Keresés

Aktív témák

  • Sirandrish

    legenda

    válasz Cyberbeni #45005 üzenetére

    Nem nehéz de nehezebb mint a DT! A távolsági karakter meg nem sebez a "meneküléssel"... :U Igazából nem értem miért véded ennyire..
    Senki se mondta hogy sz*r, senki se mondta hogy te ne használd, senki se mondta hogy te ne élvezd, de ne próbáld már meg cáfolni a nyilvánvaló tényeket...azzal hogy futsz sebzel..ezen mit kell még magyarázni?
    Az hogy nehezebb meg lassabb nem azt jelenti hogy nem hatékony...egyszerűen csapatjátékra van kihegyezve..mint pl az én karim, ez pl a DT-ről nem mondható el mert töltelék nélkül meghal...a töltelék meg a DH-kat wiz-eket fingatja ki..
    Ennyire egyszerű a történet...

    Jah és nem..nem az a csapatjáték hogy 2M-ért végigmész valakinek ACT2-n :U

    pitepeti71 Hogy csalás-e azt döntse el a blizzard...azt meg hogy rontja-e a játékélményt azt mindenki maga döntse el..
    A lényeg hogy sokan élnek vele jelenleg is.. :K

    [ Szerkesztve ]

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • mikromanus

    veterán

    válasz Cyberbeni #45005 üzenetére

    A lentiek A3-4-re vonatkoznak tank és minden melee karira:
    - meg kell állnod az ellenféllel szemben aki támad. A LoH és a revenge se ad elég visszatöltést néha. Veszett nagyokat zúznak. Irreális armor+resisttel esetleg ksebb eséllyel kapnak el, de az sem életbiztosítás
    - a távolságiak is támadnak (elemi sebzés hegyek a4-en)
    - a varázslatokat nyomó ellen is elemis sebzést okoz és menekül, így nem érsz sokat sem a revenge, se a LoH-hal néha
    + resistekre és védelemre lehet gyúrni, de A3-4-ben már nem nagyon lehet ellensúlyozni amit kapsz. legfeljebb időlegesen amíg meg nem szakad az ütes. Desecrator, arcane és molten is kellemetlen mód sebeznek. Főként ha az elit hajlamos a menekülésre vagy ha körbevesznek és kitakarják a csapdát.
    - nightmarishra extrém módon érzékeny. Nincs örök ellenállás-örök yeti védelemnek

    Kb ennyi. Spuribarbi max elfut. Abban van gyakorlata. Az üldözők meg sebződnek/törnek :D

    edit: a csapatjáték az ha védik a tank karakterek a csapat érzékenyebb de nagyobbat sebző tagjait a támadások nagyjától. Erre a ww barbi nem kifejezettenalkalmas. Mondjuk jó DPS-sel lehet dps kari, de az sem a hagyományos csapatjátékos szerep, mert a lényege a folyamatos mozgás és nem a többiekhez igazodás. A te karid kb se nem tank, se nem DPS kari. Mire jó akkor? Tömegközlekedési kisvállalkozó +110% monster life bonuszért???

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Aktív témák