Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz Sipi- #114898 üzenetére
Nekem még tán az öreg Zwack megmondásai jutnak eszembe, hogy a vagyon és a mozgatható tőke néha nagyon tág határok közt rugalmas, mert az, hogy a cégben van ingatlan és sok részvény meg teherautó flotta, meg nem azt jelenti, hogy holnaptól akármit megvehet a boldog nyugdíjas évei alatt. Persze pénzt azt ternel, lehet nem ezen vakarózik, hogy olcsóbb kiflit vegyen-e a közértben. Pár haladóbb arcot meghallgattam erről aki ha nem is akkora ember, mint itt a dollár milliárdosok, de azért van mit aprítani ott is és ha másik ház vagy autó kell akkor nem gondolkozik, megteheti. No, amikor nem teheti meg, hogy elad egy csomó részvényt ott kezdett nekem magas lenni a dolog. Aztán felfogtam, de nem a mi világunk.
Félelmetes, hogy ír egy félbolond posztot és attól feje tetejére áll bármilyen világpiac. A többi meg "csak" manipuláció és mellébeszélés de ez szerintem így nagyon nincs rendben. Bár nyilván kicsi vagyok és ezt még nem érthetem, hogy egy kiskutyás kép miért borít ekkorát. Vagy miért lehet szabadon kb. dollármilliárdos üzleteket behazudni, majd kidumálni, hogy jajj nem is lesz és nem is úgy volt... Bocska, ha nekem ez atom magas.
-
Samott
addikt
válasz Jahno #114897 üzenetére
Mar megint mellebeszelsz. Az eladast is tartalmazza a negyedeves jelentes. Es nem szandekosan raktarozza, hanem gyart amit gyart es elad amire vevo van. Nem csak akkor gyartanak ha konkret vevojuk van a kocsira. Aztan vagy sikerul rogton eladni vagy kicsit kesobb.
Es persze megint a levegobe beszelsz, hozd a szamokat add ossze. Ne csak sugallgass, meg mellebeszelj. Ezek nem twitter posztok, ezek negyedeves jelentesek, visszamoneloeg is megvan mind.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz Jahno #114899 üzenetére
Itt, beirod a gugliba es akkor nem csinalsz magadbol hulyet vele: ...we now offer the largest electric vehicle (EV) rental fleet in North America. This innovative portion of our fleet, primarily comprised of Model 3s, can be reserved online or on the Hertz app...
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz Jahno #114907 üzenetére
Belinkeltem a Hertz oldalat, ott vannak, jonnek az autok rendben, en se tudok tobbet.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
WiZARD
addikt
válasz Sipi- #114909 üzenetére
Most a performance-ra szeptembert ígér, többire májust.
Persze lehet trükközni, van olyan szín/felni kombó amire februárt.Mondjuk a többi autógyártó 1-2 éves ígéretéhez képest még így is elég jó.
Enyém csúszott 2 hónapot, bár az leginkább a magyar személyzetnek köszönhető, környező országokba akkoriban simán megjöttek az autók.
Mostanában már nem olvastam ennyi problémát az itthoni átadásokkal/ígéretekkel kapcsolatban se, talán belejöttek.[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
zetor2000
senior tag
-
Phülöp
addikt
válasz Sipi- #114912 üzenetére
használt autó gyorsabb szerencsére
eldöntöttük, hogy kell egy kombi
- csütörtök este megkérdeztem itt, hogy jó-e az Avensis, azt mondtátok, hogy jó
- pénteken + egy cimbora és az autószerelőnk is azt mondta, hogy jó
- szombaton meggurultunk kettőt, egyiket ki is választottuk
- kedden elhoztuk, addigra minden papír elő volt készítve, biztosítást, átírást intézte a dealerAzóta bele is szaladt közel 1000 km, nem volt még vele gond.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
blueboi69
csendes tag
válasz Vodike #114896 üzenetére
Ahha, értem.
Nálam sokkal bonyolultabb volt a tető. Eleve az egyik oldalt van 2 álló sor, meg 1 fekvő, másik oldalon is kimatekozták, hogy mi hogy legyen. Volt némi üresjárat, mert elfogyott valami spéci tartókonzol, de első nap csak a konzolokat és a sineket rakták fel, közben a villanyász az invertert. Neki is minden elő volt készítve pedig, tehát a házba be sem kellett jönnie semmit sem szerelni, de azért sok idő elment neki.
Másnap amíg felrakták a paneleket, az volt önmagában 2-3óra, addig csinálta a villanyász az inverter beüzemelést, mert csak akkor kapcsol be, ha van bemenő fesz DC oldalon.
Maga a regisztráció és beüzemelés is eltartott 1-1.5órát, pedig nem tűnt úgy, hogy szarakodik csak online visszajelzésekre kellett várni, stb.Nyilván más a tető is, nálam is csak feltoltak pár cserepet, de itt meredek is a tető, pedig az időjárás ideális volt számukra.
Nekem 2.7M lett, a 16db panellel, viszont Fronius inverter és 8kW-os. Érdekes, hogy neked ez mitől lett jelentősen olcsóbb. Én annak idején 3 cégtől is kértem ajánlatot, mind ennyiért vállalta, kb 100ezer ft-on belül volt mindegyik ajánlat közti különbség. -
Vodike
tag
válasz blueboi69 #114916 üzenetére
Én kb. 50 cégtől kaptam ajánlatot (hurrá napelem szövetség regisztráció), azt hittem beleőrülök
Aztán az egyik cégről aki szimpatikus volt kiderült, hogy ismerem a tulajt és kedvezménnyel kaptam mindent, de ezt írtam is korábban.
Nem tudom mennyi lenne ez náluk normál áron.
Illetve ők a Huawei egyik nagy disztribútora + a napelemeket ez a cég gyártatja (saját márkás napelemjük van). Gondolom ott ahol mindenki más is, csak átmatricázzák
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
Vodike
tag
-
blueboi69
csendes tag
válasz Vodike #114920 üzenetére
Nekem nem volt rossz tapasztalatom. Az EU solaros csaj megkérdezte, hogy mi volt a gond és ugye nemaz árral volt gond. Mondtam hogy nem, kapott egy kronstuktív őszinte visszajelzést. A PenteleSolar-os üzletkötő, meg ellazázta a dolgot. Kijöttek felmérni, stb, utána az üzletkötő telefonon és emailben keresett. Írtam neki, hogy kéne az ajánlat, napokig kuss volt. Aztán pont úgy jött ki, hogy mondtam neki, hogy adott hétvégén döntenék a dologról, sok múlik a részleteken, nyavajgott a telefonban, hogy sok munkája van nem tudja megírni bla bla bla. Majd 1órával később elküldte az ajánlatot. Ez volt talán csütörtökön, kérdeztem tőle valamit 5percen belül, aztán hiába tudta, hogy gyorsan kell a válasz, másnap pénteken sem válaszolt, meg hétfőn sem, meg kedden sem... válaszolt 1héttel később, majd már nem is írtam neki vissza. Erre eltelt még 2hét, akkor hívott fel, hogy mizu. Mondtam neki, hogy bocsmár, de közben leszerződtem mással, már tárgytalan a dolog.
Akik csinálták, full korrektek voltak, sokszor késő este is emailekre válaszoltak, minden pontosan úgy zajlott, ahogyan megbeszéltük, akkor keresett amikor kértem. Nem bántam meg.
-
WiZARD
addikt
válasz Vodike #114920 üzenetére
Ott próbálkoztam én is. Hozzám talán 3 jött ki felmérni. És összesen 3 volt aki a tervrajz alapján számolt is valamit. Többi csak standard ajánlatot küldött, többség még a lapostetős tartószerkezetet se tette bele...
Az a 3 felmérés is szánalmas volt. Létra egyiknél se volt, felmenni se akartak. A ház melletti marketing rizsa elmondása volt a lényeg.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Phülöp
addikt
válasz WiZARD #114922 üzenetére
Hozzánk is merketinges jött ki a légtechnikásoktól, és az egyetlen probléma (a kondenzvíz visszacsöpög a konyhai elszívóból télen) megoldása helyett beajánlott egy 0-24-ben működő eletromos szellőztető rendszert, ami minden helyiségben falbontással járna. Mindezt 6200 euróért. Úgy vagyok ezekkel, hogy aki nem melós ruhában jön, hanem öltönyben, az nem dolgozni akar, henem eladni valamit, amire valószínűleg nincs szükségünk.
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
zetor2000
senior tag
Nagy reményekkel vettem egy üveg 20as Dictadort. Hátt... nem mondom, hogy kellemetlen, csak szerintem ez egy kicsit túl lett hájpolva, vagy én pörögtem rá nagyon, vagy bennem volt olyan érzés, hogy ez nagyon fain. De annyira nem vett meg. Finom, persze, csak egy icipici csalódás is van bennem.
A másik flakon, hogy legyen mihez hasonlítani, egy üveg Bumbu Original, na, az annyiért amennyibe kerül, teljesen vállalható. Nagyon kellemesre sikerült fűszeres rum alapú izé.Viszont ahol vettem, volt valami "akció", és megkínáltak egy csepp Canerockkal. Na, az erősen megmozgatta a nyelvemen az ízlelőbimbókat. Tuti kipróbálom. Az is rum, sherryhordós érlelésű. Mellé meg lehet, a Diplomatico Selección de Familia kéne, mert ahhoz hasonlítgatták az ízét.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Phülöp
addikt
első tank a Hajóval: 6.3L/100km
1.5 tonnás, 10 éves vastól szerintem ez nem rossz eredményA Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
Van kölcsöngyerek, a kiscsaj legjobb barátnője itt éjszakázik. A fiam teljesen meg van őrülve, próbál imponálni a vendég kiscsajnak. Csak úgy bugyborékol a tesztoszteron
-
blueboi69
csendes tag
-
npera
újonc
Nova, Blueboi, kis olvasnivaló...
FPVCycle - Kabab FPV
Bob Roogi · 1h ·A brief history of 5" FPV freestyle motor sizes, how we arrived at 2506.2 and the endless height vs width argument.
(some could be inaccurate or incomplete, please correct me. Also a work in progress)
I estimate the birth of 5" FPV was some time around ~2008-2010. Before that we thought we needed giant props just to hover. We started with 1304/1306/1804 motors around ~2008-2010, awful. Moved on to 1806 motors not specifically due to size but because the quality of the DYS motor was better. Nearly nobody could tell any difference other than more power because the flight code was impossible to tune. The Sunny Sky 2204 2300kv was the next hot ticket and was a marked improvement across the board but then ran into huge QC issues and so everyone moved back to the DYS and similar 1806 motors. The flight code was better now and there was a large camp of people that swore the 1806 was a much better performing motor. Some time around late 2014 or early 2015, Cobra comes on the scene with the "2204" which was magically performing a solid ~20% better than anything else in existence. ~8-10mo later the world found out it was actually a 2205 and not a 2204. Soon after ZMX enters the scene and works with Brother Hobby to manufacture their new motor which had high performance magnets and some other more modern bits. The resulting motor is an awesome 2205. Brother Hobby steals the design and replicates it across everything they ever made before T motor and other manufacturers replicate the design and we all move to 2206 which was again a pretty huge bump in performance across the board. Hate him or love him, Richard Shelton of Multicopter Builders loved him some 7" and as far as I know was the first one to ask Brother Hobby to make a 2207 for him.
Soon after we all realized 2207 was awesome for 5" and nothing smaller made sense anymore. About a year later, Mr. Steel works with TBS and tests a bunch of motors and finds that the 2306 motor size feels better to him with whatever level magnets and construction he was testing. Before he gets his motor out, there were some manufacturers already working on the 2306 motor sizes and over the following months, 2306 is now a default with the community split on 2207 vs 2306.
After this it starts getting super experimental. I start testing all sorts of weird sizes with funding from the shop I was working with at the time. 2404, 2405, 2208, 2207.5, 2307, 2308. 2404 was worse than 2204, 2405 was super jumpy at the low end, 2208 felt amazing until it got too hot so I figured just not good for racing, 2307 was overpowered and hard to control at the time, didn't even bother putting the 2308 on a quad because it was so heavy. Beginning of 2019 T motor made us an AWESOME 2207.5 and that was IT (https://www.instagram.com/p/BnN82-2lavW/). T motor couldn't get their act together and we took it to Brother Hobby (https://www.instagram.com/p/Bn858qPlyE6/). 2207.5 still overheated a bit during racing so most moved back to 2207 or 2306. Somewhere in there Zoe worked on a 2009 which was way too much height and too little surface area which resulted in cooked the magnets. EFAW also came out with a super light 2407 around this time which was awesome too but so fragile and the company faded away due to poor business practices. Later on Bardwell remade the 2407 with GetFPV and then there were many other 2407's which were great but considered heavy (they're not heavy at all in reality) and very very powerful. The resulting quad you run a 2407 on is usually overweight and needs the power so the overall flight performance is fine considering it's weight but if the AUW was too low the quad is too powerful and hard to control.
July 2019 RCinpower sends me the Smoox 2306.5 1880kv and this thing felt like the absolute perfect balance of everything I had ever flown. Soon after FPVCycle starts and we re-create the Smoox with some modifications to reduce cost....before that motor was done, Brother Hobby sends me the 2806.5 at the end of 2019 for 7". The first few seconds of flight I noticed that this motor had a very distinct quality/luxurious feel to it compared to any other FPV motor I had ever flown and I just could not put my finger on what it was. At first I thought it was the large 11mm bearing so we started experimenting with huge bearings. RCinpower somehow crammed an 11mm bearing into the Bison motor but it was so darn heavy for the motor size and couldn't be felt at all.
I canceled the Smoox remake for FPVCycle and started testing tons and tons of motor sizes again for 5" starting with a ~30g 2803 in search of that luxurious smooth feeling. Learned about the limitations of ESC code and physics with that 2803. As long as you didn't give it the full beans, oh yes that luxurious 'in control' altitude control feeling was there. Tried to get it to work with stronger or weaker, thicker or thinner magnets then a 2803.5 then 2804 then taller 2804.5 magnets and smaller 2803.5 stator but now it was just getting way too heavy. Moved down to 2605 but the Kv still couldn't be pushed up to the power level desired without 'physics/ESC' issues and adding another mm would be too heavy so again went down to 25mm. This was the threshold where that smooth luxurious low altitude feeling started to taper away from the flight quality. 2505 felt like a 2306, nothing special. Having all that past experience with motor height changes, I knew that too much height would end up being too overpowered in the low end. Went up to 2506 and holy moly that was IT! Unfortunately the very fist batch still had some minor 'physics/ESC' issues as a result of Brother Hobby changing the magnet thickness and quality on us without informing us.
Went back to RCinpower after Brother Hobby screwed us out of a LOT of money and that was the end of my ~7yr relationship with Brother Hobby. Redesigned and re-tested the motor from scratch with RCinpower and added 0.2mm height and dropped the Kv by 10 in order to improve the 'physics/ESC' problem. That was the last batch that recently sold out. The next batch will be the same motor with significant durability improvements and hopefully a hot new color.
Next step is testing a new magnet structure never before tested in this industry. Not a new magnet structure in general but I never considered it before because it's so difficult and costly to manufacturer. We've figured out a new manufacturing method for them so now it's worth testing.
Basic things learned through this journey:
Too wide with not enough magnet height is pointless as you're limiting the interaction of the stator/magnets which is the most important thing.
Too tall with not enough width is a significant overheating issue and that barrier is around 2207 and is partly why 2306 is actually a better motor and feels the same after the 2207 warms up a bit (warm magnets perform worse)
Even though it doesn't totally make sense still, a heavy motor isn't a big deal and doesn't cause control performance issues as long as the motor is producing the power to make up for its weight...within limits, you still want your AUW around 580-630g ideally.HYPOTHESIS: Increased width changes the torque curve of the motor such that you shift the peak lower on the RPM range of the motor. Typically you have reduced magnet height to compensate for the added weight so your top end performance is also reduced slightly.
Taller magnets in general lead to more torque creation however that performance is higher up in the RPM range and in some cases, beyond the max RPM of the motor because it'll just overheat before it gets there.I wrote this because I've gotten so many messages about a recent video where a potentially bias or inexperienced author runs some very simple tests and absolutely confirms truth when he hasn't had the breath of experience in the industry to be able to compare anything.
An F1 driver can explain how to win a race all day long but when it comes time for you to race, you will not have the experience or skill needed to even drive the car. Similarly, an F1 engineer can explain to the pro F1 driver how to drive the car for endless hours but the F1 engineer does not have the experience or skill to drive the car and win the race like the F1 driver. I don't write this to compare anyone to an engineer or F1 driver. I write this to make a point that you need the engineering AND the real world to 'win a race'. You cannot do it ONLY in a lab and you cannot do it ONLY in the field.
I've never told anyone that they NEED to get my motor. In fact I often tell people to get a cheaper motor because they're too inexperienced and are unlikely to be able to capitalize on the benefits of a better motor or suggest a different motor that's better for the particular prop they're opting for....
-
npera
újonc
1970 Lancia HF Zero Concept. Mennyire sci-fi még ma is?????
-
zetor2000
senior tag
válasz Phülöp #114876 üzenetére
De, van akkora nappali.
Ennek a fickónak pl. sikerült egy kicsit nagyobb sugárzókat összeépíteni, meg köré az azokat befogadó helységet is megoldotta. [link]
Kicsit irigylem a Krell cuccosait, de inkább azt, hogy van / volt kitartása ahhoz, hogy megépítse.
A lemezjátszó az saját építés, viszont ahogy mondja, a Krell emberei eloxálták, hogy passzoljon a többi komponens színéhez. És cicaálló. Elég fura dolog, hogy 3-4 hangszedő is felrakható, és össze lehet vetni egyik "tűt" a másikkal.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
#enkerekelnezest
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Sipi-
tag
Sejtettem, hogy nagy autó a Grandis, de azt nem gondoltam, hogy a 170x90 centis ágy csak úgy becuppan a kocsiba (kivett középső és lehajtott hátsó ülésekkel). Most adtam el az ágyat és Grandis-ba raktuk be
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
blueboi69
csendes tag
válasz Sipi- #114947 üzenetére
Igen, az is nagy autó, de sok típushibája van, volt pár nap amikor felmerült, hogy családi autónak jó lenne.
170x90-es ágy az smaxban úgy is befért volna, hogy még az egyik hátsó ülést le sem kellene borítani 2.1m gerenda volt a leghosszabb amiket hoztam benne haza, ahhoz már az első ülést előre kellett mozgatni. Teljes szélességben ekkorát nem tudsz lerakni, mert a könyöklő hátrébb van.
Amikor a bútort hoztam haza, az is ilyen 2.1-2.2m hosszú dobozban volt, ott a kisebb dobozokat raktam alulra, így a könyöklő felett elfért a doboz.
Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem hiányzik...
A fiestaba vettem most egy derékpárnát, mert ha fél óránál hosszabb ideig ülök benne, akkor megfájdul a derekam az ülésben -
blueboi69
csendes tag
Help
nav-nak utalnám a gépjárműadót, a kapott levélben szerepel egy számlaszám, viszont a nav oldalán ugyanehez az adónemhez, másik számlszámot írnak. ilyenkor wtf?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs