- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
Új hozzászólás Aktív témák
-
buci
tag
Szia Parson,
Huh...először is örülök, hogy a render téma ismét előkerült. Nem is gondoltam volna, hogy magam is ily hosszú időre rabja leszek. Régebben úgy hittem, elég valamiféle hasonló grafika, hisz a mai gépészeti rendszerekben lévő renderelő motorok jó megjelenítéseket produkálnak. Mégis hihetetlen, hogy mennyire leértékelődnek, mikor az ember profi alkalmazással találkozik. Az én esetemben ez a Maya3D volt. Erről korábban is irtam már, ill.a program bonyolultságáról is volt szó. Nos azóta sikerült jobban belelásnom magam és az így szerzett tapasztalatok nagyon pozitívnak mondhatók.
Persze én is szerettem volna egy alkalmazáson belül megoldani mindent. Tipródtam is magamban jó ideig, hogy megéri-e belevágni egy másik szoftverbe csupán a megjelenítés miatt? Most azt mondom: egyértelműen igen! Igen! Igen!
De, hogy ne legyek túl hosszú, inkább konkretizálnám a dolgokat:
Szükség volt fotorealisztikus képekre,amik ráadásul fehér színüek.
Ugye a Proe-ből nem tudtam ezt kihozni, a Mayaból viszont igen:
[link]
[link]
[link]
Megjegyzem, hogy Kb. 3. hónapja Mayazgatok és csak is a render részét ill. az ehhez szükséges navigációs dolgokat néztem. A lényeg, hogy ''avatatlan szemek'' azt kezdték kérdezgetni, hogy ez grafika-e. Ennek roppant módon örültem, bár tudtam/tudom messze vagyok attól, amit meg lehet vele csinálni. Most ott tartunk, hogy poszterre tesszük a renderelt képeket és már a termék elkészülte előtt kiállításokon, újságban megjelentetjük.
Persze látszik a különbség egy fotóhoz képest, de személy szerint engem annyira tunigolnak a Maya határtalan lehetőségei, hogy sokszor nem is a modell érdekel már, hanem azon filózok, hogy milyen lesz a render.
Ja, majd elfelejtem: semmilyen export/import problémám nincs Proe-ből.
Egyszerűen mentem az alkatrészt vagy összeállítást wavefrot(obj) formátumban.
Ezt benyitom a Mayába és jöhet az istencsászár mental ray
De azt hiszem ezt már korábban írtam.....
Új hozzászólás Aktív témák
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- RAM topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Eredeti Windows, telepítéssel! Digital Doctor Számítógép Szerviz
- PC JÁTÉKOK (OLCSÓ STEAM, EA , UPLAY KULCSOK ÉS SOKMINDEN MÁS IS 100% GARANCIA )
- Windows 10/11 Home/Pro , Office OEM/Retail kulcsok
- Warhammer Online - Age of Reckoning (DE) Collectors Box (Figurával!)
- Új, bontatlan World of Warcraft gyűjtői kiadások
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen