Új hozzászólás Aktív témák

  • Parson

    addikt

    válasz totosz #2621 üzenetére

    Egy apró észrevétel: ha webes cimeket teszel a hsz-be, használd a hsz létrehozás közben a link opciót, megkönnyitván ezzel a megnyitás lehetőségét mások és nem utolsó sorban magad számára is, ha utólag vissza akarod nézni.

    Ahogy elnézem, az alapvető kényszerezéseket taglalod, ezzel szerintem nincs gondban senki. A felmerülő kérdés inkább az ütközésre és az onnan számitott együttes mozgásra vonatkozik. Én Pro/E-ban gondolkozva ezt a következőképpen tudom csak elmondani:

    1. a meglévő alkatrészeket 'dinamikusan' kell összeszerelni
    2. létre kell hozni egy kapcsolatot a két alkatrész között, ami érzékeli az ütközést, ergo összekényszerezi a két alkatrészt, de engedi az elválást is... erre van lehetőség.
    3. a kritikus dolog abból adódik, hogy ez nem egy szimpla összeszerelés, hanem egymáshoz képest elmozduló részek, ezért ha analizist csinál róla az ember, digitális rendszer lévén, a diszkrét lépésekből kifolyólag megfelelően kis lépésközzel kell megkreálni az analizist - különben olyan ugrások jönnek létre, mint a korábbi videódban... érdemes előtte, játszadozni a leejtett és visszapattanó golyó esetével...
    4. ezek az alkatrészek nem lap hanem vonalérintkezésben ütköznek, ezt vegyük észre... ergo, azokat a vonalakat kell rábirni erre a folyamatra.

    [ Szerkesztve ]

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

Új hozzászólás Aktív témák