- Max
- Mesterséges intelligencia topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Mikrotik routerek
- Milyen program, ami...?
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Linux kezdőknek
- Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #142498 üzenetére
A faszit amúgy egy ideje nézem, miket csinál. Amolyan autós tartalmat próbál, meg mindenféle egyebet.
Azért ebben a videóban több mindent meg lehetett látni, mint az internetes híradásokból.
Én elhiszem, hogy lassan kell rámenni, de ennek a szerencsétlennek a kocsija is leér, meg ha Jahno kocsija is alacsony, akkor az is le fog érni, pláne, ha 3-4 ember, vagy a szokásos "lomok" vannak nála. 4-5 monitor, pár laptop, izék. 2-3 ember súlya. Meg szerintem egy random verda is leérhet, ha 4-5 ember van benne. A veszély az a bzuin megépített csatornafedél. A mellette lévő utcában ott az a gumitrepni, ami ugyanúgy lassításra kényszerít, csak mégse veri szét a kocsit. Az is benne van a videóban.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #142504 üzenetére
Ja, láttam.
Én úgy vagyok vele, hogy lelassítok a fekvőrendőrnél, meg nem lépem túl a 30-as táblát. Sajnos azt is látom, hogy a többség szabályosan ugrat a fekvőrendőrön. Főleg a lízinges kocsikkal. Úgyhogy lehet sejteni, hogy a fekvőrendőröket tényleges sebességcsökkentésre tuningolva meredekek lesznek és magasak, mert egy "kedves" fekvőrendőrön 50-el menne át a fittipaldi sofőr.
Én alapvetően rühellem a fekvőrendőrt, mert feleslegesen terheli a kocsi futóművét. De értem, hogy a segghülye átlag sofőrt képtelenség mással lelassítani, így akkor szop mindenki a fűnyíróelv miatt.
Svédországban vannak olyan fekvőrendőrök is, amikor normál tempóval haladva semmi nem történik, de tempósan rámenve az út eltűnik alattad egy szakaszon és gyakorlatilag lezuhan a kocsi egy sekély és négyszögletes "üregbe", ahogy az automatika egy nagy fémlemezt enged lezuhanni a kocsi tömege alatt. Na, az valami brutálisat üt állítólag. Még nem próbáltam saját magam.
[ Szerkesztve ]
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #142504 üzenetére
Amit utoljára Dunakesziről betettem ott ketten voltunk a kocsiban minimál cuccal. Mondjuk éppen csak súrlódott, meg a lemez eleje az nem olyan vészes, csak mikor a buszkamionok által felgyűrt aszfalt jön szembe és telibe bassza az első dobot, akkor az időnként elég rendesen forintosítható. Aztán ha csak súrol akkor a többi is, mert nem árt alvázat kezelni meg ilyenkor mennek ki azok a csoda dugók, amit marok számra pótlunk.
-
npera
újonc
Ez is kellemes. Itt kiemelkedik a két keresztborda és az dübörgeti végig a kocsit.
-
Jahno
őstag
válasz NauTiLUS_HUN #142502 üzenetére
Na minnyá meglesem akkor rendesen. Ennek még alacsonyabb, mint nekem, hát mi a fenének ilyen autó :-D
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Blueboi, HZ, ezt úgy nézzétek meg, hogy előbb leültök, kitámasztjátok magatokat és ráharaptok valamire, mert ez fájni fog....
Vezérműszíj cseréje 5 minutes craft, vagy life hack...
Látszik, hogy a motor automatikusan megállítja magát, hogy az új szíjat könnyű legyen felszerelni utána. Mintha direkt így tervezték volna
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #142521 üzenetére
Lehet úgy voltak vele, mint a VW Beetle 5-másodperces szíjcserével. Járó motorral.
-
Jahno
őstag
válasz npera #142524 üzenetére
Nem is értem enyémen mi kerül ennyibe és mit szüttyögnek, meg vízpunepa meg izé. Most mondjuk azon vakarózott a szerelő, hogy a lengéscsillapítóknál nagy baj még nincs, de nagyon nem egyenletesen fogynak. Valamint kevesebb kilométerre számolva jobban fogynak, mint eddig.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Phülöp #142466 üzenetére
Röviden: szépen kell csinálni!
Hosszabban: felújítottok közösségi melóval a parókiát és, sajnos, a szomszéd nagyon precíz ember, így minden fuga szabályos. Tehát nem az a "leteszem az első sort, ahol elvágom a szélén, azzal indítom a kövi sort", hanem pl. leteszem az első sort, a másik első eleméből vágok 14 centit, a második első eleméből vágok 28 centit, aztán 42-t, 56-ot, 70-et, majd megint egész elem.
Ami még fontosabb: nem szabad a szobáknál burkolatváltót tenni! Szépen meg kell faragni az elemeket és egy sarokból indulva kell az egész felületet megcsinálni, hogy "kifolyjon" a minta a folyosóra, be a másik szobába, stb.
Jelentősen nagyobb szívás, de utána 10-20 évig SOKKAL szebb lesz!
-
Phülöp
addikt
válasz Bujdy81 #142527 üzenetére
Ez a 14 centi ez honnan jött? Valami ökölszabály?
Burkolatváltó lesz kettő is, mert a két szoba padlója magasabban van egy centivel, mint az előszoba/konyha-nappali. Ne kérdezd, miért, mert nem tudom, mi volt a terv 50 évvel ezelőtt, és hiába mondanád, hogy rakjam egy síkba, nem fogom.
Összesen tervezünk még itt lakni 15 évet, és hogy utána az új lakó mennyit szopol, pont nem érdekel.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Phülöp
addikt
válasz -NoVa- #142517 üzenetére
Köszönöm mindenkinek, aki kutakodott.
Én nem a fórumos vonalon indultam el, mert úgy voltam vele, hogy eleve a netről van a kép, hátha újra fellelem. Eredetileg vagy tőled, vagy qnadamtól (vagy mindkettőtöktől) kaptam.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
-
zetor2000
senior tag
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Phülöp #142529 üzenetére
A 14 centi csak egy példa volt.
Tehát legyen x db sor, ahol az első sor vágatlannal indul, a második y centi vágással, a harmadik 2*y és így tovább, a sorozat folytatódik x-ig, aztán az egész ciklus újra indul!
Fontos: x∈Z+ és y∈R+
Másik fontos dolog: az utolsó ciklus lehet, hogy nem lesz teljes és mindenképpen állj meg a falnál!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest