- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- Google Chrome
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Linux kezdőknek
- AutoCAD
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
Az elakadt autó egy RC verzió volt, azaz még bőven teszt autó, rengeteg nem, vagy csak korlátozottan működő alkatrésszel/szoftverrel felszerelve ( pl a hajtással kapcsolatban sem volt kész a szoftver ).
Ettől persze elakadt, nem vitás, csak nem szériamodell volt, viszont az volt a f@sz 100%-osan, aki bement egy ilyennel a süsnyébe.
Szerk: és most miatta ezen csámcsog a világ.[ Szerkesztve ]
-
Plug Life
senior tag
Musk egy bohóc.
-
PR0JECTNR56
addikt
Bájos, hogy inspirációként a Countach is szerepel a felsorolásban, amely egy formatervezői mestermunka, az olasz gyártó design nyelvezetének a mai napig a legnagyobb inspirációja, maga az autó pedig a Miura-val együtt helyezte el a szupersportautó kifejezést szótárban, miközben azok strukturális felépítését is kijelölte az elkövetkezendő évtizedekre, majd mint egy mellesleg megemlítendő a korának a sebességrekorder sorozatgyártású járműve is volt és erre itt vagyunk ezzel az AI generátor első találat "sci-fi truck" bohóckodással
A Countach hátsó lámpáiba több karakter szorult, mint itt a komplett járműbe, pedig azt pont az Alfetta-ról hozták át a jó olaszok.
-
nagyúr
Pont azt ígérték anno, hogy amire egy ICE (~belső égésű motorral szerelt) Pick-Up képes, arra a CyberTruck is képes lesz.
Lehet hivatkozni az RC-re, de attól még szerecsenmosdatás esete...A másik oldalról ha nem megfelelő gumival megy valaki terepre, az így jár bármilyen járművel.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KISDUCK
addikt
"a tervezést nem csak az acél hajlítási nehézségei befolyásolták"
Ja hát ezzel a formával lehet pénzt spórolni az biztos.
-
atok666
őstag
..." 2025-re Musk évi 250 ezres gyártást ígért"...
Akkor az ugy is lesz!
Atok
-
Ennek nem sok köze van a 4x4 vezérléshez, túl sokat látnak bele az emberek ebbe a részébe. Ezek az autók nem terepjárók és ennyi, még csak ne mis normális terepgumi van rajta. Mit várnak egy szaros aszfaltra tervezett gumitól amin kicsit növelték a bordákat? Aminek meg 2x akkora súlya van mint kéne az meg pláne nem fog normálisan menni. Súly, felület arányt egyik irányban sem lehet túllépni, mert elakadás a vége. Aki vezet terepjárót valójában is az pontosan tudja a miértjeit.
Nekem amúgy bejön, nincs vele bajom, a töréstesztjei nem a legjobbak és nem csak amiatt, mert a benne ülőknek leszakad minden belső szerve a lassulási erőktől, hanem mert az ütközésnél két autó van mindkettőnek alapvetően jó gyűrődési zónákkal kell rendelkeznie a baleset leghatékonyabb finomításához, na ezzel ez nem rendelkezik tehát gyakorlatilag letépi a másik kocsi elejét majd átvágja az utascellát és leöli a benne ülőket. Ez meg így nem igazán fair. Ezen már az elején sokkal többet kellett volna agyalnia a társaságnak, de hát ott USAban ház méretű alvázas szarokkal mennek a nagyihoz ott belefér, EUban meg olyan nem lesz hogy pont egy Tesla ne kerülhessen forgalomba akármilyen is. Bezzeg a Jimnyt azt ki kellett tiltani mert kettővel többet böfög a kipufogója, mint az álomvilágban elvárt, meg a terepjárómon szarráellenőrzik, hogy a gyári gallytörő van-e fent E jellel, mert aztán az gyalogosbiztonságilag probléma...
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
maputo
tag
Nem csak a gyűrődési zónák számítanak, hanem a tömegkülönbség is. Meg aztán kissé felelőtlenségnek tűnik, ha egy 3 tonnás jármű 3 mp alatt gyorsul százra. Persze korábban is vehettek Porschét idióták is, csak a tömegtermék jellege miatt ez most hatványozódik. A gyalogosokban okozott károkról meg ne is beszéljünk.
Mint amikor a kínai fickó összekeverte a gáz és fékpedált a sima Teslájával, és letarolt egy fél utcát. -
X2N
senior tag
Kár hogy ilyen 4680-as cellát nem lehet kapni. Ez a kocsi meg nevetséges.
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
szekerkaa
csendes tag
válasz PR0JECTNR56 #4 üzenetére
Minden ízében a tökéletes komment, atyaég.
ten, nine - ignition sequence start
-
KAMELOT
titán
Katasztrófa ez az autó. Sehogy sem néz ki és biztonság szempontjából is egy nagy nulla.
Ízlésficam a köbön.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Ezekiell
veterán
Franz von Holzhausen megvédte az autót, szerinte a gyerekei imádják, hogy ezzel megy értük az iskolába
Igen, ehhez tényleg egy többtonnás pickup kell. Amíg ez a mentalitás marad, addig tökmind1 hogy ICE vagy EV van a segg alatt, semmi se fog javulni.A Cybertruck meg egy zseniális design - na nem azért, mert szép vagy jó lenne, hanem pont azért mert ennyire megosztó. Ilyen marketinget és érdeklődést egy sima pickup soha nem kapott volna.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Attila75
tag
"bad reklám is reklám too..."
Remélem jól idéztem. Ezt csomóan megnézik, van hírverése, beszélnek róla, stb.... -
Kristof93
senior tag
Nem értem ezt a dombos elakadásos cirkuszt. Egy hóval takart, vizes, füves dombon minden autó elakad. Egyedül az számít, hogy milyen gumival van felszerelve. A cybertruck sikere pedig csak azon fog múlni, hogy mennyire tudja Tesla a gyártást felfuttatni. Ebben jelenleg világelsők a model 3/y-al, úgy hogy én nem fogadnék ellenük.
-
vicze
félisten
Mit nem lehet kapni? És mi a fenét csinász vele?
Mivel igen vastagra kell tekerni, így ogen sok probléma van agyártással, és a kihozatal még mindig nagyon alacsony. Összességében értel,etlen formátum. Majd ha CATL befejezi a texasi gyárat(24 vége elvileg) és tudják szállítani a LFP akiskat akkor majd lesz nagytömegben ez az izé...
-
farkas1
tag
Ez a tragacs úgy néz ki mintha egy gyerek rajzolta volna. Nagyon ízlésficamos az aki ezt meg akarja venni, egy vicc az egész, légellenállási tényezője kb. mint egy Kamazé, a 21. században...
Lehet, hogy van amiben Musk jó, de ezt nagyon benézte. -
Baltazár123
senior tag
a részvény árakat megdobja a hype ennyi kb a haszna, azt el is érte, reklámra se kell költenie sokat, ha még haszon is van a járművön, hát az csak hab a tortán
19 kristóf: hallgasd vissza Musk mivel kábított, talán csak azt nem ígérte meg a kocsival kapcsolatban, hogy repülni is tud. Az amcsik kihajíthatják a terepjáróikat, kb, ezt fogalmazta meg célnak.
Én egyébként szívesen vennék elektromos autót, bár leginkább egy kb 250km hatótávú hibrid felelne meg minden célnak, amire használunk autót, de az ára mind az elektromosnak, mind a hibridnek elriaszt. Olyannyira, hogy nem azon agyalok, hogy az önerőt hogyan rakjam össze, hanem reménytelennek ítélem meg a helyzetet. Ennyi pénzt még úgy se tudna a családom autóra költeni, hogy 7 számjegyű nettóba belecsúszunk, ha a passzív jövedelmet is hozzá csapom. Borzalmasan drágák. Persze a normál autók ára is durván nőtt, de van egy 6 éves 1.6 vitaránk meg egy 20éves kis autó futkosni, ezekkel még 5 évig elleszünk, a kis autó 25 éves korában lecseréljük és vagy nem veszünk helyette semmit vagy valami hasonlót csak fiatalabbat. Egyszerűen én nem értem az embereket, akik veszik ezeket az új autókat és most mindegy igazából, hogy elektromos vagy normál. Itt ennyi milliomos él basszus, valamit nagyon rosszul csinálunk (vicc volt persze, jó ez nekem, ahogy van).[ Szerkesztve ]
-
Crus
őstag
Már, hogy a leggazdagabb ember ezen a bolygón bohóc volna? Mennyire biztos ez, hmmm?
Musk éppenhogy remekül felismerte, hogy a tehetősebb réteg egy jelentős része, milyen változásokra nyitott. Az, hogy ez mennyire éri meg valójában a usernek, azt jótékonyan engedjük is el, mert nem ez a lényeg. A történet egy része hit, mint a crypto... és működik. Egyelőre.
Egyébként ez a Cybertruck még mindig olyan, mintha csak álmodnék valami furcsát. Még mindig nem hiszem el, hogy ez így létezik és részt vehet közúti forgalomban. Mondjuk EU-ban pl. biztosan nem, meg asszem' UK-ban sem.
Nem mondom, hogy ingyen se kéne, mert kéne és eladnám, az árából meg vennék egy F150-et.[ Szerkesztve ]
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
KAMELOT
titán
válasz Baltazár123 #22 üzenetére
Ha megnézed a kimutatásokat MO-n, akkor a vásárlók 80% cég, aztán a fennmaradt 20% tud önerőből vásárolni. Ezek is támogatásokkal, meg minden lórépával együtt.
Nekem soha nem kéne EV. Veszélyes az utakon, keveset bír és a töltés csak annak van akinek van saját garázsa (természetesen megfelelő csatlakozók kiépítve).V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
jerry311
nagyúr
Aszfaltra való gumikkal lement a hóba jégbe egy (üresen is) 3 tonnás pickuppal. Onnan így bármi más is csörlővel jött volna ki.
-
Kristof93
senior tag
válasz Baltazár123 #22 üzenetére
Musk ígéretei be szoktak jönni jó pár év vagy évtized késéssel. De igazából nem is számít annyira. Az amerikaiak szeretik ezeket a furcsa teherautókat családi autónak használni, és a Ford, GM de akár a Rivian teljesen képtelen nagy mennyiségben, gazdaságosan elektromos autót gyártani. Marad a Tesla, ha nekük sikerül.
-
bambano
titán
" inspirálta még a Lamborghini Countach, a Lockheed F-117-es lopakodója, továbbá az 1977-es James Bond-filmben használt, autóból lett tengeralattjáró, amit Musk megvett": adjunk hálát a mindenhatónak, hogy Musk a James Bondot szereti, nem a Dumb és Dumbert...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
himpike
aktív tag
Az elektromos járművek összességét orbitális lózungnak tartom míg okádják az akkukat, fosszilisből csinálnak áramot valamint a hatótáv alacsony.
Ha lenne belőle valami akkor pedig szétszopatják majd a tulajdonosokat, mint ahogy már el is kezdték. Nem lesz itt ingyen kocsikázás, a szervizelésük is horror áron fog menni.
Kb mintha abban bíznátok hogy a sikeres hideg fúzió után ingyen lesz az áram. -
Auratech
őstag
Én már több helyen leírtam és ide is idekanyarítom a véleményem erről. A CT tervezéséből egyértelműen látszik, hogy a Marsra készült. Nem a földi használat és ergonómia ordít róla, hanem, hogy a legegyszerűbben lehessen működtetni, karbantartani. A súlya ott 1300 kg-nak megfelelő. A tömege, lendülete persze nem! A kocsiszekrényt könnyen lehet túlnyomásossá tenni, a vezérlés by wire, ami légtömörré tehető, vagy már az is.. Az úszóképesség a szigetelés következménye, persze menő, hogy egy 3.5t tömegű vasdoboz úszik, de hát a Bismarck is úszott.. Az áramvonalassága, sima felületei alkalmassá teszik, hogy a marsi szél a finom porral felpolírozza.. és ne bújjon el a hajlatokban. A marsi szelek erősek. A kis gravitációban a port könnyen felkapják ami viszont csiszol rendesen. A festés okafogyott. A kasztni anyaga a teherszállító űrhajók burkolatából és tartályaiból pótolható. A motorokfunkciót , elektronika, számítógép mind moduláris, csereszabatos, másra is használható. (liftmotor). Egy biztos. Musk rendszerben gondolkodik és az alkalmazási lehetőségek spektrumában mindenképpen ott a Mars, ahol közlekedni kell. Az akku az utazás alatt szolgálhatja a hajót, tehát nem felesleges teher. A kocsiszekrény biztonsági funkciót is betölt, mivel saját ellátórendszere van... Szóval a Mars a lényeg.
A terepjáró képesség megoldható. Az unimog se könnyebb. A gaz 66 se. Megfelelő csillapítóelemek, intelligens vezérléssel ez a tömeg könnyedén terepen tartható.[ Szerkesztve ]
Auratech Field Recording
-
Crus
őstag
Musk a Marsos baromsága helyett, első körben próbáljon meg pl. a Szaharában, Kalaháriban, Góbiban, stb. pár évet életben maradni, kolóniát létrehozni, majd ha már nagyon megy, akkor kizöldíteni. Hasznosabb lenne, nem kicsit...
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
- Mert a jelenlegi metódus alapján az autópályán forgalmi akadály. 100-110-zel sunnyogás a kamionok mögött. De sajnos ezt áthozta egy rakás EV tulaj a közútra is, ahol a 90, az neki inkább 70. Rohadtul zavaró.
- Mert még mindig borzalmasan nehéz eloltani, ha kigyullad. Gyullad ki belsőégésű is nem vitás, de egy kivezényelt tűzoltóautó letudja. Ezeket meg 4 se...
- Mert páran azt hiszik, hogy megérkezett a Knight Industries Two Thousand. Elengedi a kormányt, közben mindent is csinál.
- Mert ha lerobban, a hagyományos módokon gyak. nem megoldható a mentése, csak a trailer jöhet szóba. (Autópályán kívül is létezik élet.)
- Nem annyira a veszélyességhez sorolható egészen, de a kis hatótáv mindenhol gond. Cukik ezek a behazudott 500km-ek, ami aztán télen, kisebb szélben, fűtéssel, pályán sokkolóan kevesebb.
Számomra ezek jelenleg még mindig csak ilyen városban ill. közeli települések közötti futkosásra alkalmasak. Főleg az akku degradáció és annak embertelen ára az aggasztó. Majd a Na+ ha elterjed, abban több fantáziát látok.
Ezt érdemes megnézni EV akku témában...
$60,000 to replace battery. The battery costs more than a brand new car!Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
himpike
aktív tag
A Mars pora meg smafu.. nincs mit belélegezni, nincs mit zabálni, éjjel szénné fagysz a mínusz 80 fokban(az akkuk nagyon szeretik majd), nincs vastag légkör és védőpajzs, megrákosodsz, emellett az alacsony gravitáció miatt rohamosan gyengül a csontozat meg izomzat. De igen isteni Ilonka a Marsra csinál autót.... Kitenném a Kalahári sivatagba, 3 napot nem húzna ki a nyomorult...
-
Kristof93
senior tag
Szerencsére nem vélemény kérdése, mivel már rég óta forgalomban vannak. A szervizelés töredékébe kerül - három évente felöntik a hűtő folyadékot, legalábbis nekem. Az áram az üzemanyag negyede, de lehet sokkal kevesebb is napelemekkel, a hatótáv elég szinte mindenkinek de az is szépen növekedik. A kőolajjal ellentétben az elemet csak egyszer kell kibányászni, minden szempontból környezet barátabb - főleg nekünk, akik szívjuk a füstöt, ha csak nem lakunk kint az erdőben.
A költséget lehet még kritizálni, de az is megoldódik. A használt elektromos autók itt az áruk felére estek az utóbbi egy-másfél évben.
-
<Adamsky>
nagyúr
Ez egy tech. demo (a benne lévő technika / technológia elismerésre méltó).
Aki sz@rja a pénzt (és semmi ízlése), az megveheti. -
somogyib
őstag
UAZ-al kellett volna karácsonyfáért menni a susnyásba, nem ezzel a bádogdobozzal.
-
#52931072
törölt tag
Azokkal a városi gumikkal elakad az uaz is a hóban, meg vezetni sem árt tudni.
Crus:
Orbanisztánban ez nem annyira feltűnő, mert pl az m5-ön kb 110 a végsebesség, annyira tele van, pláne amikor két bulgár kamionos erőlködik egymás mellett 93-al. A főútvonalakon meg a kátyúk miatt kockázatos a megengedett sebesség.[ Szerkesztve ]
-
Hokunda
aktív tag
Különösebben nem foglalkoztat, de arra azért kíváncsi lennék, hogy egy ilyen formaterv, hogy megy át a gyalogosbiztonsági teszteken, felfekszik szépen a paraszt ezekre az alig éles formákra? Egyébként biztosan szuper, csak baromi ronda.
-
Crus
őstag
válasz Kristof93 #35 üzenetére
Ez valóban nem vélemény kérdése, hanem tény, hogy a matek borzalmasan nehezen adja ki... leginkább nem adja ki.
A gond az, hogy az EV-s kifizeti előre azt az összeget, amit aztán majd az üzemanyagon megspórol. Azonban mire eljut oda, hogy végre az asztalra csaphat és beleordíthatja a világba, hogy "innentől vastagon megérte egy belsőégésűhöz képest", addigra pontosan ott lesz, hogy el kéne adni a vasat.
És mennyiért tudja ekkor eladni? Hát a vételi árának nagyjából a feléért (se), vagyis pont annyiért, amennyit nyert az elektronokkal az üzemanyaghoz képest.
Ugyanis az akku degradáció és ezzel együtt a hatótáv csökkenése brutál értékcsökkentő tényező. Lehet hozni nyugodtan szépséges grafikonokat, melyeken a gyártó bizonygatja, az anyja életére megesküdve, hogy ezek örök élet + 1 év, de a valóság az, hogy a lítium alapú akkukkal szerelt EV-k, nagyjából 150-200e km körül már kezdik égetni az EV tulaj tenyerét és szabadulna tőle. Éppen emiatt van tele ezekkel a 2nd hand piac. (Gy.k.: cseréljen benne akkut majd más eszement költséggel.)
Term. nem arról van szó, hogy egy most ~13 millióért vásárolt, népszerű Leaf, 200e km múlva el se indulna olyan szar benne az akksi, hanem arról, hogy az új korában 200km-es valós hatótávjából, főleg hideg időben, ne adja ég pályán, lesz a fele és az már úgy minden csak nem egy élhető autó. (Nem mintha a jelenlegi 200km-es hatótáv annyira vonzó lenne 13 milkáért!) Persze városban még a fele hatótávval is jó választás, de az akku degradációja miatt az értékcsökkenése drámai.
A napelemekkel az a gond EV töltés témában, hogy az a fránya Nap az pont akkor süt, amikor az autó kellene: nappal. Éjszaka kéne tölteni, ahhoz meg szigetüzem kéne, újabb tetemes összegek és nem örökre szól az se, mert az akkuk ott is dögleni fognak idővel.
A másik komoly gond, a képzeletbeli verseny: A KRESZ-t betartva, melyikkel érsz le előbb Spiltbe a népszerű adriai városba, pl. Budapestről?
A, 18 milliós Tesla Model 3?
B, 35 éves, Zsiguli?Megfejtés: B.
És ez így leírhatatlanul ciki...
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
vicze
félisten
Az ne zavarjon, hogy radioaktív izotóp genertoros, ami ráadásul elég jelentős hőt is termel, hogy fűtse. Ahogy Opy ott is a kerekek fognak elhasználódni idővel.
Az Opy az egyelítőn volt, ahol tudták elég energiával melegen tartani az aksit, de őt is a hideg és a por vitte el A Spritet, ami a pólus kozelében landolt, a 6. hidegebb és sötétebb tél elvitte.
-
<Adamsky>
nagyúr
Érdekes irányba ment el a beszélgetés, de abban szerintem egyetértünk, hogy ezt ki kellene lőni az űrbe (a Roadster mellé), mert olyan esztétikai szennyezést okoz, ami visszafordíthatatlan
[ Szerkesztve ]
-
Ezekiell
veterán
- párhuzamos közlekedésre alkalmas úton nehogymár baj legyen. És az, hogy téged zavar, az senkit se érdekel. KRESZ szerint tökéletesen szabályosan közlekedik. Arról nem is beszélve, hogy ez sofőri magatartás, nem az autó veszélyes.
- már a magyar tűzoltóknak is vannak erre eszközeik (google it), szóval nem igaz, hogy nem tudják le
- ahogyan a BMWsek nem indexelnek, a Lambósok 130al tépnek a bevárosban, stb. Nem az autó hibája, végképp nem ICE vagy EV probléma.
- ez nem teszi őket veszélyessé
- amit a vevők tudnak is, neked meg, mint nem vevő, kurva mind1, nem?
Szóval a veszélyességet nem nagyon sikerült bizonyítani semmivel eddig.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Sehogy. Az USAban nincsenek ilyen követelmények, Európában pedig pont ezek miatt nem lesz soha forgalmazható (sőt tudtommal forgalomba helyezhető se, még egyéni importtal se, mivel nincsenek megfelelően lekerekítve az élek)
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
HÁZIGAZDA
a tíz éves renault zoénk 95%-os akksival ugyanúgy 160 km-t ment el nyáron, mint újkorában. vannak elavult kémiájú/hűtésű villanyautó akksik (nissan leaf, mitsu i-miev trió), és vannak normálisan megcsináltak. nem para az akksidegradáció a gyakorlatban, ez inkább a kezdeti szárnypróbálgatások óta beragadt lemez.
egy ilyen zoé most 3,5m ft használtan, és a komplett agglomerációs mindennapokat megoldja. évi 12e km megy bele a benyás helyett. hétvégén is süthet a nap és lehet napárammal tölteni. érdemes számolni, én nem bolygómegmentésileg vettem, hanem sima smutzig matekból.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Crus
őstag
- Direkt nem csak autópályát írtam. Pályán kívül szeretnének a többiek haladni, de nem tudnak, mert ott egy forgalmi akadály, aki begyűjt egy brutális hosszú sort maga mögé. Aztán valakinek elfogy a türelme, előzne és bekerül a hírekbe. A kalapos Suzukis nyuggerek és a Wartburgos akadályok közé, most upgrade-nek, jöttek ezek. Köszönjük. (Nem.)
Nyilván nem csak engem zavar. Meg eleve borzasztó kínos, amikor egy 10x drágább autó ott égeti magát a füstölő dízel mögött szélárnyékban.- Senki nem mondta, hogy nincsenek. Azt mondtam, hogy jóval nehezebb dolguk van és több erőforrást igényel, extraként veszélyesebb is, mert a tűz jobban beindul, tovább tart és magasabb hőmérsékleten is ég.
- Maga a túlpromotált, túlhypeolt önvezetés az egyik legfőbb oka ennek. Órákig tolják, hogy mire képes és mennyire jó, majd a végén 2 mondatban odavetik, hogy igazából mégse, meg folyamatos emberi figyelmet igényel. De tömegeknek az marad meg, hogy 2 gombot megnyom és elmehet aludni, majd már aznap szalagcím a netes médiákban...
- Hát de. Itt nincs az, hogy kb. bárki megáll és segít neked odébb húzza. Amíg a trailer ki nem ér, az ott marad ahol megdöglött.
- Tele van a net a valósággal szembesülő EV userekkel, szóval nem, nem egészen tudják. Nekem mind vevőnek ezekért a 15-20 milliókért, nem a gyár által behazudott adatokra van szükségem.
Ajánlom figyelmedbe a linkelt videót, hogy mennyire apró sérülés miatt veszélyesnek minősül már a komplett autó!
Ha akarod értelmezed, ha akarod ignorálod. Mindent is lehet.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen