- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VMware
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cyberkind #19259 üzenetére
DX11 standard és DX12 + GPUOpen shader intrinsics. A Vulkan opció, de nem biztos, hogy meglesz a megjelenésre. A DX11-ből csak alap kódot készítenek, de még nincs eldöntve, hogy belerakják-e a véglegesbe. Lehet, hogy tartják a WDDM 2.0-s minimum igényre vonatkozó tervet, és akkor csak DX12 jön.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
válasz Anubris #19302 üzenetére
Nyilván a M$ is tol nekik némi pénzt cserébe. Főleg, hogy a játék az ingyenes win10 frissítés lejárta után jelenik meg, tehát nekik is "jó" lenne, ha megkövetelné a win10-et.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Habugi
addikt
válasz daveoff #19304 üzenetére
Elvileg NV-n még nem működik az Async, se TSAA-val sem sehogyan, majd ha lesz akkor elvileg nálatok is szépen lelépi az OGL-t.., Pascallal legalábbis biztosan.
Egyébként ID-nél mizu..?!
OGL-ből Radeonok 4.3-al mennek, NV-k pedig 4.5-el.., OK.Vulkan..??
NV-k 1.0.8-al, Radeonok pedig 1.0.17-el??Ezt vajon miért csinálják folyamatosan?
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
#45997568
törölt tag
válasz stratova #19305 üzenetére
Eleg vegyesen jonnek az eredmenyek, van ahol Vulkan > OpenGL, van ahol hasonlo az eredmeny a fentihez, bar tobbsegeben a Vulkan elonyet kihozok vannak, beallitas beli difi lehet, kiderul.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Habugi #19306 üzenetére
Az OpenGL az mindegy, mert minden gyártóra külön specifikus OpenGL kód van az ID-nél. Olyan kód, amivel a legjobban megy. Emiatt számos gyártóspecifikus kiterjesztés is fel van használva.
A Vulkan esetében már van egy alapként szolgáló szabványos kód, illetve egy gyors kód. Utóbbi lényegtelen, mert csak az AMD éri el, és a Vulkan 1.0.17 azért kell hozzá, mert ebben van benne az a SPIR-V implementáció, ami megengedi a rendszernek, hogy a gyors shadereket fordítsa a hardver virtuális ISA-jára.
A többiek csak szabványos SPIR-V-ket fordítanak, tehát oda elég az 1.0.8. Egyébként nyilván elfogadja azt is, ha a driverben újabb Vulkan implementáció van, de nem szükséges.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
Jut eszembe, arról esetleg van infód, hogy az RX480-al miért lagol baromira a solidworks? Tavaly teszteltük 390-en, azzal jó volt. Most meg egykét WS-be utánrendeltünk volna 390-et, és kijelentették hogy nincs nem is lesz, vegyünk RX480-at. Hozattunk egyet tesztelésre, és valami baromira nem jó...
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #19309 üzenetére
Túl új a hardver, így nincs hozzá még a programban optimalizálás. A Solidworks esetében az OpenGL a probléma, ugyanis az egy olyan töredezett API, hogy minden hardverre specifikusan végig kell menni egy optimalizálással, és csak utána lesz jó. Hiába tekintik az OpenGL-t szabványnak, a gyakorlatban nem az. Magában az API-ban minden egyes problémára létezik legalább egy tucat eltérő sebességű megoldás, és minden hardveren más megoldás jelenti a fast path-ot. Ugye a Vulkan fő fejlesztési alapja ezért például az volt, hogy minden problémára csak EGY megoldás legyen, és az legyen gyors.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daveoff
veterán
válasz #45997568 #19307 üzenetére
Tegnap előtt még azt mértem, hogy kb ugyanakkora teljesítmény mutatott mindkét API az 1070-el, a 980Ti-vel meg gyorsult is Vulkan alatt. Ma meg már lassulást mértem, szóval én messzemenő dolgokat nem vonnék le egyik tesztből sem.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Locutus
veterán
De ha egyszer a solidék nem is optimalizálnak amd-re, csak quadrora, akkor hogyan kerülne bele javítás? Ezt nem AMD oldalról kéne rendbehozni a driverben/openglben?
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #19312 üzenetére
A Solidworks optimalizál mindenre. Csupán a FirePro és a Quadro előnyt élvez. Ez amiatt kell, hogy nekik van hitelesítési rendszerük, ami ellenőrzi az AMD és az NV FirePro és Quadro VGA-it, hogy megfelelnek-e sebességben és működésben. Ez garantálja, hogy ha ezek közül vásárolsz, akkor a hitelesített meghajtókkal biztosan működni fog a program. Sajnos a Radeon és GeForce VGA-kat nem hitelesítik, mert azokra egyik gyártó sem fizeti be a díjat, de nyilván egyébként a lejelentett problémákat a Solidworks javítja, csak az nem prioritás.
Nem lehet helyrehozni az OpenGL-t driverben. A problémát az adja, hogy minden egyes eljárásnak egy tucat alternatívája van. Ezek az egyes hardvereken eltérő teljesítménnyel működnek. A Solidworks azt csinálja, hogy minden egyes GPU-ra külön OpenGL optimalizálást ír, annak érdekében, hogy kezeljék az API töredezettségét. Az egyetlen megoldás áttérni DirectX-re vagy Vulkanra. Ezek az API-k nem engedik meg, hogy ugyanarra a problémára több megoldás legyen definiálva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
stratova
veterán
-
Locutus
veterán
Érdekes. Akkor ezekszerint az RX480ra "csak" várni kell. Ami nem épp előnyös céges környezetben, dehát nem is ide találták ki mint megoldást, ez nyilván ugye csak egy spórolás lett volna részünkről, kiindulva abból a 390 is jó volt gagyibb helyekre.
Viszont az továbbra is fura nekem, hogy ha FirePro-ra is optimalizálnak, akkor az miért nincs az ajánlottak között. Továbbra is teljes bedobással Quadrora gyúrnak minden anyagukban, és minden hardver javaslatukban is. Firepro-ról említés sincs.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Anubris #19302 üzenetére
Ennyire hódított egész pontosan május végén Johan Andersson (Technical director - Frostbite) szerint: (vastagon kiemeltem a Battlefield 1 potenciális vásárlóit)
Win10 gamer adoption (64-bit), Steam: 45%, Origin (Battlefront&BF4): 52%.
Többre számított, ami utalás arra, hogy ugrott a Win10 DX12 only előzetes terv:
Expected more to have done the upgrade from Win7 & esp Win8 by now
Minden Battlefield 1 demó DX11-ben futott és a zárt alfában is DX11 az alapértelmezett render, de van egy kapcsoló legfelül a DX12-höz, ami még nem működik.
Ezek alapján nagyon valószínű, hogy a Battlefield 1 futni fog Win7 64biten is, és a DX11 -es render lesz az alapértelmezett, de lesz benne DX12 támogatás is.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #19316 üzenetére
Igen. Szerintem addig biztosan várni kell, amíg nem lesz GCN4-es FirePro.
Itt a SolidWorks ajánlója AMD-re és NVIDIA-ra.
A SolidWorks megrendeléseket teljesít, amikor a NV kéri meg őket, hogy adjanak ki anyagot, akkor az NV-t említik. Amikor az AMD kéri ugyanezt, akkor az AMD-t. Ez egy üzlet. Általánosan pedig ott a fenti két oldal, ami ugye nem megrendelés, hanem információbiztosítás.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #19321 üzenetére
Ha pedig beírsz a Guruba, hogy ajánljanak játékgépet, akkor GeForce-ot ajánlanak. Ellenben minden ajánlás csak ajánlás. Azt meg lehet fogadni, vagy sem. Nem kötelez rá senki. És egyik ajánláshoz sem írja oda senki, hogy az a legjobb választás. A végszót úgyis a vásárló mondja ki.
Nyilván a vásárló lehet csőlátású, és megy minden ajánlás után, vagy lehet megfontolt és utánanéz mindennek a vásárlás előtt, természetesen figyelembe véve az ajánlásokat. És ezt tök általánosan írom az ajánlásokra.Magát az ajánlót is sarokba lehet szorítani, ha nem írod le, hogy mire kell, mert akkor nagyon általánosan kell ajánlania.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cyberkind
félisten
válasz #Morcosmedve #19325 üzenetére
Dehogy kevés, az 1070 topikban megmondták, hogy 4K-ra is elég meg sok is.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
#Morcosmedve
veterán
válasz cyberkind #19326 üzenetére
Milyen jó, hogy már nem olvasom azt a topikot, elején próbálkoztam, de hagyjuk... az egész, egy vicc.
1070-et nézegettem, de ha lenne se írnék be semmit. Viszont elég sokat rágódok, hogy a Ti ára ha lentebb megy, a VGA-k beállta után, best buy kártya lesz (használtan)... csak a fránya valódi DX12/Vulkan tudás kérdése...RX480 leszerepelt nálam egyelőre, várom a customokat, de nem ilyen nyomi 4+1 fázissal...az árak szintén kérdésesek.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
mcwolf79
veterán
válasz #Morcosmedve #19327 üzenetére
Addig, amíg tényleg az "öreg" DX11 lesz a szűk keresztmetszet vígan elleszünk a 980 Ti erejével.
Majd egyszer a JÖVŐBEN ha elkezdenek özönleni a DX12-es játékok (nem ma lesz), akkor ráérünk váltani. De lehet még akkor is lehet majd húzni, legfeljebb a 980 Ti nem fog tudni, csak 60 fps-t a 80 helyett.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
->Raizen<-
veterán
válasz #Morcosmedve #19325 üzenetére
Kedves hpeter. Konkrétan eddig kettő darab játéknak kevés a 4 gb ram igen... A doom nak nightmare grafikához, és a ryse of the tomb raider max textúra részletességéhez. Minden máshol elég FHD-ban. Ettől a két játéktól sokan vakultak, és rohantak 8 gb vramos vga-t venni. Ennél sokkal többet kell lerakniuk az asztalra , ha azt akarják hogy többen vegyenek ekkora memóriával felszerelt videókártyát.
[ Szerkesztve ]
-
Harley quinn
tag
válasz ->Raizen<- #19329 üzenetére
Igen de egyre több játék lesz ami meg lépi a 4GB-át, és néha jól tud jönni pl gyorsabb játék betöltés és ritkább Vrm törlés. A 3GB GTX 1060 pedig szerintem már most is kevés tud lenni.
-
daveoff
veterán
válasz Harley quinn #19330 üzenetére
Az 1060 6gb-os, 3 gigásról egyelőre szó nincs.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
->Raizen<-
veterán
válasz Harley quinn #19330 üzenetére
Igen, ez lesz a tendencia, másképp hogy adnák el a vga karikat. A watch dogs-el kezdődött, az már ki is írta hogy 3 gb vram ajánlott, azóta nincs megállás. Mesterségesen generálják ezeket a gépigényeket, avultatják el elég gyorsan az amúgy gyors cuccokat, low level ide-oda. Csak én már nem dőlök be a marketing rizsának. Majd ha több mint 1 tucat cím nem indul el legalább a vasamon , és fut türhetően, akkor váltok.
[ Szerkesztve ]
-
#35434496
törölt tag
válasz #Morcosmedve #19327 üzenetére
"Kedves hpeter" Szia bolhás! Az a topik lassan tényleg a vicc kategória lesz. Egyébkènt egy msi gaming 1080 hány %-al gyorsabb mint egy 980 Ti?
-
daveoff
veterán
válasz Harley quinn #19335 üzenetére
A pletyka az platyka, az meg tény, hogy ami most jön az 6 gigás lesz.
(#19333) players111: 20-25%
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Peat;)
veterán
válasz Harley quinn #19335 üzenetére
Vagy 1050 legújabb pletykák szerint.
Ez a ram kérdés érdekes, főleg fhd középkategóriában mert olvasgatva a max textúra látható előrelépést nem is jelent az említett két játékban. Csak úgy van. Ameddig meg csak e-penis funkció a csúszka és semmi láthatóságot nem eredményez én azt mondom mesterséges gépigény növelésről van szó amit nem is tudok hova rakni, mert vannak nagyon erős 4 gigás vga-k azért a piacon amiket még el kellene adni. Lehet ilyen olcsó a memória hogy a 4 gigásról dupláznak a legtöbb kategóriában 8-ra, de hogy érdemben ki lesz-e használva...pl. 480-ason...kötve hiszem. Talán új konzolok után, de az még másfél év.
[ Szerkesztve ]
-
bil
tag
Nna majd csinalok egy tesztet Kabini+igpvel. Lesz vagy 100 pont ;-)
This is extremely dangerous to our democracy!
-
#Morcosmedve
veterán
válasz ->Raizen<- #19329 üzenetére
Ettől sajnos sokkal több játékban kevés, arról nem bészelve, ahol a Fury (X) lenne például.
Mondom, amíg nincs nagyobb VRAM-os kártyád, nem tudom elmagyarázni, látni kell, szinte nem volt az elmúlt 2-3 év AAA játékai kötül olyan, hol ne lett volna kevés, a GTX970 botrány vajon miért derült ki? Mert elfogyott a 3,5 és laggolt a maradék ~4-et beírva... nem értették az emberek.
Elég megnézned pl. az árnyékok/textúrák mikor töltődnek be gyorsabb mozgás alatt.
(#19333) players111: Lehet javaslatokat tenni az új nickemre De ne itt, az nV offban.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
->Raizen<-
veterán
válasz #Morcosmedve #19343 üzenetére
Nem tudok több címről, pedig gyakorlatilag mindent kipróbáltam vele. És az nem 3.5 gb vram hanem fizikailag 4, csak ha az utolsó 500 mb is be akar már telni akkor esik le a sávszél 22 gb/s-re. Nem képes minden játék betelíteni a ramot, főleg ha az aa-val csínján bánik az ember, nekem elég az fxaa többnyire, vagy msaa 2x. Többi kapcsoló maxon.
[ Szerkesztve ]
-
#Morcosmedve
veterán
válasz ->Raizen<- #19344 üzenetére
Persze ki lehet kapcsolgatni dolgokat, hogy elég legyen, de a 970 után a 980-on is jobb volt játszani, sajnos elrontották a sávszélt...de aztán ott is állandóan a VRAM végén voltam, pedig nálam mindig min60FPS a cél, tehát így vannak beállítva a játékok, szóval nem a GPU volt a kevés. 980 ti-nél a legjobb az arány szerintem (FHD-n)
Tessék, vígan elmegy 4,5GB-ig, ha úgy van.
Aztán hogy az új API-k alatt mi lesz, kérdéses, nem látjuk azt, pl. a Doom patchnél sem, hogy egetverően változott volna a memóriatörlés.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
TTomax
nagyúr
válasz #45997568 #19342 üzenetére
És nem lehet,hogy a 32biteset szedted le?Persze sokat segítene,ha tudnánk milyen vgaról van szó,csak a lényeget hagytad le a képről.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#45997568
törölt tag
válasz TTomax #19346 üzenetére
Ha megnezed a kepet, akkor bal oldalt a driver, jobb oldalt felul a driver neve a konyvtarban alatta meg a windows system info
Megoldodott a "problema" kozben, megnezzuk mit tud a srac, bar mivel munkara (is) lesz ezert Windows alatt nem lenyeges a driveres korites.
Csak vicces hogy a Ti-knel is igy indult, most ennel is. Messze van ez meg a "berakom es megy"-tol Amugy 1080FE, semmi csicsa, csak a legszuksegesebbek A hullo mar kitagadott
-
#45997568
törölt tag
válasz mcwolf79 #19348 üzenetére
Ezt nem lehet elnezni
Lement egy adag frissites, ugy hogy valamelyik volt a hianyzo darab. AMD driverben benne van minden ami kell, bar az utobbi idoszakban ott nem volt gondom mar szoftveresen, ez meg tipikus. Nalam belefer, en szeretem tweakelni a rendszereket,, szoval ami jol megy az mar gyanus
Nalam minden NV cucc az elejen kicsit furan mukodik, uh nem vagyok reprezentativ minta, kap most ez a tarsasag is egy eselyt, van ami itt jo es eros, van ami masik oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz #45997568 #19347 üzenetére
Az ugye megvan ,hogy az oprendszernek naprakészen kell lennie,főleg win10 esetén?Ugye nem lett volna jobb ha felrakja és atombugos?Amúgy a képből semmi nem derült ki a vgara vonatkozólag.Amugy igen a Ti is igy indult nálad,szerintem picit sok a "tweak"....
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eredeti játékok OFF topik
- Bluetooth hangszórók
- Autós topik
- Milyen processzort vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen