-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Boond
addikt
Csak szolok nappal van, senkit nem érdekel te mit csinálsz a villanyoddal Külföldről ugye nem jársz majd vissza nosztalgiázni?
Szörnyű milyen megpróbáltatások érnek egyeseket, postára kell menni
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
-
pictigjis
senior tag
-
RR-13
őstag
A CIB-nél a pótkártya nélküli letiltás egyben a kártya szerződés megszüntetését is jelenti igen.
Az Ersténél meg egyszerűen lehet kérni telefonon a kártya megszüntetést, mely esetben tiltják a kártyát, de a lényeg ugyanaz, és a végeredmény is.A Gránitnál próbálkoztam telefonon igen, ezen jól bevált módszerrel is, de azt mondták nekik kell, hogy legyen róla az a 8 oldalas dokumentumuk, az összes adatommal, és a nyilatkozatokkal, ami egy túlzott elvárás részükről, mert ez nem a keretszerződés.
A 8 oldalas megszüntetőt nem lehet csak úgy letölteni a Gránit oldaláról (ezt is megkérdeztem), hanem azt csak kérés után küldik el a netbankban csatolmányként, ami szintén egy felesleges kör, és várakoztatás.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #27359 üzenetére
Amikor jó pár éve törvényileg kivezették a bankok a kártyaletiltási 10-15 ezres díját (kénytelenek voltak), akkor szinte az összes bank lehetővé tette telefonon keresztül is a kártyaszerződés megszüntetését, vagy letiltást követő megszüntetését, melynek az eredménye a végleges megszüntetés.
Korábban azért nem volt az összes banknál (az Ersténél igen) lehetőség a megszüntetésre díjmentesen (a Gránitnál ugye még mindig nem), mert a telefonos letiltás alkalmával nem, vagy nehezen lehetett ellenőrizni, hogy a kártya valóban megvan, és nem elvesztés miatt akarja valaki tiltás nélkül díjmentesen megszüntetni, ugyanis a személyesen történő megszüntetés is csak a kártya leadásával volt díjmentes.
Kártya hiányában a személyes megszüntetésnél is díj felszámolásával tiltották a kártyát, majd szüntették meg.Mivel a kártya leadása, a díjmentes letiltási gyakorlat bevezetése óta nem releváns, ezért lehet majdnem minden banknál telefonon is megszüntetni, mert nem kell leadni ekkor a kártyát, és díjmentes a megszüntetés, letiltás is.
Jelenleg még a CIB-nél a személyes kártyaszerződés megszüntetésnél viszont elkérik a kártyát, és ha nincs meg, vagy nincs az ügyfélnél, akkor megkérik, hogy telefonon tiltsa le, és ne kérjen pótkártyát, ezzel a kártya meg is szűnt.
Korábban pl. az Ersténél telefonon is meglehetett szüntetni a kártyát (még a letiltási díj idején), de ahhoz be kellett diktálni a kártya számát az ügyintéző kérésére, és így azonosította, hogy a kártya megvan, és nem elvesztés miatt akarjuk megszüntetni. (máshogy nem tudták "ellenőrizni" )
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #27362 üzenetére
Ez elég nagy sarkítás volt ez részedről, mert akkor szerinted csak budapestiek nyissanak számlát a Gránitnál, akiknek nem akkora probléma bemenni, mint a vidéken élőknek, vagy olyanok, akik előre tudják, hogy soha nem akarnak bemenni személyesen ügyet intézni ( ), vagy akiknek van arra ideje és pénze, hogy Budapestre utazzon ez miatt. ugyan már....
Azt tudhattuk előre, hogy csak 2 diók van, amiből csak az egyikben teljes az ügyintézés, amit viszont már nem nagyon tudhattunk logikusan gondolva.
Azt sem tudhattuk ( a többi bank jelen gyakorlatából kiindulva), hogy se telefonon, sem netbankban nem lehet majd a kártyát megszüntetni, ahogy videóbankban sem, és a keretszerződést sem, és ezzel van a baj, nem önmagában a 2db fiókkal!Senkit nem érdekelne az, hogy csak 2 fiók van, ha lehetne telefonon érdemben bármilyen szerződéssel kapcsolatos ügyet elintézni, vagy írásban a netbankon keresztül, vagy videóbankban, de nem lehet. Ugye érted
-
sifarr
senior tag
válasz bigdady #27362 üzenetére
Akinek probléma bemenni az ne nyisson 2 fiókos bankban ...
Nem figyeltél vagy értetted meg Oliverda hsz-ét: más bankok "nem is próbálják beállítani magukat 21. századi innovatív, elektronikus pénzintézetének".Egy digitális banknál a kártya lefagyasztása gyakorlatilag megegyezik a kártya időleges felmondásával. Ha lejáratkor nem kérsz újat, akkor a véglegessel. Mivel egy digitális banknál nincs éves kártyadíj, ezért ez egy gombnyomással működik.
Egy digitális banknál a számla felmondása is csak pár gombnyomás. Nem sokoldalas nyomtatvány kitöltése, postázása - hanem pár klikk.
Egy digitális banknál egy számla reaktiválása is pár klikk, pár perc. Szó szerint! És ha a régi, fizikai kártyádat nem semmisítetted meg, akkor annak a reaktiválása is digitális úton pár óra alatt megoldott. Az igénylése csak pár perc, az átfutása pár óra.
Egy digitális banknak nem kell 2 fiók sem. Stb.A Gránit tehát nem digitális bank. Illetve csak úgy mint a "magyar narancs" - már ha érted, hogy ez mit is jelent.
-
bigdady
nagyúr
válasz sifarr #27365 üzenetére
Csak nem értem mit kell ennyit hisztizni ha valakinek nem jön be egy bank be kell zárni és keresni egy megfelelőt. Problem solved. Nekem nincs vele semmi gondom mondjuk nekem nem probléma bemenni egyik bankomba sem. Nálam CIB szerepelt le bementem szemèlyesen és bezártam, leadtam a kártyát is és viszonylátás. Nem értem mit kell szenvedni egyeseknek ezen.
Innovatív bank:
-Kinél volt először Apple pay nem gránit? Lehet nem jól emlékszem?
-Top 10 bankból hánynál van online videós ügyintézés képernyőn történő elektronikus aláírással pl? Egyet mondj már mert én hirtelen egyet sem tudok de ettől meg lehet[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #27367 üzenetére
Senki nem hisztizik, és PONT ezeket nem lehet egyszerűen, mint a többi banknál: bezárni a számlát, és/vagy a kártyát.
Ezt nehezítik meg legjobban. Az ügyfél hiába akar szabadulni a Gránittól, mert 3x nehezebb náluk ez is, digitális banknak mondva magukat, meg főleg érthetetlen ez, és nehéz.
Nem igaz, hogy nem érted...[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
Engem az jobban idegesít minden banki ügyintézésnél, hogy nem fogadják el a szkennelt/editált PDF-et, amit AVDH-val (tehát ügyfélkapu regisztrációval) hitelesítek.
Pedig ezzel a megoldással rengeteg levelet meg lehetne spórolni. -
sifarr
senior tag
válasz bigdady #27367 üzenetére
... ha valakinek nem jön be egy bank be kell zárni és keresni egy megfelelőt.
Látod, ebben tökéletesen igazad van, teljesen egyetértek veled.Nem nálam merült fel a gránitos kártyafelmondás mizériája. Viszont teljesen megértem a morgolódásukat.
Egy bank, amelyiknek 2 fiókja van a működési rendszerét alakítsa ki oyannak, hogy az ügyfelek fiók felkeresése nélkül intézhessenek mindent. És ne alakítsa úgy az ügymenetét, hogy bizonyos alapdolgokat - fiókhálózat híján - postán kelljen intézni. Te pesti vagy, könnyen mehetsz postára, de mit csináljon az a falun élő, ahol nincs posta, mert nem is volt vagy most zárták be? A levélfeladáshoz még utazzon is (idő, költség)? Ne akarjon így országos ügyfélbázist. És ne hirdesse magát digitális banknak, mert renszerszinten nem az, tehát megtéveszti az ügyfeleket.Csak nem értem mit kell ennyit hisztizni
Ezt te mondod? Ki állítja már sokadszorra, hogy "Cib majdnem többet nem megy mint igen stb stb". Lásd itt is!
Ez nettó valótlanság (mást szó kifejezőbb lenne). A CIB rendelkezésre állási statisztikája nem rosszabb a magyar banki átlagnál. Hogy az érzete ennél némileg miért rosszabb, arról pont én, a CIB-es írtam kritikusan. Lásd itt!
Te keltesz hisztériát a CIB ellen, de ez pl. engem nem zavar. Te se nevezd hiszinek a valaki jogos kritikával illeti a Gránitot, és a gyenge ellenérveidet joggal nem fogadja el. Ismétlem, nem én, mások - de igazuk van. Én a korábbi hsz-ben csak arra hívtam fel a figyelmet, hogy rendszerszintű okokból nem nevezhető digitálisnak a Gránit. Nálam a hiszti fogalmilag kizárt, mert nincs náluk számlám. Nincs okom miattuk sem kiborulni, sem felháborodni, sem hisztizni. -
bigdady
nagyúr
válasz sifarr #27370 üzenetére
Nem szórakoztam bezártam a cibet és kész.
Mindenkinek lehet magán véleménye de a topikgazda saját véleménye alapján ne akarja már csak úgy kirakni az ajánlott bankok közül mert neki postázni kell egy megszüntetést…Neki nem jött be nekem igen. Na bumm
(A 28e nyitási bonuszt gondolom azért probléma nélkül felvette)[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #27371 üzenetére
Mivel már nem nagyon tudsz mit írni, ezért most jön a személyeskedés, és a támadás, úgy, hogy másnak válaszolsz olyanra, amit nem is hozott szóba
"mert neki postázni kell egy megszüntetést"
Ezt írtam, hogy ez miatt kerülhet ki az ajánlási listából a Gárnit?
Akkor olvasni, vagy értelmezni sem tudsz eléggé.A szelfis jóváírás miatt vettem rá magam, hogy nyissak egyáltalán náluk számlát, és tesztből talán így megérte ezidáig, de most már azzal együtt sem. Egyébként a szelfis nyitásért 10 ezret adtak, és így sehogy nem jött ki az általad degradált 28e!
Megjegyzem, hogy nem probléma nélkül, mert a jóváírással is késtek, és panaszt kellett beadni, vagyis a reakciód ezen része sem jött be...[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz bigdady #27371 üzenetére
Leagább annyi jogot adj meg másnak, amit önmagadnak!
Nem szórakoztam bezártam a cibet és kész.
Jól tetted.
Viszont gránitosok megkifogásoltak valamit.
Te elintézed lényegében azzal: minek morogni, ha nem tetszik, hagyjátok ott.
Akkor te miért szólsz, morogsz a CIB miatt 1 vagy 2 év után:?
Ha ők még gránitosok, ugyan hadd adhassanak hangot a kritikájuknak. Vagy ha ők nem, akkor te sem.
Ha valaki, bármely bank ügyfele valamit megkritizál a bankjával kapcsolatban, hadd tegye. Ettől még akár maradhat is a bank ügyfele, ha neki így is jó. Ha az sms elszámolási, kivonatos probléma ellenére marad, attól még szólhat.
Ez a topic egymás tájékoztatásáról, a tapasztalatok megosztásáról, esetlegesen tanács adásáról szól. Ebbe bőven belefér bármely bank esetleges kritikája is.Mindenkinek lehet magán véleménye de a topikgazda saját véleménye alapján ne akarja már csak úgy kirakni az ajánlott bankok közül mert neki postázni kell egy megszüntetést…
Persze, mindenkinek lehet véleménye. És topikgazda nincs. A jelenlegi összefoglalót RR-13 készítette. Bár nem topikgazda, ha módosítani akarja, akkor módosítsa - az övé a "copyright". Csinálj egy jobbat, tedd hsz-ben közzé! Majd kivesézzük, szavazunk róla, és ha jobb, az összefoglalót lecseréljük a tiédre. Ha jobb, objektívebb!!!(A 28e nyitási bonuszt gondolom azért probléma nélkül felvette)
Ez pedig nettó személykedés. Ha felvette, megtartja, miközöd hozzá? Ha valaki a bónuszokért nyit és csuk bankról bankra, mi közöd hozzá? Ki vagy te, ki hatalmazott fel, hogy ítélkezz mások fölött? -
bigdady
nagyúr
válasz sifarr #27374 üzenetére
Írtam egy vélemény az övé egy meg az enyém. Pont ezért kivenni a listából mert topikgazda? Na ne már. Topikgazda szerint fabatkát sem ér meg ilyen beszólások… Erre reagáltam.
Mit érdekel engem mit csinál a pénzzel övé pont le.. De azért megnyitni valamit kapni érte pénzt majd nem fizetni semmiért egy fillért se az egy dolog de még köpködni is az ingyenes (bocs banknak ráfizetéses) szolgáltatásra nekem sok másnak lehet nem. -
RR-13
őstag
válasz bigdady #27375 üzenetére
Nagyon objektív vagy...
Nem vagyok Tg., bár Tg-ként kezdtem el írni még kb. 2 éve az összefoglalót, amit azóta is frissítek, szerkesztek, hogy kb. mindig az aktuális infó legyen benne.
Jelenleg is szerkesztem, ami elvileg március 13-án kerül majd fel végleges állapotában.Viszont azért mert az összefoglalóban benne hagytam, illetve újra beraktam egy kis "szünet" után a Gránitot, még nem jelenti azt, hogy nem lehet meg a saját véleményem róluk, főleg tapasztalatból!
Amennyiben indokolt lesz kikerül a listából, ahogy fentebb már utaltam rá, de annak is nyomos oka kell, hogy legyen, és NEM saját tapasztalatom miatt fog kikerülni, hanem olyan ok miatt, ami tömegeket érint negatívan.
Te sem várhatod el, hogy olyan bankot ajánljon a Topik, vagy az én aláírásommal az összefoglaló, amely bármikor negatívan "meglepheti" az ügyfelet, és jelentős érdeksérelmet okozhat az ügyfeleknek, akár "nekünk".Nem csak szerintem nem érnek egy fabatkát sem..., nem csak én gondolom azt róluk, hogy inkompetens "banda".
Van akinek ezen szint elég, hogy a számlát náluk aktívan használja, nekem, és sokaknak NEM elég, mert az alap szintű elvárást sem érik el.Ennél jobban nem nagyon láttam senkit, aki egy bankot így védene, főleg úgy, hogy teljesen aránytalan a Gránitot ennyire "védeni", mert még, ha egy ténylegesen digitális bank lenne, leegyszerűsítve a számlavezetési folyamatokat, és szerződéssel kapcsolatos folyamataikat, akkor esetleg megérteném, de így
"nem fizetni semmiért egy fillért se"
Ebben is tévedsz, már megint.Nem volt minden ingyenes, az éves kártyadíjat tőlem is levonták, és ezzel számoltam a nyitáskor, és, ha már szóba került, akkor a 10 ezres szelfis jóváírásukból csak 8.110 Ft maradt.
-
sifarr
senior tag
válasz bigdady #27375 üzenetére
... majd nem fizetni semmiért egy fillért se az egy dolog de még köpködni is az ingyenes (bocs banknak ráfizetéses) szolgáltatásra nekem sok másnak lehet nem.
A Gránit Banknak nincs publikus, bárki számára elérhető ingyenes számlacsomagja. Akkor se, ha az éves kártyadíjtól eltekintünk. Ha használod, akkor fizetni kell.
A Hős csomag az, de az csak az egészségügy területén dolgozóknak elérhető. Valamint vannak a több éve lezárt, a régi ügyflek számára viszont még elérhető csomagok között.
Ennyit a tájékozottságodról, és a véleményed megalapozottságáról.Ha az ingyenesség alatt a nullás számlavezetési díjra gondoltál, akkor arra kérnélek, hogy egy szaktopikban a szakkifejezéseket megfelelően használd.
-
Qtyii
tag
úr isten ...nagyon a szívére vette itt egy pár ember a dolgokat.
Saját tapasztalat:
- 15 évig erstés voltam de kezdtem sokallani a költségeket pedig nem volt rossz csomag (ingyen utaltam) (előtte otp de azt inkább hagyjuk.. soha többet) ...az erste folyamatosan évek alatt szép lassan mindig emelt a havi díjjon és sms díjjon ,már vagy több mint a duplája volt a vége fel
- gránit szelfis számlanyitás 10eft jóváírás gond nélkül egyszerűen megvolt.
- ingyenes és feltétel nélküli az számla! isms is ingyenes nem kell azért a szar smsért fizetni!!
- sajnos a "digitális bank" appja egy fos szerintem ... nem szinkronizál a netbankkal kontaktokat így az appban is felkell venni a címzettet --ez kurva idegesítő, visszautalni sem egyszerű valakinek, a közlemény rovat nem látszik az appban teljesen ... egyszer csak vége.. meg a másik fél számlaszáma sem látszik az appban... (ebben jobb még az erstés dzsorzs is ezt nem gondoltam volna mert pedig az is egy rakat kaki de utólag azért jobb mint a gránit bank appja
- a gránit web elég fapadnak néz ki de használható és gyors úgyhogy azzal nincs bajom.
- DE ingyen van minden (kivéve utalás) de azt ingyen megoldom revolturól pl az erste max hk-ra
- kártya csere (1 év után az első most ingyenes kártya után platinára cseréltem így 4 ingyen készpénz felvét is van, ha már nem pesti vagyok így bármikor ingyen hozzá tudnék férni a pénzemhez ...meg utazáshoz se rossz) videobankon keresztül nagyon pepec volt az igénylés..ott olvastam el és írtam alá az új kártya szerződést.. igaz ki kellett nyomtatnom a kártya lemondást utána és csak alá kellett írni és postázni, azt hiszem ezt szívesebben teszem meg mint hogy várja egy bankfiókban , szóval ez is egész jól működik.(engem nem zavar ez speciel fel tudok adni egy levelet tudom... van akinek már magas egy levél feladása is a postán (ezt szerinte tanítani kéne áltiskben
- volt egyszer egy app probléma (web és app) hogy a fizum jóváírta de a számlatörténetben nem jelent meg... szabad formátumú levélben panaszkodtam és 2 nap múlva kijavították. (de jóvá volt írva és ha kerestem a tranzakcióra (név közlemény) akkor megvolt a jóváírás csak a számlatörténet résznél nem sorolódott fel (nem is értem ezt a hibát) de megoldották.
- bármit gyorsan el tudtam intézni videóbankon keresztül (pl: most váltottam kamat plusz számlára, hiszen nincs semmi többlet költség és legalább hoz ez is havi 2000 Ft-ot.Összeségében elégedett vagyok a gránitra váltással... legalább 30000Ft-ot spóroltam eddig a váltás óta
(ersténél maradt a max hk mert azzal is csak nekem fizet a bank, és mostmár a gránit is csak nekem fog fizetni .... nem én fizetek a banknak ....ez a lényeg ugyanis úgy látom hogy nem én vagyok a bankért hanem ő értemszóval nem minden fekete és fehér ... de lehet élni minimális kompromisszumpokkal ha az ember nem veszi annyira komolyan a dolgokat
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
tudom... van akinek már magas egy levél feladása is a postán (ezt szerinte tanítani kéne áltiskben
jézusom, tényleg le kéne szállni már a magas lóról, főleg ilyen dedós rövidítésekkel. úgy adod elő magad, mintha rajtad kívül mindenki hülye lenne, aki azt se tudja, mit kell csinálni egy postán, holott a valóság az, hogy értelmes és intelligens ember csupán hasznosabban szeretné tölteni az idejét, mint hogy a magyar posta rabolja el sorakozóval. ja, tudom, neked még sose kellett sorban állnod, szóval mindenki hazudik, aki azt állítja, hogy ez gyakran megesik, és ezt az életéből ellopott időnek érzi
ezt a 30 ezer forintos költői túlzást sem először sütöd el, érdekes erstés csomag lehetett, amire havonta 2500-at költöttél. de így tényleg sokkal jobban hangzik
[ Szerkesztve ]
-
Qtyii
tag
válasz pictigjis #27379 üzenetére
nem kívántalak megbántani és nem magas ló az ha valakinek a levél feladás címzés nehez megugorható feladat... én találkozok emberekkel ( ügyfélként és így is a szűrt réteggel) és hát még ők sem a legélesebb kések a fiókban van aki nem tud kézzel írni és fölfogni alapvető dolgokat ... stb de ezt hagyjuk
on-line számlacsomag volt ha érdekel nézz utána hirdetmény ott van az erste honlapján
így 30000 Ft tényleg megvan majd másfél év alatt ...nem kell itt kételkedni kérem -
RR-13
őstag
Senki nem vett szívére SZVSZ semmit, én meg főleg nem a Gránitot.
Ebben a hsz-ben írtad a Gránit hibát, melyre 1 hónappal később válaszoltak..., és szerinted javították a hibát, ami megint előjött.
Akkor javítva lett
Maradjunk annyiban, hogy ilyen hiba meg sem történhetne egyáltalán egy banknál, hogy nincs benne a kivonatban egy tranzakció, és még meg is jegyzik, hogy a tárgyhónapban nem történt semmilyen tranzakció.Senki nem állította, hogy nincs olyan oldala a Gránitnak, ami jó lehet valakinek, de itt az alap dolgokról volt most szó, hogy azokkal is sok a probléma, és a felesleges banki elvárásról, hogy mit hol, és hogyan szüntethetünk meg.
Nekem nem azért jelent gondot a postára járás, mert nem értek hozzá, hanem mondjuk +időm nincs rá, és pénzem meg nem akarom, hogy legyen erre, mert elég drága a postai feladás is, ha igazolni szeretném, hogy feladtam, ha a bank elkeveri, vagy épp úgy gondolják, hogy ráérnek feldolgozni.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #27382 üzenetére
Helyes értelmezés szerint a "havi 0 Ft díjért" azt jelenti, hogy 0 Ft havidíjért...
És attól még a csomag nem ingyenes, hogy a havi díja 0 Ft.
Ráadásul nekem 0 Ft ott a havi költségem, mert semmire nem használom, és nem azért mert a csomag 0 Ft.
Még a nagyon ritkán bejövő utalást is Revoluttal "szedem" ki onnan, hogy ne kelljen fizetni a kiutalásért.Kiragadsz egy mondatot innen-onnan, és azt hiszed ezzel alappal is érvelsz, de nem...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
meg a másik fél számlaszáma sem látszik az appban...
nem lehet, hogy extra nagyra van növelve a betűméret? nekem látszik a másik fél számlaszáma (teljes IBAN) és a közlemény rovatról se tűnt még fel, hogy le lenne vágva.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Boond
addikt
-
Boond
addikt
válasz sifarr #27370 üzenetére
"Te pesti vagy, könnyen mehetsz postára, de mit csináljon az a falun élő, ahol nincs posta, mert nem is volt vagy most zárták be? "
A vidék, nem a világvége.
Még a nyugdíjasok is mennek a városba, ha helyben nincs posta, ha másért nem pénzfelvételért, mert akkor atm sincs. Vagy csekket befizetni, számtalan más okból. Ez legyen a legnagyobb gondotok az életben." Ne akarjon így országos ügyfélbázist. "
Inkább a háklis ügyfeleket kerüljék el, az ilyen dolgokat.[ Szerkesztve ]
-
66zio
aktív tag
Jó, nem lehetne már abbahagyni? Szerintem mindkét fél érvelésében van igazság, de egy ideje már ugyan azokat a köröket rójátok. Igen, aki nyit a Gránitnál az vállalja, hogy ha valami gáz van velük akkor csak két fiókjuk van, az is BP.-n. De az is igaz, hogy a Gránit szeretni magát nagyon digitálisnak beállítani, ilyesmikkel van tele az oldaluk: „Nem kell bankfiókba mennie sem a számlanyitáshoz, sem a későbbi ügyintézéshez. ” „Személyes bankolás bárhonnan” „Bankoljon innovatívan és fenntarthatóan” Akkor elvárható, hogy mindent tudj digitálisan intézni és ne kelljen bemenni meg postázni.
Még annyihoz szólnék hozzá, hogy szerintem maradjon az összefoglalóban, mert tényleg van olyan csomag ami kvázi ingyenes ha nem utalsz. (kártyadíj van)
-
sifarr
senior tag
válasz István89 #27389 üzenetére
Platinum kártya mire jó azon kívül, hogy 19ezret fizetsz érte éves szinten?
A növelt számú ingyenes kp-felvét kitermelheti az árát, akinek ez szükséglet.
De alapvetően a sokszor külföldre utazó embereknek éri meg. Extrém magas értékű utasbiztosítást is tartalmaz, ráadásul - ha emlékeim nem csalnak, akkor - extrém sportok (pl. búvárkodás) miatti balaesetek esetében is fizeti a gyógykezelés költségét. -
Qtyii
tag
-
sifarr
senior tag
Pont ezt írtam, hogy már a kp-felvét visszatermelheti az árát - ha valakinek ez igénye.
Viszont itt van a tájékoztató!
Extrém sportokra kiterjed az 50 milliós biztosítás, egészségügyi szűrővizsgálatra 15 % kedvezmény egy magánklinikán, külföldön autóbérlésnél is jó, egyes gránitos betétnél "prémium" kamat, ingyenes online magazinok, stb.
Ha valakinek a kp miatt megéri, akkor a többi már csak bónusz.
Ha valaki sokat utazik, akkor biztos megéri. Ha akár évente egyszer elmegy pl. vadvizi evezésre, már akkor jó, ha van.Ja és a 17800 kártya díjat a kamat plusz számla bőven kitermeli mivel átlagosan havi 2000ft kamatod ad ami évi 24000 Ft lesz...
Ne kombináld a kamat plusz kamatát a platina kártya díjával. A havi 2, évi 24 ezerhez 300 ezer napi átlagegyenleg kell. Ebből akár 42 ezer hozam is simán kihozható. Kombinálva egy hitelkártyával a számlahasználatot több is (visszatérítés).
A platina kártyát ne kombináld semmivel. Akinek az igényei, szokásai alapján megéri, annak önmagában is megéri.[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
volt egy időzített utalásom beállítva mára raiffeisenről mkb hitelkártyaszámlára. kora reggel elment, és ugyan tudom, hogy ezek az utalások nem AFR-ben teljesülnek, továbbra sem érkezett meg a célszámlára a pénz. ez vajon normális délelőtt 10 körül?
-
axioma
veterán
Most nezem az unicredit (nem sajatomhoz) dijait, es inflacios korrekcio cimen a felszamolt %-ot is emelik. Nem jogszerutlen ez?
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #27395 üzenetére
Igen normális, mert a számládról már levették a pénzt, de még nem ment el onnan a szó szoros értelmében, mert a bankból elvileg csak 4 óránként mennek el az ilyen utalások, vagy a napi zárás alatt, ami 17-18 óra között szokott lenni, és ezt követően fog látszódni majd az MKB hitelkártyádon.
(amennyiben szakaszos utalást használnak kifelé, akkor már du. 2-4 óra körül is lehet, hogy fog látszódni az összeg az MKB-nál)Egyébként én már pontosan ezért nem adok meg rendszeres, vagy időzített utalást, mert az AFR-ben gyorsabb, és 1-2 percen belül látom is, hogy megérkezett a hk. számlámra az összeg.
-
axioma
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vicces képek
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Energiaital topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen