-
IT café
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
finest
őstag
Hát, srácok, újabb szívás az emaggal, ma egy felszakadt, üres borítékot hagyott az easyboxban a futár. Ilyen esetben mi van?
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
Pferi
senior tag
Sziasztok!
Volt egy bolti átvételes rendelésem amit 16.-ig lehetett volna átvenni, de ma, 16.-a 0.06-kor már küldték az értesítést hogy törölték a rendelést.
Ha valamit 16-áig lehet átvenni az nem azt jelenti hogy 16-án még át lehet venni?
Ma (16.-án) tudtam volna érte menni.Gigabyte B650M DS3H ; Amd Ryzen 7 7800X3D; CoolerMaster ML 120 Lite ; 2x16 Gbyte Kingston DDR5 6000MHz; Asrock 6900XT OC Formula; 2 Hdd 2 db SSD ; FD ION + 2 Platinum 860W; CoolerMaster HAF XB ház
-
SUPREME7
őstag
Ha jól látom személyes bolti átvétel, ha bemész a boltba, garantáltan ott lesz még a cucc, ilyen gyorsan nem viszik vissza, és át tudod venni attól függetlenül, hogy "törölt" státuszú
Esetleg az lehetséges, hogy átteszik bolti készletre, de még az se történt meg, mert westendet nem mutatja a porszívó oldalán, hogy boltban átvehető.
[ Szerkesztve ]
-
Pferi
senior tag
válasz SUPREME7 #2058 üzenetére
Szerencsére online chat-en (emberrel nem az automatával) újra aktiválták a rendelést, úgyhogy el lehetett intézni
Gigabyte B650M DS3H ; Amd Ryzen 7 7800X3D; CoolerMaster ML 120 Lite ; 2x16 Gbyte Kingston DDR5 6000MHz; Asrock 6900XT OC Formula; 2 Hdd 2 db SSD ; FD ION + 2 Platinum 860W; CoolerMaster HAF XB ház
-
-
Buster17
addikt
Hali! Rendeltem 2db ugyanolyan terméket viszont átvétel után 1db volt a csomagban pedig fizetésnél is a 2db tétel ára lett kifizetve. Emag online gépi ügyfélszolgálata semmire se jó. Arra hivatkozik hogy két külön forgalmazótól jön csomag akkor majd jönni fog, a rendeléseknél is azt írja hogy "a csomag átvéve"
Ilyenkor mi van? Milyen telefonszámon lehet ilyenkor reklamálni? -
bul07
nagyúr
válasz Buster17 #2061 üzenetére
Azon rendelésen belül a rendelés követése alatt nincs véletlenül két csomagszám, vagy hogy az egyik még nem lett feladva?
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
jenei1994
addikt
Sziasztok!
Ma rendelt újracsomagolt telefon szerintetek jövöhéten megjön easyboxba ?
Karácsonyra lenne azért kérdem.
-
HUN_Sector
senior tag
Nektek megy az elektrohétvége voucher?
-
SUPREME7
őstag
Nyugi teljesen el vannak úszva, mindenkinek csúszik szerintem. Nekem december 5 óta áll így több darabból álló csomagom, pénteken hívott a futár, hogy most szedi össze, kell-e még a rendelés De nem tudta megmondani kiszállítva mikor lesz Szerintem most nagyon alálőttek létszámilag erre a szezonra
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Strauss
senior tag
Ma megint próbáltam beszélni az EMAGGAL - kivártam a sorom - 49- majd Én következtem - Katalinnal - leírtam a problémám - kicsit megpendítettem a fogyasztóvédelmet , ( 1 hónapja jön a csomagom ) Ill. megkérdeztem , h mivel látom , h azonnal át tudnám venni több üzletben is , esetleg nem lehetne -e ... elolvasta - majd kilépett a pcsba és zárta a beszélgetést Nevetséges..
" a parlamentben demokrácia van - kő- papír-ollóval döntenek el mindent - Igaz Viktor használhat flexet is - "
-
alexnagy777
csendes tag
válasz Strauss #2073 üzenetére
Múltkor én Csengéhez kerültem. Nem anyázva, de azért magabiztosan vázoltam neki a szintén lassan 1 hónapos rendeléssel kapcsolatos gondolataim.
Aztán eljutottunk egy ponthoz, amikor ő is zárta a beszélgetést, pedig még közel sem végeztünk.
Indítottam újat, megint hosszú percek várakozással (szerencsére úgyis gép mellett voltam), újra Csengéhez kapcsol. Megkérdeztem tőle, hogy ez itt szokás, hogy csak úgy ráteszik a vevőre a "telefont", ha nem tetszik a mondandó?....megint zárta a beszélgetést.
Meg volt valami játszadozás részéről a kapcsolattal is, mert 2x is kiírta a chatablak felső léce alatt, hogy gyenge kapcsolat, vagy valami ilyesmi.Aztán újra Csengéhez kerültem, de volt valami ugrás, mert hírtelen átirányított egy palihoz. Aki már sokkal előzékenyebb volt. Írtam neki a Csengés affért, de persze azt válaszolta, hogy "elnézést, nem tudom mi történhetett". Mivel annyiszor "megszakadtunk", ugye.
Kész kabaré ez a chates ügyfélszolgálatuk. Ilyen históriák telefonon azért nem történhettek volna, mert rögzítve lesz. Itt meg csak egy leiratot menthetsz a chat végén, amit kb te is begépelhettél teljes egészében, max a forrásinfókkal igazolhatnád, hogy valódi.
[ Szerkesztve ]
-
Strauss
senior tag
válasz alexnagy777 #2074 üzenetére
Na , mivel Én is ráértem ,most is bepróbálkoztam - Erzsébet lett a nyerő - a terméket visszamondtam és ugyanazon az áron megkapom a legközelebbi EMAG nál - Ennyi lett volna . 1 hónapja szívok , kb 10 ügyintézővel beszéltem de egysem ajánlott semmi megoldást ---
" a parlamentben demokrácia van - kő- papír-ollóval döntenek el mindent - Igaz Viktor használhat flexet is - "
-
alexnagy777
csendes tag
válasz Strauss #2075 üzenetére
Én is lemondtam a rendelést (ucs bútor egyébként). Pont aznap, hogy hozták volna, de pechükre épp akciózták, így behúztam a nem ucs-t + mellé két másik bútort.
5-én rendeltem az új kört, várható kiszállításnak 9-10 volt, jót mosolyogtam. Nem is lett a 9-10-ből semmi. Úgyhogy holnap megint előveszem őket.
Nem is a dolgozókkal van igazán bajom, azoknak vagy ennyi a mozgásterük, vagy totál dilettánsak. A cég üzletpolitikája és logisztikája a dühítő.
Egyébként olvastam már olyat, hogy facebookon könnyebben lehet velük érdemben tárgyalni, de olyat is, hogy ott sem jobb a helyzet, mint Diachaten.
-
Strauss
senior tag
válasz HUN_Sector #2077 üzenetére
Én mindig túljutok , EMAGNÁl és a SAMEDAY nál is. ( Rendelésem állapota -Kézbesítési idő - utána már a várakozó listán vagy.
" a parlamentben demokrácia van - kő- papír-ollóval döntenek el mindent - Igaz Viktor használhat flexet is - "
-
Devsey
tag
válasz SUPREME7 #2071 üzenetére
Az 1 dolog, hogy el vannak úszva, azt megérti az ember.
De amikor december 5-én rendelek tőlük akciósan, és nem képesek előre leírni, hogy mire számítson az ember, csak miután megrendeltem, akkor nyögik be, hogy december 19, akkor arra már felhúzom a szemöldököm, de jó legyen, kivárom.
Rendeltem december 7-én is 2 csomagot is, érdekes, az megjött pár nap alatt.
Mai napon a december 19 rendelésből december 27 lett, úgy hogy az oldalon az van a termékhez írva, hogy raktáron, és másnap easyboxba!!! Ez nálam a patkányság kategória, és fogyasztóvédelemért kiált.
Más is tart itt?[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
Én teljesen megértem a dühödet, bár nekem nincs most olyan rendelésem ami fontos lenne és szarakodnak, de azt látom én is, hogy idén amit művel az emag és a sameday az katasztrófa. Szerintem sose volt még ennyire szar náluk minden. Amit lehet csak alzáról rendelek, ők mint az atomóra, ha meg éppen véletlenül késik a megrendelés 1 napot, már küldenek bocsikupont és tényleg másnapra az ott van ahol kell. El lehet érni őket szinte azonnal chat-en, telefonon. Mondjuk ez emagnál is így volt korábban, nem tudom mi változott, de nagyon elszaródott.
Nekem most egy garis ügyem húzódik 1,5 hónapja, ami még extreme digital vásárlás volt, de már az emag intézi. November 8-án elvitte a futár a cuccot, és azóta se kép se hang, többszöri emailemre nagy nehezen írtak 1,5 hete, hogy megsürgették, de azóta megint nem kapok választ, szerintem már csak jövőre lesz belőle valami. Ha valami fontos cucc lenne, már pipa lennék
-
Devsey
tag
válasz SUPREME7 #2080 üzenetére
"Ha a termék hibája szervizben orvosolható, 15 napon belüli javításra kell törekedni. Ha ez mégsem tartható, a vevőt legkésőbb a tizenötödik napon értesíteni kell arról, hogy előreláthatóan meddig kell még várnia. Ha 30 napon belül sem sikerül megjavítani a hibás terméket, akkor 8 napon belül ki kell cserélni azt, vagy vissza kell fizetni a vételárat. "
Én erre hivatkoznék... -
alázógyík
őstag
Az én esetem most jól végződött.
Egy pénteki napon(10napja) megjött a november23-án rendelt termék.
EasyBox beragadt ajtó miatt, ottani bankkártyás fizetés után nem tudtam átvenni.
Természetesen a sameday tel.száma elérhetetlen...mindig 25-40. helyen voltam, kivártam, majd megszakították a kapcsolatot...
3 nap után jött az sms, hogy ürítették a boxot, és mivel nem tudtam átvenni, adjak meg tel.számot vagy címet. Megadtam.
2 napra rá jött az értesítés, hogy a csomag átadva/kiszállítva.... Természetesen nem kaptam semmit.
Írtam az emagnak többször is, semmi reakció. Kezdtem durca lenni, hogy akkor a 40K-nak lőttek.
Emag online chaten végre sikerült elérni egy László nevű emberkét, aki csak annyit látott, hogy beragadta acsomag, de utána kézbesítve lett. Szuper.. de szerencsére megadott egy sameday futár tel.számot, hogy ő tud segíteni.
Ezt a számot felhívtam, egy rendes srác mondja, hogy még a környéken se járt, nemhogy annál a boxnál. TEhát ennyire van jó/pontos kapcsolat a SD és az emag között.
Hatalmas szerencsémre megadta a kecskeméti lerakat vezetőjének a tel.számát, akit elértem, és elmondtam a bánatomat. Pár óra múlva hívott, hogy megvan a csomag. Nagyon korrekt srác. Elmondása szerint agyf@sz van náluk, olyan mennyiségű csomag van, hogy nem bírják az autómaták, mindig teli vannak.
DE!!
Rengeteg gondot okoznak az automatákban hagyott csomagok. Sokat nem vesznek át, sokszor 2,3,4 csomagból a felét bent felejtik, vagy csak nem néznek jól bele. Az ajtók is szarakodnak.. nem egyszerű... -
d@vee
őstag
válasz alázógyík #2084 üzenetére
Kedvencem azok akik rendelnek valamit, majd lazán nem veszik át, de még csak lemondani se próbálják meg. Előző melóhelyen rengeteg ilyen volt, aztán jól megszopatják vele mind a webshop, mind a futárszolgálat munkatársait.
Legjobb az volt, mikor x ember más sokadjára nem vett át valami csomagot, főni felhívta hogy mi az oka, talán rossz helyre viszik vagy ilyesmi? Végighalgatta a kérdést aztán csak simán lebaszta a telefont
Ilyeneknek törném el az összes ujját.[ Szerkesztve ]
Ja
-
prannk
őstag
Én most leadtam egy emag altal forgalmazott raktáron lévő telefont. Január 4 et ír. Ez valós lesz? Nekem karácsonyra kéne. 5 nap alatt nem képesek leszállítani?
[ Szerkesztve ]
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
blg
senior tag
ha az eMag már becsomagolta a terméket, és megrendelte hozzá a Sameday szállítást - azaz a Sameadynél a státusza "Csomagja hamarosan felvételre kerül.", akkor már nem lehet lemondani, mindenképpen kiszállítják. Van lemondás vagy törlés gomb a rendelésnél, de csak annyit ír, hogy ki fogják szállítani, és ne vegyem át a terméket.
Nekem immár 10. napja van két cuccom ebben az állapotban. Már rég megvettem máshol, amit itt rendeltem... -
Mate
nagyúr
Akkor nem csak én szívok az emaggal.
Vettem két ugyan olyan terméket december 7-én. Rá 1-2 napra jött az üzenet, hogy külön-külön küldik (Ezt már sokszor eljátszották. Eddig még mindig egyszerre hozták). Emag szerint átadták, Futárszolgálat szerint megrendelték a szállítást. Szállításnak 12. 9-11 volt megadva. 12-én jött egy email, amiből tudtam, hogy fogalmuk sincs mikor jön a csomag. Írták, hogy késik a csomag (mit nem mondanak), de "Ne aggódj! Tapasztalataink szerint a késés akár már a mai napon vagy 3 munkanapon belül megoldódik és már birtokba is veheted a vágyott terméket." Amennyiben időközben a rendelésed megérkezett, levelünket tekintsd tárgytalannak!
A problémám nekem sem az, hogy megcsúsznak. Előfordul. Az viszont, hogy azt se tudni, hogy most akkor kinél van a csomag, választ nem kapok a megkeresésekre, nagyjából se tudni, hogy mikorra ér ide a csomag az már kicsit zavar.
Karácsonyi ajándék lenne, de szerencsére nem gyereknek lesz, így megértik, ha karácsony után kapják meg.
Múlthét szerda este meg rendeltem Kínai bolttól, eu raktár. Ma hozza a futár.
[ Szerkesztve ]
-
HUN_Sector
senior tag
Elveszett emag rendelésem helyett leadtam egy újat. Ugyanúgy befagyott státuszúnak fest eddig.
Plusz rendeltem egy legot postával: A kapott postai azonosítót a posta nem ismeri
Dpd abroncsot hozna: hozna…
Alza kettészedte a rendelést. Mindkettő gls depóban. De mindegyikre azt írják, nem teljes rendelés, nem kézbesíthető
fakk kivan
-
addikt
Mi rendeltünk egy másik mikrót, mert az emag / sameday nem volt képes kiszállítani a másikat.
Ezt a DPD hozta, erre ennek a dobozának meg nekiba***tak valamit. Sérült a doboz, és a mikró oldala is. Természetesen már csak kicsomagoláskor vettük észre. Nem akar ez összejönni.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Sundesz
őstag
-
aktív tag
-
addikt
válasz tököscsávó #2094 üzenetére
Mintha lenne választási lehetőség, akárcsak a Sameday esetében.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
qltsar
addikt
Sziasztok!
Az összefoglalóba bekerült "cheatet" próbálta valaki mostanában?
Próbáltam délelőtt a chaten ügyintézőt elérni, majd délután, és most is, elvileg 9:00 - 20:00 között vannak, de instant lezárja a beszélgetést a bot...
-
MODERÁTOR
-
axlfsi
veterán
3 hét után, megkerestem őket írásban, hogy vajon mi lehet a rendelésemmel, a TN alapján, 3 hete a Sameday raktárban áll,...
link
Majdnem újabb 2 hét elteltével válaszoltak is... (majd idézem mit lentebb), mire fel, megkérdezték utána, hogy mennyire voltam elégedett, mert - elmondásuk alapján - számít a véleményem (sicc!) - nem hiszem, Ti se higgyétek (!!)
link... válaszoltam (tudom, falrahányt borsó, és nem szoktam ilyet soha,... most valamiért ilyenem volt. Megírtam 🤷);
linkVan még "úton" két rendelésem, aztán szerintem részemről ennyi volt, ...kar erőltetni azt, ami "nem megy".
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen