- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Bittorrent topik
- Windows 11
- Apple TV+
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz {Zodiac} #7405 üzenetére
Persze a gyártók tudják, hogy kompatibilitási probléma van. Azért nincs világgá kürtölve, mert még nem biztos, hogy javítható szoftveresen, így lehet, hogy a szőnyeg alá kell söpörni a hibát.
Nyilván ha felhívnák rá a gyártók a vásárlók figyelmét, hogy lehet, hogy nem fog menni, akkor nem sokan döntenétek a Fermi mellett. Ez meg nem érdeke az NV-nek.
A szürkehalál is csak azután lett bevallva, hogy az ATI elkészítette a javítást.(#7404) NOD: Ez még semmi bizonyíték, mert a táp nem csak a kártyákra allergiás. Ha a vinyókat is vitte volna, akkor azt mondom oké, de így szimplán pechről lehet szó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bigdigit #7409 üzenetére
Lehet a táp gyártójánál csapkodni az asztalt. Túl nagy reményeket azonban ne táplálj.
Ezért érdemes minőségi tápot venni, mert megtörténhet azzal is, de nagyon kicsi az esélye. Sajna manapság egyre kevesebb a minőségi konstrukció. A jó öreg FPS PNF bél még mindig etalon, pedig lassan tíz éves fejlesztés lesz.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #7490 üzenetére
Azért itt érdemes megjegyezni, hogy nem azért hasal el a GTX 470, mert kevés, hanem mert a legmegterhelőbb PhysX effektet az NV csak a CPU-n engedi futtatni. GPU-val simán menne a dolog, csak az NV-nek már nem elég, ha csak egy GeForce-ot veszel, mert a piac szűkül, így a kieső részt a még meglévő felhasználókra terhelik. Ez a szép a zárt szabványokban. A konkurensek nem tudják, így lehet szívatni a népet. A legszebb az egészben, amikor a userek tapsolnak a mesterségesen magasra tolt gépigénynek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #7492 üzenetére
Oh igen köszönöm a kiegészítést. A dedikált kártyával fut a GPU-s cloth modul. Ez bizonyítja, hogy nem programozói hanyagság áll a háttérben. Ez egy olyan stratégia, ami érdekes. Ha egy GeForce-ot veszel, akkor valamilyen módon büntetve leszel. Ez is win szituáció a felhasználónak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Medium és a High ugyanaz a kód, csak a High dupla annyi részecskével dolgozik. Egyébként semmi különbség nincs köztük.
Az NVIDIA szokta mondani, hogy a GPU-s feldolgozás gyorsabb a CPU-snál. Feltételezem, hogy nem hazudtak nekünk, így a PhysX gyorsabb lenne egy GPU mellett is. Főleg úgy, hogy a CPU-s kód x87-es, ami eleve egy brutálisan korlátozó tényező. Ha ilyen korlátozások mellett nem gyorsabb a GPU, akkor felmerül a kérdés, hogy minek tökölünk ezzel, hiszen lassabb feldolgozás mellett semmi értelme a GPU-s gyorsítást erősíteni.
Én tudom miért van ez. Szimplán azt a célt szolgálja a PhysX, hogy a szűkülő VGA piacon megmaradjanak az eladások. Az, hogy csak dedikált kártya mellett van gyorsítás szimpla stratégia. Ha például felére zuhan a potenciális vásárlók száma, akkor ők eleve két kártyát vesznek, mert csak dedikált GPU mellett lehet élvezni a PhysX-et. Ugye pl. az NV elvesztette a vásárlóbázis felét, de a megmaradt emberek ideális esetben két kártyát vesznek tehát lényegében nem történt változás a bevételekben. Az a kemény igazság, hogy a rendszerszintű integráció kibaszottul fog fájni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Például lehetne egy opció a játékban, ami ki és bekapcsolja a Cloth GPU-s gyorsítását. Mivel a program mindkét szintre meg van írva, csak pár sor lenne az implementálás. Mindenki maga eldöntheti, hogy mi a jó számára.
Azért fontos a piaci érdek, mert megtudod belőle, hogy miért érdeke az NV-nek a sarki fűszeres ruháját is modellezni. Nem olyan nagy dolog egy LOD-ot bevezetni, egyetlen dolog miatt maradt ki: nem jó, ha a program az olcsóbb kártyákon is gyorsan fut. Mivel a PhysX semmilyen hatással nincs a játékmenetre, így a 2K valószínűleg belement, bár lehet, hogy kaptak egy kis rásegítést is némi zöldhasú személyében.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vagy egy döntés az opció kimaradása.
A játékot nem, de a PhysX modulhoz semmi köze nem volt a fejlesztőknek.Amiért lovagolnak ezen a témán az az, hogy az NV tegye elérhetővé a beígért GPU-s gyorsítást. Valaki szereti, ha átverik, de a legtöbb felhasználót ez irritálja. Én az ő érdeküket fogom, és akkor lehet eredményt elérni, ha sokan tudják, hogy nem úgy működik a dolog, ahogy azt az NV ígérte. Talán egyszer egy patch után úgy fog működni. Ennek mindenki fog örülni, hiszen ez az érdekük a felhasználóknak. Gondolom te sem veted majd meg, ha gyorsabban fog futni a kód.
DX11-hez:
AVP: AA támogatás
Stalker: CoP: HDAO értékelhető sebességgel
BattleForge: +50% sebesség (DX10-hez képest)
Dirt 2: FP16 komponensenkénti HDR, ami élesebb megjelenítést tesz lehetővé
Battlefield: Bad Company 2: lágy szélű és "recementes" árnyékok
Civilization V: sebességbónusz ... egyelőre nem tudni pontosan mennyi, mert a DX11 multi-thread alapú rajzolás még egy driverben sincs benne
És a legjobb az egészben, hogy nem kényszerítenek minden bekapcsolására, hanem te kiválaszthatod, hogy mit szeretnél. Ja és nincs mesterségesen korlátozva, mert verseny van a DX11-es hardverek piacán.(#7499) smkb: 2008 elején még 30% volt az NV GPU részesedés. 2010-ben a legutóbbi negyedévben ez 20% alatt van. Ennyit tesz, hogy nincs IGP, ami a haszon szempontjából egy brutálisan zsíros piac, már a diszkrét VGA-khoz mérve. Nem véletlenül perel az NV a licenszek megvonásáért. Nagyon fáj az IGP hiánya, és az is nagyon fájni fog, ha az IGP-k elélri a belépőszint teljesítményét, vagy akár még többet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hihetetlen, hogy nem vagytok képesek felfogni azt, hogy a ti érdeketek, ha a PhysX gyorsabban fut. Ettől az NV megfoszt titeket, de természetesen ezt elfogadjátok. Akik lehozták a Mafia 2-ős cikket, azok azt akarják, hogy az NV adja meg nektek azt a sebességet, ami a technológiában van. Egészen pontosan Zogrim mellé kellene állni, aki a felhasználók érdekéért küzd, de nem, inkább vesztek a cégtől még egy GPU-t. Jelen esetben nem én vagyok az, aki az elvakultságtól nem tud józanul gondolkodni. Ha ezt észreveszitek, akkor előrébb vagyunk, mert többen leszünk, és nagyobb lesz az esély arra, hogy egyszer egy patch segítségével egy grafikus kártya mellett is játszható lesz a GPU-s PhysX a Mafia 2-ben.
(#7502) smkb: Az AMD-nek nincs és értelme önálló technológiát bevezetni. Egyetlen olyan zárt rendszer sem maradt életben, amire jött gyártófüggetlen alternatíva. A másik dolog, hogy ők nincsenek kizárva a PC-s rendszerszintű integrációból. Még akkor is venni fogsz Intel vagy AMD GPU-kat, ha nem fogod őket használni.
Azzal abszolút nincs baj, hogy a PhysX a GeForce-on fut. Ez teljesen elfogadható, hiszen az NV rakta bele a pénzt, és azt vissza akarja szerezni. Azon van a vita, hogy miért kell a sebességet mesterségesen korlátozni. Persze tudjuk, hogy miért kell, de szerencsére Zogrim küzd az érdeketekért. Valaki legalább érti, hogy nektek és saját magának az csak rossz, hogy két GeForce-ot kell venni a PhysX-re.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ahogy gondolod, én csak számokat hoztam.
Igen. tisztán látszik, hogy fejlődik a belépőszint. A HD 54x0 lassult egy picit az előző generációhoz, amit a GT 210 szépen lekövetett. Egyelőre csak a HD 54x0 lesz lecserélve, de a Caicostól se várj tempós előrelépést, mert csak a szolgáltatások miatt lesz bevezetve. A GT210-nek nem lesz leváltója, mert a Fermi architektúrával ugyanez a teljesítmény 1,5x akkora lapkát követel, és ez minden csak nem jó a gyártóknak. Ezek alapján érdemes átgondolni, hogy mikor ugrunk el a jelenlegi belépőszint teljesítményéről. Talán a 28 nm, ami hoz változást, kb. a jövő év végén. Persze megint kérdésesek az elképzelések. A kisebb lapkával többet érnek a gyártók, így nem biztos, hogy a teljesítményben lesz ugrás. Az olcsóbb gyártás többet ér az integráció miatt, mert így lehet a legnagyobb profitot elérni.
(#7505) smkb: Egy hivatalos tesztet mutathatnál, ahol kimutatják azokat a drasztikus teljesítményeséseket.
Az NV-t nem kell zöld sátánnak beállítani. Mindenki tudja, hogy milyen érdekek fűződnek a háttérben. A probléma, mint mondtam a mesterséges korlátozás, ami nem volt beígérve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #7513 üzenetére
Mert az AMD-nek egyszerűbb, ha megvárja, amíg az NV beindítja a Tegra piacot. Onnantól kezdve pedig, nem lesz érdek a GeForce-ok fejlesztése, mert a mobil piacból hatványozottan több nyereség várható. Persze a VGA-k piaca is rétegpiac lesz, kevés eladással, és magas VGA árakkal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Laraxior #7530 üzenetére
Általánosan kiderült, hogy minél drágább az alaplap, annál valószínűbbek ezek a kompatibilitási problémák. Nyilván ez abból eredhet, hogy a gyártók az olcsóbb termékekbe nem építik be azokat a funkciókat, amik a gondokat okozzák.
Olcsóbb vagy régi alaplappal nem szokott probléma lenni a Ferminél. A Zotacos hapival beszéltem erről, és ő mondta, hogy a black screen hibák 90%-a x58-as lapokon jön elő, de volt már jelentés 890-es AMD és P55-os chisettel is, de ezek rendre csúcslapok voltak. Egyébként valószínűleg, a hibát az NVIDIA nem tudja szoftveresen javítani. Kiküldték az alaplapgyártóknak az eredményeket, és megkérték őket, hogy készítsenek új BIOS-t, ahol kikapcsolhatóvá teszik a problémás funkciókat. Egyelőre nem sokan akarnak együttműködni, mert a hibát okozó szolgáltatásokat csak akkor lehet lekapcsolni, ha a teljes energiagazdálkodási rendszert kikapcsolják. Egyébként te még szerencsés vagy, mert neked tuninggal jön elő. Más alapórajelen is küzd.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz A.tessz #7533 üzenetére
Mivel kompatibilitási problémáról van szó, így az összes referencia Fermi érintett. A GTX 465-470-480-nál azért fordul elő többször, mert ezekből csak referenciakártya létezik. A GTX 460-nál még előfordult, de állítólag az újonnan gyártott termékek már nem az eredeti revíziót használják. A hiba csak szoftveresen nem javítható. Hardveresen van megoldás, sőt szoftveresen is lenne, ha ki lehetne kapcsolni az alaplapgyártók energiagazdálkodását. Ez innentől egy elvi kérdés. A gyártók szeretnék megoldani, de az nem téma, hogy az energiagazdálkodást kikapcsolhatóvá teszik, mert akkor meg az alaplappal lesz a júzernek problémája, hogy nem azt kapta, amiért fizetett, nem aktiválható az összes funkció. Ez egy összetett kérdés így. Valószínű, hogy RMA-zás lesz az eredmény, csak a GTX 470 tulajoknak már nem tudnak mit adni, mert a terméket nem gyártják, így nincs javított verzió. A GTX 465 nem probléma, áldás, ha GTX 460-ra cserélik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Laraxior #7537 üzenetére
Hát ez megint egy érdekes kérdés. Igazából a kompatibilitási hiba is hiba, csak azért nem gariztatható, mert specifikus konfigurációk mellett létezik, de talán meg lehet beszélni a bolttal, hogy neked ez így nagyon nem jó.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez az eset furcsának tűnik, mert mondtad, hogy az alkalmazás bezárása után megy tovább. Mindent rakj vissza a gépen alapórajelre, még a procit is. Ha nem válik be, akkor próbálj drivert pucolni a DriverCleanerrel. Végső megoldásként egy Win reinstall kellene.
A probléma leírásából kicsi az esélye, hogy kompatibilitási probléma legyen. Inkább szoftver, de elképzelhető, hogy hardverhiba.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sajnos nem javították. Kellett volna, de még mindig megvan. Egyáltalán nem foglalkoznak a játék supportjávól kijavították a játékmenetet érintő bugokat, és ennyi. Gondolom nem volt benne akkora pénz, hogy érdemes legyen a kötelezőnél többet befektetni a javításokba. Azt persze elvárják, hogy megvegyük a programot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a DX módokkal van a gond. Az AA hozza elő a problémát. Illetve az egész nagyon komplikált. A Fermi esetében sosem aktív a maximális részletesség. A Régebbi GeForce-oknál az AAA bekapcsolása jeleníti meg a homályt, míg a Radeonok ezt még jól kezelik, de az MSAA-ra már az AMD-k is elmosódnak. Ez akkora beállítás bug, hogy az már fáj. Egyébként az egész ott bukott ki, hogy tesztelés nélkül adták ki a játékot, mert az NV egy last minute módosításhoz ragaszkodott, amiért át kellett dolgozni a grafikát. Mivel a tesszellátor alkalmazása nem hozta meg azt, amit az NV kért, hozzákötötték az effekt bekapcsolását a legmagasabb shadow map szinthez, amit végül megnöveltek annyira, hogy a kártyák 1 GB-nál több memóriát használjanak. Ez a GF GTX 470-480-nak nem gond, de a Radeonok pont kifutnak, ami kicsit visszaejti az FPS-t. Emellett pár apróbb módosítást is elvégeztek a post process effekteken (valszeg itt lép be a baki), hogy tovább gyengítsék a Radeonok helyzetét. Persze ez GeForce-ot is negatívan érintette, de kevesebbet buktak sebességben. Ezt összegyúrták, és kiadták így a játékot. Később pedig rájöttek, hogy hiba van, ami pont a Fermit érinti a képminőség szempontjából negatívan. Nem viccből tanítják az egyetemen, hogy teszteld a progit, mielőtt kiadod.
