Új hozzászólás Aktív témák

  • axlfsi

    veterán

    Nyomorúságos egy banda, de tényleg; eMag-ot ugye telefonon egy ideje már nem lehet elérni, a Dia AI chatbot fogad, kb 50. vagy a sorban, és nekem már többször is "megszakadt a kapcsolat" , mielőtt sorra jutottam volna.
    Sameday ma 11-ig kb. még olyan automata üzenettel vette fel a telefont, hogy "... A mai napon 20h-ig volt elérhető az ügyfélszolgálat, hívjon holnap". Azóta már 3x kb sikerült elérni őket, sorra kerültem hol 6. hol 9. -ként, majd 15-20 után megszakadt a vonal.
    Most végre sikerült egy ügyintéző elérni és megtudakolni, hogy a 11.30 óta a raktárukban lévő terméket mikor szállítják ki. Válasz: "az nagyon sérülten érkezett, már az al visszaküldték!" .. de mondom, erről miért nem tudok? A nyomkövetési szám miért nem azt mutatja, miért nem váltották a státuszát,... "hát mi vissza küldtük, vissza küldtük, érdeklődjek a feladónál, rendeljem meg újra"... még egyszer elmagyaráztam, és, hogy ez BF rebdekes volt, ezt már elfelejthetem, de nem is ez a gond, hanem miért vagyok tájékoztatva, miért nem vált státuszt a tn, ... válasz: "ja, hát még nem küldtük vissza valószínűleg, azért".

    Ezek amúgy normálisak, már elnézést?! :F:U

    ˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

Új hozzászólás Aktív témák