Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alusky

    aktív tag

    Ennek nem sok köze van a 4x4 vezérléshez, túl sokat látnak bele az emberek ebbe a részébe. Ezek az autók nem terepjárók és ennyi, még csak ne mis normális terepgumi van rajta. Mit várnak egy szaros aszfaltra tervezett gumitól amin kicsit növelték a bordákat? Aminek meg 2x akkora súlya van mint kéne az meg pláne nem fog normálisan menni. Súly, felület arányt egyik irányban sem lehet túllépni, mert elakadás a vége. Aki vezet terepjárót valójában is az pontosan tudja a miértjeit.

    Nekem amúgy bejön, nincs vele bajom, a töréstesztjei nem a legjobbak és nem csak amiatt, mert a benne ülőknek leszakad minden belső szerve a lassulási erőktől, hanem mert az ütközésnél két autó van mindkettőnek alapvetően jó gyűrődési zónákkal kell rendelkeznie a baleset leghatékonyabb finomításához, na ezzel ez nem rendelkezik tehát gyakorlatilag letépi a másik kocsi elejét majd átvágja az utascellát és leöli a benne ülőket. Ez meg így nem igazán fair. Ezen már az elején sokkal többet kellett volna agyalnia a társaságnak, de hát ott USAban ház méretű alvázas szarokkal mennek a nagyihoz ott belefér, EUban meg olyan nem lesz hogy pont egy Tesla ne kerülhessen forgalomba akármilyen is. Bezzeg a Jimnyt azt ki kellett tiltani mert kettővel többet böfög a kipufogója, mint az álomvilágban elvárt, meg a terepjárómon szarráellenőrzik, hogy a gyári gallytörő van-e fent E jellel, mert aztán az gyalogosbiztonságilag probléma... :U

    Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

Új hozzászólás Aktív témák