- Windows 11
- ASUS routerek
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Milyen routert?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz ANDROID??? #12007 üzenetére
Igazándiból azért feltételes, mert ha törés zúzás történt, akkor más is sérülhetett.....teszem azt leejtette és azért pattant el. Ilyenkor meg kell vizsgálniuk miért nem indul, és köze lehet e a történéshez az a törés / zúzás.
Ha köze volt, akkor garanciavesztés, ha nem , akkor természetesen megjavítják. Csak ehhez már biztos gyártói vélemény / szaktudás szükséges.
Feltételes: Külső behatás érte ami nem természetese / gyári hibából adódott....ez akár 2-3 hónap is lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Inakustik Mikado Audió, hangszoró kábel 40m hosszú tekercs 2x0,75mm
- Inakustik Premium HiFi Audió kábelek FÉLÁRON - RCA, Mono Sub, Y Sub
- Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Játékkonzol tartozékokkal
- Inakustik CAT6 Ethernet, LAN, UTP hálozati kábel - Prémium minőség
- Garanciális ASUS TUF Gaming X670E-PLUS + AMD Ryzen 7 7800X3D
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen