Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz zetor2000 #16002 üzenetére

    Értem amit mondasz, de manapság már annyira multikulti Németország is, hogy már simán dolgozhat második generációs török vagy albán vagy afrikai vagy akármilyen német állampolgár egy soron. És simán lehet, hogy elvégezte az iskolákat jó eredménnyel és beilleszkedett és szépen dolgozik. Meg persze az ellentéte is, de akkor nem is hiszem, hogy odaengedik a sorra. Szóval ez, hogy ki és hol gyárt autót komplikáltabb, mint az ember gondolná.

    Arra tudok gondolni, hogy amikor elkezdték Törökországba és Észak-Afrikába portolni a gyártást az OEM-ek, akkor az elején nem raktak be elég poka-yoke megoldást a processzbe és a kreatív sori dolgozók "kioptimalizálták" a saját megoldásaikat kútfőből, aztán ment ki a selejt ezerrel. De utána észbe kaptak a gyártók és lekezelték az emberanyagból adódó sajátosságokat.

    Én azon agyalok néha, hogy mit fognak csinálni, ha Észak-Afrika is túl drága a gyártásra. Mennek Közép-Afrikába? Ha az is túl drága lesz, akkor meg új világháború?

Új hozzászólás Aktív témák