Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz fokukac #10829 üzenetére

    Engem az easytoken simán beengedett még ma is. Meg elvileg határidő után is beenged, csak én sem akarom megvárni a legvégét, mert akkor a netbankos átszerződést bebukom. Merthogy állítólag tokenjelszót kér a szerződésmódosításhoz is, na most ha ők önkényesen érvénytelenítik a korábbi tokeneket pl. easytokent vagy mobiltokent, akkor ugye online nem tudsz átszerződni.

    Gondolom, a token nélkül nem tudom regisztrálni a mobilappot sem. Vagy lehet, csak úgy?

    Elvileg nem, de ha lenne eszük ezt az egyet még engedélyezhetnék a határidő lejárta után is a belépésen kívül.

    CIB mobil alkalmazás telepítésébe a telefonos ügyfélszolgálat segítsége kell.

    Miért, az új mobilalkalmazás regisztrációját választva a netbankban nem megy?

Új hozzászólás Aktív témák