- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Milyen program, ami...?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Vírusirtó topic
- Mozilla Firefox
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Peat;) #19408 üzenetére
Most nem üres frázisokról van szó, hanem arról, hogy a PC-s GPU-k mélyéről elővesznek konzolon már régóta használt függvényeket. Shader intrinsics. Ezt tényleg azért egyszerű használni, mivel konzolban GCN van. Mindkettőben. Azt elismerheted, hogy a pénz és egyben a fő fejlesztési irány is a konzolos játékokban van...ezért kapunk nagyon gyakran csak optimalizálatlan portokat.
Nyilván a konzolnál a hw minél mélyebb ismerete a lényeg, utolsó tranzisztorig tudni kell használni a GPU-t. Ellenben PC-n, ahol elég gyors ütemben változnak az arch-ok, (még a GCN is azért, Fermi, Maxwell, Pascal ...stb) ... eléggé "káros", ha gyártó és arch specifikus kódokat kezdenek írni. Ennek egyszer tényleg az lehet a következménye, hogy szétszakad a piac, és egyik játékhoz ezt, másikhoz meg azt az arch-ot kell majd megvenni, hogy teljes visual-al játszhasd, vagy teljesítménnyel. Másik irány pedig, hogy konzolszerű GPU-kat fognak tervezni és gyártani innentől. Ezt értem konzolosodás alatt. Csak és kizárólag a grafikára értem. Persze AMD-nek ez most lépéselőny lesz a következő hónapokban. Pont mint az NV PhysX, csak az sok vizet nem zavart. Vagy compute oldalon a CUDA, ezermillió szoftvert tudok ami CUDA only, gyártóspec.
Ilyen kis marhaságok, mint hogy egér, meg netezés, meg billentyűzet... ez semmiség ehhez képest. Ettől nem lesz konzol a pc, és fordítva.
[ Szerkesztve ]
-
Tertius
tag
válasz
Peat;) #20456 üzenetére
Az itteni tartalom kimerül abban, hogy jelenleg ugyan az Intel és az Nvidia a piacvezető, de katasztrofális stratégiai helyzetben vannak, és bár az AMD éppen most nincs jó taktikai helyzetben, a stratégiai fölény az övék a jövőnek fejlesztett, és 2-3 éven belül az egész piacot felfordító fejlesztéseknek köszönhetően, amelyeket majd akkor le fog aratni az AMD, és akkor lesz nemulass!!! Szóval a ma az Intelé és az Nvidiáé, a holnap azonban az AMD-é, és nem is látszik, hogy az első kettő tudna érdemben fordítani.
Kb. ez megy alsóhangon 5 éve (inkább 10). És valahogy csak nem akar fordulni a helyzet, sőt, még rosszabb, mint valaha (az AMD részéről). Ma annak kell vastapssal örvendeni, hogy egyáltalán bármit ki tudnak még hozni, és a nextgen cuccuk szénné húzva, égben lévő fogyasztással, katasztrófa hűtéssel tudja azt, amit az Nvidia tudott 3 éve. A processzor-piac már képben sincs, ennyi volt, game over man, game over.
Ám nem baj, végső soron emberek vagyunk, szóval mindenkinek lehet preferenciája, az nem bűn. De amikor tesztelési metódusok változnak szélirány szerint úgy, hogy abból valahogy az AMD kerüljön ki győztesen (akarom mondani, ilyen nincs, inkább nem vesztesen, amikor tesztenként máshogy számolunk, mert az modern
és nem azért, mert ha követnénk önmagunk mércéjét, akkor el lenne picsázva a favorit kártya, mind a szél, amikor egy vicc 480-as NÉPKÁRTYA lehet, amikor a hírek teljesen el vannak ferdítve, kiherélve, és annyira látszik már a piros szemüveg, hogy már vicctéma lett IT körökben a prohardver, az valahol szomorú. Régen nem ilyen volt ez az oldal.[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Peat;) #20573 üzenetére
Nem is ertem miert kellene arban nagy kulonbsegnek lennie, a 480 es 1060 par szazalekon belul vannak egymashoz (2-4 FPS), hol egyik jobb hol a masik a tesztekben. Ha meg a tesztelok frissitenenek kicsit a hasznalt jatekokon, es nem tobbnyire 1.5-3(crysis3)-5(BF3) eves jatekokkal nyomnak, akkor ez a par szazalek eleonye sem lenne az NV kartyanak a tesztekben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Peat;) #21112 üzenetére
Nyilván az RPG elégé átfogó fogalom. Természetesen tisztában vagyok vele, hogy a Deus Ex, a Wincher, a Dragon Age Inquisition, vagy a Dishonored sem igazi RPG, ezért írtam RPG-szerűséget. Ismerem egyébként az RPG-ket, és játszom is az egyik aktuális címmel, csak az nem igazán csúcstechnológia. De nyilván, ha valaki igazi RPG-t akar, akkor a Pillars of Eternity-t veszi elő.
Ugyanakkor az új Deus Ex sorozat, a Witcher sorozat, a Dishonored, és a Dragon Age Inquisition nagyjából egy szinten van az RPG-k világában. Talán a Dragon Age valamelyest átfogóbb, közelebb van a hardcore irányhoz, mint a többi.(#21114) miklosss2012: Jó munkához idő kell.
(#21103) mlinus: A tömegjátékok főbb jellemzője, hogy nem rendelkeznek akkora gépigénnyel, mint azok az új játékok, amiket mi tesztelünk. Másképp nem tudnak tömegjátékká fejlődni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mlinus
őstag
válasz
Peat;) #21112 üzenetére
dehogynem rpg. akciórpg, fps elemekkel. interaktív párbeszédek, választási lehetőségek, többféle játékstílus, karakterfejlesztés. steamen is előrébb van az rpg tag mint az fps.
ha szerinted ez a battlefielddel egy szinten van akkor szerintem te sose játszottál vele(#21116) Abu85
miért, a gta5 meg a witcher 3 nem tömegjáték szerinted?
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Peat;) #21766 üzenetére
No ennyi elég volt, de viccet félretéve nevetséges ahogy AMD minden előnyét elpackázza. Aztán majd jönnek a mutogatások hogy persze mert akadályozták szegény kicsit mint anno az intelnél. Könyörgöm, ez a cég magát végzi ki.
AMD Gains Significant Market Share in Q2 2016
Alig 7% market share vandorolt at az NV-tol az AMD-hez Q2-ben, es ez meg a Polaris megjelenes elott volt.
[ Szerkesztve ]
-
Venyera7
senior tag
válasz
Peat;) #21766 üzenetére
Szerepet játszik itt az is, hogy itthon pl. nagyon nincs is, ha van akkor horror áron adják. Ebből így nem lesz népkártya, èn sem èrtem hol vannak, itt sem teljes a kèszlet.
Valaki elviszi a kihozatal 90%-át?
-
do3om
addikt
válasz
Peat;) #21766 üzenetére
Nem csak Te olvastad a sok marhaságot, szépen összefoglaltad.
Csak sajnos a sok elvakult (mint akinek írtad) még mindig nem érti meg hogy amit itt olvas nem mindig jön be. A szomorú amikor ragaszkodnak a marhasághoz és egyre hülyébb kifogásokat hoznak fel.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Peat;) #22268 üzenetére
Hány PC-only stratégiát fejlesztenek manapság? Régen nagyon sokat csináltak, de ma ez a műfaj eléggé bedőlt. Csak a nagyobb címek maradtak meg, illetve a Stardocknak van akkora anyagi tőkéje, hogy fenn tudják tartani magukat.
A stratégiákra az igény egyébként nem csökkent, de egyértelműen látszik, hogy túl nehéz ilyen játékot fejleszteni, így megcsappant a technológiailag életképes kínálat.
Az UE4-ről ne beszéljünk, mert az eddig egy nagybetűs vicc, amit a PC-nek adott. Tökre mobilra fókuszálnak és ez meg is látszik a rendszeren.Maradjunk annyiban, hogy az AC Unity-t mi sem raktuk ki a kirakatba, ahogy a Fallout 4-et sem. A Witcher 3 pedig épeszű beállításokkal mindenhol jó volt.
Nem arról van szó, hogy mi mire jön ki, hanem arról, hogy a multiplatform fejlesztésnél a PC-s port annyi, hogy átfuttatják a konvertálón és kész. A legtöbb motort eleve úgy fejlesztik, hogy köpje a PC-s kódokat.
Az a baj, hogy az a maradék 20% a lényeg, a technológiai csúcs, a nonpluszultra, amiért hardvert érdemes fejleszteni...[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Peat;) #22306 üzenetére
2006-os a motor, 2006-os leképezőtechnológiával. Nem lehet azt mondani rá, hogy egy technikai csoda. Az egy teljesen más kérdés, hogy kinek melyik játék tetszik. A tesztekbe ugyanakkor objektív döntéseket kell hozni a technológia vizsgálatánál, és a R.A.G.E. mellett semmilyen objektív érv nem szól. Azt nem mondanám, hogy szar, lévén nem egy sokkal szarabbat láttam szintén friss címtől, de hogy az előző évtizedben ragadt az biztos. Ennek ellenére ott van a tesztekben, mert kevésbé rossz, mint amik pályáztak a helyére.
Olyan nem volt, hogy a konzolon rossz volt, de PC-n jó. Fordítva viszont sok ilyen volt ... sajnos.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz
Peat;) #22578 üzenetére
DX12 alatt is le lehet cserélni a shadereket, csak már nem lehet nyerni vele annyit. Pl anno a Keplernél kb muszáj volt a shader csere, hogy jól menjen.
Én egyébként kicsit unom hogy ezt a DX12 driver-kérdést direkt félreérteni meg értetlenkedve ugrálni rajta. Van driver, csak kisebb a szerepe, rengeteg dolog, ami a driver feladata volt átkerült az alkalmazásba. Így nem kell olyan szinten driverből felkészülni rájuk, gyorsabb a fejlesztés. Persze pl a low-level drivert folyamatosan tökéletesíteni kell, hisz nem sok DX12 alkalmazás van még. Majd kiforr, aztán örülünk.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz
Peat;) #22583 üzenetére
Érdemes erre rápillantani, ez a kulcs. A két API másképp működik, más igényük van, szóval két különböző alap kell alájuk. Mondjuk azt én se értem, hogy miért nem hagyják a fenébe a DX11-et, ha szívás. Gondolom van vele még rengeteg tapasztalat ami biztos pont és érdemes kihasználni (ezért gyors meg szép); illetve nem minden támogatja a DX12-t (Windows 10 kell hozzá, pff); na meg a DX12-vel még nincs túl sok a tapasztalat, túl nagy a kockázat. De ez csak spekuláció a részemről.
Annyi biztos, hogy a Deus Ex motorja Stage 3, azaz DX12 támogatás mellett DX11-barát. A(z aktuálisan elérhető) maximumot próbálja kihozni a két apiból. Kíváncsi leszek mi sül ki belőle. Egyelőre még shader intrinsics sincs, de jelenlegi eredmények alapján DX12 prófétának tűnik.
Pedig úgy tudom, hogy még NV-re is külön optimalizált kód út van, szóval anélkül mégjobban elmaradna. Fura.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Peat;) #22950 üzenetére
A scaling számítására célzok, mert az ette a sebességet DX12 alatt. Nézd meg mi a különbség a scaling on és off között. Ennek a beállításnak a kikapcsolásával kikapcsolsz egy csomó scalinghoz kötődő számítást is.
És az, hogy scaling nélkül ezt tudja a DX11, az lószar. Ennél a DX12 jobban fut scaling nélkül.
Tekintve, hogy mennyi számítás egy képet előállítani maximum részletességgel nem látom azt, hogy rosszul lenne optimalizálva. Egyszerűen csak nagyon-nagyon sok a számítás, amivel előállítanak egy képkockát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz
Peat;) #23461 üzenetére
1080pben eleg a 470, inkabb maradjunk ennyiben.
DX9-> DX10 valtas is csak kesobb latszott, ahogy DX10-> DX11 is. DX11 eroforrasigenye sokkal alacsonyabb mind a ketto elodjenel, ami akkor es ott nem latszott, viszont visszanezve egy akkori csucshoz kepest kb threadszinten 100%al erosebb CPU es egy nagysagrendileg bikabb GPU DX11 alatt sokkal kevesbe hajlanos CPU bound lenni. DX9 ilyen szempontbol konkret katasztrofa (NFS: Shift 1 5760x1080ban 20fpsig esik par helyen es egyertelmuen a CPU fogja meg, Shift2nel ugyanazon a palyan ugyanazon a kornyezetben szebb grafika mellett megmarad a fix 60fps nalam), de a korai DX10 cimek se voltak sokkal jobbak.
eyefinity/surround/4K esetén a DX9 címek egy része simán CPUlimitbe fut. DX12nél pedig szempont, hogy bírja a 4Kt, bírja az 5Kt, bírja a 4K eyefinity/surroundot és bírja a 8Kt. Mármint simán skálázódás szempontból. az új leképező nem feltétlenül a jelennek készül.
Mig mondjuk egy Metro2033nal vagy Stalker: CoPnal amikor megjelentek DX10 es DX11 kozott nem nagyon volt teljesitmenybeli kulonbseg, ez jelenleg modernebb hardverrel hatalmas kulonbsegeket jelent. Csak ez a jelenlegi cimeknel mar nem tunik fel, mert evek ota DX11et hasznal minden.
Reszletesebb texturakra az uj lekepezo miatt ne varj, az nem azon mulik. Plusz ott az uncanny valley jelenseg aminek a tresholdjat mar regen elertuk, szoval csak azert mert szebb a grafika nem feltetlenul fogja az user szebbkent ertekelni. Bonuszkent meg ott a Mankind Divided, ahogy neztem eleg keves embernek tunt fel, hogy mennyire reszletesen kidolgozott es mennyire irgalmatlanul valtozatosak a texturai. Persze, mert normal esetben az ember nem bamulja egy jatekban a repedeseket a falon negyed oraig es nem hasonlitja ossze mondjuk amit 10 eve megjelenitok mukodeserol / textura designrol tanult.
Utoljára emiatt is volt hatalmas, elsőre látható különbség mondjuk a Stalker SoC / HalfLife 2 DX7-8-9 módja között (csak DX9ben voltak dinamikus fény-árnyékok és látványosan jobb volt az árnyékkezelés). DX9 és DX11 között még voltak különbségek (pl Stalker CoP), fényárnyékok DX10.1/11 alatt javultak látványosat, de ha ezt nem tolták az user képébe akkor nem volt feltétlenül feltűnő. Ld Stalker CS nyitójelenet a napfelkeltével, ami kb megfelezte az FPSt szóval később nem is nagyon használták ennyire durván az effektet (de azért durván gyönyörű volt). Meg talán még a bump mapping (DX9) / normal mapping (DX11) váltás volt iszonyatosan látványos ha az ember közelről nézte a dolgokat. Meg mondjuk az effektívebb shaderkód, de az se feltétlenül direkten látszott.
Durva és elsőre látható különbségek alatt azt értem, ha összehasonlítod a 93mas Wolfeinstein3dt, a 94es Doomot, a 96os Quaket, a 97es Quake2ot, a 99es Quake3mat, a 2004es Doom3mat, a 2011es Raget es a 2016os Doom (reboot)ot. Pl a Wolf3d es a Q3A kozott boven nagyobb a kulonbseg, mint a Doom3 es a Rage kozott, a Rage es a Doom (2016) kozott ez meg kisebb.
Visszanezve elegge durva volt, hogy 11 ev alatt a sprite alapu pseudo3dtol a dinamikus feny-arnyek szamitasig jutottunk. Ehhez képest vesd össze a DX9.0Ct és a DX12 közötti különbségeket, ahol szintén kb ugyanennyi idő telt el.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
Peat;) #23650 üzenetére
A topicjában rengetegszer azt láttam hogy a wattman-t hogy kell belőni hogy halkabb legyen a kártya és ne fogyasszon annyit szövegelést. Nv topicban meg azt látom hogy hogyan kell húzni, meg az elégedettség megy ott, meg hogy milyen jó. Nem hittérítő messiásnak gondolom magam, csak leírom a véleményem. Akármilyen hihetetlen egy egészen picit szurkolok az amd-nek hogy a vegával, meg a zen-el valamennyire tudjon konkurencia lenni jövőre, mert különben elszállnak az árak mégjobban..
[ Szerkesztve ]
-
lacus83
senior tag
válasz
Peat;) #23661 üzenetére
Van itt gond bőven
Olyan rég jártam ebben a topicban hogy el is felejtettem miért szoktam hanyagolni.
De nem kelett csak az utolsó 50 hszt elolvasnom hogy megvilágosodjak
Osztja itt mindenki a baromságot zero gyakorlati tapasztalattal.
Lehet régi módi vagyok már igy 33 évesen,vagy csak más az értékrendem,de nekem pl bőven elég volt Akciósan 84kt kitolni Sapphire RX 480 8GB Nitro kártyáért.
Vannak itt akik vagányak mert nekik telik 1070 re, 1080 ra,980 Ti re és mind aki ez alatt tolja az hülye mert szar a kártyája még Fhdra is meg komprumisszumot kell kötnie,mert csak csóri Amdre telikMit tudod te pl Nv s -ként hogy amikor nekem elindul egy játék az én szememnek milyen élményt ad amit látok
Megmondtam fingod sincs.
Mint ahogy nekem sem hogy a te Nv kártyád mit mutat.
Pfff tesztekben kapsz Több pontot, kb senkit sem érdekel,legalábbis az értelmesebb embereket aki nem péló növelésre vesz kártyát hanem azért hogy örömmel üljön a gépe előtt és kikapcsolja az a játék a megfáradt agyát. Mert qurta sokat dolgozik és jól esik neki leülni a gép elé pl éjszaka játszani egy cseppet amikor már az asszony alszik a gyerekekkel.
Egy értelmesebb ember ennyit vár egy kárytától.Megveszi elindít rajta valamit működik játszik örül.
Jah hogy ti sokan fps számlálót nézitek a játék helyett? Akkor qurta nagy bajok vannak.
Közép kategóriában is van élet.
Többet érsz mert neked 140 ks kártyád van?komolyan itt tartunk?
Emlékszem én még arra amikor a csóri X1650 kártyámmal toltam a need for speedet és baromi boldog voltam,100 órákat toltuk vagy épp Gtx 8800 al a codot.
Érdekelt az fps számláló? Vagy hogy full e?Megmondom őszintén leszartam.
Mert ment működött örömmel ültél a gép előtt.
EnnyiEgyértelműen egyébként meg felejtsük már el azt hogy az Rx 470,480 a Gtx 1070 ellen jött.
Sose mondta ezt senki,nem egy kategóriában vannak
Nektek Nvssek ha ez megnyugvás hogy nektek van a jobb kb nem érdekel
Én ugyanúgy örömöm lelem a 84 k Rx 480ban, és ugyan úgy eljátszom rajta még jövőre is mint most.
A kép folyamatos,a grafika szép a játék leköt kikapcsol a pontokat meg nyomtassátok ki és gyönyörködjetek benne.Én addig játszom,mert a paraszt arra veszi nem pedig vagánykodni phn
Üdv[ Szerkesztve ]
MSI B460 Tomahawk,I5 10400F Box,G.Skill Tident Z 2X8 Gb 3000Mhz RGB,Corsair H110i GT,Cooler Master Case,Samsung 860 Evo 256GB ,Toshiba P300 3TB,Focus+ 850W Gold,ASUS ProArt 4060 OC,LG 27GL850B
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Peat;) #23661 üzenetére
Nem kell mentegetőzni, sokan látják így. A 480 egy jó iparos munka, de semmi több... én is felültem sajnos a hypevonatra - ahogy sokan... lyen szempontból igen is káros az elvárásgerjesztés. Konkrétan károkozás az AMD-nek, mert csalódás csalódásra halmozó dolog ez... csodálkozunk, hogy hiteltelenné válik az egész.
Az AMD kb tűzoltásnak szánta, mert már nagyon gáz lett volna, hogyha GCN5-ig nem jönnek ki semmi újjal. + kis piacszerzés, tulajok megnyugtatása.
A probléma ott van, hogy mivel ez egy középkategóriás kártya, ez a max ami most van, és még kb fél évig az lesz. Sokan ezért egyszerűen AMD csúcskártyának fogják fel, és valljuk be mindenkiben van egy kis ilyen érzés. Teljesen természetes dolog, hogyha "titkon" kicsit összemérjük az 1070-el akár. Mert papíron ez a 14 nm-es AMD csúcstechnológia - mégis csak középkategória. Sőt azt kell mondjam, az NV világrend szerint, a 480 már belépőszint csak. Belépő 1060/480, Közép az 1070/?, felső az 1080/?, csúcs Titan P/? (felső csúcs, Ti) ...
(#23662) lacus83: Látod máris magadra vettél egy értelmes higgadt gondolatokat kifejtő hsz-t. Arról már nem is beszélve, hogy nehéz elfogadni, ha magasabb felbontás és 60 (netán több FPS a cél) ... 4K-ra még mindig szinte alkalmatlanok a kártyák. Már rég nem FHD-ről van szó általában... de még oda is, ha valakinek 60 FPS az igénye VSYNC mellett, akkor elkélhet egy Fury X/1070 teljesítmény ultra/high-on. Ez nem vagizás, vagy e-pénisz növelés. Ezek teljesen normális igények, mint amikor valaki nem néz 14 colos laptopmonitoron filmet, mert egészen más élmény nagyban ugyan az.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Peat;) #23852 üzenetére
Ez ennél sokkal de sokkal bonyolultabb.
Játékoknál a 90es évek közepétől volt egy eszméletlen feature creep, aztán a projektek szépen az egy fejlesztői hét - egy fejlesztői év - egy fejlesztői évszázad(!) szinten eszkalálódtak 10 év alatt. A Masters of Doom a kornak egy szép lenyomata, bár az inkább élménybeszámoló, mint egy valós case study.
A kereslet egyébként nő, a gaming business köszöni jól van.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz
Peat;) #24218 üzenetére
Általásságban értem, olvass vissza. Arról volt szó előttem, hogy ha egy cégnek nagyobb a piaci részesedése, biztos jobb terméket is gyárt. Hát nem. Az NV és az AMD is ugyanolyan jó termékeket csinál, csak az NV-nek a marketingja sokkal jobb, ennyi.
Az AMD gyűlöleteddel nem tudok mit kezdeni, az egyéni szoc probléma. Én meg az NV üzletpolitikáját utálom, de nem írom le ötezerszer.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Bestbuy játékok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen monitort vegyek?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- iPhone topik
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen