utóbbira hamarabb sor kerül, mint gondolnánk: a Netflix ugyanis arról értesítette a dolgozóit, hogy a tervezettnél hamarabb, még az idei év vége előtt elindítja a csökkentett árú, de reklámokkal támogatott előfizetői csomagját a streamingszolgáltatásnak.

A jelszómegosztásra szintén ekkor csapnak majd le, az új csomag megjelenésével egyszerre – erről szintén értesítették állítólag a dolgozókat, és azt remélik, az intézkedés segíti majd a további növekedést.

A Netflix számára nem elég, hogy több mint egy évtized alatt most először veszített előfizetőket, a jövőre nézve még nagyobb veszteségeket ígér a cég, bár a világjárvány nagy robbanásai után általánosak a visszaesések az előrejelzésekben, minden cégnél.

A Netflix azt reméli, hogy mivel az HBO Max és a Disney+ esetében beváltak a reklámmal támogatott csomagok, számukra is kedvező változást hoz a lépés.

Azóta történt

Előzmények