- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Synology NAS
- PHP programozás
- Bittorrent topik
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Vírusirtó topic
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
-
demars
addikt
válasz ambrus14 #33657 üzenetére
Nem saját képek!
Civinfo.hu-n lehet ezeket fellelni! Elég részletesen leírtak ott mindent! 2 nap alatt olvastam végig a kuplungos topikot...
Ja igen... be kell feküdni rendesen, elég érdekes pózt kell felvenni. Meg a kormány alsó burkolatát szokták levenni, hogy jobban hozzá férjenek és lehessen látni valamit...[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
senior tag
válasz bbubby00 #33654 üzenetére
Ettől nem szakadna le és nem is kívánom.
Volt egy hasonló állapotú dobom, igaz a rendszer előtte full nyitott szívó volt és olyan rossz Lada hangom volt, hogy még attól is jobb lett a hangja hogy levettük, aztán eladtam inkább azt a rendszert (katalizátortól hátrafelé). A srác aki megvette tudta mit vesz, megrázta a rendszert, csak úgy hullottak ki a darabok a dobbelsőből, szóval kuka volt, de azt mondta neki megéri megcsinálni, újratömi és akkor jó lesz.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
demars
addikt
Most értem haza. Lemostam a kocsit is a csili viliben... Hát nem az igazi... Elég sokáig kellene veretni, hogy jó legyen. Úgy is szép messziről... :-)
Hétvégén alapos mosás lesz... Van új szivacsom, kétoldala más más... A durva kell a bogarak ellen... Lehet megpróbálom a cola módszert. Nincs még glancoló szettem.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
gaga1
tag
Vicces tortenet
Ma idejott hozzam egy emberke es mondta hogy neki is volt Civic-e. Az ugy ment,hogy meg a bmw sem tudta lenyomni,pedig annak nagyobb kereke volt.Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
zolynet
addikt
Ma reggel lett volna lehetőségem egy panameraval összemérni egy kicsit az 'erőt', dinamikusan haladt, kicsit cikázott és lámpánál mögé álltam. (előtte senki) Na mondom asszonynak, rajtprogi teszt...kuplung, 1-es, majd teligáz, bábábábábáábááábáááá, nem kellett sokáig mert ott tudom hogy vált a lámpa.
Az a szemétláda meg pont nem akarta elrúgni, na mondom micsoda pech.Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #33665 üzenetére
Finoman szolva nem vagytok egy ligaban persze ez engem sem szokott visszatartani attol hogy piszkaljam az erosebbet plane nem varosban
Mondjuk ha csak a frutti 250 lovas volt akkor elofordulhat hogy lehet neki meglepit okozni elvegre nem egy konnyu testu joszagMondjuk ez olyan dolog hogy ismerost multkor csesztetett egy C osztalyos AMG. 350 lovas bubuja van Az AMG az majdnem osszetort ket autot csak hogy megmutassa o "nyert" igazabol nem tudtak nagyon mit kezdeni egymassal ez mar feler egy gyozelemmel a bubu szemszogebol. Valoszinu ezert akart nagyon ellepni a mercis emberke
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Shamat
aktív tag
Mitől lehet az, hogy az alapjáratom (főként hideg motornál) néha alig akar magához térni. Értem ezalatt, hogy beindítom a vasat, járatom egy kicsit. Elindulok, kinyomom a kuplungot és visszaesik majdnem nullára (nem egyszer fulladt már le is), és csak szép lassacskán kúszik vissza a helyére. És ezt mindaddig csinálja, amíg be nem melegszik a motor, melegen szinte hibátlanul műxik. 6gen VTi a gépem, már ha számít.
Valami tipp esetleg?DEAD LIKE ME
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #33667 üzenetére
Eddig az elso auto ami nagyon komolyan elvert az egy McLaren -volt. A tobbivel mind lehetett valamelyik tartomanyban "jatszani". Ezert szeretem az STI-t. Allobol eleg nyero. Kanyarodni lehet vele egesz jol. Autopalyan meg nem speedingelunk
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
demars
addikt
válasz Snoop-y #33669 üzenetére
Nálatok azért jóval nagyobb a ménes, de ezekhez a "kirohanásokhoz" kell egy megfelelő sofőr is... Soha sem voltam egy nagy hazardőr... bennem van a félsz...
Ilyen spontán gyorsulásba nem mennék bele, féltem a kis motyóm no meg a sz@ros életemet, meg persze mások értékeit, életét... Ennek ellenére irigykedek az olyan rutinos sofőrök tudására akik "mernek" közlekedni és nem a szerencsére utaznak... Sajnos nekem az a tapasztalatom, hogy rengetek mókus elkeni a vasat, mert úgy érzi, hogy befér, erős gépe van, olyan kedve van... közben azt nem látja, hogy én meg intenzíven taposom a féket, hogy beférjen.... Erre mondta egy nagyon kedves és bölcs ismerősöm ( szegény már nincs köztünk... ) : "ezért kellene egy féklámpa előre is... így tudná a sok paraszt, hogy nem ügyes vagy jó sofőr, hanem egy barom... "
A vagány cikázás sok "rutintalan" autóst megrémiszt, hirtelen fékeznek, stb. Én ennek nem vagyok híve! De elismerem, néha nagyon jó érzés elkenni a gép száját...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zolynet
addikt
válasz demars #33670 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek.
Nagy forgalomban nem racsingolok (baromi ritka), leginkább csak este szoktam eltúrni, mint tegnap iccaka is, mert annyira rázta a hüvelykujját egy fiat puntós, h éreztem ott meg kell mutatni a kidörr hangját, illetve azon a szakaszon rendre elszúrom.
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz demars #33670 üzenetére
Ne gondoljad am hogy en egy hatalmas streetracer vagyok. Itt UK-ben plane tok
benaka soforok. A bena lehet eros szo atfogalmazom szoval teljesseggel hianyzik a rutin a sav valtasokhoz illetve az elozesekhez. Ha eppen osszeakadok valakivel (ami nem tul gyakran tortenik) akkor is elveszem a gazt inkabb ahogy beerunk masik autost. En mar akkor sem tolom neki ha en vagyok elol mert nem vagyok benne biztos hogy az utanam jovo megall es igen en is feltem az eletemet es persze maset isA kis szar kanyargos szuk utakon amugy sem lehet elozni ( illetve lehet ha kockaztatsz de en nem szoktam meg egy STI-vel sem mert en is mas is haza szeretne erni egy darabban )
Mo-n ugymond sokkal vaganyabb voltam anno ott valahogy kiszamithatobbak a soforok annak dacara, hogy nagyon eroszakosak az itteniekhez kepest.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
EQMontoya
veterán
GOT-980 VTI sedan ismerős valakinek?
Same rules apply!
-
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
Pár napja, mióta használom a klímát tapasztaltam, hogy alig hűt. 17 fokra tekerem, és épphogy hűvös levegőt fúj, tavaly 24 fok alatt sosem volt haszánlva, mert megfagytam volna. A klímakompresszor 3 éve volt cserélve (újra), hallom is hogy bekapcsol, de alig hűt. Mi lehet a baj? Amúgy 7g4d Civicről van szó.
Szerelőhöz vigyem, vagy inkább klímáshoz? Kiszökhetett a gáz? Remélem nem komoly a probléma...
-
Stehe
aktív tag
válasz !Overdose! #33677 üzenetére
Köszi!
Pesten, 13. kerben v. körülötte ismer valaki jó klímást?
-
Attilaro
csendes tag
Sziasztok Márkatársak,
Szeretnék segítséget kérni tőletek:
A 2008as Civic-bem 120.000 km-es szervizt (nagyszervíz - gyertyák, olajok (váltóolaj is), szűrők stb.) szeretném elvégeztetni. A Fáy utcai Honda Royal (csak pozitívat hallottam eddig róluk, és itt vannak egy utcára, nem kéne sokat autóznom)100ezer forint körül végezné el, átvizsgálással mindennel együtt. A kérdés, hogy ez mennyire reális ár érte?
Tudtok esetleg olyan szervizt, ahol jó minőségben szervizelnék az autót, a márkaszerviz felára nélkül? Valami olyan helyet keresnék, mint a Subaruk esetében a Seibiko. Ismertek ilyet?
Köszi a választ -
Stehe
aktív tag
válasz !Overdose! #33679 üzenetére
Köszi, igazából az sincs messze. Mennyibe került ott a töltés? Honlapon nem találom... Kerületben van még 2 Kwikfit, de ida nem mennék vissza. Egyszer voltam futóműbeállításon, mert balra húzott kicsit az autó. Végén nem adtak semmi papírt, nem tudták megmondani, hogy állítottak-e rajta vagy sem, csak közölték, hogy mostmár jó. Persze utána is húzott balra. Lehet, hogy nem a futómű volt a hibás, de akkor is, legalbb a beállításról/mérésről adtak volan egy papírt...
-
szesa
senior tag
Hi!
Ek3-as civicben (97) hol van a központi zár biztosíték vagy, hogy lehet kikapcsolni?
Kissé meghülyült, csak kulcsal lehet kinyitni, bentről csak zárni lehet nyitni nem szeretném
kiiktatni, hogy csak manuálisan működjön.Köszi
Üdv.-
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33692 üzenetére
Akartam is írni, hogy láncos... Legalább is a sedan!
Ma megjött a piros honda embléma...
Holnap megpróbálom felpattintani... A belső világításba tehetek színes izzót? Kék ledeset néznék bele... Bár most ugye kétféle fényerővel világít a fehér. Nem tudom, hogy a led ezt bírja e...?!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz tboy93 #33694 üzenetére
Ja... ladája volt az ürgének... olyan volt, mint egy csörgőkígyó...
Olvasataim szerint a láncot is kell cserélni, de nincs csere intervallum megadva. Ellenőrizni kell a feszítőt és a vezetőt. Ha minden rendben van és megfelelő volt az olaj csere is akkor elvileg nem lehet gond, ha nem cserélik. Ami nagyon jó benne, hogy nem tud szakadni... max csörög... de attól még megy és lehet használni!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #33694 üzenetére
Nekem már vagy három hete itt áll, csak be kéne tenni
Lánc hallatszik egyébként, valami fura kopogó hangot ad amikor üzemmeleg a motor, de előtte semmit (183e km). Ugyan nincs előreírva abszolút de én cserélem, nem érdekel.Egyik fórumos spanom akivel sokat beszélek 102 ezerrel vette az ep3-at majd vezérlést cserélt és akkor már 1 szemet meg volt nyúlva neki a gyári lánc
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
Na végre volt egy kis időm és összesítettem a fogyasztásomat, előző hónapban
862km 118liter benya 13.7-es átlag
Természetesen a Hungaroringezés súlyosan rányomja a bélyegét a történetre.
Most hétvégén lesz az első jobb mérés, Balaton és vissza, meglátjuk mit tett az 'optimalizálás'.Köetsög macska/nyest.
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz DeathAdder #33697 üzenetére
Az komoly Gondolom nem kicsit volt hajtva
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #33697 üzenetére
Akkor az visszatekert volt, nem is kicsit.
Én eladtam az ep3-at, szétszedtük a vezérlést, a lánc hibátlan, nulla nyúlás, 110e km!
Éppen hogy hidegen kell szóljon a lánc, ahogy melegszik az olaj és motor, egyre halkabb.
Most az accordban 167 van, csak az injektorok hangját meg a hd 50-es dobok hangját hallom.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen