-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bmatty
tag
Hello
Hasznaltan szereztem egy DFGT, a kerdesem az lenne hogy igenyelnek ezek valami karbantartast erdemes kitakaritani neha?
Steam id: Mathias, Battlelog/Origin id: Mathias_hun
-
őstag
Üdv
Tegnap előszedtem a szekrény mélyéről a DFGT-m,hogy csapassak egyet,de szembesültem egy "apró" problémával:nincs meg a táp.Át lehet ezt valahogy hidalni,mert úgy látom,Usb-ről nem kap elég áramot,vagy valahonnan kellene egy új táp?(honnan vajon )
XXX
-
_stick_
őstag
Sziasztok!
Erről mi a véleményetek? Első kormányom lenne, NFS Shit, test drive, F1, stb -re használnám, szimulátorokra nem. Váltás, FFB egyelőre nem szempont. -
wolf033
senior tag
válasz _stick_ #10411 üzenetére
Szia!
Én is így kezdtem annak idején, hogy csak úgy vettem egy kormányt. Te ne tedd. Hallgass a többiekre. Én nagyon megbántam, hogy annak idején egy Genius kormányt vettem. Hála istennek tönkre ment és vennem kellett egy másikat viszont azt már sok utána olvasással vásároltam így jutottam el a DFGT-hez (azóta már G27 van ). Megfizethető és minden benne van ami kellhet. Van FFB, 900 fokos a kormány (ami ha nem kell akkor leveheted kisebbre) és elég strapa bíró. Én nem ismerem ezt a Thrustmaster kormányt de inkább vennék egy Logi DFGT-t. Ha szerencséd van akkor használtan hozzá tudsz jutni nem túl drágán.
-
Joshi
titán
Egy kis segítségre lenne szükségem, hozzá tudnék jutni egy Logitech Driving Force GT kormányhoz aminek a kormány része zsír új de a pedálja szét van barmolva. Az illetőnél rosszalkodott a pedál potmétere mire nekiállt megjavítani ami kudarcba fulladt és inkább vett egy másik DFGT kormányt. Na szóval a kormány nincs kibontva se de ugye a pedál ebben a formában használhatatlan. A kérdésem az az lenne hogy a DFGT-hez lehet külön pedált kapni valahol? Nem feltétlenül kellene a gyári sőt ha lenne valami G25/G27 féle az lenne a legjobb. Válaszokat előre is köszi.
-
Jack@l
veterán
A g25/27 pedálját át tudod drótozni a dfgt-hez, pár vezetéket kell csak átkötni (csinálni kell egy toldót com portos csatlakozókból)
UI: ha a műanyagot/fogaskereket nem törte el, akkor egyszerű potival is meg tudod javítani a pedált.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
F4Zi
tag
G25/27 pedált csak gy tudsz csatlakoztatni, ha nem használsz kuplungot, mert a DFGT-t 2 tengelyre tervezték nem 3-ra. Vagy szerzel egy DFGT pedált, vagy valahogy megcsinálod a mostanit. Ha nem sérült a műanyag része, csak a poti szar, egyszerűen szerezz valahonnan egy új potit. De mindenképp a legolcsóbban úgy jösz ki ha valahogy életre bírod a mostani pedálszettet. g25/7 pedálnak azért nem látom értelmét dfgt-hez mert viszonylagosan drága egy olyan pedál(asszem 15k környéke használtan, de rég nem néztem), és kuplungot ígyse úgyse tudsz használni, csak akkor ha veszel hozzá még 10ezerért átalakítót. Szóval szerintem próbáld meg a mostani pedált, vagy szerezz hozzá egy ugyanolyat
-
giigz
veterán
Sziasztok!
A Genius Speedwheel 5 PRO kormányt tudnátok nekem egy kicsit jellemezni?
-
seawolf570
aktív tag
Sokat ne várj tőle. Kérdés mire lenne használva, ki használná.
Mérete és a kormány pozíciója (rögzítés után), szerintem alkalmatlan szimulátorozáshoz. Arcade játékok esetén még mindig jobb a billentyűzet, ezt mondom úgy, hogy van egy Fanatec GT3 RS kormányom.
Ha ki szeretnéd próbálni a szimulátorozást és ez az árkategória a megengedhető, akkor inkább egy használt Logitech MOMO vagy Thrustmaster RGT. Ennek a duplájáért használt Logitech DFGT, a kettő között pedig használt Logitech DF Pro.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
giigz
veterán
válasz seawolf570 #10423 üzenetére
Leginkább F1 2012-vel használnám, és azért szeretnék jó köröket menni... Nagyon akadályozna ebben egy ilyen olcsó kormány?
-
Jack@l
veterán
Feletted leirtak mindent. Kidobhatsz az ablakon egy geniusnyi zsét, vagy vehetsz már használható kormányt a Momo/DFGT személyében. (feltéve ha nem 1-2 hétnyi fellángolásról van szó)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
seawolf570
aktív tag
Ha csak az F1 miatt kell, akkor sem ajánlom, mivel ez a kormány csak 180 fokot fordul, ami iszonyat kevés egy igazi F1-es autó kb. 540 fokos kormányelfordulásához képest. Jó beállítások mellet egy MOMO-val vagy RGT-vel sokkal többre mész, mert azoknál 270 fok az elfordulás. Arról nem is beszélve, hogy akkor megkapod a műterhelést is (FFB), ami azért sokat javít az élményen, ha másért nem, akkor azért mert valódibb ellenállása lesz a kormánynak elforduláskor, mert nem egy rugó húzza vissza középre, hanem motor.
A 270 fokos elfordulással sokkal precízebben tudsz kanyaríveket leírni, nem lesz "ideges" az autó kanyarodáskor. Természetesen egy 900 fokos elfordulásra képes kormány lenne a legjobb, amit visszabutítasz 540 fokra. Ami a MOMO és az RGT mellet szól még, az a kormány tengelyének az alátámasztása, ami mindkét esetben fém golyóscsapágyas. Ez sokkal masszívabb, stabilabb és strapabíróbb mint az általad linkelt "fröccs öntött szörnyeteg" műanyag tengelye (műanyag perselyben), ami pár óra használat után lötyögni fog (ha már nem új korában), mint "Katiban a gyerek".
Természetesen a te pénzed, neked kell döntened. Azt sem kell elfelejteni, hogy használt termék esetén általában nincs garancia, ezért mindig ki kell próbálni vétel előtt. Amúgy a MOMO vagy a DFGT (általában) legalább javítható ha elromlik, a Geniusra azért ezt nem merem állítani, ha mégis, nem igazán éri meg vagy nem érdemes.
Egyébként meg ha csak fellángolás, akkor inkább ne vegyél semmit, mert az ágy alatt fogja végezni vagy a szekrény tetején. Ha van rá módod, előtte próbálj ki egy valamirevaló kormányt valahol, az a legbiztosabb.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
wolf033
senior tag
Én csak magamat tudom ismételni ráadásul szintén F1-hez vettem az első kormányom. :
"Szia!
Én is így kezdtem annak idején, hogy csak úgy vettem egy kormányt. Te ne tedd. Hallgass a többiekre. Én nagyon megbántam, hogy annak idején egy Genius kormányt vettem. Hála istennek tönkre ment és vennem kellett egy másikat viszont azt már sok utána olvasással vásároltam így jutottam el a DFGT-hez (azóta már G27 van ). Megfizethető és minden benne van ami kellhet. Van FFB, 900 fokos a kormány (ami ha nem kell akkor leveheted kisebbre) és elég strapa bíró. Én nem ismerem ezt a Thrustmaster kormányt de inkább vennék egy Logi DFGT-t. Ha szerencséd van akkor használtan hozzá tudsz jutni nem túl drágán." -
N€T0X|N
őstag
válasz seawolf570 #10427 üzenetére
Sztem 420-480 fok körül használják F1-ben, de ez mondjuk mind1. Geniust én sem vennék, mert volt 1-2-höz szerencsém élőben és hát.... kriminális minőség (a drágábbak is). Bár egy F1 2012-ben olyan fos az ffb, hogy nem biztos, hogy előnyt jelent egy olyan kormány, amiben van.
Sent from my keyBoard
-
Jack@l
veterán
válasz N€T0X|N #10429 üzenetére
Akkormán én is beszállok egy 320-380 fokos tippel
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
giigz
veterán
Köszönöm mindenkinek a segítséget
-
BMWFan
aktív tag
Sziasztok! Milyen kormány a "Logic3 Topdrive GT" Hány fokban fordul? Valakinek van vele tapasztalata?
-
KaraDani
addikt
Codemasterses F1-hez a 270-fok szerintem pont jó, 180 kevés 300 felett kezd sok lenni, se steering lockot se áttételt, semmit nem lehet állítani a játékban.
-
seawolf570
aktív tag
Szerintem ezen már ne vesszünk össze, de 360-nál biztos többet fordul. A linkelt videón Button kb. a 360-hoz képest (180 +180) kb. + 45 fokban fordítja el a kormányt ezt megszorozva 2-vel 90-et kapunk, amit hogyha hozzáadunk a 360-hoz 450 lesz a végeredmény. Szerintem ez még nem volt kopp (gondolom nem a Loews kanyarhoz lövik be a kormányt, tehát a videón láthatónál biztos többet fordul), minimum még 45 fokot fordul az a kormány. Ha ezt ismét megszorozzuk 2-vel az 90 és ha hozzáadjuk a 450-et máris 540 a végeredmény. Véleményem szerint ez istállótól is függhet, ha a videót vesszük alapul akkor valahol 450 és 540 között lehet. Én eddig úgy tudtam, hogy a gokartoknál jellemző a 360 és 420 közötti kormányelfordulás, de ha nem így van akkor javítsatok ki, nehogy tévhitben éljek.
Szerintem jó lenne valahol megnézni (én eddig nem találtam hiteles forrást, de keresgetek), legalább akkor ezt mindenki tudná.[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
F4Zi
tag
válasz seawolf570 #10436 üzenetére
Az én tippem 450 fok Kb 45fokot fordítanak szerintem túl a 180-on(oldalanként).
Basszus most néztem hogy már írták hogy 450fok.... Na nembaj, majd legközelebb előbb írok
[ Szerkesztve ]
-
seawolf570
aktív tag
válasz BMWFan #10432 üzenetére
Remélem N€T0X|N nem sértődik meg ha a szavaival élek, szerintem "fos". Még a Genius-nál is nagyobb.
De a viccet félretéve, tényleg az. Ezektől a kormányoktól ne várjatok nagy csodát, inkább csak szenvedés van vele, aztán a hozzá illő helyen végzi (ágy alatt, szekrény tetején, a padláson, később amikor a kutyának sem tudod eladni és csak útban van, lomtalanításkor a kuka mellet).
Egyébként szerintem ezt még a kukás sem viszi el, mivel elektronikai készülék és veszélyes hulladéknak számít (kukába, vagy az mellé ne tegye senki).
Tényleg komolyan. Szerintem néz meg pár videót róla, ha beírod a Google-ba kidob párat, szerintem nem meggyőzőek. Egyébként csak 180-at fordul összesen (90-90), nincs normális rögzítője a tappancsokon kívül, nincs FFB, egyszerűen gagyi az egész. Ez semmire sem jó, max arra, hogy kidobd a pénzed az ablakon. Egyébként ha van időd, olvasgass vissza a fórumban (tudom rengeteg HSZ van), szinte mindenkit lebeszélnek az ilyen szörnyetegekről. Akit nem sikerül, az saját kárán tanul. Ennél tényleg jobb a billentyűzet vagy a joy (én mondjuk a joy-t is utálom) és akkor a pénzed is megmarad. Neked is csak azt tudom mondani, a te pénzed, te döntesz.
Én egy fillért sem adnék érte, sőt ha valaki meg akarna ajándékozni vele, feljelenteném (valami környezetkárosító szabályszegés vagy hulladékgazdálkodás rendjének megsértése miatt).
N€T0X|N
Írtad nemrég valahol, hogy a pCARS FFB-je miatt a "hányinger kerülgetett" (vagy valami hasonlót). Nekem is rengeteg problémám volt vele a GTR3 RS-el, nagyon fals volt az egész, sokszor kezelhetetlen volt az autó. Ha minden igaz rájöttem mi okozta az egészet, a hétvégén elég sokat toltam vele és most jónak tűnik (kezesbárányok lettek az autók), most már élvezetes volt az egész.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
N€T0X|N
őstag
válasz seawolf570 #10438 üzenetére
Ah, ilyen sokat használom?
pCARS-tól már megváltam, így bár érdekel a megoldás, de kipróbálni most nem tudom.
Ja, még az F1-hez annyit, hogy az áttételt változtatják tudtommal Monacóban is, de kormányszöget nem hiszem. Átfogást konkrétan nem látsz a mai F1-ben, pedig 540-hez az kellene (ezekkel a kormányokkal neccesnek is érezném kicsit, bár biztos megoldanák, ha muszáj volna ).
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
BMWFan
aktív tag
válasz seawolf570 #10438 üzenetére
Köszi! Lebeszéltél róla!
-
Jack@l
veterán
Jó, de a nagy kérdés az az, hogy hogy fognak rá a "szarvkormányon"
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
shteer
titán
válasz Jack@l #10441 üzenetére
nem igazán látni átfogást az F1-ben, én a 360-nál nem is tippelnék nagyobb használt fordulatot
de az a komplett beállításcsomagonként is változhat - pályánként, időjárás-specifikus verziónként is.
monacoban például elég magasra vehetik a sok lassú kanyar miatt[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
seawolf570
aktív tag
válasz N€T0X|N #10439 üzenetére
Nem akarok sokat OFF-olni, a lényeg az, hogy a Conrollermenűben a Configurálásnál be kell kapcsolni a Gamepad Input Filtering-et. Ha ez be van kapcsolva teljesen megváltozik a kocsi viselkedése. viszont kb. 10-15-öt esik ettől az FPS. Lejjebb vettem az elsimítást és a részletességet olyan mértékben, hogy meglegyen a 40-50 FPS folyamatosan. Ettől kezdve rá sem lehet ismerni a játékra. Előtte mindennel próbálkoztam, már átkapcsoltam a kormányt PS+ módba és Logi drvert használta, igaz jobb let egy kicsit, de így nagyon jó. Nálam az volt a legnagyobb probléma, hogy kanyarból kijőve elkezdett imbolyogni az autó, de olyan mértékben, hogy szinte irányíthatatlan lett, a gázzal játszva és ellenkormányzással sem tudtam visszahozni egyensúlyba. Sokszor nagyon fals volt az FFB is. Volt, hogy egyik pillanatról a másikra elment, majd túl nagy erővel húzta viasza a kormányt stb. Most nagyon jónak érzem, elkezdtem élvezni a különböző autók vezetését. Egyébként még mindig vannak problémák, de azt vettem észre, hogy csak bizonyos pályák bizonyos szakaszain viselkedik kicsit furcsán az autó, pl. SPA-ban, Silverston-ban és a régebben készült pályákon nincs gond, viszont amelyek még nincsenek készen ott előfordulnak furcsaságok. Ezen mondjuk nem csodálkozom, mivel messze még a kiadás, inkább most jöjjenek ki a hibák, mint később.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
shteer
titán
válasz shteer #10442 üzenetére
na majd otthonról belenézek pár monacoi fedélzetis felvételbe, mert akárhogy tekergetem a kezemet, a 180 fokos elfordítás átfogás nélkül igen kényelmetlen és izületromboló tud lenni a szerintem kényelmes maximum a 270°, 2/3-ad fordulat
[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
N€T0X|N
őstag
válasz seawolf570 #10443 üzenetére
Hmm... igen, pont ilyen problémáim voltak az ffb-vel nekem is, amit írtál és semmi értelmes gyógyírt nem találtam rá. Jó tudni, hogy végülis akkor csak van valami megoldás.
Sent from my keyBoard
-
fagy53
nagyúr
válasz shteer #10444 üzenetére
A 360° még simán elmegy átfogás nélkül, de nézve a tavalyi monacoi videókat 400°körül van a valóság...
A 2012 -es F1 játékot már meg sem vettem, de pl a "legszimulátorosabb" F1 2010 patch nélküli alapverzió is a monacoi futamnál megnövelte a kormány zárszöget, érzékenyebb lett....nem véletlenül. -
holodp
aktív tag
válasz seawolf570 #10436 üzenetére
Bőven nem 45 fokkal tekeri túl a kormányt, maximum 20-szal, nekem pedig elég koppnak tűnik. Ennél többet ilyen kicsi helyen már nem tudnának tekerni rajta, csak átfogással, az meg nem túl praktikus.
Egyébként tudtommal a Loews a leglassabb és legélesebb kanyar az egész szezonban, szóval mihez löjék be a maxot, ha nem ehhez?
Szerintem is 400-420 lehet a max. -
seawolf570
aktív tag
válasz holodp #10447 üzenetére
Vezetéstechnikailag elég gáz lenne, ha menet közben bármikor is koppanásig kellene kitekerni egy kormányt, ezért legyen bármennyi a fordulási szög, azt soha nem használják ki semmilyen autóban sem. Egy utcai autónak 900 és 1080 között van a fordulási szöge, mégsem használod soha ki menet közben (egy utcasarkon behajtva sem, vagy egy autópályára felvezető kanyaríven), kivéve parkolásnál szűk helyen. Ebből kiindulva biztos nem a legélesebb kanyarhoz van beállítva, tehát lehet azon még tekerni, csak nem szokás.
A videón Button egy gyors kört megy és ideális íven veszi a kanyart, ha teszerinted ez kopp, akkor mi van a verseny első körében, amikor valaki belülre kerül abban a kanyarban, a tumultus miatt? Nem veszi be a kanyart, mert lekoppant a kormány? Véleményem szerint versenykörülmények között soha nem koppan az a kormány, ezért nem is kell átfogni soha.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
barcalaci84
őstag
Én úgy tudom Vettel használja általában a legkisebb kormányszögeket, és igen Monacoban ő is jóval magasabbat..
ptt egy "videó Vettel Malaysia" 330 kb a kormányszög és szerintem ha a bal elsőt megnézitek , akkor ennél jobban nem igen fordulhat el egy f1 autó kereke...http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eBxVzU0znXU
-
shteer
titán
válasz holodp #10447 üzenetére
ha már Loews, akkor Hamilton belső kameráját kellene megnézni
..szerintem jónak tűnik
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I5-8250U CPU, 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garan
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- be quiet! Dark Pro 13 1600W (80 PLUS Titanium) Fél ár.
- LENOVO ThinkPad X240
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen