Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Svéd dashcam, az első pár klipp Göteborgból. Ezek állatok....
-
-NoVa-
addikt
Sikerült 71.5 litert tankolnom, szerintem ezzel kimaxoltam a "ráérek még tankolni" hozzáállásomat.
-
Sipi-
tag
-
zetor2000
senior tag
Céges Ford Transitba is alig megy ~80 liter, ha üres...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-
npera
újonc
Pedzegetik a pénzügyi szereplők, hogy le kellene venni a Polestart a tőzsdéről. Ez részben jó, bár iszonyatos blama persze. A gond az, hogy ez nem oldja meg a strukturális problémát, hogy az egész banzájt a Volvo kasszájából pénzelték. Szóval ez most izgalmas lesz.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #140460 üzenetére
Régebben volt a kocsiban kanna is, de aztán nem szórakozom vele. Kb. 100 kilométert besaccoltam a lámpa után, de persze sosem tudni. Volvós haverom is egyszer kiszámolta, aztán ott is maradt, vittem Neki gázolajat közben ott hümmögött, hogy még X kilométernek kellett volna benne lennie...
-
WiZARD
addikt
válasz npera #140458 üzenetére
Múltkor kicentiztem a hazafelé utat, és -0,1% SOC-val értem az utcánkhoz vezető meredek emelkedőhöz (20%-os tábla van kint, ~80 méter szintkülönbség). A bufferben bíztam, de azért picit paráztam hogy valamelyik cella be ne essen és kibírja a tetejéig.
-0,37%-kal értem a tetejéreItthon sikerült így 51.12 kWh-t betölteni.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
Nova, ezek tetszenek. 3D-s puzzle. Mojito the cat.
-
WiZARD
addikt
válasz npera #140464 üzenetére
Elvileg 0% alatt van még 2.3 kWh buffer
Legalábbis OBD-n ennyit mond, ott néztem a negatív SOC-ot is, amúgy 0 alatt nyilván nem mutat a usernek az autó.Jah tudom hogy nem optimális gyakran 0ra meríteni, nagy ritkán, és utána azonnal töltve talán nem okoz nagy degradációt, főleg hogy még a buffer is ott van, szóval nem valódi 0.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
válasz WiZARD #140468 üzenetére
Versóval volt érdekes Német(h)országban autobahn menet. A kolduslámpa kábé 25-28 km körül kezd el világítani, viszont autópályán simán lehet 60 km két kút között. És nem volt hagyományos mutatós benzinszintjelző, hanem 10 db kis világító pöcök. Ezért amikor 2-ről 1 pöcökre váltott, akkor átraktam a Fedélzeti Számítógépet (hűűűűű) maradék megtehető távolságra, aztán kábé 70 km körül már kimentem a következő kútra. Úgy ment bele asszem 44 liter. Az kábé 7 litert zabált, régi szép idők...
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #140466 üzenetére
Mer' a szűkös számítási kapacitás és méretkorlát kihozza a fejlesztőkből a kreatívot. A másik véglet Version, akinek a világ minden számítási kapacitása sem elég valami alapfeature-re, ami köré még mindig nincs valódi ötlete, hogy hol használhatná fel, de vergődik ugyanott 20 éve.
Aztán ha már kreativitás.
Az ős-Mario is egy design remekmű a saját korszakában. Az olyan kis finomságok, hogy a kép bal felén álló karakter jobbra nézve rögtön rávezet, hogy merre halad a dolog, hogy az első pálya úgy kiváló tutorial, hogy nem rágja szájba, de vezet, hogy az apró titkos wrapperekkel 1-2 perc alatt át lehet ugrani a bevezető könnyű pályákat, mind elképesztő abba belegondolva, hogy ez így 85-ben tudta ezeket. Mellé az a precíz időzítésekre alkalmas irányítás, amit mostanában sem tud minden megugrani, le a kalappal.Aztán az aktuális 3D változat ezen csak tovább finomít és javít. Az alapjáték könnyedsége mellett (ami sokkal megbocsátóbb lett az eredetihez képest előnyére) a kevésbé/jobban/extrémen elrejtett, egyre nehezebben elérhető titkos pályák, területek kihívásai szintúgy természetesen adják magukat, az újabb és újabb tudású lények is olyan helyen jelennek meg, ahol természetes közegükben láthatod, mit tudnak, és egyetlen szájbarágó tutorial nélkül összeáll a játékelemek egymásra épülő extrém komplexitása. És akkor még a Zeldába bele sem kezdtem, de várom.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #140471 üzenetére
Most nézem a különféle találgatásokat Switch 2 ügyében. Alighanem valami 8"-os monster lesz, ami nyers erőben PS4 PRO körülre fog esni.
A fentiek ellenére még jönnek ki 2024-ben is játékok Switchre, szóval alighanem még jó ideig nem gond a "könyvtár". Mivel elképesztő mennyiségű cucc van rá 1st party és jó adag 3rd party, így abszolút nem gond ha meg is jelenik a 2-es. Mert akkor is simán tudok venni egy 1-est és évekre el vagyunk látva játékkal.
Nem tudom, hogy lemegy-e az ára az 1-esnek, ha kijön a 2-es vagy csak simán eltűnik a polcról. Az utóbbi esetben hirtelen kell vásároljak, de akkor majd meg kell nyomjam a gombot jól.
Arra tippelek, hogy Q3 előtt nem jön ki a 2-es, szóval nem kell rohanni.
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #140472 üzenetére
Nintendo, szóval simán alulmúlja valami paraméterében az összes pletykát, aztán döbbenten néznek majd rá, hogy mégis sikeres, meg jön ki rá valami jó. Vagy félremegy az egész egy félig meglépett komplett átalakításba, mint a Wii U, de lesz valami keménymag, aki szerint csakazértis megváltja a világot. Ha meg kijön LCD-vel, akkor lehet ráérősen várni egy OLED kiadást abból is, amire váltig állítják majd eleinte, hogy nem lesz, de miért is hagynák ki a félidős modellfrissítést.
Szóval találgatni utólag is ráér, egyelőre a bevált elavult megoldást pont jól lehet használni. Toyota, Nintendo, egyremegy.
-
blueboi69
csendes tag
Ma volt egy köröm Bp-en, körúton mentem végig, Petifő hídtól a nyugatiig, meg vissza és azt kell mondjam, hogy direkt figyeltem és max 10másodperc volt az az idő, hogy ne lássak új bringást a látótérben. A bringasávban szó szerint 30-40méterenként volt bringás/rolleres.
És el tudom képzelni, hogy ha igazán jó idő van akkor mégtöbben használják. Ennyit akaram kérem kaccsojjaki. -
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #140481 üzenetére
Én meg éppen külső kerületbe megyek BMV-vel. Mikor kiírta, hogy némi gyaloglás, 35 megálló és némi gyaloglás, akkor nem volt túl őszinte a mosolyom. Mondjuk ráérek, olcsóbb is, mint kocsmázni. Aztán utána jövök vissza, az belvárosig kb. 2.5 óra. Majd a végén kiderül.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #140484 üzenetére
És ma sikeresen belefutottam egy hajléktalanba is a buszon, bláááaa. Bár ezt eddig jól megúsztam. Arra az Auchan/MM felé is mentem tömegközzel, azt írtam múltkor mennyire lefáradtam a vissza úton, meg igazából a felüljáró felől nem is nagyon látni merre felé indulj el, aztán egyszer csak megszűnik a járda és vakarod a fejed mit lehetne. Na majd mai napom este összesítem, kalandtúra volt. De csak egyszer.
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #140470 üzenetére
Ez az amerikai izébizé okoz nálatok valami fejvakarást?
[link]
Ahogy most olvastam, meg néztem a Speedzone műsort, ez elég érdekes, hogy az autógyártók a hatékonyságot hogyan számolhatták, és kaptak / adtak-ve(he)ttek kvótákat. Azért ez eléggé khm...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
Azert ez jo dolog lesz: Megállapodott Lázár és Karácsony, marad a Budapest-bérlet - raadasul elvileg a Budapest berlet ara csokkenni is fog. Bar hogy a matek hogy jon ki ezutan azt nem vagom. Videkieknek gyakorlatilag felaron lesz a kozlekedes.
Zetor: nem megy a link a bejegyzesedben.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #140488 üzenetére
Hmmm...
https://archive.vn/rxYnQ <<nekem ment, de hátha így. Ha meg mégsem, akkor:
"It’s hard to think of a worse environmental scandal in recent years than Volkswagen’s 2015 diesel-emissions cheating. The German automaker was rightly pursued by regulators, enforcement agencies and class-action lawyers. The scandal ended up costing Volkswagen an estimated $33 billion in fines and financial settlements—and revealed that diesel-emissions cheating was endemic. In 2020 Daimler AG made a $1.5 billion settlement over emissions cheating in Mercedes-Benz diesel vehicles. (One of us helped secure that settlement.) Last year engine maker Cummins agreed to pay $1.7 billion to settle claims that it skirted diesel-emissions standards.In all of these cases, regulators punished carmakers that had cut corners and misled the public. But when it comes to electric cars, the government has a cheating scandal of its own. That scandal, grabbing far fewer headlines, is buried deep in the Federal Register—on page 36,987 of volume 65. When carmakers test gasoline-powered vehicles for compliance with the Transportation Department’s fuel-efficiency rules, they must use real values measured in a laboratory. By contrast, under an Energy Department rule, carmakers can arbitrarily multiply the efficiency of electric cars by 6.67. This means that although a 2022 Tesla Model Y tests at the equivalent of about 65 miles per gallon in a laboratory (roughly the same as a hybrid), it is counted as having an absurdly high compliance value of 430 mpg. That number has no basis in reality or law.For exaggerating electric-car efficiency, the government rewards carmakers with compliance credits they can trade for cash. Economists estimate these credits could be worth billions: a vast cross-subsidy invented by bureaucrats and paid for by every person who buys a new gasoline-powered car.Until recently, this subsidy was a Washington secret. Carmakers and regulators liked it that way. Regulators could announce what sounded like stringent targets, and carmakers would nod along, knowing they could comply by making electric cars with arbitrarily boosted compliance values. Consumers would unknowingly foot the bill.The secret is out. After environmental groups pointed out the illegality of this charade, the Energy Department proposed eliminating the 6.67 multiplier for electric cars, recognizing that the number “lacks legal support” and has “no basis.”Carmakers have panicked and asked the Biden administration to delay any return to legal or engineering reality. That is understandable. Without the multiplier, the Transportation Department’s proposed rules are completely unattainable. But workable rules don’t require government-created cheat codes. Carmakers should confront that problem head on."[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
Mit hallgatsz most: NIN: "Cars" with Gary Numan
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
Na, ha már megfejtettem napi átlag:
10 km autó, 20 perc
1.5 km séta, 20 perc
5 km vonat, 10 perc
1.5 km séta
12 km busz, 1+ óra
1.5 km séta
2 megálló busz
3 megálló metró
3 megálló metró
12 megálló metró
300 méter kemény séta :-P
130 méter még keményebb séta (előtte pár sör :-P)
3 megálló villamos
4 megálló HÉV
Meg végére kb. 300 méter hazáigAsszem nem maradt ki semmni és akkor sok mindent nem is csináltam:
Meg valaki jött, hogy kapcsoljam be az SSL-t a WP odlalán, bekapcsoltam, szét is esett ahogy illett, mert vegyes tartalom. Jajjgatás, megkaptam az admin jelszót, szóval SSL kikapcs, persze Apacs/ngnx minden konfig vissza, adminban WP átállít SSLre, lefut, visszakapcsol, így már csak félig esik szét meg az admin felület nem megy, ahol a plugint lehetne felrakni ami átállítja SSLre. Apacs vissza, ngnx vissza, aztán mivel fele WPn már lefutott, hogy SSLre áll átt, azért nem megy vagy valamiért nem megy. Ügyfél nyilván nem érti, webes csak grafikus felületen meg WP sablonokban tud gondolkodni és megint ott tartok, hogy mehet a mutogatás miért mi nem megy, ügyfélnek meg megoldás kell, de hát túrtam vagy 10+ órát a kódot, nem jutok előbbre, nem értek hozzá, nem is nagyon akarom megfejteni mert inkább elmegy az ember sörözni és annak értelme van. Ennek legalább neiláttam, elmúlt 1-2 évben úgy előztem meg az ilyesmit, hogy inkább rögtön elhajtottam a fenébe és legyenek kevesebben, az jó üzletpolitika. Tárhely van, hiába műxik, megint én leszek a főmajom, már látom előre. Webes ember meg azt sem tudja mi az a htacces....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen