Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
Mit nem lehet kapni? És mi a fenét csinász vele?
Mivel igen vastagra kell tekerni, így ogen sok probléma van agyártással, és a kihozatal még mindig nagyon alacsony. Összességében értel,etlen formátum. Majd ha CATL befejezi a texasi gyárat(24 vége elvileg) és tudják szállítani a LFP akiskat akkor majd lesz nagytömegben ez az izé...
-
vicze
félisten
Az ne zavarjon, hogy radioaktív izotóp genertoros, ami ráadásul elég jelentős hőt is termel, hogy fűtse. Ahogy Opy ott is a kerekek fognak elhasználódni idővel.
Az Opy az egyelítőn volt, ahol tudták elég energiával melegen tartani az aksit, de őt is a hideg és a por vitte el A Spritet, ami a pólus kozelében landolt, a 6. hidegebb és sötétebb tél elvitte.
-
vicze
félisten
Nem kap forgalmi engedélyt ennyi.
Már van pár Youtuber akik megrendelték UK/EU-ba, 3-4 év múlva mikor megkapják majd kiderül mit kezdenek vele.Amúgy ha még valamilyen módon átalakításokkal kap(pl. US más színű az index és a fények is mások lehetnek, ezt eleve cserélni kell) is forgalmi engedélyt. Kell egy biztosító ami biztosítja, ami vagy szinte lehetetlen, vagy olyan horribilis összeg lesz, hogy értelmetlen.
Hummer példa, ami ráadásnak nem vezethető B-vel a súlya miatt.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
válasz Auratech #213 üzenetére
És ki a fenét érdekel a merevség? A merevséget az aksi blokk és a alváz adja, a burkolat felesleges extra súly és semmi más. Pontosan ugyan ilyen ultra felesleges extra súly lenne egy másik égitesten is, ahol eleve egy életfenntartó rendszerben van az utas.
Az aero és űr technológiában használt aksik speciálisak és nem általános kémiával rendelkeznek, és más felépítésük és többszörös redundanciájuk van, a megfelelő szigetelése mellett, valamint kizárólagosan 50 és 90 alatti töltöttségen vannak tartva. Ezért is extrém fontos a különböző eszközök lehető legjobb hatékonysága.A marsi dolog egy olyan orbitális baromság, ha valaki egy hangányit belegondol, akkor rájön, hogy mekkora abszurditás már csak a gondolat is. Kizárólagosan csak akkor gondolhat valaki ilyesmire ha hinni akar valamiben és egyáltalán nem gondol bele a valóságba. Elég sokáig lehetne sorolni, hogy miért.
A Cybertruck egy értelmetlen jármű bármelyik égitesten.
-
vicze
félisten
válasz Ezekiell #218 üzenetére
Sose mondana ilyet, hisz még sose túlzott.
-
vicze
félisten
-
vicze
félisten
Az egyetlen aki eltúlozza az te vagy, hogy valami siránkozásnak állítsd be és így pont hogy magad teszed nevetségessé.
Amennyiben nincs komolyabb sérülés a CT elején, csak azt bizonyítja, hogy nem felel meg a jelnleg elfogadott biztonsági elveknek és veszélyesebb a többi közlekedőre, mint más járművek. A benne ülök pedig tiszában kell legyenek a kockázattal.
Most szerencsére csak anyagi káron kívül nem történt semmi (bármilyen járművel ez lenne), de lehet nem kéne megvárni a sokadik halottat, mint Autopilotnál, mielőtt lépnek a hatóságok valamit.
-
vicze
félisten
Ott a baleset leírása, elég világos, hogy a Corolla áttért a szembe sávba és szemben ütközött a CT-vel. Az hogy milyen mértékben nincs részletezve, ezért lenne jó egy kép a CT elejéről. Amúgy máshogy nem nagyon nézhet úgy ki a Corolla ha csak az oldalát súrolta volna végig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest