- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
Sziasztok! Segítsetek kérlek, hogy mit tudok tenni, mert az Alza teljesen hülyének néz.
Pár napja vettem egy Oculus Quest 2-t, de nem magyar régiósat kaptam, hanem angolt (az angolt külön árulják es a megrendelésben egyértelműen nem angol verzió van), amit meg is kaptam.
Be volt fóliázva, de kibontás után azt vettem észre, hogy nincs benne a töltő, ezért visszavittem 14 napos elállással.
Jelezték, hogy csak akkor kapom vissza a pénzt, ha leadom a meg sem kapott töltő fejet…
Most vagy a gyártó felejtette ki (kétlem), vagy az Alza bontatlanként árulta a megbontott és hiányos terméket.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz ForRedGlory #24251 üzenetére
Szerintem a második is uk verzió, csak onnan lefelejtették. Itt a zsírúj/bontott lesz csak a különbség a kettő között (a másodiknál ott van, hogy újszerű, az a bontott, ezért is az árkülönbség). Ha bontatlanul uk verziót árulnak, akkor az abból származó bontott is kénytelen lesz uk lenni. De lehet, hogy rosszul gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
válasz ForRedGlory #24251 üzenetére
Ha a mellékelt képen látható 2 termék közül az alsót vetted, az egy használt termék, oda is van írva, hogy "újszerű". Az még csak nem is felbontott/visszaküldött termék, mert azokat "Felbontott"-ként árulják, hanem jó állapotú (=újszerű), de használt termék. Ettől függetlenül a töltőnek benne kellett volna lennie. Az ilyen, és ehhez hasonló problémák elkerülése végett veszem én mindig videóra a csomagbontást.
Hogy jelen helyzetben mit lehet tenni, az jó kérdés, eddig bármikor kaptam hiányos felbontott/használt terméket az Alzától, mindig szó nélkül visszavették, tekintettel arra a tényre, hogy már eleve használt/bontott termékről volt szó. (Vésztartaléknak persze ott volt mindig a csomagbontásról a videóm, de eddig még csak említenem sem kellett ezt soha, anélkül is mindig visszavették a már eleve nem újként vásárolt termékeket.) -
ForRedGlory
félisten
válasz #24845312 #24253 üzenetére
Az csak egy példa kép, hogy kétféle terméket árulnak. Én nyilván bontatlant és nem Uk verziót kértem (a megrendelésben sem volt Uk jelzés), de nem azt kaptam, illetve amit kaptam, azt is hiányosan. Most olyat követelnek rajtam, amit nem is kaptam meg. Persze bizonyítani nem tudom én sem, hogy nem volt a dobozban, de miért szopatnám magam? Egyébként a töltő doboz alapján ráadásul csak amerikai verziós töltő lehetett benne eredetileg, mert az UK és a normális EU töltő formája is totál más.
A felső kép az, amit kaptam (ebbe csak ez az amerikai régiós töltő megy bele), az alsó pedig a szabványos töltő doboz, ami a normál töltő csonk lenne.
A franc sem gondolta, hogy videózni kell a kibontást, mert fóliás volt. Persze manapság semmiből sem tart fóliázni egy ilyen cégnek… Szóval megszívattak.
Nagyon remélem, hogy nem szeretnének akadékoskodni sokáig, de az biztos, hogy soha nem veszek tőlük semmit.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz ForRedGlory #24254 üzenetére
Ha nem cserélik ki veszel egy sima telo töltö fejét.
-
BB9000
senior tag
válasz ForRedGlory #24254 üzenetére
Az Alza tud "érdekes" dolgokat művelni.
Példa: Vettem egy monitort tavaly novemberben náluk. Idén márciusban elromlott. Kiégett a háttérvilágítás a bal oldalán, ezért ott elsötétült. Gar.-ba visszavittem javításra. 3 hét eltelt, majd visszajeleztek, hogy "elutasítva". Azt írták a munkalapra, hogy: "a bejelentett hiba a szervizben nem jelentkezett". Visszakaptam, kipróbáltam: Jó. Azt viszont semmiképpen nem hiszem el, hogy magától javult volna meg.
Nem tudom, hogy ezt miért csinálták. -
kutga
nagyúr
Hölgyek/Urak!
A 14 napos indokolás nélküli elállást hányszor lehet gyakorolni? Magánszemély vásárolt tőlünk egy mobiltelefont webshopon keresztül, majd miután postára adtuk, kaptunk tőle egy elállási nyilatkozatot, mondván, hogy meggdondolta magát. Biztos ami biztos felhívtam, hogy valóban el akar-e állni mert már szállítás alatt van a termék, erre azt mondta, hogy úgy döntöttek, mégis megtartják a telefont. Egy hétre rá azonban most megint kaptam egy elállási nyilatkozatot tőle. Nyilván visszavesszük, de nem írnak erről valahol?
Let the Zone take me if I am.
-
Topikgazda
Szia!
Egy szóbeli lemondó nyilatkozatot nehéz vagy lehetetlen bizonyítani, de ettől eltekintve szerintem 14 napig akármikor elállhat, még ha meg is gondolja magát az elején, hiszen lehet, hogy pont egy olyan dolgot vett észre később az ügyfél a terméket, ami mégsem olyan, mint amit ő elképzelt.
-
Lackooo84
nagyúr
Én már eleve a kérdést sem értem. Igazából mindegy is, mert a válasz az, hogy ahányszor akar. Főleg úgy, hogy ha jól értem mikor ő el akart állni te mint kereskedő beszélted rá (vagyis akartad), hogy mégse álljon el. 14 napon belül akkor áll el, amikor akar. Sőt elég lett volna szimplán át sem vennie a terméket, nem lett volna kötelező kitöltenie elállási nyilatkozatot.
The Truth is out there...
-
TIT
veterán
Media Markt megtagadta a 60 napos elállás jogát,mondván használt a termék(ennek ellenére felbontották)csak ezt sehol nem írják.
-
Lackooo84
nagyúr
Ott az üzleteknél fogalomzavar van (de inkább le akarják rázni az embert), és össze vissza beszélnek, hol azt mondták, hogy az nem online vásárlásra vonatkozik, hol más hülyeséget. Online telefonos ügyfélszolgálattal kellett nekem is egyeztetni, mert az üzletben hülyének akartak nézni. Mivel az ÁSZF-jük 13-as paragrafusa szerint a 60 napos dolog náluk egyértelműen a 14 napos elállás kibővítése, azzal a feltétellel, hogy a csomagolásnak és a terméknek is sértetlen állapotúnak kell lennie. Na aztán így vissza is vették a terméket...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Telón elmondod, h az üzletben hülyének néztek. Ha ott is egy okoska venné fel, akkor ÁSZF-el való szembesítés. Lefixálod velük, (nekem konkrétan rögzítette a rendelés mellé az elállási szándékot) aztán ha a boltban megint akadékoskodnak, akkor ott felhívod az online üfszt, és megmondod, hogy tegyék őket helyre. De csak akkor állj bele, ha a termék és a gyári csomagolás tényleg makulátlan állapotú.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
TIT
veterán
Hívtam a 061xxx6600 számot de leráztak,hogy túl vagyok a 14 napon,na mondom így nem lehet,hogy ilyen tudatlanokat alkalmaznak.
-
TIT
veterán
válasz Lackooo84 #24273 üzenetére
Azért nem vonatkozik mert jó állapotban van,mindennek megfelel,kenyérsütő.
De mivel veled is ezt csinálták azért az gyanús,ki van adva diri szinten,hogy hajtson el mindenkit.
Eleve kamuzott,hogy büdös meg karcos,amikor ott voltam semmit nem mondott,milyen érdekes,sőt bele se nézett,rávágta,hogy nem veszi vissza mert használt.
Haver tv-jét másnap nem akarták visszavenni a Budaőrsibe,pedig az eladó informálta fére,1 óra után visszavette,de úgy néztek rá a kollegák minth felakarnák koncolni.
Nálunk kiadta a diri,hogy nem érdekli milyen,de mindent vegyünk vissza,kell a vevő. -
Spartans
csendes tag
Sziasztok.
A pár hónapja itt leírt garanciális szervizelés során eltűnt videokártyám ügye lezárult , sajnos nem túl jó eredménnyel , a kártya nem lett meg.
Úgyhogy szeretném megosztani a komplett történetet ,hogy legalább más ne járjon úgy mint én.Tehát használtan apróhirdetési oldalról vásároltam egy garanciás, papírokkal rendelkező Powercolor rx 5700 xt videokártyát , ami sajnos idővel meghibásodott.
Garanciális javításra elküldtem a 220volt Magyarország kft-hez , akiktől azt a választ kaptam ,hogy a terméket a beszállító partnerük egyenesen a gyártóhoz küldte vissza, ahol a javíthatatlanság ténye lett megállapítva.
Sajnos azonban kiderült ez az állítás hamis ,mivel én megérdeklődtem a gyártónál és azt válaszolták a kérdéses termék sosem járt náluk!
Továbbá ez a cég többszöri felszólításra sem tudott semmilyen szerviz dokumentumot vagy bevizsgálási jegyzőkönyvet felmutatni arról ,hogy a kártyám szervizelve lett volna , még azt sem lehetett megtudni mi a termék hibája...Ezért érhető módon szerettem volna a kártyámat visszakapni és javíttatni , mivel erre a fogyasztóvédelmi szabályozás lehetőséget biztosít.
Ennek következtében fordultam a Budapesti Békéltető Testülethez , másrészt meg azért is, mert ez a cég semmilyen termékcserét nem volt hajlandó biztosítani számomra, csak a számlán szereplő vételár visszatérítését. Ezzel az a probléma ,hogy a globális chip hiány és bitcoin bányászat miatt ezeknek a kártyáknak a használt ára akkoriban kb a háromszorosára emelkedett (kb 300-350000Ft) , sőt már én is jóval magasabb összegért 220000Ft-ért vásároltam, tehát jóval többet ér mint a számlán szereplő összeg (134990 Ft).
Több hónap várakozás után eljött a meghallgatás napja ahol a cég képviselője nehezményezte az eredeti tulajdonostól származó adásvételi vagy meghatalmazás hiányát , ezért az eljáró tanács az ügyet hibásan elutasította, holott ez helyett hiánypótlásra kellett volna felszólítani.
A testület tanácsának eleget téve beszereztem az eredeti tulajtól a meghatalmazást ,majd újra benyújtottam az ügyet immár egy vidéki békéltető testületnél.
Ám itt sajnos 220volt Magyarország kft -től senki sem jelent meg, mivel hivatkoztak arra ,hogy már volt egy eljárás az ügyben, aminek persze szintén ők tettek keresztbe!!!Ezt követően e-mailben panaszt tettem a cégnél amire 2 hónap elteltével sem jött válasz , újra érdeklődve náluk azt írták ,hogy állítólag nem kapták meg , pedig három e-mail címükre is elküldtem , ÉRDEKES ...
Mivel a kérésemnek továbbra sem tettek eleget ,hogy a videokártyámat visszaküldjék, fogyasztóvédelemhez fordultam és kértem az eljárásuk lefolytatását..
Az eljárás megindulásának hírére végre annyit sikerült megtudni tőlük ,hogy a kártyát állítólag Compusale Hungary Zrt részére küldték vissza ,valamint tudomásuk szerint az árukészletüket lefoglalták nyomozati eljárás keretében , (honlapjuk nem elérhető). Persze erről semmilyen átvételi elismervényt nem tudtak küldeni...
Továbbá ,hogy ezt a céget többször felszólításra sem tudják elérni.
5 perc internetes keresés után sikerült felvennem a kapcsolatot a Compusale Hungary Zrt-vel, válaszuk szerint ők is egy beszállító partnerhez küldték vissza a videokártyát ,sajnos arra a kérdésre ,hogy hová többszöri kérésre sem kaptam választ. Papírokat az állítólagos szervizelésről ők sem tudtak küldeni!
Arról tájékoztattak ,hogy én nem állok velük szerződéses jogviszonyban csak a 220volt Magyarország Kft követelheti tőlük vissza a terméket ,ami érthető..
A Compusale Hungary Zrt ügyvezetőjének Vámos Lászlónak a megoldása az volt ez ügyben ,hogy letiltott Facebookon....
Ebből is látszik 220volt Magyarország kft valótlan állított azzal miszerint a beszállító partnerünk közvetlenül a gyártóhoz küldte vissza terméket!!Ezt követően a 220 volt ismételten az ügyvédjük segítségével megakadályozta a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatását .
Megint jött a békéltető testület esetében használt trükk, miszerint az eljárás egyik megszüntetésének oka az volt ,hogy a cég azt állítja nem rendelkeznek meghatalmazással, ugyanis én a cégnek már többször jeleztem ,hogy igenis rendelkezek meghatalmazással ,de ezt egyszer sem kérték be tőlem, ezt egyszer sem nehezményezték , sem az állítólagos szervizeléshez , sem pedig utólag a vételár visszafizetéséhez sem kérték !
A másik ok egy szövegkörnyezetből kiragadott direkt tévesen értelmezett részlet, miszerint én munkámhoz is használom a terméket, ezért nem minősülök fogyasztónak.
Nos ez a megállapítás is téves, hiszen a terméket magánszemélyként vásároltam , semmilyen gazdasági tevékenységet nem végzek, nincs cégem, semmilyen vállalkozásom, így ha akarnám sem tudnám nem fogyasztóként használni.Mivel az ügyet sajnos lezárták a 220 volt ismét nem volt hajlandó tovább intézkedni. Érdeklődésemre ,hogy sikerült-e már végre felvenniük a kapcsolatot a Compusale Hungary Zrt-vel nem jött válasz.
Ismét jött tőlük a szokásos trükk az időhúzás , 3 hétig többszöri megkeresésemre sem voltak hajlandóak reagálni , gondolom "nem kapták meg" a nekik küldött rengeteg e-mailt....
Ezt követően nagy nehezen reagáltak ,de ugyan azt írták amit én jeleztem nekik pár hete ,hogy a partnerük is egy beszállító partnerhez küldte vissza és ,hogy nem tudják vissza adni.
Tehát hiába kértem ismét semmit sem intéztek , a kártyát eltűnésével kapcsolatban feljelentést nem tettek !
Összefoglalva a lényeget:
1. vállalkozás semmilyen dokumentumot vagy bevizsgálási munkalapot többszöri felszólításra sem tudott felmutatni a termék javításának igazolása érdekében.Ezáltal a szavatossági szabályozás első lépcsőfoka sem teljesül ami a termék javítása vagy cseréje volna.
2. hamisan többször is azt állították ,hogy termék a gyártói szervizbe került visszaküldésre , mivel a gyártó tájékoztatása egyértelmű a termék sosem járt náluk... maga a gyártó is kereste náluk a kártyát eredménytelenül .
3. a terméket nem kaphattam vissza , holott még az a saját tulajdonomat képezte , mivel a vételár kifizetését nem fogadtam el.
Arra ,hogy a nekem okozott többszöri jogsértést ,hogyan kívánják orvosolni szintén nem kaptam választ!Nagy logika nem kell hozzá sejtsük mi történt , véleményem szerint a kártya itthoni zug szervizben javításra került ,majd a számlán szereplő jóval magasabb értéke miatt az ebben részt vevő személyek haszonszerzés céljából értékesítették...
Nekem pedig jött a visszajelzés ,hogy javíthatatlan ,hiszen a kártya akkori használt piaci értékéből ami 350000Ft volt röhögve kifizetik a számlán szereplő 134990 Ft összeget!A fogyasztóvédelem javaslatára rendőrséghez is fordultam ,de tőlük érhetetlen módon azt a választ kaptam ,hogy ebben semmi bűncselekményre utaló dolgot nem látnak, így nem tudnak vele mit kezdeni.
Ezek szerint itt egy fogyasztóvédelmi szabályozás amit a fogyasztóvédelem képtelen betartatni egy vállalkozással , miszerint a "vásárló a terméket vissza kaphatja és maga is javíttathatja.."
Tehát felesleges itt bármiféle igazságszolgáltatást kérni. Nincs fogyasztóvédelem. A kis embernek sem a szava sem a bizonyítékai nem felelnek meg. Ezzel nyilván tisztában van a cég és jól ki is használják....
Az utolsó lehetőség a bírósági út lett volna ,de a több százezres költségek miatt ezzel nem szerettem volna foglalkozni.Sajnos meg kell állapítanom ,hogy a 220 voltnak csak a stiklik és a kibúvók keresése a lényeg , ha bármi probléma merül fel szaladnak az ügyvédjükhöz, aki aztán mosdatja őket ...
Rengeteget vásárolok az internetem , de messze kijelenthetem amit a 220volt Magyarország kft művelt az mindennek legalja volt , soha sem fogok vásárolni tőlük semmit sem , én mindenkinek azt javaslom messziről kerülje ezt a céget, kímélje meg magát a fentebb leírtaktól!És végül mi a tanulság ebből?? Én mindenkinek csak azt tudom javasolni ,ha meghibásodik a garanciás videokártyája és a jelenlegi helyzetben mint az én esetben is használtan jóval többet ér a kártyája mint a számlán szereplő összeg , vegye fel a kapcsolatot a gyártóval és nekik küldje vissza!! Hiszen így van a legnagyobb esélye annak ,hogy javításra kerüljön vagy termékcserét kapj , ne pedig a magyar webshopokhoz és beszállítói partnerek tömkelegéhez ,hogy aztán jól eltűnjön.
A Powercolor ezt nekem is felajánlotta ,de nem tudtam visszaszerezni...
Sajnálatos módon esetem nem egyedi, egyre többen panaszkodnak arra ,hogy a visszaküldött kártyák a gyártóhoz már nem jutnak el... -
TaaT
veterán
válasz Spartans #24275 üzenetére
"És végül mi a tanulság ebből?? Én mindenkinek csak azt tudom javasolni ,ha meghibásodik a garanciás videokártyája és a jelenlegi helyzetben mint az én esetben is használtan jóval többet ér a kártyája mint a számlán szereplő összeg , vegye fel a kapcsolatot a gyártóval és nekik küldje vissza!! Hiszen így van a legnagyobb esélye annak ,hogy javításra kerüljön vagy termékcserét kapj , ne pedig a magyar webshopokhoz és beszállítói partnerek tömkelegéhez ,hogy aztán jól eltűnjön."
Ha valaki nem akarja átolvasni az egészet, legyen itt a tanulság kiemelve.Give them hell Ukraine!
-
Gyuri27
félisten
válasz Spartans #24275 üzenetére
A tanulság az, hogy ez nem fogyvédes téma.
Ha bármit átadsz valakinek javitásra és azt nem kapod vissza az lopás, sikkasztás.
Az pedig rendörségi téma.
Az pedig azt terheli aki a dolgot töled átvette. És pont.
A rendörségnek kutya kötelessége a panaszt felvenni majd az eljárást elinditani.
Amennyiben ez nem történik meg. Erröl kérsz papirt. De minimum felirod kivel, mit beszéltél.
Aztán szépen beballagsz a megfelelő helyre (pesten a belgrád rakparton az ügyészségi nyomozó hivatalhoz) és az eljáró (el nem járó) rendőrt, rendőröket feljelented.
A másik tanulság. Ha veszel valamit azt olcsóbban mint amiről a számla szól.
Értem én, hogy vga válság, covid egyebek.
De ha úgy jársz mint mások, hogy a számlán szereplő összeget kapod vissza már ott is buksz 100-200 ezret.
Azaz vettél volna vga-t annyiért amennyid volt és nyugodtan alszol. Van élet 4k 165hz alatt is.Amd - Radeon - Ryzen
-
MaxxDamage
félisten
+1
Támogatom 100%-ban igazad van!◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
jeni
félisten
válasz Spartans #24275 üzenetére
Sajnálatos eset,de még a számlán szereplő összeget is elfogadnám a történtek után! CSAK ezt tudod tőlük behajtani és csak ezt tudják vagyis kötelesek számodra vissza utalni. Esetleg levásárolhatod az adott összeget.
A P.H-s tagok által felvert,felemelt árakkal nem lehet mit kezdeni az eljárások során.
vagy bármely használt piacon beszerzettel szemben amelyek nem a bolti megvásárolt áron mennek el.
LÁSD pl.: PS5 konzolok akár a Xbox Series X vagy a mostani VGA-k. Bár az utóbbinak mintha esne lefelé az áraik.
Javíthatatlanságra hivatkozva 30 nap után a 220V-nak kártalanítani kellett volna téged a számlán szereplő összeggel.[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz Spartans #24275 üzenetére
Azaz érdekes, hogy jogszabályba nem szerepel, hogy vissza kérheted. 220V amikor felajánlotta a számlán szereplő összeget, gondolom ők is benyelik mert akitől ők vették az megszűnt. És ők leadták nekik, az hogy utána mi történt passz.
"kijavítást, kicserélést vagy árleszállítást kérni, illetve elállni a szerződéstől."
-
Exodion
aktív tag
válasz Spartans #24275 üzenetére
En ennek a masik oldalan voltam meg 2019-ben. Akkor en pont dragan vettem maganszemelykent (munkahoz is hasznalt) 1080Ti-t, ami kozben olcsobb lett. Nekem pont a birosagi vegrehajtas meginditasa inditotta be a folyamatot, addig elzarkozott a bolt. Azota nem is jartam meg a honlapjukon se .
-
BB9000
senior tag
válasz Spartans #24275 üzenetére
Rendőrségi feljelentést bármilyen ügyben tehetsz, de nyomozni csak bűncselekmény, vagy szabálysértés gyanújával fognak.
Pusztán az itt leírtak alapján nem lehet egyértelműen megítélni azt, hogy melyik tényállást merítheti ki az eset, de a csalás (Btk. 373.) "megállhat".
Erre azonban olyan bizonyítékot szerezni, ami a bíróságon is megállja majd a helyét q...a nehéz . Nem lehetetlen, de nehéz. Az, hogy egy ilyen -vagy hasonló- ügyben bizonyítani lehessen a csalást, ahhoz x millió forint értékű nyomozati munka belefektetése kell, és némi szerencse sem árt. (x>2) Ezért beszélt le a feljelentésről akit megkerestél ezzel. Az általad leírtnál nagyságrendekkel nagyobb összegű csalások bizonyítása is meghíúsult már a történelemben erőforráshiány miatt. Egy szóval se mondom, hogy ez így van jól, de ez van.
Ha úgy érzed, hogy nagyon megkárosított az ominózus cég, akkor ügyvédhez is fordulhatsz , aki tájékoztat majd a lehetőségeidről és a kilátásokról. Ha majd sok év múlva erre visszagondolsz, lehet, hogy azt fogod érezni, hogy jobb lett volna bele se kezdeni.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Ez 20 éve alap itthon. Az apró királyát 1000 feletti pozitívval akkor hanyagoltam, mikor pontosan csont ugyanezt megcsinálta, majd egy másik vele egy partiban lévő szintén. Ezek annyival durvábbak, hogy a renomé megtartása érdekében bevetnek olykor egyéb praktikákat is, ezek önmagában banhammert érnének amúgy, de ilyen ez a világ.
A VGA árak elszállása előtt ugye a RAM volt hasonló. Ki nem találod, ott is ugyanez ment, nekem is van hasonló sztorim.
Amíg nincs rendes fogyvédelem és a büntetések is nevetségesek nem is változik semmi.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Gyuri27
félisten
válasz BB9000 #24285 üzenetére
Mit nehéz bizonyitani?
Oda adtam a terméket? Igen. Vissza kaptam? Nem.
És ennyi.
A 220 hivatkozhat fűre és fára. Vele szemben megáll a dolog. Mivel köztünk szerződés van. Ami ugye a vásárlással, majd a javitásra beadással létrejött. Azaz nekik fizetni kell.
Tegyen ő is feljelentést az ellen akinek ő tovább adta. De az nem befolyásolja a mi ügyünket.Amd - Radeon - Ryzen
-
őstag
válasz Gyuri27 #24287 üzenetére
fizetne a 220 volt, de ha elolvasod amit a jóember írt, nem hajlandó elfogadni a termék árát
tudom hogy nem leszek szimpatikus a véleményemmel, de a 220 volt 100% szabályosan járt el, el kell fogadni a pénzvisszatérítést, vagy lehet duzzogni
semmiféle bűncselekményről szó sem lehetszerk: még annyit hozzátennék hogy az eredeti vételár fölötti rész tekintetében esetleg attól a személytől lehetne szavatosság keretében pénzt követelni aki drágábban eladta a terméket
ehhez természetesen bizonyítani kellene hogy a hiba már az eladáskor megvolt a termékben, ami nem realitás[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Tikakukac
titán
válasz LuckyL #24289 üzenetére
Ezt amúgy valaki tisztázhatná: adott x termék. Javíthatatlan. De az x terméket továbbra is lehet kapni. Ha én azt mondom, hogy márpedig egy újat akarok, akkor a boltnak el kell fogadnia?
Nyilván ha bolt vagyok (voltam is) akkor egyértelmű: 200k-ért eladott kártyáért amikor a nagykerben már 400k pénzt adok vissza, fordítva meg hozatok másik karit. A kérdés jelenleg vevő részre értendő, mert bevallom engem is módfelett idegesít, hogy bármit garizok, azt 100% biztos, hogy nem kapom vissza se újonnan se javítva, mert a boltnak bukó lenne. Így viszont nekem ordas bukta.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
BaLee
addikt
válasz Tikakukac #24286 üzenetére
Nem akarok elmenni off-ba.
De volt egy sztorim és mikor eljut az ember a fogyasztóvédelemig, lefolytatja a vizsgálatot, a cég kap egy ejnye-bejnyét mert elvileg "ez volt az első esetük" én meg egy olyat a határozat végére, hogy a békéltető testülethez fordulhatok, mert a fogyasztóvédelem bár lefolytatta a vizsgálatot, igazam is volt de ő nem tud nekem segíteni hogy az igazamat érvényre juttassam.
Békéltető testület meg miután nem ment semmire a javaslataival az eladó felé a tárgyaláson, így inkább a könnyebb ellenállás irányába ment el és egyszerűen nem nekem adott igazat és probléma részükről lezárva.
Tavalyi sztori... -
őstag
válasz Tikakukac #24290 üzenetére
ez a vásárlás kockázata, nem tudsz vele mit kezdeni
nem lehet tudni hogy a beszállító lánc melyik eleménél akad el a cseretermék (ha egyáltalán küld a gyártó)
el kell fogadni az eredeti vételárat vissza
az hogy a termék drágább lett nem releváns, azt kell nézni, hogy x ideig teljesen inygen használtad és visszakaptad a pénzed
annak a kockázatát hogy most ilyen bolond világ van, tele supply chain problémákkal, inflációval stb stb, nem lehet egy kiskereskedőre hárítani, aki pár százalék haszonnal dolgozik
ha ezt be kellene árazni, akkor 30% al drágább lenne mindencryptot minden termékemért elfogadom
-
Tikakukac
titán
válasz LuckyL #24292 üzenetére
Mint mondtam ültem a pult mögött pár évet, tudom mi a gyakorlat. Engem csak az érdekel, hogy a leírt jogszabály, amiben ott van a csere, javítás, pénzvissza mi az erősorrend.
Anno tök ezy volt: többe van a cucc nekünk, mint a pénzvissza: instant pénzvissza. És ez általános, mondom, üvölt, hogy a piaci árak fordulásakor hogyan történik egy garizás
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
őstag
válasz Tikakukac #24293 üzenetére
vagy századjára tárgyaljuk ki ezt a topikban amugy
de leírom századjára is szivesen, hogy a pénz vissza felülír mindent, el kell fogadni, ezzel megszűnik a szerződés
aztán persze akinek ez nem jó, az lázadozik, beszól hogy hülyeség, nem ez van leírva, de aztán mindig belenyugszik, senki sem próbál pereskedni
úgyhogy kijelenthetjük hogy így vagy úgy de igazam vancryptot minden termékemért elfogadom
-
-
jeni
félisten
válasz Tikakukac #24295 üzenetére
egyről senki sem beszélt,vagyis mi van akkor ha a cuccon kiterjesztett garancia van még?
na akkor ennél mi a szitú?
mert ebben az esetben ha bolt még nem szűnt meg akkor viszont zsebbe nyúlós lesz neki sőt egy hasonló tudásút, árban is ,csere cuccot fel kell neki cserébe mutatnia amennyiben 30 napon belül nem kerül kijavításra vagy cserére bocsátva. -
őstag
-
Exodion
aktív tag
válasz LuckyL #24297 üzenetére
Jaj tevedes ne essek. Jotallasi idon belul a vasarlo valaszthat kijavitast vagy kicserelest, vegso esetben elallhat a szerzodestol. Persze ebbe nem fognak beleallni. Ahogy korabban irtam en ennek a masik oldalan voltam, amikor dragan vettem, lement az ara, tonkrement, 6honapig nem csinaltak semmit. Irtam is errol itt anno eleg sokat. Mondjuk en ketszer visszakaptam a termeket javitatlanul 5honap alatt mire a 6. honapban azt mondtam hogy jo akkor ennyi volt es ment a BT.
- Megprobaltam a szerzodestol elallni, nem tetszett.
- mentem a bekeltetohoz, kicsit megizzasztottak de vegulis nekem adtak igazat
- alaveto nyilatkozatot tett a bolt de ilyen felteteles modut szoval gondolhatod, megprobaltak kitancolni de igazabol mar nem volt mi alol na azert nem fizettek tevedes ne essek.
- BT tanacsara kerestem egy ugyvedet, leultunk atnezett mindent, szinten nekem adott igazat.
- Birosagi vegrehajtasra beadtuk a papirokat, es azonnal fizetett a bolt.
- azota nem beszelgetunk
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen