-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #34250 üzenetére
Akartam LSD-t, de néhány cartársnak akinek van többen azt mondták köztük grego is, hogy csak azért ne vegyek, mert neki is ugyanolyan gummái vannak mint nekem és ugyanúgy elforognak a kerekek akkor is.
S mivel én nem pályázom és nincsenek alulkormányzott problémáim sem, ezért nem láttam értelmét egy vagyont rákölteni és szétszedetni a váltótEgyébként is két keréknyomot hagy, tehát ez igaz lehet.
Abban a helyzetben szvsz legfeljebb nulláról van értelme (az meg nem szokásom), optimális körülmények közöttPersze jó dolog az, és főleg hogy JDM ben gyárilag van
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #34251 üzenetére
Rajtolgatni nem szoktam meg a bubuval sem.
Valoszinuleg egy EK9 lesz majd a befuto k20 vagy B18c -vel.
Majd meglatjuk lesz idom gondolkodni meg zsetont gyujteni ra
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #34248 üzenetére
Ha észre vehető a különbség nincs min rágódnod... Megérte !
Én is szeretnék cserélni az ősszel. Természetesen vezetőkkel, feszítővel kompletten.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz DeathAdder #34248 üzenetére
+1 a JDM EP3-ra, azért jóval kényelmesebb, komfortosabb, nagyobb mint a 6gen és a motorcsere mindig cumi. Én tuti inkább ezt tunyingolnám (talán kevésbé is rohad)
-
gaga1
tag
Foleg rovid utakra hasznalom. De ha megyek nagyobb kanyart akkor azert befigyel parszor a 8000 fordulat
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
nagyúr
válasz Winner_hun #34263 üzenetére
Én szerintem még 500km-nél többet nem is mentem soha egy tankkal. Te szoktad tolni is?
Més que un club!
-
Winner_hun
félisten
válasz Napfénysüti #34264 üzenetére
Nem várom meg míg teljesen kifogy belőle a benzin, bár egyszer már majdnem sikerült
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
gaga1
tag
Nalam a rovid ut 600 metert jelent. De mindig megvarom mig teljesen bemelegszik. Tehat allo helyzetben is pofog. Aztan kb. hetente 2-3 alkalommal hosszabb uton megyek haza amikor megkapja a 8000-et.
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
nagyúr
-
nagyúr
Na ma leugrottam szekesfehervarra ezekert a felnikert. Megtetszettek kepen, aztan eloben sem volt rossz Nem hibatlan, nehany aprobb karc van rajtuk, illetve az egyik elen van kisebb bibi. Vasarlas elott elvittuk gumishoz, az egyikben volt egy kicsi, gorgozni kellett, de allta a hapek.
15x6.5 et38, kf pontosan nem tudom mi, egy opel gyuru volt benne (56.6)Mind a 4 brutal fekporos volt, harmat elkezdett tisztitani a csavo mielott kepet kuldott rola, 1 meg mindig nagyon gazos, mivel kene neki esnem?
-
runner 125
nagyúr
-
zolynet
addikt
-
nagyúr
válasz runner 125 #34275 üzenetére
Ide most nem elég sajnos egy "átmosás", erre brutálisan ráégett a fékpor Szivacs + samponos víz meg se látszik rajta Majd kipróbálok valamit a fentebb említett lehetőségekből, de egyik sincs itthon és ma már nincs kedvem bevásárló körútra menni.
Köszi a tippeket!
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap autóhifi szerelés miatt kivettük a jobb első ülést (légzsákos), majd vissza a helyére. Csatlakozók visszadugva + ellenőrizve, de valamiért azóta folyamatosan ég az SRS lámpa. OBD2-s diagot megnéztem, de nem ír ki hibakódot.
Ezzel mit lehet tenni? Ill. ilyenkor baleset esetén a légzsák sem aktív?
Az autó egy 7g4d Civic, 1.6-os. Köszi előre is!
-
Dorien
veterán
Üdv. srácok!
Gyors kérdésem lenne:
2010-es Honda Insight digitális km órájának a háttérvilágítását hogy lehet állítani?
Amint ráadjuk a helyzetjelző vagy tompított világítást, a km óra háttérvilágítása egyből sötétebb lesz és napfényben alig lehet látni.Bármilyen ötletért előre is köszi!
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
LógaGéza
addikt
Ugyanígy jártam én is, indok is ugyanez Ha találsz megoldást kérek jelezz... Műszaki előtt pont jól jött...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
BlacKSouL
addikt
válasz Dorien #34281 üzenetére
Kell, hogy legyen egy műszerfal fényerő állító tekerő, vagy +/- gomb. Ennek általában legfényesebb állásban van egy éjszakai kapcsoló pontja. Vagyis ha az megvan, akkor addig kell felfelé nyomni, tekerni, míg a maximumot el nem éri, és még eggyel tovább.
Civicben legalábbis így van, hogy digitálisan +/- gombbal lehet nyomkodni, és mikor a maximumhoz érek, csippan egyet, és ha még egyet nyomok a + -on, csippan még egyet és kétszer olyan fényes lesz. Felkapcsolt lámpánál van csak hatása. Pont ez az éjszakai kapcsolója. Magyarul a maximumról éjszaka egy - gombnyomással felére veszi le a fényerőt, és onnan megy tovább a skála lefelé felkapcsolt lámpa esetén. Lekapcsolt állapotban nincs ilyen, ott folyamatos a fényerő állítás max és min között. Sőt, elvileg két külön skála vanNemtom mennyire érthető
Lámpa nélkül nyomkodva felfelé a + gombot : 50% - 60% - 70% - 80% - 90% - 100% (nappali mód)
Felkapcsolt lámpával szintén a +-t nyomkodva: 10% - 20% - 30% - 40% - 50% - 100% (éjszakai mód)Na és utóbbinál utóbbi állásba állítva nem veszi le a fényerőt. A lámpa kapcsolása a váltás a nappali és az éjszakai mód között, melynek mindkettőnek külön állítható fényereje van. Az 50%-os állásban ha lekapcsolom a lámpát, akkor 100%-ra világosodik, de lámpát visszakapcsolva 50%-on megy. Ha felkapcsolt lámpánál 10%-ra állítod, mert sokáig vezetsz sötét erdőben, akkor a lámpát lekapcsolva ismét 100%-ra áll be, vagy ahova állítottad lámpa nélkül korábban. Ismét felkapcsolva ismét 10%-ra fog állni.
Csak hogy érthető legyen, ez egy hibrid nem tökéletes megoldás arra, hogy logika szerint éjszaka sötét van, ne vakítson a műszerfal, de sajnos nem számolnak azzal, hogy itt nappal is égetni kell a lámpát. Ezért éjszakai módban is be lehet állítani 100%-ra azért.
Ha tekerős, akkor egész egyszerűen van egy kattanó pont a maximumnál, ami valójában az 50%, és kicsit feljebb tekerve kattan még egyet 100%-ra, ahol a lámpa kapcsolásra nem csökkenti a fényerőt. Nagyjából ugyanaz mint fent.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
BlacKSouL
addikt
-
Dorien
veterán
válasz BlacKSouL #34287 üzenetére
Nem, a jobb oldali bajuszkapcsoló felett, közvetlenül a kijelző melletti kis fekete tekerőgomb. [link]
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
206 cc
senior tag
Sziasztok!
Használ valaki légterelőt,már olyanra gondolok amit az ajtóba kell bepattintani a felső keretrésznél. Civic 9 genhez keresnék az első ajtókhoz.Tudnátok címet ahol érdemes venni és milyen márkát vegyek?
Kellemes napot mindenkinek!206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
-
demars
addikt
Úgy néz ki, hogy a klíma kompresszor megadta magát... Nem kapcsol be.
Még utána néznek a fiuk, hogy mit lehet tenni, de most keresek megfizethető alkatrészt, mert unix, bárdi nem tart...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
nagyúr
-
gaga1
tag
Hogy meritek az olajszintet?
Full hidegen vagy kis jaratas utan?
Mindket variaciorol hallottam.
Nalam full hidegen a max. jel felett van 7-8 mm-rel.
Fel perc jaratas utan kicsit hagyva leullepedni a max jelnel van pontosan.Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
nagyúr
válasz DeathAdder #34295 üzenetére
Azt próbálja meg 1 év alatt rendesen ment rá lé, pedig semmi "komoly" baja nem volt.
gaga1 Gyári üvegek, nincs fólia sehol Olajszintet hideg motorral szoktam mérni.
-
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
SRS probléma -ra 7g Civic esetén tudtok megoldást? Kicsit parázok, hogy merjek-e így közlekedni...
-
honda23
aktív tag
2 verzióról hallottam én is:
-hidegen, álló motornál kell maxon lennie
-fél perc járatás után, szinte azonnal megnézve háromnegyed és max között kell lennie, ekkor hidegen álló motornál a max jelzés felett van max 1 centivel a jel.
Na most nekem az előző 3 verdánál hidegen volt max, fél perc járatás után pedig csak negyedig, félig volt mindegyik.
A mostani accordom szerint, amit autószerelőtől vettem, fél perc járatás után kell maxon lennie, nekem is max felett van a szint hidegen, és azt a mennyiséget öntöttem bele, amit kellett szűrőcserével együtt.
Ezek szerint az előző három verdában eleve kevesebb olajat önthettek már bele. Mert lecsurogni úgysem fog, marad egy kicsi a motor falán.
Amúgy mindegyik szerelő mást mond, vagy álló hideg motornál, amit otthagytál legalább 6-8 órára, vagy elindítod egy kicsit és utána nézed meg...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen