-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
válasz kuksa90 #24252 üzenetére
ki kellett kapcsolnom, majd vissza kellett kapcsolnom a biometrikus azonosítást. Bár más errorokat is dobált még este.
java bankos tranzakcióhoz megerősítő kódra rákattintottam véletlenül a popup olvssása helyett s az appon belüli üzenetekböl olvastam így ki. Akkor hullhazott szét valami benne.
[ Szerkesztve ]
-
kuksa90
őstag
válasz azbest #24253 üzenetére
Nem értem... Ha júzerhiba, akkor miért az appot fikázod? írd be, hogy: "elcsesztem, no para, az app jó..."
Szinte minden héten téma, hogy milyen sz@r az app. Nálam tízből egyszer van lassulás, de eddig mindig tudtam vele fizetni, utalni. Aki nem követi a fikázóteam ténykedését, az egy frászban van...feleslegesen.
tahepa: ja, nekem is voltak Barion, meg simple átmászkálások.
[ Szerkesztve ]
»» Redmi Note 13 ProPlus5G 12/512««»» MI 8 PRO 8/128 EUdev 20.9.4««
-
azbest
félisten
válasz kuksa90 #24256 üzenetére
Nem user hiba, hanem szétbarmolta az adatait az app, azért mert az appban megnéztem a kapott kódot, közben meg talán ráfutott egy rendszerhibára épp és hülyeséget csinált. Az egy normál use-case, hogy ha rákantintassz, akkor megnyílik az app és az appban is megnézheted a kódot, ami az értesítésben volt.
Eleve az egy invalid működés, hogy ujjlenyomat használat után az app pin kódjára dob hibát, amikor az app rögzíti azt, nem kívülről változtatható. Az ujjlenyomat nélküli pin kódos mód pedig persze működött.. kivéve egy időszakban, amikor mindenre csak hibát dobott az app, mert lerohadt a szerverük.
Máskor nem lépek be kódolvasáshoz az appba, ezért nem jött ki talán. Vagy tudomis én hogy mi a gány van ezzel, de nem nagyon tudják, hogy kell normálisan kezelni a frissítéseket, tesztelést. Mondom ezt úgy, hogy évekig fejlesztettem hasonló appokat nagy cégeknek. Sőt, egy ex fejlesztőjük kollégám
A lényeg, ha fejreáll valakinél az app a szar rendszerük miatt, akkor a problémás rész van az egész app újraregisztrálásával megoldódhat. Most csak azért írtam be ezt, mert múltkor is ráfutottam baromságukra.
[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
Gondolom nem én vagyok az egyetlen, akinek a levelezőfiókjait már hetek óta bombázzák az MKB bank neve alatt futó kamu üzenetek.
A valóságra teljesen hasonlító mkb-s, meg telebankar-os email címekről érkeznek ezek az üzenetek, és van bennük egy link, ami elvisz egy olyan weboldalra, ami 100%-ig egyezik a bank hivatalos online belépési oldalával, csak ugye a link-ből derül ki, hogy kamu.
Figyeljetek oda nagyon rá. Az egyik idősebb barátom belépett a linken, és leemeltek több millió forintot a számlájáról. Felhívta a bankot telefonon, bement hozzájuk, volt a rendőrségnél is, de a napokban kapott egy levelet a banktól, hogy nem tudnak mit csinálni, hanem ő volt a hibás, hogy belépett. Ennyit ezekről. Figyeljetek oda nagyon."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
SzGee
aktív tag
válasz AssAssynn #24258 üzenetére
tele volt az összes internetes oldal ezekkel az adathalász kísérletekkel, ha a netbankart megnyitod az alábbi fogad, nem tudom mit kellene még a banknak csinálni, hogy az emberek picit felelőségteljesebben bankoljanak sajnos mindenki a pénzünkre pályázik, rajtunk is múlik, hogy odaadjuk-e nekik
pld: [link] [link] [link] [link]
szerintem a bank itt minden lehetséges eszközt megtett, hogy figyelmeztesse az ügyfeleit, más kérdés, hogy az emberek többsége az interneten csak a facebookot és az instát ismeri
egyre több embernek, lassan generációknak büdös a munka, a semmiből szeretnének meggazdagodni, mert ezt látják a közösségi médiákban
nagyon rossz fele halad a világ[ Szerkesztve ]
If you leave me, can I come, too?
-
AssAssynn
őstag
Hát szvsz a banknak kellett volna leállítania, vagy visszavonnia az utalást 1-2 napon belül az ügyfél kérésére, a partner bankkal karöltve. Olvastam már itt a fórumon chargeback-ról is, bár azt nem ismerem. Egyre elkeserítőbb a helyzet az interneten. Én azért írtam, hogy figyelmeztessek mindenkit. Azért sok az egyszerűbb ember, akik nem értenek az ilyenekhez, vagy kényszerűségből használják. Nem őket kell bántani, hanem normális rendszer felépíteni.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
SzGee
aktív tag
válasz AssAssynn #24261 üzenetére
1-2 nap múlva szerinted hol van már az a pénz? azonnali átutalás van, 5 mp-en belül átmegy az utalás
gondolod a bankok nem próbáltak utánamenni? nyitnak egy hajléktalan nevére egy számlát és azonnal továbbutalják revolutra, cryptot vesznek, kiveszik stb
nem lehet őket proaktívan megfogni, itt csak az segít, ha nem kattintunk össze-vissza
chargeback meg csak kártyás vásárlásra vonatkozikIf you leave me, can I come, too?
-
sifarr
senior tag
válasz AssAssynn #24261 üzenetére
Nem őket kell bántani,
Ebben neked igazad van, s szerintem ezzel mindenki egyet is ért.hanem normális rendszer felépíteni.
Na, ez viszont objektíve lehetetlen. Mármint, ha a normális alatt a 100 százalékosan biztonságos rendszert értesz.
A pénz birtoklása, kezelése, használata, tárolása mindig kockázatot is jelent. Így van ez, amióta pénz egyáltalán létezik. A pénz tulajdonosának pedig van felelőssége ebben. Neki is kell preventív lépéseket tennie a pénze biztonságos megőrzéséért, beleértve a saját ismeretei bővítését. A személyes kockázatvállalás sem kerülhető el.
Így van ez a kp-val is. Ha egy zsebes kizsebel valakit, ki tehet róla? Kinek kellene viselnie a kárt? Kinek átvállalnia és milyen alapon? Ha valaki a párnacihában tartja a kp-ját és egy betöréskor elviszik, akkor ...? Még a lakásbiztosítások is - pénzért - csak nagyon korlátozottan (alacsony összegig) vállalják a kártérítést.
Az elektronikus pénzhasználat nem szüntette meg a kockázatokat, csak más jellegűvé, formájúvá tette. És a kockázatokat megszüntetni itt sem lehet.
Lehetne persze sokkal "biztonságosabb" a rendszer. Lehetne pl. minden utalást többszörösen ellenőrizni. Először az utalás, az utaló személyének többszörös beazonosítását, a jogosultság többszörös ellenőrzését, utána a fogadó fél esetében hasonlóan. Csak akkor egy utalás napokig is tartana sokszoros macerával, és a költsége is nagyságrenddel nőne. Nem járható út. Pont a banki ügyfelek tiltakoznának ellene a legjobban.
Sajnos, azt kell mondani: az ismerősöd így járt. Ahogy naponta sokakat csalók is becsapnak - "hagyományos", nem adathalász módszerekkel is. -
SzGee
aktív tag
válasz sifarr #24264 üzenetére
így van, ráadásul hiába van kétfaktoros azonosítás, ha az ügyfél egy egydolláros telefonért önként és dalolva megadja a netetn az összes kártyaadatát a biztonsági kóddal együtt, telepíti az anydesket, hogy átvegyék a telefonja felett az irányítást, stb... sajnos ez ellen semmilyen biztonság nem véd
If you leave me, can I come, too?
-
merqree
őstag
Furcsa, hogy több milliót elutaltak, és nem kellett hozzá semmilyen másodlagos engedély.
Furcsa, hogy egy user/pass simán elegendő netbanki belépéshez.
Ezért is hasznos, ha SMS, iSMS vagy push értesítés érkezik MINDEN tranzakcióról. -
SzGee
aktív tag
válasz merqree #24267 üzenetére
ez úgy szokott történni, hogy ilyenkor a belépési adatokkal (amit a hamis oldalon megad a kedves delikvens) belépnek az internetes bankba, majd regisztrálnak egy mobilappot is, az ehhez szükséges kódot az ügyfél persze önként és dalolva megadja (az oldal azt írja, hogy így kap 1 dollárért telefont vagy szükséges a számla befizetéséhez, stb), így megvan a másodlagos hitelesítés is
ügyes, de sajnos a károsult aktív közreműködése nélkül nem lehet végrehajtani, nyilván a bankok ezzel is utasítják el az ilyen panaszokat
hiába jön sms a tranzakcióról, akkor már késő bánat[ Szerkesztve ]
If you leave me, can I come, too?
-
aktív tag
Másnál is megint egy halom szar a CIB? Nem tudom elfogadni az online tranzakciót (Mert hát persze, hogy még akkoris mindig kéri a megerősítést mikor ott használom a kártyám ahol már vagy 20szor), mert egyszerűen nem jön meg a kérelem a telefonra, ha pedig megpróbálom a withQR -el akkor meg kifagy az app Legutóbb mikor ugyanez volt akkor a QR nem fagyasztotta ki az appot, csak folyamatosan rendszerhibát dobott.....
-
AssAssynn
őstag
Alapból úgy derült ki, hogy felhívta a bank az ügyfelet, hogy gyanús pénzmozgást érzékelnek. Kérdezték, hogy ő kezdeményezte-e az xy (külföldi név) nevére x millió forint elutalását? Mert ha nem, akkor valószínű hackertámadás áldozata lett. Mondta az ügyfél, hogy nem, természetesen nem ő kezdeményezte. Na, ettől függetlenül a pénz eltűnt, és jött pár nap múlva a levél, hogy az ügyfél hibája, mert megadta az adatokat.
Én sem teljesen értem a helyzetet, mert nálam otp-nél mindig jön egy sms, aminek a kódját be kell írni az utaláshoz. Azt meg végképp nem akarom elfogadni, hogy a bankok nem tudják egymás között ezt lezongorázni."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
azbest
félisten
Nekem előbb cib kártyával nem sikerült készpénzt felvennem. Azt mondta elértem a napi limitet.
Most azt nem tudom, hogy a cibnél van üzemzavar vagy az erste vezetett be limitet az idegen kártyás felvételre. Más bankokról tudom, hogy max 100eft-t adnak ki idegen kártyával egyben (otp, unicredit) Ersténél a címletválasztó és idegen kártyás limitmentesség szimpatikus volt.
Szerk: na faja, az erste bevezetett 150 ezres napi limitet az idegen kártyás atm kp felvételre [link]
jövő hétvégén 11-12-13án lesz rendszerfejelsztés a cibnél [link]
Ha nem jön a push üzenet, akkor próbáld esetleg kilőni az appot és újra elindítani, utána próbálni. Régen én is jártam már így. Akkor még volt sms küldés alternatív opció a felületen, amit online fizetéskor feldobott... most már csak push vagy qr kód leolvasás van. Utóbbit nem próbáltam, de bosszantó, hogy ledöglött app esetén nincs buta módú alternatíva.
[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
válasz cappa72 #24201 üzenetére
Ó, nagyon szépen köszönöm, tényleg ott az üzenet. Elég jól eldugták.
Ha nem így lépek be, hanem azt mondom a PC-s bejelentkezésnél, hogy küldjön belépő sms-t, azért fizetnem kell, vagy ennyire azért nem elvetemültek? Csak mert a telefonom nincs mindig net, nem biztos, hogy az app-pal be tudom léptetni magam.
Másik kérdésem, hogy a Raiffeisen ATM-nél történő készpénz befizetés hogy működik? Követem az ATM utasításait és amikor kéri, hogy tegyem be az összeget, az egész köteg pénzt egyszerre beteszem a nyílásba, vagy külön-külön bankónként?
Köszönöm
-
Fifi
őstag
válasz totyak #24274 üzenetére
Másik kérdésem, hogy a Raiffeisen ATM-nél történő készpénz befizetés hogy működik? Követem az ATM utasításait és amikor kéri, hogy tegyem be az összeget, az egész köteg pénzt egyszerre beteszem a nyílásba, vagy külön-külön bankónként?
Egyszerre kell betenni az egész köteget, viszont amikor kiírja, hogy mennyit tettél be és jóváhagyod az összeget, akkor választhatod azt is, hogy raksz még be egy újabb adagot is. Szóval bankjegyenként is berakhatod, ha úgy akarod.
A befizetett összeg a számlán azonnal jóváírják, felhasználható. Van olyan bank, ahol ezt nem teheted meg, csak a könyvelés után.
Raiffeisen OKOSkártya, Bank-, Hitelkártya Kondíciós Lista
18-19. oldalán találod a KP befizetés díját és a limitjeit, de az aktuális limited befizetés előtt az ATM is kiírja.[ Szerkesztve ]
-
Sanyi.mTs
addikt
mi a legjobb megoldás EUR tárolásra? ezek alapján ami szempont: netbank, alacsony vagy 0-ás havidíj. Illetve az se gond, ha alacsony a kiutalás másik számlára (belföldi, külföldi)
-
axioma
veterán
válasz Sanyi.mTs #24276 üzenetére
MAK, ha (kiszamolando, de 2-3 honap) parkolast tervezel es addig is pemap-ozol vele.
Raiff ingyenes, de kiutalni nem, azt ugy kell hogy kersz kb. 5e-ert kartyat hozza kulon es arrol (ha pl. forint kell akkor wise/revo).
Erstenek van me'g nem teljesen public kollega csomagja amiben ingyenes es utalni is normalis a'ru, de nem mentem azota utana. -
aktív tag
Sziasztok. ERSTE kártyát (Van egy rendes és egy csak internetes vásárlásokhoz használható) nem tudja megteherhelni semmi. Próbáltam Amazonon, 10 perc múlva jött az üzenet, hogy nem sikerült. Próbáltam Barionon is, kérte is a 3DSt, elfogadtam, Barion is visszajelzett, hogy el van fogadva, de aztán jött az üzenet, hogy vegyem fel a kapcsolatot a bankommal.....
Tudok csinálni valamit vagy várnom kell hétfőig?
Edit: Á oké, a virtual only azért nem, mert 1 forint volt rajta a limit Viszont ettől függetlenül a főkártya nem szeretne működni annak ellenére, hogy alapból 150 ezres limit van rajta és meg is emeltem.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz AssAssynn #24272 üzenetére
Azt meg végképp nem akarom elfogadni, hogy a bankok nem tudják egymás között ezt lezongorázni.
A bankok nem nagyon tudnak mit csinálni.
Az ismerősöd esetében a pénzt átutalták egy másik magyar bankszámlára. Az utalás pár másodpercen belül teljesült. Arról a számláról pedig a csalók azonnal továbbutalták egy külföldi számlára, esetleg felvették kp.
Az a probléma, hogy egy teljesült utalást a küldő bank nem hívhatja már vissza. De a másik bank sem terhelhetné meg az "elcsalt" összeggel a számlát és utalhatná vissza a küldő bank megkeresésére. Ehhez a számlatulajdonos beleegyezése kell, aki ugye a csalás közreműködője, miért is engedné. A téves utalások esetében is így van. Jogszabályi eseteket kivéve ez minden esetben igaz, hogy csak a tulajdonos akaratából, beleegyezésével terhelhető egy számla.
Pl. ha a valaki tévesen utal neked pénzt, akkor a bankod csak akkor utalja vissza, ha te ezt megengeded. Alapesetben az a jogszabályi vélelem, hogy a számládra érkező pénz jogosan a tiéd. Amíg az ellenkezője nem bizonyosodik be, addig a bankod a te pénzednek tekinti.
Ilyen esetben tehát a téves utaló a saját bankjánál elindíthatja a pénz "visszakérését". A te bankod megkeres téged, és ha te elismered, hogy téves utalás volt, és ha hozzájárulsz, akkor a téves összeget visszautalja. Viszont ha nem engedélyezed, akkor a téves utalóra jogi procedúra vár. Téves utalás esetén per a címzett ellen jogosulatlan gazdagodás miatt, csalás, bűncselekmény gyanúja esetében pedig a rendőrségi feljelentés.Az ismerősöd esetében a bank azt azért megtehette volna, hogy nem csak annyit ír, hogy az ügyfél hibázott, hanem tájékoztatja az ügyfelét a lehetőségekről a pénz visszaszerzése tekintetében. Bár csalás esetében ennek az esélye nulla.
-
MODERÁTOR
válasz sifarr #24280 üzenetére
Alapesetben az a jogszabályi vélelem, hogy a számládra érkező pénz jogosan a tiéd.
Ez nem egészen így van. Volt itt Magyarországon is olyan eset, hogy valaki tévesen kapott a számlájára egy rakás pénzt, elköltötte, utána a bíróság elítélte azzal, hogy nem a saját pénzét költötte el.***
-
sifarr
senior tag
Ez nem egészen így van. Volt itt Magyarországon is olyan eset, ...
De, ez pontosan így van.
A bank azt vélelmezi, hogy a pénz a tiéd, ezért védi, őrzi a te pénzedet.
Viszont ha te kapsz olyan pénzt a számládra (téves utalás), ami nem a tiéd, akkor te azt tudod, hogy nem a tiéd.
Ezért ha mégis elköltöd a pénzt, ami nem a tiéd, akkor te tudatosan "elveszed" más pénzét. Ezért már elítélhető vagy. -
AssAssynn
őstag
válasz sifarr #24280 üzenetére
Értem, hogy így működik jelenleg. És az én problémám pedig pontosan ugyanez: hogy így működik. Mert szvsz, ha már a kutyáknak vannak jogai, akkor ezt is rendbe tehetnék. Biztosan van rá normális megoldás. De részemről lezárom, mert sajnos nem vagyok abban a helyzetben, hogy tudjak ellene tenni.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
sifarr
senior tag
De most ezzel pont alátámasztottad amit írtam, hiszen kicsalt pénzekről volt szó.
Te erre a hsz-emre reagáltál és ezt emelted ki belőle:
Alapesetben az a jogszabályi vélelem, hogy a számládra érkező pénz jogosan a tiéd.
A hsz-ben az esetet a bankok oldaláról vizsgáltam, ők mit tudnak csinálni egy csalásos utalás esetében. Nem sokat.
Az utalást küldő bank nem sokat tehet. A biztonsági rendszere esetleg jelezheti, hogy gyanús az utalás, pl. nagyon eltér az ügyfél szokásos utalásaitól, de emiatt az utalást még nem tagadhatja meg, az teljesül. Majd utólag megkeresi az ügyfelet, ahogy történt is. De az, hogy az ügyfél azt mondja, hogy nem ő utalt, önmagában kevés, hogy a bank kimondja: csalás, visszaélés történt. Nem is teheti, mert bűncselekmény tényét nem bank, hanem az igazságszolgáltatás mondhatja ki bizonyítás után.Az utalást fogadó bank egy beérkezett összegre úgy tekint, hogy az a számlatulajdonos ügyfélé. Ez a vélelem. Honnan és miből tudhatná, hogy nincs így? A bank számára a tévesen utalt pénz is az ügyfele pénze egészen addig, amíg be nem bizonyosodik az ellenkezője. Ki bizonyíthatja ezt? Az ügyfele, ha elismeri, hogy a pénz nem az övé. Vagy marad a bíróság.
Az ügyfél helyzete, aki a téves utalást kapta egészen más. Mert ő tudja, hogy a pénz nem az övé, hiába van a számláján. Azt a pénzt pedig nincs joga elkölteni. Ha mégis megteszi, akkor bíróság marasztalja el, és kötelezi a pénz visszafizetésére a tévesen utaló tulajdonosnak.
Ez pont ugyanaz a helyzet, mintha pl. találnál 10 milliót az utcán. Nem a tiéd, nem költheted el. Ha mégis és lebuksz, elmarasztalható vagy. -
nagyúr
Kedves Ügyfelünk!Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy 2022. június 11-én és június 13-án az alábbiakban jelzett időpontban a felsorolt szolgáltatásaink nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek informatikai rendszerünk fejlesztése miatt.
•
2022. június 11-én (szombat) 02:55 órától 05:00 óráig és június 13-án (hétfőn) 00:00 órától 02:00 óráig
o
A CIB Internet Bank, a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, a Business Terminal és a CIB Business Online nem lesz elérhető. Ebből kifolyólag az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül sem lesz elérhető.
o
A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás lehetősége természetesen ebben az időszakban is biztosított lesz.
o
A CIB internetes kártyaelfogadás (eCommerce) szolgáltatás nem lesz elérhető.
•
Fennakadást észlelhet az alábbi szolgáltatásokban 2022. június 11-én (szombat) 15:00 órától 18:00 óráig, illetve 2022. június 12-én (vasárnap) 09:00 órától 12:00 óráig:
o
CIB Internet Bank, CIB Bank Online, CIB Bank Mobilalkalmazás, eBroker, Business Terminal, CIB Business Online és az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül.
Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, és köszönjük türelmét, megértését.
Üdvözlettel,
CIB BankThanos was right.
-
veterán
Van most a cibnél, vagy az UniCreditnél a bankmonitoros csomagokhoz ajánlási program?
-
őstag
A CIB bankfiókban történő készpénz befizetésnek van valami díja, költségvonzata? Lehet amatőr kérdés, de nem találtam infót a neten. Sose csináltam ilyesmit.
-
sifarr
senior tag
A CIB bankfiókban történő készpénz befizetésnek van valami díja, költségvonzata?
Attól függ, hogy mikor nyitottad a számládat.
Ha 2021. július 1. előtt, akkor nulla.
Ha később, akkor 0,31% + 52 Ft, max 10 510 Ft.Egyébként ez fenn van a honlapon, a kondíciós listákban szerepel a többi díj mellett.
-
vacs
veterán
válasz dptrsk #24288 üzenetére
Csütörtökön fogjuk az UniCredit-nél bankfiókban megnyitni a számlát, előtte az online részt már kitöltöttük.
Nem tudom, hogy van-e még lehetőség módosítani az ajánló részt.
Mindketten kapunk 5000 Ft jóváírást?(^)(>.<)(^)
-
azbest
félisten
létezik bárhol valami hivatalos lista a magyar bankok atm -jeiről? Azt keresem, hogy melyik bank atm-je mennyi kp felvételt enged egy / napi tranzakcióban a saját atm-jében, ha más bank kártyájával használják.
Legtöbbször csak a saját kártyáik saját atm és idegen atm díjaikat és kondivióikat írják, de nekem nem ez kell.
Durva árak vannak némelyik banknál [link], a cibnél jó a tarifa, ezért nem is mentem cibes automatát keresni. De mindig lutri, ha 100eft felett vennék ki, hogy adott idegen atm engedi -e. A cibes atm-ek többsége is max 200ig működik (mert 20x10e masinák). Eddig erstéset használtam, mert az van mindenfele és lehet címletet is választani, de már az is limites.
Legjobb tudomásom szerint, tapasztalati úton az utóbbi 1-2 évből: otp 100eft, unicredit 100eft, erste 150eft limites. A takarékbank/budapest bank/ mkb meg azt hiszem egyesül, ott még nagyobb a kavar, régi cikkek szerint ott sem volt idegen kártyával nagyon limit.
#24296.tnm
a két éves cikket látom, ami már akkor sem volt teljesen igaz, amikor írták (unicredit szerintem már akkor is 100 limites volt, próbáltam)[ Szerkesztve ]
-
pataslogeza
aktív tag
Sziasztok,
Otp-ről váltanék olyan bankra, ahol nem húzzák le az embert minden szarért.
Ahol nincs bankszámladíj, kártyakibocsátási meg éves kártyadíj, időszakos költségek, meg egyik szar sem amit az otp fizettet velem amiért náluk tartom a pénzem.
Tudtok ajánlani valamit? -
vacs
veterán
válasz pataslogeza #24297 üzenetére
Szia.
Az oldal tetején olvasd el a topikösszefoglalót: Unicredit - Cib - Raiffeisen - Gránit
Mi a feleségemmel most váltunk OTP-ről UniCredit Partner Aktív Zéró Csomagra.[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
nagyúr
válasz pataslogeza #24297 üzenetére
Nem is oly rég váltottunk mi is a nejemmel (és nyugdíjas anyukámat is próbáljuk rábeszélni (nővéremmel együtt), hogy jöjjön el a zótépétő'.
Persze normális, hogy a bank is abból él, tartja fenn magát, amit mi is fizetünk, de ...A körülményektől is függ, hogy kinek mi a megfelelő, ezért ahogy vacs is javasolta, összefoglaló, amúgy meg egész jó a bankmonitor oldala.
És így történt, hogy én a Raiffeisen-hez, feleségem az Unicredit-hez ment (Partner Aktív Zéró).Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
pataslogeza
aktív tag
Köszönöm.
A CIB BM ECO számla havi díja mennyi akkor, ha nem teljesülnek a feltételek?
Van olyan bankszámla, aminél az ingyenességnek nem feltétele, hogy bizonyos összeg rendszeresen érkezzen a számlára, és nem kell rajta lenni millióknak sem?
Ja, jól tudom, hogy a gránitbank a tiborczé?
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen