- Crypto Trade
- Microsoft Excel topic
- PHP programozás
- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Linux kezdőknek
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- DIGI kábel TV
-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaraDani
addikt
válasz akela91 #11249 üzenetére
"Ti a kormányon váltotok sebességet (gombbal pl), vagy a váltóval? Gondolom gyorsabb gombbal, de feelingesebb váltóval"
Én ahogy az igazi autót váltani kell, ha mondjuk régi autóval versenyzünk épp, akkor bizony H váltózok és Heal and toezok rFactorban is
Szerencsére az újabb igényesebb szimekben, és az igényesebb rFactorban modokban már jól megvan oldva a dolog. Nem igazán lassabb a váltás akár H váltóval és heal and toe technikával sem ha jól csinálod.Race 07-ben példaul szinte midennel egyerételműen a szeki lenne az élethű. Kivétel pár extra forma meg sportkocsi ahol pillangó, meg a wtcc bmw, ami akkor még H váltós volt nem szekis.
Amúgy DFGT-n is van pillangó váltó csak gomb és nem fül, meg ott lesz a szekvenciális. Modern versenyautókat ezzel a ketővel lefeded.
[ Szerkesztve ]
-
F4Zi
tag
Sziasztok!
A PTR pedálmodról tud valaki valamit? Úgy értem, hogy kb fél éve próbálkozom, de nem kapok választ se e-mailben sem az oldalukon. Sehol. Nem lehet többet kapni? -
prtvlogan
aktív tag
válasz N€T0X|N #11244 üzenetére
Tudom, de régebben nem érdekelt a szimulátorozás, F1 99-et alap beállításokkal játszogattam, és tetszett, hogy rengeteg mindent lehet állítani benne, de gyakorlatilag a guminyomáson kívül máshoz nem nyúltam, nem értettem hozzá..Két-három éve fordult a helyzet, Jelenleg a Race Injection, és a Project Car van fent a gépemen, ezeken szoktam gurulni, ha időm engedi. Bár a Cart mostanában hanyagolom, a friss verziók mindig megkavarnak. A Race 07 rendesen be volt/van állítva nálam, rászántam az időt, átolvastam a fórumot, és mivel nem értek hozzá, kipróbáltam egy-két hozzáértő beállításait. Amelyik a legjobban bejött, meghagytam, majd finomítottam rajta egy picit. Ehhez képest tegnap ugyanazokkal a beállításokkal játszhatatlan.. Persze, hogy bosszant, mivel játszani szerettem volna, nem kormányt állítgatni.
Az NFS sajnos már nem köt le, a 4-el játszottam utoljára, ami akkor fantasztikus volt, mostmár jobb szeretek szimulátorozni, bár időhiány miatt csak offline, viszont képes vagyok a beállításokban elveszni, lévén "csak" két, három éve van kormányom is, ami annak fényében, amennyit időben rá tudok szánni, nem sok... -
Joshi
titán
Én is most érdeklődtem és állítólag alkatrészhiány van, egyébként itt a topikja a PTR modnak. Sanszos hogy már nem is lesz vagy ha lesz akkor ki tudja mikor.
-
Joshi
titán
válasz prtvlogan #11253 üzenetére
A Race07 autóbeállítása: igazából csak az alábbi beállításokhoz érdemes nyúlni elsőkerekes autónál.
sebességváltó áttétel - mindig az adott pályához igazítani
guminyomás - itt időmérőre magasabb érték kell versenyre alacsonyabb nehogy túlmelegedjen
benzin mennyisége - időmérőre csak néhány körre való
kerékdőlés - időmérőre negatívabb értékre állítani
szárny - Monza 1-re a többi magasabb értékre, minél magasabb annál nagyobb tapadás lesz a hátsó keréken ez jó a kanyargós pályákon viszont alacsonyabb lesz a végsebesség
fékerőeloszlás - általában 58:42 de az a lényeg hogy az első kerék ne blokkoljon
fékerő - 95%
kormányszög(azt hiszem ez a neve) - minél nagyobb szöget használsz a kormányon annál magasabbra kell állítani
kerékösszetartás - esetleg időmérőre nagyobb összetartás de ez nem igazán szükséges mert hamar megeszi a gumitA fenti értékek általában kis különbségekkel de minden pályára érvényesek, mindenképpen neked kell megtalálni a legjobb beállításokat a vezetési stílusodhoz. Itt olvashatsz részletesen a beállítások miértjéről. Jó játékot mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
-
prtvlogan
aktív tag
Köszi a kimerítő választ! Az általad linkelt oldalt még nem ismertem, érdekes lesz átböngészni! Vannak otthon "beállítási segédleteim" kinyomtatva, de olyan szintű tapasztalataim, mint itt is, (illetve szimes fórumokon a kollégáknak) sajnos nincsenek. Állítok valamit, aztán megnézem javulok-e köridőügyileg, ha igen, lépek tovább, ha nem, akkor elindulok visszafele. De hogy mit miért állítok, sajnos sokszor fogalmam sincs! Pl Diffizár, ok, hogy elolvasom, amit írnak róla, csak sajnos nem mond semmit. Pl, ha egyenetlen úton lágyabb rugókat kell használni a jobb tapadásért, azt megértem, tudom, hogy miért állítom, és tudom, hogy mikor kell állítani. Mindenesetre nézegetem már régóta a videókat, olvasom a fórumot, és ha azt mondhatom, hogy az elején semmit nem értettem a leírtakból, mostanra már elmondhatom, hogy valamit már megértek.. Bár az kétségtelen, hogy csak egy kis részét..
Ennyit erről, ne haragudjatok, hogy telioffoltam a fórumot, az eredeti kérdésem a kormányra vonatkozott, otthon megpróbálom beállítgatni!
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
-
Joshi
titán
-
F4Zi
tag
Oké, köszi a választ és a linket(egyébként már megtaláltam ezt a fórumot is). Úgy néz ki akkor le kell mondjak a PTR-ről... Akkor viszont másik kérdésem, ki mennyire ajánlja az AP Electrix Load Cell termékét G27-hez? Utána néztem, amit össze lehet szedni nagyjából azt összeszedtem, de hosszútávon mennyire tartós a cucc? Mert innen az a kis gumis cucc nem tűnik valami strapabírónak. Van-e valakinek ilyen?
A CSR Elite-ről meg inkább nem kérdezek, az lenne a tökéletes, csak kicsit sok az az 56000 szállítással egy pedálra.
-
KaraDani
addikt
"guminyomás - itt időmérőre magasabb érték kell versenyre alacsonyabb nehogy túlmelegedjen"
Ennél picit nem stimmel a magyarázat. Ami nyomás a gumiba kerül a garázsban az a hideg nyomás és ez változik, ahogy melegedik a gumi úgy nő a nyomás. Úgyhogy az optimális meleg nyomást kell megtalálni az adott pályára. Ha ez megvan ki kell tesztelni, hogy versenykörülmények között mekkora hideg nyomással indulva fog erre beállni a gumi pár kör után. Időmérőn azért állítanak általában ennél nagyobb nyomást, mert rövidebb etapból kell elérni az ideális meleg nyomást, nem egy 4-5 körösre koptatott gumin szeretnéd elérni, hanem lehetőleg egy felvezetőkör után a friss gumin szeretnél gyors kört futni.
Itt látszik mért fontos a helyes nyomás, akkor a lehető legnagyobb az aszfaltal érintkező rész.
A fékerőelosztás meg fékerő nagyon szubjektív, nagy mértékben változik, hogy mi az ideális, a vezetési stílustól függően,
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok
Az lenne a kérdésem hogy G27-nél az teljesen normális jelenség, hogyha nincs erősre állítva a középrehúzás, akkor középre állítva a kormányt könnyebb jóval mozgatni mint amikor tekerek rajta pl 90 fokot? Magyarul pl balra jobbra 30 fokot tekerve normális hogy van egy kis FFB lyuk?
Csak mert nincs olyan játék szinte, aminél ne tapasztalnám hogy amikor középen van a kormány, és csak picit kell kormányoznom, akkor ott jóval gyengébb az FFB ereje, mint amikor pl beveszek egy hajtűkanyart.
Fanatec kormányoknál pl van ilyen?
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
F4Zi
tag
válasz jozsi252 #11261 üzenetére
Az FFB Lyuk a fogaskerekes motoros ForceFeedbackes kormányok sajátossága. A G27 ilyen(Nekem is az van. Szokj hozzá, nekem már fel sem tűnik. És igen a Fanatec-nek nincs FFB-lyuk, mivel szíjakat haszál az FFB-hez nem pedig fogaskeretek mint a Logi. A Thrustmaster is szíjas. Részemről a szíjast kedvelem jobban, de már megszerettem a G27-emet így ahogy van. oldalanként kb 20-25 fok nekem, így szemre nehéz megmondani, de ez teljesen normális.
-
akela91
addikt
Race Injection és Race on csomagok külön vannak ugye telepítve. Ha el akarom indítani az STCC1 és STCC2-őt akkor külön kell elindítanom is. Illetve külön mindkét Race07-et be kell állítanom (user settings). Van rá mód, hogy egybegyúrjam őket?
-
akela91
addikt
Rally Szimulátorok közül melyiket ajánljátok?
-
neilszab
őstag
válasz jozsi252 #11265 üzenetére
Bocsánat, az oké, hogy van egy minimális FFB lyuk, na de az is értelem szerű, hogy minél jobban forgatod el a kereket, annál nagyobb erővel akar visszatérni, tehát szerintem logikus, hogy kisebb fordításnál kisebb az FFB!
Középre húzást meg nem nagyon szoktunk állítani, mert egy szimulátor esetében ha jól van beállítva a futómű geometria, akkor elve középre húz a kormány: Kormány Kalauz - beállítások
akela91:
Richard Burns Rally - nem mai darab, de azóta se jött ki jobb! (nincs is más)[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
roberto211
őstag
Sziasztok. Tervezek valami nagyon "alap" kormányt venni,és tőletek szeretnék segítséget kérni.
A lényeg az,hogy mivel néha-néha használnám meg annyit nem játszok,hogy profi kormányt vegyek ezért 8-9 ezer forintig milyen kormányt ajánlotok(pedállal+a kormány mögötti váltó előny) ami ebben az árban a best buy?Üdv: roberto211
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
likeaRAINBOW
senior tag
Sziasztok.
Éérdeklődnék, hogy egy fekete logitech MOMO megér 10k-t? vagy inkább keressek másik kormányt, akár a kicsit drágább kategóriából?
Köszi
-
Wartburg84
csendes tag
válasz roberto211 #11268 üzenetére
"Sziasztok. Tervezek valami nagyon "alap" kormányt venni,és tőletek szeretnék segítséget kérni.
A lényeg az,hogy mivel néha-néha használnám meg annyit nem játszok,hogy profi kormányt vegyek ezért 8-9 ezer forintig milyen kormányt ajánlotok(pedállal+a kormány mögötti váltó előny) ami ebben az árban a best buy?"Egy jó billentyűzet.
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Helló
Haverokkal néha-néha elszoktunk járni Gokartozni, viszont én olyan lassú vagyok mint a csiga az akácerdőben annak ellenére, hogy kitaposom a szemét. Ezen szeretnék kicsit javítani.
Melyik játékot ajánljátok arra, hogy otthon egy kicsit gyakoroljon az ember? Logitech G25-öm van (a főnix)
THX a válaszokat.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Jack@l
veterán
válasz Predator2 #11271 üzenetére
A gokart-ot, a való világ nevű oprendszeren fut A lényeg hogy a legkevesebbet fékezd kanyarok előtt és a legideálisabb íven menj. Szóval a lehető legnagyobb íven kanyarodj, ne kormányozd túl feleslegesen és driftelj mert attól lelassulsz.
UI: volt pár oldallal hátrébb egy jó gokartos szimulátor kitárgyalva itt[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Predator2
addikt
válasz Jack@l #11272 üzenetére
Csak az a baj, hogy a pénztárca nehezen töltődik újra ebben a való világ nevezetű op rendszerben.
Most már viszonylag elég régóta követem a topicot de nem találkoztam az általad említett Gokart szimulátorral.
Ha megtalálod vagy esetleg valaki más emlékszik rá azt megköszönném.THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Exelsior
senior tag
válasz Wartburg84 #11270 üzenetére
Szia kezdésnek ezt ajánlom: [Logitec formula EX]
Én is ezzel kezdtem. kormány mögött is van váltó. Használtan már 5-7 ezer forintért már elég best buy termék.
vagy még a MOMO de ezt én nagyon nem használtam csak ritkán annyira ismerősnél.Néhány oldalon láttam eladóba.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Samsung galaxy fold 4 12/256 gb ,- Samsung Odyssey G6 S32BG650,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,Ryzen 3600, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 2X16GB,GeForce-RTX-3080-GAMING-TRIO-PLUS-12G-LHR/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,keychron k8,ROG Pugio II/Logitech G935
-
Predator2
addikt
válasz akela91 #11274 üzenetére
Hát nem tudom, hogy vagytok vele, de nem tudom normálisan beállítani G25-höz. Egy picit fordítok a kormányon és rögtön keresztbe áll a Gokart mert annyira hirtelen fordul. Ez minden de nem reális.
Ha valaki tudna képet mutatni, hogyan kell rendesen beállítani azt megköszönném.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
likeaRAINBOW
senior tag
Sziasztok.
Jutányos áron hozzá tudok jutni egy Logitech Driving Force GT kormányhoz (17k). Az lenne a kérdésem, hogy mik azok a dolgok, amikre figyelni kell egy használt kormány vásárlásnál? Kapok rá pár nap garanciát, gyorsan végig kééne nézni, hogy lehet-e vele problééma.
Köszi
-
neilszab
őstag
válasz likeaRAINBOW #11278 üzenetére
Ez a listát G25-höz írtam, de fenntartásokkal jó ide is:
Checklist használt kormány vásárláshozSzimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
leszilaci
csendes tag
-
cyberkind
félisten
Megkérdezném a topik lakóit, mi a vélemény Compaku kormányáról ?
Nem akarok várni 2 hetet amíg talán megjön a kormány a boltba, ha megjön !Paranormal Cocktivity
-
-
neilszab
őstag
válasz leszilaci #11280 üzenetére
Pedig a GT5 még kevés is hozzá, hogy igazán kihasználd.
Én most zártam le a kapcsolatom a GT6 demóval, sajnos a konzolos "szimulátorok" minden tekintetben nagy lemaradásban vannak a PC-és címektől. Mondjuk a PS3 kevés is hozzá, hogy kihajtsa a GT-t, talán majd az új konzol generáció masszívabb alapot biztosít a fejlesztőknek.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
arty
veterán
válasz neilszab #11285 üzenetére
A minden tekintet kissé erős. Lássuk pl. az offline tartalmat. Na, az pécén kvázi a nincs kategória.
De elmerenghetünk a grafikán vagy épp a kuplung-kezelésen is[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
SzegediKrisi
csendes tag
Sziasztok!
Milyen jó minőségű kormányt ajánlotok váltóval 45000-ig bezárólag?
Előre is köszönöm.
-
akela91
addikt
Elvileg ma hozza a futár a vadi új DFGT-m, 2 év garival. Már tűkön ülök...
-
SLC09
tag
-
akela91
addikt
Azt hiszem meg van a kedvenc autó és pályám.
Honda Accord R 2008 - Knutstopr 2010Itt nézem a köridőket: [link], és hát van hova javulni. Olyan 4 másodperccel vagyok lemaradva, de ma van elsőnek kormány a kezemben, lesz ez jobb is.
Apropó, bejönne a Seat TDI is, ha nem lenne leszabályozva annyira a fordulatszám.
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz neilszab #11297 üzenetére
Persze, látom a köridőkön, de nem visít, és ez zavar
Amúgy amit írtam pályát előbb, a hondának az alap váltóbeállítása elég szánalmas erre a pályára. MIvel 6-osba kb nem is kellett váltani a célegyenesbe sem, ezért teljesen megváltoztattam.Illetve az gáz ha csak a "pillangó" váltót használom? A szekis váltó nem jön be, max rallynál.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Sziasztok!
Logi Driving Force GT-hez lehet G25/27 váltót és pedált csatlakoztatni?
A gyári pedálok kicsit már gagyinak tűnnek nekem, plusz ott van az a "gyönyörű" váltógomba.
Anno Logi DFP-vel nyomtam, de már anno sem tetszett így a szett.
G27-et gyártási hiba miatt visszavittem tavaly a boltba, de a váltója és pedáljai sztem elég profin vannak összerakva, s jó lenne még használni ezeket a GT-hez is, persze csak ha lehet.
Előre is köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- i9 14900 HX ASUS ROG STRIX G16 (2024) 2560 x 1600 (Retina) Matt kijelző , bontatlan , garanciával
- Eladó TP-Link Archer TX50E AX3000 PCI-E WiFi 6 kártya
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független megkímélt 2025.12.27. Apple garancia!
- ASUS DUAL GEFORCE RTX 3050 OC 8GB GDDR6
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512 Fantom fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs