- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Milyen routert?
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Rendszergazda topic
- HBO Max & OD topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Parson
addikt
Egy apró észrevétel: ha webes cimeket teszel a hsz-be, használd a hsz létrehozás közben a link opciót, megkönnyitván ezzel a megnyitás lehetőségét mások és nem utolsó sorban magad számára is, ha utólag vissza akarod nézni.
Ahogy elnézem, az alapvető kényszerezéseket taglalod, ezzel szerintem nincs gondban senki. A felmerülő kérdés inkább az ütközésre és az onnan számitott együttes mozgásra vonatkozik. Én Pro/E-ban gondolkozva ezt a következőképpen tudom csak elmondani:
1. a meglévő alkatrészeket 'dinamikusan' kell összeszerelni
2. létre kell hozni egy kapcsolatot a két alkatrész között, ami érzékeli az ütközést, ergo összekényszerezi a két alkatrészt, de engedi az elválást is... erre van lehetőség.
3. a kritikus dolog abból adódik, hogy ez nem egy szimpla összeszerelés, hanem egymáshoz képest elmozduló részek, ezért ha analizist csinál róla az ember, digitális rendszer lévén, a diszkrét lépésekből kifolyólag megfelelően kis lépésközzel kell megkreálni az analizist - különben olyan ugrások jönnek létre, mint a korábbi videódban... érdemes előtte, játszadozni a leejtett és visszapattanó golyó esetével...
4. ezek az alkatrészek nem lap hanem vonalérintkezésben ütköznek, ezt vegyük észre... ergo, azokat a vonalakat kell rábirni erre a folyamatra.[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen