-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ricshard444
veterán
Megoldható
Volt egy tönkrement kormányom tökéletes pedállal, rákötötte a gépre, az volt a kuplung, a DFGT meg a gáz és a fék, csak a tengelyekkel kell variálni és ennyi.
Vannak dolgok...
-
KaraDani
addikt
válasz Kroni1 #10250 üzenetére
Abszolút.
Egy két régi játékban volt gondom, mint például grand prix 4 (nosztalgiáztam volna egyet). Az controller 1-2-t ismer meg előre definiált tengelyeket, utólag belegondolva lehet azzal is jó lett volna ha nem a Controller 1 lett volna a Gamepad a pedál meg már a 3. vezérlő.
Amiről 100% biztosan tudok nyilatkozni: rFactor 1-2, Simbimes játékok (Race sorozat, GTR 1-2, GTL), iRacing, NetKar Pro, Assetto Corsa, Codmasterses (vackok ) játékok, Richard Burns Rally, Euro Truck Simulator 2, City Car Driving, és még nemtudom mivel használtam ami most nem jut eszembe.
Ha belegondoltok, például a thrustmaster külön usb-s váltót árul, ha nem kezelnének a játékok több kontrollert, ez értelmetlen lenne.
-
Kroni1
veterán
válasz KaraDani #10252 üzenetére
Mondjuk ha veszek egy G27 pedálsor akkor azt házilag USB-síthetem akkor ugye?! A DFGT-n a kormánykerékkel nagyon meg vagyok elégedve, nem érzem rosszabbnak a G27-nél, max a pillangófülek jönnének jól néha, de a szekvenciális váltó meg hiányozna. A pedálcserére viszont gondoltam, mert nem is a kuplung hiányzik, de ezeket a műanyag pedálokat annál inkább cserélném egy jobb minőségűre.
Vagy a G27 fémpedáljai azért ebben nem jelentenének nagy előrelépést?! Esetleg más ötlet?! (Clubsport már sajnos nem férne bele a keretbe.. )
-
KaraDani
addikt
válasz Kroni1 #10253 üzenetére
Szerintem a stock G25/27 pedálsor nem egy hatalmas előrelépés. Főleg nem úgy, hogy nem lenne H váltód, és úgy a kuplung szerintem eléggé felesleges, de persze te tudod mire kell. DFGT-ről váltottam először Stock G27-re, a H váltónak kuplungnak és így a H váltós autók élethű szimulációjának örültem nagyon, de sem a kormány sem a pedál nem volt olyan minőségi ugrás, hogy hú ettől hanyatt dobom magam. Nem azt mondom, hogy nem jobb, de a Formula Force Ex -> DFGT váltás nagyobbat dobott pl sokkal a 900 fok miatt. Fém pedálok igen, nagyobb ellenállás igen, de tök ugyanaz a működési elv, ugyanezt kapod ha felkeményíted a DFGT pedálját. Amikor a pedál megkapta a PTR load cellás, hosszabbított pedálkaros modot, na az volt az igazi előrelépés pedál terén. És valami kell azért ahhoz, hogy simán USB-síthesd vagy valami Leo Bodnar átalakító, vagy egy egyéb elektronika. Nekem a PTR moddal egy saját elektronika is került a pedálba, ami nagyobb részletességű mint a gyári, és akár egy buttonboxot is rá lehetne építeni annyi plusz gombnak tengelynek van rajta hely (ez tervben is van).
Amúgy azt tökéletesen megértem, hogy elégedett vagy a kormánnyal, az egy teljesen jó wheel, Ray Alfalla nyert iRacing vb-t DFGT wheel clubsport pedál párossalNem sok ötletem van, olcsón nem igazán van alternatíva. Ha a H váltó + kuplung hiányzik az embernek akkor egy G25/27 jó áron jó megoldás, de ha csak a pedálban szeretnél igazán minőségi ugrást, akkor azt mondanám azt már igazán a load cell adja meg, ami meg ha csak nem házilag építed, nem olcsó.
-
Kroni1
veterán
válasz KaraDani #10254 üzenetére
Értem, ezt sejtettem valahogy én is, hogy annyival nem lehet jobb a G27 pedálja... Jelenleg a Squash labda funkcionál, a Load cell-nek még nagyon utána kéne olvasnom. De az biztos h 250EUR-t nem fogok kiadni egy Clubsportért amig rám nem szakad az OTP, pedig nagyon szivesen kipróbálnám..
-
Jack@l
veterán
válasz Kroni1 #10255 üzenetére
Ég és föld a g27 pedálja a dfgt-hez képest, de vannak annál is jóval jobb pedálok. (épp múlt hónapban építettem én is egyet magamnak, meg haverom is egy közel fanatec szintűt(külsőre nem annyira puccos)
A kábelkiosztásra eltér a g27 és dfgt, de sztem egy átalakítóval helyére tudod kötögetni a potikat, és magával a dfgt-vezérlővel is tudod használni majd a gázt-féket, ha találsz egy eladót.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Kroni1
veterán
válasz Jack@l #10256 üzenetére
Hát akkor megoszlanak a vélemények a két pedál közti különbségről... Na márelőre látom, hogy ha kipróbálom egy havernál akkor a vége az lesz, hogy eladom a DFGT-t és veszek egy G27-et.. Csak a szekvenciális váltót nagyon szeretem ezen! De akkor meg majd azt veszek hozzá külön egyet, már ha találok. Állítólag thrustmaster is gyárt külön ha jól emléxem. Sose lesz vége az upgrade-nek!
-
KaraDani
addikt
válasz Kroni1 #10257 üzenetére
Puding próbája az evés Én is a szeki hiányával küzdök, 30k alatt nem igen kapni készen értelmeset végignéztem már minden lehetőséget. Thrustmaster váltója nem tűnik rossznak de az magában legalább annyi mint egy új DFGT, és akkor H módhoz még kellene short shift plate, meg rövidebb váltórúd is, mert alapból azt mondják és nekem is úgy tűnik, hogy túl hosszú úton jár.
-
N€T0X|N
őstag
Szerintem is elég komoly előrelépés a G2x pedálsor a DFGT-hez képest. Oké, ugyanaz a technológia, de lássuk be, hogy a DFGT pedálja egy gagyi szar rettenet, ami nem különbözik szinte semmiben egy EX-től a kétféle keménységű rugót leszámítva, ami inkább idegesítő, mint pozitív tulajdonság. Igaz, én nem próbáltam vele squash és egyéb modokat, így ahhoz már nincs viszonyítási alapom, de nekem nagyon sokat segített az alap G25 pedál is a sima DFGT pedálhoz képest.
Azt mondjuk nem gondolom, hogy a felárat kizárólag ebből a szempontból egyértelműen megérné egy DFGT-vel szemben, mert a kormány meg kb. semmi pluszt nem jelent...
Sent from my keyBoard
-
ricshard444
veterán
válasz N€T0X|N #10259 üzenetére
G25 annyira nem, de egy G27 sokkal simábban jár, olyan mintha tényleg autót vezetnél. És ez a difi csak akkor jön ki igazán ha visszanézel a DFGT-re, hogy "úristen ez ilyen nehezen forgott?"
Az effektek is sokkal lágyabbak és reálisabbak, nem mondom, hogy nem lehetne jobb, mert már sokszor leírtam a véleményem, de ennyiért messze a legjobb vétel.Vannak dolgok...
-
KaraDani
addikt
válasz ricshard444 #10260 üzenetére
Ebből is látszik, hogy mennyire szubjektív a téma. Talán pont neilszabtól olvastam régebben (de lehet rosszul emlékszem és más volt), hogy G27-ről váltott vissza G25-re mert nem tetszett a G27 FFB-je és puhasága
-
Kommy
veterán
válasz Kroni1 #10257 üzenetére
G27-re vannak nagyon egyszerű modok amivel lehet szekvenciális váltót készíteni, kell hozzá két hosszabb csavar meg két rugó és szét sem kell szedni hozzá a váltót, csak kicsavarni két csavart. Persze ez mind csak a keresgéléseim alapján szűrtem le, G25-ön is csak egy vasdarabot tol rá a váltókarra, hogy oldalra ne mozogjon.
Nekem dfpro-m volt nagyon nem szerettem a pedálját, mert nem lehet benne érezni mennyire nyomom. Most rendeletem egy G27-et remélem sokkal jobb lesz, már csak a keménysége miatt is.
-
Kroni1
veterán
Úgy veszem észre h mindent meg lehet oldani h nagyon akarjuk! Bár én jobban szeretem a gyári megoldásokat, így egyenlőre marad a DFGT sok sok gombbal, szeki váltóval meg szar pedálokkal+squash labdával...
Kommy kíváncsi leszek majd a tapasztalataidra meg az időeredmények javulására a gamepad után, úgyh remélem beszámolsz majd!
ricshard444: "G25 annyira nem, de egy G27 sokkal simábban jár, olyan mintha tényleg autót vezetnél. És ez a difi csak akkor jön ki igazán ha visszanézel a DFGT-re, hogy "úristen ez ilyen nehezen forgott?"
- Na én pont ezt érzem most a MOMO után a DFGT-vel: Sokkal könnyebben és kultúráltabban forog, ráadásul a 240fokos korlátozás megszűnése is sokat dob rajta!!!
[ Szerkesztve ]
-
seawolf570
aktív tag
válasz bandi115 #10246 üzenetére
Hiba lehet még ha egyáltalán nem érzékeli az egyik pedált, maga az adó dióda, vagy a túloldalon lévő vevő tranzisztor, Fanatec kormányoknál elég gyakori hiba. Ezeket már csak műszerekkel tudod kimérni. Ha minden egyes szálat kimértél ohm mérővel a pedálsor vezetékén és jó, akkor vagy a kormányban van a hiba, vagy még a pedálban. Sajnos a pedál hibáját nem tudod egyszerűen kizárni, mivel nem poti van benne (ahogy írtam digitális jel jön ki belőle), ezért multimeter-rel nem tudod kimérni. Ellenőrizd a belső vezetékeket a pedálnál, ha ott minden rendben, akkor így látatlanban nem tudom más okosságot mondani. Kellene egy másik pedálsor vagy kormány ahhoz, hogy kizárd a kormány vagy a pedál hibáját. Onnan már egyszerűbb lenne továbbmenni a hibaforrás felé. Esetleg nézd meg a pedál és a kormány közti csatlakozást, ha jól emlékszem RJ 11-es aljzat és dugó párossal kapcsolódnak egymáshoz.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Kephamos
addikt
Szóba jött itt a ralli. Milyen jó szimulátor van mostanában?
-
N€T0X|N
őstag
válasz ricshard444 #10260 üzenetére
Hát szerintem a DFGT egyáltalán nem forgott nehezen... az, hogy érezni a fogaskerekeket vs. nem érezni a fogaskerekeket, azt nehezen képzelem el, hogy bármit is segít köridőben. Szerintem ez az a fajta részletkérdés, ami vagy tetszik/kényelmes valakinek vagy nem/nem törődik vele, de maga az ffb technológia tökugyanaz mindháromban (és Leo Bodnar megírta azt is, hogy miért nem lesz jobb egy atomprofi eszközben sem).
Sent from my keyBoard
-
Jack@l
veterán
válasz N€T0X|N #10269 üzenetére
Nekem érzésre jobb az ffb g27-en, meg a fogaskerekek/kormány is finomabban mozog.
A leobodnar-os leirásról tudnál linket adni?A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz N€T0X|N #10271 üzenetére
Köszi, sajna az oldalára meg google docs-ra mutató link meghalt amit gugli kidobott.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
zolee5016
őstag
válasz Kephamos #10268 üzenetére
Nem futtatnám a játékot ,de ha kemény meneteket akarsz,nem 2 perces Dirt etűdöket,próbáld ki a
WRC3-at
kemény torna neked is a korminak is......nekem bejön..........
Most hogy tudtam venni egy 0 km-es G25-öt jóáron..elképedtem mennyivel jobb ezzel a kormival,mint a DF EX-el volt....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Kroni1
veterán
válasz ricshard444 #10276 üzenetére
Igen, de az még a Dirt3nál is árkádabb játék, minden offon se egy nagy technikás valami.. Ellenben a grafika már nem rossz, és a pályák is valóban jók! Ami nekem tetszik benne h nem csak neten de egymás után is lehet multizni! Régen is igy nyomtuk a CMR2-t, és ez hiányzik nagyon de nagyon a Dirt-3ból, mert az azért grafikában és vezérlésben is jobb játék mint a WRC3, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
zolee5016
őstag
válasz Kroni1 #10277 üzenetére
Nem egy codemasters...de mint ricshard444 is írta...egy kis tőkévek bizony odavágna rendesen......nehezebb mint a Dirt-ek és csak rallye van benne,semmi más sallang......
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Kroni1
veterán
válasz ricshard444 #10278 üzenetére
Akárki akármi t mond, nekem tetszik a Dirt3 mint arcade játék! Nyilván ehhez se kell túl sok tehetség, de szerintem csak tudni kell helyén kezelni! Nagyon jó az irányítása, a FFB is fantasztikus ha kicsit lejjebb veszi és jól beállítja az ember, nagyon sok jó autó van benne, és a grafika meg egyszerűen brutálisan jó! A régi 60-70-80-90s évek autói nagyon tetszenek, pályából ugyan lehetne több is, sajnos azt nem vitték tulzásba, a Gymkhana baromság kár volt bele, az valóban egy agyrém beteg dolog, ki is hagytam az egészet! de most már lassan végigvittem és azt kell mondanom nagyon megszerettem. A WRC3-at meg egyszer végigvittem és kész, többet nem is játszom vele az tuti, nem fogott meg annyira.
zolee5016: Viszont abban igazad van, hogy az irány jó. Remélem megmarad a WRC sorozat ilyen "csakis rally" játéknak, a 4xplayeres multi részt is benne hagyják és javítanak kicsit a grafikán, meg az irányításon! Ha ezt sikerül továbbfejleszteni akkor én is átpártolok végleg, főleg ha codemastersék erőltetik a sok hülye gymkhanat meg egyebeket..
[ Szerkesztve ]
-
ricshard444
veterán
Kinek mi
Mellesleg kajak avatár, Lebowski!
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
Kroni1
veterán
-
werszomjas
őstag
Üdv.
Logitech hivatalos webshop-ból nem tudja valaki hová lett a G27?
Kifutott széria? Jön valami új? Visszahívták őket valami gyári hiba miatt? Vagy csak simán készlethiány
üdv
-
ricshard444
veterán
-
2csi
aktív tag
Sziasztok!
Gondolkozok rajta, hogy veszek egy logitech g27-et, vagy egy g25-öt.
Mi a különbség köztük?
Előre is köszi! -
Kommy
veterán
G27 kormánya valamivel simábban forog és egy picit halkabb.
2 helyett 6 gomb van a kormányon
váltók között a különbség, hogy g27-en nem lehet szekvenciális módba kapcsolni.
Pedál ugyan az.Ezek a különbségek azok amiket én a keresésem alapján leszűrtem.
G25-öt csak használtan tudsz venni, mivel már rég nem forgalmazzák.
Még valami valami miatta Logitech.hu-tól most éppen G27 nem rendelhető.[ Szerkesztve ]
-
zolee5016
őstag
Ha árak alapján is kell mérlegelni......A g27 újan 52-56 k....A g25 meg átlag 36-38..valszeg itt a 27 a nyerő..
Én is 27-et kerestem..de kifogtam egy 0-km-es 25 öst...28k ért pkg-val...
Más
Profilerben 900 fok engedélyezve a g25-nek..Nem tudom valaki ismeri-e a V8 Superstars játékot (WTCC)
de amint inditom a gamet a kormi csak 180 fokot tud azonnal?? Game settings,vagy Controll settings-ben nincs más kormány kitérés állitási lehetőség.Ötlet??[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Kommy
veterán
válasz zolee5016 #10291 üzenetére
Akkor pont ellentétes keresés végeztünk én G25-öt kerestem, de mivel csak 40 körül találtam postával együtt, ekkor kezdtem el keresgélni G27-et is vadonat újonnan, ekkor döntöttem el, hogy akkor marad a G27 mivel a 2 év gari megnyugtató.
Az nagyon jó ár pont ez lett volna az én elképzelésem is a G25 iránt.
-
zolee5016
őstag
válasz BreeZeRr #10293 üzenetére
hm meglesem ezt a kattogást....bár nem csoda nem hallom ,mikor a STDS-es 4 hangfalból tolja rám a 800 lóerő hangját......
Én inkább kisebb akadásokra lettem figyelmes,bár betudható ez annak is hogy pontatlanul rakom neki a 12 sebességet.....
.Kommy..nekem ez jött össze....
LINK[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
seawolf570
aktív tag
Szerintem a váltó és a kuplungpedál elég jelentős különbség és akkor másról nem is beszélünk még. Ugye ott van még az jellemző is, hogy keményebbek, precízebbek a pedálok, nagyobb jobb fogású kormány, amiben két motor van stb.. Összefoglalva, nem véletlen az árkülönbség. A kérdés az, hogy neked ezekre a plusz dolgokra szükséged van-e, vagy nem. Egyébként ha még nem volt kormányod, akkor inkább egy olcsóbbal kell kezdeni és ha bejön lehet továbblépni. Ha nem jön be a dolog, kisebbet buksz rajta. Tehát egy DFGT-vel jobban jársz, ha bejön és nem elég, eladod aztán veszel egy G27-et vagy mást. Ha nem jön be eladod, max buksz rajta pár ezrest aztán jó éjszakát (a DFGT-t könnyű jó áron eladni használtan, egy G27-en többet buksz).
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
Új hozzászólás Aktív témák
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest