Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz Gabibácsi #66012 üzenetére

    Arra a bemutatóra gondolsz 2010-ből, amikor a leparkolt trélerbe belerongyol a narancs S60 és utána egykedvűen ablaktöröl?

    Amennyit én hallottam róla az annyi volt, hogy sokszor (tényleg sokszor) elgyakorolták az újságírós bemutató előtt. Aztán egy technikus az éles teszt előtt valami gyorstöltéssel rátöltött arra az akkumulátorra, ami az aktív biztonsági protó rendszert hajtotta. És a gyorstöltéssel megnyekkentette az akksit, így az addig hibátlanul működő rendszer az éles bemutatón egyszerűen nem kapott áramot. A hibát nem észlelték, amikor kiküldték a kocsit élesben, hanem egyszerűen csak belek*ródott a trélerbe a kábé 120 újságíró előtt.

    Innentől kezdve történelem, az aktív rendszerek egyik legkomolyabb arcpálmája. Iszonyatos égés volt, de igazából megérdemelték. Ha élőben akarsz demózni, akkor legyen minden részmomentum sokszorosan bebiztosítva.

    A vicc az, hogy az éles fejlesztések során sokkal komolyabb fékek és ellensúlyok vannak, mint egy ilyen bemutató teszt során. Ha ugyanazt a minőségügyi biztosítási rutint alkalmazták volna a bemutatóra, mint a fejlesztésre szoktak, akkor nem bőgnek le ilyen durván. De nem csinálták, így lebőgtek, mint az állat....

Új hozzászólás Aktív témák