- Max
- Linux kezdőknek
- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Router gondok
- DIGI internet
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
Ehhez nekem megis mi kozom van? Nekem csak azzal volt gondom, hogy ha lemasoljak, barhol igazolom magam ha szukseges. Mondjuk dohanyboltba tenyleg nem jarok mert nem bagozom. Itthon meg nincs "alkoholos bolt", barhol vehetsz piat.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
eattila
csendes tag
Ülés dőlés beállításhoz tudtok valami segédletet valahol? Vagy okosságot? Mert az új bringán más a nyereg, és a montin sikerült frankón belőni, de más volt minden. Itt jobban fel vagyok egyenesedve. De éreztem még ma is (reggel mentem egy kört), hogy pénteken tekertem.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
cyberde
csendes tag
Valójában erre van kitalálva a szig. Minimális adattartalommal. Nem is értem mi ez a nagy ellenállás a kért/elvárt bemutatás miatt?
Sokkal nagyobb visszaélésre ad lehetőséget az üzletek kasszáinál történő kártyás fizetések -direkt- kamerás megfigyelése/rögzítése. Ott ui lehetősége van a rendszer felvételeihez hozzáférőknek, hogy egy kártya minden adatát lássák. Ha esetleg (akarva/akaratlanul) forgatod a kártyát a kamera alatt, akkor még a cvc kódot is megismerhetik. És az a sakk-matt kiszolgáltatott helyzet. Nem egy szig lemásolása.
-
WiZARD
addikt
válasz cyberde #72455 üzenetére
Én nem félek ezektől. Azt is bátran vállalom, hogy lefotózom és netre kirakom a kártyám képét
Amúgy én se értem ezt a nagy ellenállást, meg felháborodást. Ha nem tetszik hogy elkérik bárhol, akkor nem kell használni a szolgáltatásukat.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
cyberde
csendes tag
válasz Samott #72457 üzenetére
A másik ilyen komolykodós sztori az online eladó autók rendszámának letakarása. MOn (az egyedi rendszámok kivételével) a rendszám nem személyes adat, hanem az autó egyedi azonosítója. Tartozik ugyan hozzá személyes adat is, de az nyilvános adatbázisokból nem elérhető. Autókereskedők kezdték alkalmazni, (egyrészt az osztrák, német gyakorlat alapján, ahol a rendszám a tulajdonosé), másrészt, hogy ne tudják az érdeklődők online lekérdezgetni az autó adatait. Muszáj legyen személyesen érdeklődni az autók felől, mert akkor személyesen, rutinból megdumálnak bárkit, bármiről. Szóval egy letakart rendszám inkább kontraproduktív, mint bármiféle visszaélés elleni védelem.
-
Samott
addikt
válasz cyberde #72459 üzenetére
Fura, mert a balesetes videokban is kitakarjak a rendszamokat mondvan az is szemelyes adat. En se ertem miert kell vedeni a szbalytalankodot ilyesmivel. Vegulis kozteruleten fotoztak. Es pont nem olyasmit amit rejteni szokas.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
cyberde
csendes tag
válasz Samott #72460 üzenetére
Tipikus ló túloldalára esés.
A rendszám az autóhoz tartozik, nem a tulajdonosához. Egy céges, vagy bérautónak uolyan rendszáma van mint egy magántulajdonban lévőnek. Max a közeli ismerősöknek jelenthet információt egy rendszám látványa. Ráadásul az sem biztos, hogy a magánautót a tulajdonos vezette. Vagy ha nem sokkal a baleset/szabálytalankodás előtt vette és még nincs átírva. Érdemi információt csak a hatóságok részére hordoz egy rendszám.
-
-
Gabibácsi
tag
Még viccesebb hogy kifehérítik a cigók fejét, de a videón látszik a barna lábszár, kéz
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
-
zetor2000
senior tag
válasz Gabibácsi #72468 üzenetére
Az miért van, hogy néhány hír olvasásakor már tudni, hogy nem fehér volt, aki elkövette?
Pl. az érdi benzinkutas balhé, ami mostanában volt? ~20 elkövető / szereplő, szúrkálás, botok, nyársak, karók, 1 halott...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #72470 üzenetére
Vagy csak a homályosító algoritmus a háttérhez húzza az arányokat.
Most jövök-megyek a városban, aztán persze mikor rendesebb képeket tudtam volna csinálni, akkor nem volt velem rendesebb gép:
Na mondom bejön ez a sztrít, megnézzük mások miképpen nyomják:
Ennek gyanítom nem véletlenül nincs fiatal, bő gatyás reppernégerről képe, mert az pofán is verte volna lendületből a vakujával együtt.
-
eattila
csendes tag
Fotós. Az első 1.8/35G, a másik kettő helios.
Gyenge idegzetőek nézzenek félre Ff kép következik
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Jahno
őstag
válasz eattila #72479 üzenetére
Én meg kis géppel mentem neki a városnak, de szerintem senkit nem érdekel mit szoptam összevissza. Aztán mondhatják a dumát, hogy nem a gép számít, ha képek felénél szar helyre fókuszált, utána meg csak kellőképpen lassan, hogy ne legyen meg valami, áááááá.
Ráadásul hiába valami 24 megapixel, kifejezetten tré a képminősége. Még a sok évvel ezelőtti 6 megás tükrös is négyzetesen lekörözte fényben is, meg mindenképp. De azért jól el voltam
Gép:
Kép:
-
Jahno
őstag
válasz eattila #72487 üzenetére
Rendes gépen nem lett volna bajom, nem kell semmit állítgatni, csak vártam, hogy belesétáljanak a képbe, de hát egy fókuszálás is néha 5 másodpercig tartott oszt akkor kép meg sehol. Persze ha egyáltalán sikerül bármi.
Itt egy órát ácsorogtam előtte, jött is piros nadrágos csaj meg narancssárga kerekű bicajos, az szerintem pont jól nézett volna ki. Csak fókusz és minőség sehol
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Phülöp #72481 üzenetére
Ami nekem eddig bevált:
- nyeregmagasság: kerós cuccban a sarkot a pedálra téve pont nyújtva van a láb alsó holtponton. Akkor a láb elején lévő Look stoplival pont ideálisan hajlított a láb alsó holtponton.
- nyereg előre-hátra: vízszintes hajtókar állás esetén a térd nem lehet a lábujj előtt. Ehhez kell valaki, aki tartja a kerót, illetve egy függőón is jól jöhet.
- ez után stucnihossz: ahogy kényelmes az előredőlés
- kormány magasság: a legalacsonyabb, ahol 100-150 km után még nem fáj a derék! -
veterán
-
npera
újonc
Tegnap volt haladás MGTSZ...
Vettem egy nagy levegőt, aztán a kispajszerrel elkezdtem megbontani a sufni falát, a naggyal (600 mm) meg lefejtettem a léceket.
Van pár érdekesség, de a szerkezet alatta nem rohadt. A szomszédok azt mondták, hogy alapvetően az felső sor lécet szokták csak leszedni, aztán ráfestenek. De itt az alsó sort is kikezdte az idő nehéz vasfoga. Szóval azt is leszedtem.
Elindultam egy sarokból, mert ott átfedéssel vannak a lécek. A "másik" irányban csak 3 lécet cseréltem le, azt lehet majd folytatni egy másik alkalommal. A kritikus oldalon van az ajtó is, meg bónuszként 2 db elektromos doboz egymás felett, maga az ajtó, meg egy lámpa ami részben az "utcára" világít (egy kis ki- és bejáró út, nem igazi utca forgalommal). Meg a házszám. Az utóbbi a legkevésbbé kritikus, azt csak lecsvarozom és felrakom újra. A lécezés az elektromos doboz körül viszont egy teljes káosz jelenleg. Úgy nézem, hogy ami lécet találtak a földön heverve azt mind felszögelték oda az aranykezű mesterek. Aztán bőven adagolták a festéket. A festék sok helyen strukturális, mivel a fa már kirohadt alóla.
Az ajtó körül vicces a léceket leszedni, ugyanis az ajtó felé haladva az enyészet foka már igen magas. Ha a pajszert rátámasztja az ember a következő lécre, akkor csak belefut a "fába". Mert már nincs fa, ujjal is be lehet nyomni.
Most készítem elő a léceket az ajtó körülre, aztán szerintem holnap délelőtt jön az ajtó kiszerelése. Be van csavarozva, bőségesen nyomták a szilót is. Szóval a csavarokat ki kell operáljam, aztán körbefűrészelem óvatosan és kiszedem. Utána az ajtó alapját is újra kell rakni vélhetően, mert a léceket ott is megkezdte az idő. Van különféle anyag itthon, nyomásimpregnált anyagot gondoltam oda alája.
Majd figyelni kell a villanyra az ajtó körül, ott mennek mindenféle szakszerűen elvezetett kábelek, amitől egy villanyász alighanem tépné a haját. Azt majd addig elhúzom az útból. Ha jól értem az elektromosságot, akkor ha mégis belefűrészelek az élő vezetékbe, akkor fogom észlelni szinte azonnal, mert megváltozik a fűrész fogása ...
-
npera
újonc
Asszony ma élesben megy a melóba az új bringájával. Érzetre az új gép vagy 5 kg-al könnyebb. A váltót (fékváltókar) még szokja, a féket is. Meg kell tanulja úgy fogni a szarvkormányt, hogy tudjon erőből is fékezni, meg tegnap délután gyakorláskor előadott egy olyan fékezést, hogy talán 20% fékerőt produkált csak az elvárt 50% helyett.
Lehet sokat segítene, ha nem krémezné be a kezét közvetlenül indulás előtt, akkor nem csúszik úgy a fékkar
Még egyszer átmentem a csavarokon (kötőelem!!!), a támasztó csavarja volt picit laza. Most beraktam úgy, hogy semmiképpen nem kóricál bele a hajtókarba és ráhúztam nyomatékra.
Remélem nem taknyol el vele.
A zárat tegnap este kicsomagoltam neki, begyakoroltuk a kezelését. Abus Bordo, van tömege. Az egyik kulacstartó helyére ment fel a tartója.
Ma van a diplomamunkájának a beadási határideje, végre ez is elkészül. Hajnalban kezdi el írni, aztán melózik, aztán este is írja. Már az idegeimre megy az egész, csodajó lesz ha befejezi és csak simán elkezd dolgozni.
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #72491 üzenetére
Nekem a második nem teljesül, de én nem normál eloszlású vagyok a végtag-torzó viszonylatban. Viszont semmiféle problémát nem észleltem a futamokon. A leghosszabb 170 km volt egyben, meg az oda-vissza kábé 20 km még transzport üzemben. Mert nem tréleren viszem a bringát a futamra, mint a harlisok a motort a harli találkozóra
A vicc az, hogy az országúti a felső részét fogva a kormánynak kényelmesebb (!), mint a melóba járós kecske.
-
WiZARD
addikt
Meglett az ID.3 magyar listaára.
Ezeknek valami nagyon elgurult, ha azt hiszik bárki ezt veszi ennyiért és nem Teslat. Úgy látszik tényleg a Teslaval akarnak versenyezni, bár kicsit tévedésben vannak ha azt hiszik elég ehhez oda árazni.
De állítólag majd ha beindulnak a nagy európai márkák...“Az ID.3 1ST listaára Plus felszereltség esetén 15 652 750 Ft,
Max esetén pedig 17 790 160 Ft.”Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen