Új hozzászólás Aktív témák

  • bteebi

    veterán

    válasz zetor2000 #34 üzenetére

    "Egy 7er meg azért eléggé a másik liga, messze nem a belépő."

    Értem én, de szerintem csak simán felső kategória; nem egy luxus, különleges sportautó (pl. Königsegg/Bugatti - persze még mindig nem annyiba kerül), hanem "csak" egy relatíve sportos bajor bálna. Ami régebben - tényleg régebben - 20 misiért jól felszerelve is elérhető volt. Most meg talán 30-ról indul, és vagy 60 körülig elmegy. Az már mondjuk egy AMG GT, egy jobb Porsche vagy Ferrari ára, nem pedig egy BMW-é.

    "Az extrák meg olyanok is tudnak lenni, hogy "karbon csomag", amikor ugyanaz minden az autóban, csak a motorháztető, a kaszni teteje, meg egy csomó minden nem fém, hanem szénszálas műanyag"

    Tudom, szerintem legalább 5 misit dobott az árán. :DDD

    "A másik, hogy ha van a zsebedben annyi, hogy egy 7est konfigurálj a szalonban, akkor nem 30-80 millád van, hanem _autóra_ van ennyid."

    Ez is tök evidens, de engem az dühít, hogy ha már felső kategória, a BMW-nél a csúcs, akkor azért ne skálázódjon már ennyire az ára, és ne lehessen csilliónyi szart megvenni hozzá még egyszer az áráért! Akkor mondják azt, hogy alapár 40-50 millió, és akkor a karbon szarokon, meg 1-2 felesleges optikai tuningon kívül legyen benne minden, mert hát felső kategória, a profitba pedig bőven "belefér". Vagy akkor még dobjanak hozzá még 1-2 misit, nehogy Hans kevesebb magánszigetet tudjon venni.

    Oké, az index pl. lehetne fizetős extra, mert alapból teljesen értelmetlen.

    "Ilyenkor számít a 60K regadó? Az mi?"

    Épp ez az, hogy semmi! De azt is külön kell intézned, külön kell neked szarakodnod vele. Erre kellene azt mondani, hogy a talán 20 milliós előállítási költségű (tipp), 60 milláért - tehát némi haszonnal - eladott autó árába férjen már bele az a rohadt 60 ezer forint. Nem is kellene tudnod a regadóról, vagy max. annyit kellene mondaniuk, hogy "nyugizzá' tesó/főnök, intézzük, benne van az árban!" Még jó, hogy nem számolnak fel szalonlevegő használati hozzájárulást, járólap amortizációt, WC használati felárat, meg konfiguráció segítő illetéket, mert hát papíron beleférhetnének ezek is.

    "A fényezés is csak amiatt kerülhet annyiba, amennyibe, mert külön kell fényezni, nem fér bele a széria 6-7-X színbe. Miattad kell valamit úgy beállítani, hogy olyan legyen, mint amilyennek te szeretnéd."

    (Ez amúgy nem BMW-specifikus, bár jobb helyeken még az olcsóbb autóknál is "ingyen" vannak az alap színek ÉS a metálfényezés is, csak az extrább színek, meg mondjuk a kéttónusú fényezés feláras.) Igen, miattam, és ezért kib*ott sok pénzt otthagyok, aminek a legnagyobb része tiszta haszon. Nem mondom, hogy egy nagyon extra szín (pl. thai szűzlányok menstruációs vérével készült festék), vagy egy spécibb extra (szén nanocsövekből készült, teljesen személyre szabott ergonomikus seggvakaró) ne legyen feláras, de mondjuk egy kalaptartó hűtés/fűtés/világítás, ha már egyszer felső kategória. Urambocsá' egy biztonsági, vezetéstámogató csomag se (oké, azok itt talán pont nem felárasak).

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

Új hozzászólás Aktív témák