Azt persze ne kérdezd, hogy miért állnak ilyen hülyén a fejlesztők a supporthoz. Gondolom nem sok pénz jött a játékból.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekem is kerekedett a szemem. Az nem ért váratlanul, hogy az NV trükközik, de hogy a saját kártyáinak a sebességét is feláldozza, csakhogy nagyobb legyen az előny a Radeonokhoz. Mindenesetre elég közeli a forrás, mert a Metrosok régen Stalkeresek voltak. Persze nem ezt kérdeztem meg, a GSC-s sráctól, hanem azt, hogy miért hagyták ott a TWIMTBP programot. Hát kb. ezekért az akciókért. A Clear Sky-t gyorsabb is lehetett volna, mert eleve belekészítették a DX10.1-es módot, de még tudtak volna rajta gyorsítani a Geometry Shaderekkel, de az NV nem engedte meg. A DX10.1-es mód persze egy patchel ki lett adva, amint lejárt a TWIMTBP szerződés. Persze ez már sokat nem segített a játékon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dantenero72 #8176 üzenetére
Nagyon valószínű, hogy ezzel a hibával küzdesz. [link] , [link] , [link] , [link] - Nem vagy egyedül. Az NVIDIA nem tudja, hogy mi okozza, de minden infó segít nekik a megoldásba. Vedd fel velük a kapcsolatot.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Erdei88 #8202 üzenetére
Speciel az NFS-ben ez nem hiba, mert eleve másodpercenként 60-ra van korlátozva a jelenetsebesség. Ezt a legtöbb erősebb gép lazán kis terhelés mellett is teljesíti.
Akkor küzdesz ebben a hibában, ha mondjuk a Crysis kihasználtsága van 40-50%-on.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az már érdekesebb dolog, de a játék motorja nem éppen tökéletesség, szóval az is okozhatja. Igazából akik a GPU alacsony kihasználásával küzdenek, azoknak mindenhol szar a sebesség. Különös ismertetőjele a jelenségnek, hogy a játékok nem gyorsulnak az alacsonyabb részletesség esetén sem. A 3Dmark eredmény, is nagyon alacsony.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hossszú #8294 üzenetére
Nem tudom melyik jó. Az egész lutri ezt ki kell próbálni. Egyébként már javította az NV a hibát a hardver átalakításával. Persze fogalmam sincs, hogy mennyi GTX 470 készült javítva.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #8297 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a GTS 450-től készültek úgy a kártyák, hogy a hiba nem jöhet elő. Közben javították ez addig kiadott termékeket. Lényegében a GTX 480 is érintett. Itt igazából az a kérdés, hogy melyik kártyának mikor állították le a gyártását, konkrétan mennyi javított készülhetett.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz A.tessz #8352 üzenetére
Ez programfüggő. Az a program amit futtatott, a raszterre érzékeny, és nagyon nem hatékony alatta a raszterizálás. Nyilvánvaló, hogy nem gyorsulhat jelentőset, amíg a GPU raszteres erőforrásának 70-80%-a feleslegesen dolgozik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SSJPeter #8403 üzenetére
A játék kifejlesztésénél még nem volt Fermi. Valószínűleg a mintavételezési algoritmus hibázik. Szerintem sosem lesz javítva, hacsak az NV ki nem talál valamit, de nyilván a kóddal van probléma, így ezen lényegében a fejlesztők tudnának segíteni. Hasonló a dolog a Metra 2033 textúra bugjához, Fermin képtelenség elérni a maximális részletességet. Sajnos az sem lesz javítva, ha a fejlesztőkön múlik.
Persze. A HAWX2 alatt már ki tudták javítani. Nem nehéz a HAWX alatti javítás sem, csak egy patch kell, de nem nagyon foglalkozik ezzel az Ubi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SSJPeter #8406 üzenetére
Alap. Onnantól, hogy megvetted már nem vagy fontos az Ubinak. Az elmúlt években végtelenül szimpatikus voltak nekem, de amit mostanában csinálnak, az vicc. Kezdve a DRM-es hülyeséggel, amivel nem a warezos szív, hanem a vásárló.
Egyébként valóban nehéz észrevenni. Én sem szúrtam ki elsőre, csak akkor, amikor a szomszéd megmutatta. Akkor is néznem kellett eléggé.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A fogyasztással van a gond. Ez a kártya úgy vonul be a történelembe, hogy egy radiátor volt. Ez jelentősen csökkenti az értékét. Már a kereskedők is csak meg akarnak szabadulni a megmaradt készletektől, így 300 dollár alá vitték az árat. Nagyot buknak rajta, de legalább eladják őket.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Butcher-HUN #9202 üzenetére
Nézd meg mondjuk a Dragon Age 2-t. Ott elég sok a különbség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #9213 üzenetére
Gondolom a Tegra támogatása nagyobb prioritást élvez jelenleg. Lehetett sejteni, hogy a több Tegrás játék támogatása a PC-s kapacitás rovására megy. Mondjuk a Dragon Age 2 esetében hullhattak fejek, mert az NV Parallel Nsight szoftverrel debugolták. A GDC11-en pont egy egész előadás volt erről, hogy milyen jól lehet a programmal bánni, és király lesz a PC-s port. [link] Itt a keynote, ha van belépőd töltsd le.
Még a Crysis 2-nél is amatőr hibák csúsztak be, bár kétségtelen, hogy a Multi-GPU-s problémák a Crytek hibájából erednek. Persze kibeszéltük, hogy egy szégyenletes konzolport lett a játékból, ami még az első rész grafikáját sem éri el. Persze naivak voltunk, hogy másra számítottunk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schwartz #9215 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy mit tud a grafikus motor, ha annak a fele nincs használatban. A Crysis 2-ben egy deka POM sincs, ami az első részben elég jól működött. Egyszerűen érthetetlen, mivel a fícsőr ott van a motorban, csak aktiválni kellene. Az a helyzet, hogy a PC le lett szarva. Ez már abból is látszik, hogy a Crysis 2 textúráinak felbontása a Crysis 1-hez mérten meg van felezve. Konzol örökség.
A Dragon Age 2 fejlesztői legalább az első nap dobtak egy Hi-Res texture patchet.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Reibek #16061 üzenetére
[link] - itt van egy lista, hogy mely játékok kaptak Eyefinity Ready és Validated pecsétet (picit lassan frissül, de frissül). A Silver esetében lehetséges, hogy nem tökéletes a dolog például a menü csak egy monitorhoz illesztett, míg a Gold esetében rendszerint minden klappol. Az NV-nek nincs ilyen listája, de a Silver értékelésű játékokat rendszerint ugyanúgy jelenítik meg 3 monitoron. A Gold esetében lehetnek eltérések az Eyefinity-hez képest, például a HUD nem alkalmazkodik a képarányhoz, de a dolog alapvetően működik.
Az új COD-ban alapból nincs engedélyezve a multi-GPU. Ennek az az oka, hogy még nincs kész teljesen a programkód rá. Még ha engedélyezni is tudod, akkor sem biztos, hogy hibátlanul menni fog, mert a driverbe profil is kell. Valszeg majd lesz rá egy patch.
---
Közlemény: Látom, hogy ment egy picit az OFF. Ne menjünk már el ennyire CPU-hűtős téma irányába egy VGA-topikban. Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Taifa Díaz #16077 üzenetére
Ez volt a cél. A játék két partnerprogramban készült. Az AMD Gaming Evolved felelt a grafika minőségéért, és az általános optimalizálásért, de a program reklámszerződés szerint Intel Game-On címnek számít. Ez megköveteli, hogy legalább közepes beállításon jól fusson HD Graphics-on. Konkrétan az volt az igény, hogy lowon fusson bármelyik ultrabookon. Ennek az az egyik mellékhatása, hogy baromira alacsony lesz a gépigény. Ez persze kellemes is egyben. A beszámolók szerint VGA-ra akkor van szükség, ha AA-t is akarsz és extra textúraopciókat. AA nélkül auto TQ-val egy Fusion A8-3850 viszi Full HD-ben is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- iPad topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Spórolós topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- KFA2 GeForce RTX 3070 EX LHR OC 8GB GDDR6 256bit
- EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X - jegelve DocDuck-nak
- MSI GeForce GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 128bit videókártya
- NVIDIA GeForce RTX 2060 SUPER 8GB GDDR6
- AIO Vízhűtéses NVIDIA RTX 2080 SUPER ?? Igen!! Igazi kuriózum eladó csak itt!! - Beszámítás: OK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen