-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
Kihagytad az értékelésedből az LFS-t! Nálam az netKar-Pro és az LFS a befutó, ha kizárólag a vezetés élményét nézzük, ezért érdekelt volna, hogy mi véleményed az LFS-ről, miután kutyafuttában végigpróbáltad a pályaversenyes szimulátor palettát...
Az első hsz-aidban említetted, hogy szereted a keskeny utakat, miért nem kóstolsz bele a rally-ba is?[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Update kint van, a hangokkal kapcsolatos dolgok:
"- Reverb effect removed
- New default volumes preset
- Engine volume tweaked for all cars
- Backfire samples tweaked for all cars (that have them)
- Rumble strip, tyre rolling, tyre scrubs and wind samples tweaked
- BMW M3 e30 interior sounds improved
- BMW M3 e30 fixed missing gearshift sounds
- BMW M3 GT2 interior and exterior sounds improved
- Tatuus FA01 interior sounds improved
- KTM X-Bow interior sounds improved
- Ferrari 458 Italia overall engine pitch tweaked
- Lotus 49 interior sounds improved
- Lotus Elise SC and Scura engine and compressor volume levels tweaked"Majd este kipróbálom.
-
Jack@l
veterán
válasz petrusz82 #12400 üzenetére
Nem azt mondtad hogy jobbra? Amit néztél, az is ugyanolyan *** lesz.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
petrusz82
aktív tag
válasz somogyidávid #12405 üzenetére
Nekem is ilyen van. Driver: [link]
-
fLeSs
nagyúr
válasz tikshow #12399 üzenetére
Tudom. Eleve azért vettem meg, mert csak így tölthettem le az AC demóját.
fagy53: az LFS-sel csak nagyon keveset játszottam és ahogy elnéztem (talán én rontottam el vmit) szinte az összes szerveren ugyanazon a pályán ugyanazokkal az autókkal versenyeznek.
KaraDani: már ki is próbáltam. Kicsit jobb lett sztem. Az E30-at próbáltam, és azzal a váltások és a motor hangja olyan, mintha vmi dallam lenne és ütemre megy az egész vezetés.
Nemtom nektek hogy megy, de nekem még nem sikerült semmilyen szerverre sem csatlakozni rFactorban. Vmi mindig hiányzik vagy kódot kér vagy vmi missmatch van, az egész egy sz@r ahogy van. Ennyiből jó az iracing.
btw rFactor 2 tetszik, sikerült megszelídíteni a Corvette-et.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Ja, be kéne fejezni, csak az a baj, hogy annak sem látom értelmét, hogy az egyes játékokról más-más topikba írjak/írjunk, mert szétszóródna az infó.
Egyébként a Fanatec Porsche GT2 kormány nagyon jó, nyugodtan meg lehet venni.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
KaraDani
addikt
iRacingen kívül sehol máshol nem fogsz tudni csak úgy csatlakozni multihoz értelmesen. Még ha össze is hozod valahogy hogy a megfelelő modod legyen a megfelelő pályával, az hogy értelmes versenytársakat találj random és ne roncsderbi legyen elég esélytelen. Keress egy ligát, ha rFactorozni akarsz multiban.
#12410: jó régi, azóta se hallani semmit magáról a játékról
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
sziasztok
egyáltalán nem vagyok képben a kormány dolgokkal jól jönne kis infó
olyan kormányt keresek ami alkalmas a rally élmény realisztikus visszaadására.
mit tudtok ajánlani? RBR rally lenne meg néha shift2g27 nál lejjebb nem érdemes adni?
viszont g27 tényleg nagy hátrány hogy nincsen szekvenciális módja?használt kormány mennyire lutri?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Jack@l
veterán
válasz flash- #12414 üzenetére
G27 jó, ha vigyáztak rá és nem izomból verték csapkodták, akkor a használt is jó(most adtam el az enyémet szinte zsír új állapotban)
Rally-hoz kell a 900 fok, szekvenciális váltót pár befőttesgumival megoldhatod.
Én GT-zek elsősorban, néha H váltóval, "szekvenciálisra" ott a pillangó.
Fanatec Porsche GT3 RS v2 még ami ebben az árfekvésben nagyon jó.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
igazából ennyi még szvsz belefér ha egyébként senkit nem zavar (nem úgy néz ki), amíg a kormány legalább érintve van a dologban. kb mint gpuknál is fontos, hogy adott játékkal mennyire működik együtt jól.
Jack@l: ja, meg G25nek pont a váltó volt a nagyon gyenge pontja.
RBRt meg lassan meg kéne nézni, ha már kb két hónapja megvettem
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
SPeti1984
senior tag
A genius twin wheel f1 kormány mennyire számít gagyinak? Nagy ritkán használnám csak F1-2013-as játékhoz, hogy ne billentyűzettel kelljen nyomni. Azzal a játékkal működne szerintetek? Most a tescoba láttam 5 ezerért ennyit még áldoznék is rá.
[ Szerkesztve ]
-
zolee5016
őstag
-
akela91
addikt
Kezdek elcsábulni egy Fanatec GT3 RS V2 + CSR Elite Pedals kombóra.
DFGT-t cserélném le. FFB lyuk, hangosság, és gagyi pedál miatt főleg.
A pedál megéri a 2-szeres felárat a sima CSR pedálhoz képest? (load cellen kívül jobb-e még másban is?)
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Ez a load cell miért olyan jó?
-
akela91
addikt
Kuplungom még nem volt dfgt-hez ugye, és kérdezném, hogy a pillangóváltós kocsiknál szoktak-e a versenyzők (valójában), kuplungolni, illetve ti szoktatok-e? Vagy csak szekis, és H váltósaknál?
Bocs ha marhaságot kérdeztem, de pl F1-ben sincs kuplung, innen ered a kérdésem. De lehet, hogy egy BMW GT2-ben meg van. Szóval min múlik?Tételezzük fel, hogy az adott Simnek tökéletes a kuplungmodellje... (Assetto Corsa jó úton halad remélem ez ügyben)
[ Szerkesztve ]
-
Tecsa
aktív tag
válasz akela91 #12429 üzenetére
Az F1-es autókban is van kuplung sőt abban dupla kuplung van. Ők nem kuplungolnak váltáskor, nincs ember aki olyan gyorsan tudna
Egy GT autónál, már más a helyzet. Láttam olyat aki heel&toe technikát is használta, elvileg ez nem szükséges, mert az elektronika "mindent" megcsinál helyetted, kivéve az elindulást és a megállást!
Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!
-
Tecsa
aktív tag
válasz akela91 #12431 üzenetére
Az elunduláshoz, megálláshoz még az F1-es kocsikon is kell kuplungolni! A komrány hátulján a váltókarok alatt van egy kicsi kar ami a kuplung!
A pillangó váltóknak éppen az lenne a lényege, hogy brutál gyorsan váltson sebességi fokozatot. Így tehát pl.: egy LeMans Prototípus kocsiban sem kell a váltások között kuplungot használnod.
A szekvenciális váltókkal rendelkező autóknál is az elinduláshoz, megálláshoz kell kuplungolni. Felváltáshoz nem láttam, hogy valaki használta volna, viszont le váltáshoz láttam már olyat, hogy egy versenyző heel-toe technikát használt. (Michelisz Norbit amikor meghívták a Hungaroringen rendezett futamra ahol erősebb BMW-vel hajtott, ott a mezőnyben volt egy pilóta aki az említett technikát használta)
Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!
-
KaraDani
addikt
Egyik nagyon jellemző széria a vegyes technikára az ausztrál V8 supercar. Hiába szekvenciális a váltás, néhány pilóta mégis kuplungol a leváltásoknál. [link]
(#12427) batai15: A potis pedálnál attól függ a fékerő, hogy meddig nyomod le a pedált, még a load cellesnél, attól, hogy miylen erősen nyomod. Egy igazi autóban sem lineáris a fékpedál útja és a fékhatás közti kapcsolat. Az elején könyebben benyomod, majd egy ponttól a pedál már kevesebbet mozdul, viszont minnél erősebben taposod annál nagyobb a fékerő. Szóval én azt mondanám, sokkal természetesebb érzés, és könnyebb a határon tartani. A PTR modos G27 pedálom úgy néz ki, hogy a pedál útjának elején a gyári rugó dolgozik majd egy pont után eléred a rugóba behelyezett kemény téglalap alakú gumit, ami progresszívan keményedik. Nagyon hasonló érzés mint egy utcai autó fékje, annyi különbséggel, hogy keményebben használom, mint egy utcai szervós féket.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Na szóval én úgy tudom hogy :
a pillangó váltó az lényegébe automata váltó, és az elektronika végzi.
szekvenciális váltónál is kell váltani.
amelyik váltónál nem kell kuplung az az atutomata váltók(pillangó. automata triptronic etc )
illetve a toló kerekes váltóknál. általában rally kocsikban van, 1-esbe érdekes csattanó hangot ad.
Váltáskor amugy érdemes gáz fröcsöt adni hogy szinten maradjon a fordulat szám
[link]
[link]
itt minden le van írva érthetően.[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
régebben téma volt itt is, és a gtr-masters-es fórumban is a cockpit-nézet, pl. hibái, vagy hogy élethűbb-e a hood nézetnél. Ezt találtam, szerintem segít rajta: http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=33742
------
valaki el tudná nekem magyarázni, hogy mi ez az ocolus rift, és hogyan működik?„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
válasz itouchfan #12436 üzenetére
VR szemüveg. egyelőre kereskedelmi forgalomban nem kapható. autószimulátorra nem vagyok benne biztos, hogy jobb lesz egy multimonitoros setupnál, legalábbis a developer variáns engem még nem győzött meg. egy szerm 50"+os tvnél szerintem multimonitor és VR is jobb.
(mindhármat próbáltam)
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
itouchfan
senior tag
-
-
KaraDani
addikt
válasz itouchfan #12440 üzenetére
Hát nem tudom milyen 3 monitoros setup jön ki 300$-nál lényegesen olcsóbban. 20/ darabért max valami 22" használt monitort tudsz venni, abból kell vadászni 3-at akkor. Utána mivel jó eséllyel nem perimuim kategóriás monitorokat vettél ennyiért lehet venni átalakítót/átalakítókat, ami nem két fillér, ha aktívról beszélünk, nem beszélve arról, hogy az aktuális VGA, hogy bírja el azt a felbontást, cserélni kell-e emiatt. Plusz valószyínűleg fix talpas monitorok lesznek ennyiért úgyhogy garantáltan költeni kell valami felfogatásra is, mondjuk házibarkácsban ez nem egy nagy összeg. De összességében nem hiszem, hogy értelmes 3 monitoros megoldás olcsóbb lenne.
-
batai15
félisten
Használt kormányokra leszűkitettem a kört: force ex, a legolcsóbb ill 440 saitek, vagy momo. hobbihoz melyik lenne a legjobb? vagy ár/érték arányt nézve? 6k kb használtan a force ex, momot láttam 10 ért is ..
-
válasz batai15 #12443 üzenetére
440 kistesója volt itthon: kényelmes, gombok jó helyen vannak, árához képest pontos és jó. viszont a kormány évek alatt el tud kezdeni kotyogni és a pár milis deadzone eléggé zavaró tud lenni.
vásárlás előtt próbáld ki, hogy mennyire lóg, ha tényleg olyat akarsz.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
batai15
félisten
A saiteket sok játék támogatja? néztem pl shift 2 ben nincs benne..
sajna a saiteket nem nagyon kapni..
használtan sem.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Durván 3 évesek az ex kormányok igaz? az tényleg öreg...
Fene mit mondanátok 15 ért használtan? nincs keret semmi képpen sem a force gt-re...
Tehát nem tudom akkor mi legyen... 6 k lenne a force ex..[ Szerkesztve ]
-
-
VegyesTamás
senior tag
Szevasztok kormányosok! Nyár elején vettem egy hibás G25-öt, hogy majd én megcsinálom cikket tudnék erről írni, de elmondhatom, hogy mára már mindennek utána jártam és a legtöbb lehetséges hiba előjött, de működik a kormányom! Ha valakinek lenne bibis G25/G27-e akkor, írjon (tomi3htchd2@gmail.com), vagy hívjon (06208091029) és segítek megcsinálni, vagy megjavítom, stb stb megbeszéljük! mostanra jutottam el arra a szintre, hogy én is aktívan fórumozgassak ezekről a témákról!
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Autós topik
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest