Új hozzászólás Aktív témák

  • ArGab

    őstag

    válasz luciferc #26033 üzenetére

    Ez egy jó kérdés, papíron csak annyi szerepel, hogy "garanciális javítás". De akkor erre rákérdezek egyértelműen. A forgalmazó jótállási jegye alapján 1 év volt rá és azt nem is fogadták el, csak a számlát. Sony leírása alapján is 1 év van kormányrendelet alapján és 1 év a termék anyagára és összeszerelésére de itt azzal a kitétellel, hogy ettől eltérhetnek.

    Az, hogy a második éves szavatosságról tudok és emiatt nem leírtam bukóként, hanem visszavittem gyártó szervízébe már egy korábbi utánajárás eredménye. Tudom, hogy a szavatosság alatt a vásárlót terheli a bizonyítás terhe, de ezen szerencsére nem akadékoskodtak. Szerintem a többség eddig sem jut el mert a papíron csak 1 év szerepel.

    Akkut külön nem cserélnek csak egyik vagy mindkettő egész fülest egyben. Tehát ha jól értem amennyiben azt mondják, hogy biztosítottak második éves gyártó garanciát a termékre, akkor onnantól az ő szabályaik lesznek érvényesek? Akkor is, ha egyébként a fogyasztó számára kedvezőbb lenne az újra induló szavatossági szabályozás?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák