-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #64150 üzenetére
Szerintem elég csak a rosszat, a hátsók amúgy is csak "paraziták", túl sok szerepük nincs.
A 2 percet igénybe vevő trafótesztet sem csináltátok meg? Csak a legfelső burkolatot kell hozzá leszedni, két 10-es csavar felül, alul meg pattintós.
Elég sok Renault-nál egy egység az összes gyújtótrafó, hiába romlott el csak az egyik, kénytelen vagy az összeset cserélni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #64151 üzenetére
Figyelj néha mondom apumnak mi az ötlet. Oké. Vagy lesz valami vagy nem, ő kicsit lazábban kezeli a gyári ajánlásokat is mint én. Motornál is(autónál is, de a Jazz még mindig nem 1/1 az enyém mint a Golf volt) én vagyok olyan autista a számokat tekintve ha tudom, hogy hajtottam rendesen hamarabb dobom le az olajat is.
Nekem meg tegnap volt az első szabad napom amikor nem épp valamilyen csoda tárgyat próbáltam abszolválni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #64152 üzenetére
Akkor most itt a remek alkalom, hogy fórumozás helyett megcsináld.
Burkolat eltávolít, motor beindít, majd lehúzod az első henger egyik trafóját, és ha különösebben nem változik semmi, akkor az ellenoldali jó. Visszadugod, és jöhet a következő.
Ha valóban háromhengerezik, akkor azt is megpróbálhatod, hogy megcseréled valamelyik másikkal ugyanabból a sorból, hogy 100%-osan meggyőződj róla, hogy tényleg az konkrét a trafó a hibás. Ezután le lehet húzni a szárát és megpucolni, egy próbát megér.[ Szerkesztve ]
-
-
lancy
tag
Sikerült megoldást találnunk a 84-1 hibakódra (VSA lámpa világít) (Accord 2007) ABS kocka csere nélkül.
Aki érintett vagy érdekel keresheti a szerelőt (András +36303651100 Viber-en is elérhető) akivel megoldottuk a dolgot.
Nem hagyományos módon, mivel az általunk próbált OBD szoftverekben nem lehet ezeket állítani.
1. ABS hibakód törlése
2. Nyomás szenzor beállítás -
tboldi
nagyúr
Hülyegyereknek egyliterese van, de azt hiszem, manuális váltóval.
[ Szerkesztve ]
-
Ispy
veterán
válasz rothfb #64159 üzenetére
Persze, mindig csak egy kicsi. Már a 9 gen cvt elagance-hoz képest is 23k-val többe kerül a 10 gen cvt elegance. Innen már csak 9k plusz az executive, amiben már van tetőablak (imádom, a mostaniban nincsen), szóval azt még lehet benyelem. Az 1.5-ből meg nem variálták túl, konkrétan 1 darab felszereltség van, a full extra, ami még tovább 18k lenne, annyit én meg nem akarok fizetni azért a 60 lóért, hogy egy évben egyszer odacsapjak neki az autópályán, mert a gyereket el tudom vinni 3 hengerrel is edzésre (esetek 95% városi használat).
De mindegy lesz, ami lesz, akkor én leszek az első, csak nem olyan szar, egyébként is megölne az asszony, ha manuálist vennék.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
veterán
Valamit én is olvastam az 1.5-el kapcsolatban, hogy rosszul viseli a rövid utakat.
Mindjárt rákeresek...
Szerk.: Meg is van: linkEz az úgynevezett oil dilution, magyarul olaj higulási probléma. Amit a rövid utak súlyosbíthatnak. A lényeg, hogy benzin kerülhet az olajba, ami által csökken a kenése a motornak, aminek nem kell magyarázni a következményeit.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz rothfb #64165 üzenetére
Elismerem, hogy létező probléma, de érdekes módon az amcsi piacról sokkal több panaszt olvasni, az európai Civicek valahogy kevésbé érintettek.
Amúgy meg biztos vagyok benne, hogy a sok rövidtávra a periódus megfelezését írja elő a Honda, vagyis legfeljebb félévente így is, úgy is le kell engedni a benzinnel kevert olajat, úgyhogy azért akkora problémát nem okoz.
-
Aladdin
senior tag
válasz dgyuri0123 #64171 üzenetére
Azert az egy eleg lomha joszag, probaltam...
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Aladdin #64172 üzenetére
Szörnyű egy 130 lóerős autóval szenvedni az úton... értem én.. Jazz-em 102 LE és nem érzem erőtlen vacaknak. Autópályán 140-150-et tartósan bírja, hegynek (dombnak) felfelé is. Tény, nem versenyló... Az is tény, hogy a turbósok sokkal nagyobb nyomatékot tudnak, de nincs mese... vagy nagy nyomaték, vagy szívómotor és nincs nagy nyomaték, de nem is kényes olyan sok mindenre. Nagyrészt városban pedig kifejezetten bőséges a 130 ló is, persze ki mihez van szokva.. 10.7 mp gyorsulás 0-100-ra nem olyan rossz eredmény szerintem.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Aladdin
senior tag
válasz dgyuri0123 #64173 üzenetére
Akarod mondani 11.4
Meg az sem rossz, persze, nem tartod fel vele a forgalmat, meg amikor en probaltam, akkor meg az Accordom volt, ami csak par tizeddel jobb 100-ra, de akkor is, valahogy erzodott, hogy kuszkodik. 1.5-os szivo motor, CVT, kicsi nyomatek... Nyilvan elvisz ugyanugy A-bol B-be, mint barmi mas. Viszont az 1 literes Civicnel dragabb, lassabb. Ez is szempont. -
Ispy
veterán
válasz Aladdin #64175 üzenetére
Szalonba azt mondták, hogyha hrv, akkor az 1.8-as szivó után nem ajánlja a 130 lovas motort, csak a turbósat. Mondjuk hamar elvetettem a hrv-t, egyrészt drágább, másrészt, ha buszt akarok vezetni, akkor buszt veszek. Már a mostani civic is magasabban van, mint anno az accord volt, a földön akarok ülni megint.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Aladdin #64175 üzenetére
Drágább a HRV 100-400e Forinttal, felszereltségtől függően. Lehet, nem véletlenül? Szerintem 1 literes motor egy ekkora kasztniba eléggé mókás, de ha az a lényeg, hogy turbo és Civic legyen... az más. Viszont akkor sem való városba, rövid távokra és erről volt szó az elején... De nekem tényleg mindegy...
"csak a zene van"
-
tboldi
nagyúr
válasz dgyuri0123 #64177 üzenetére
Én simán bevállalnám az egyliterest és az egyötöst is, pedig én is jóformán rövidtávokra használom csak az autót. Sűrűbben kell cserélni az olajat, ahogy biztosan írják is a kezelési útmutatóban, meg célszerű időnként egy min. 80-100 km-es karikát tenni az autópályán, így nagy baj nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Ispy
veterán
válasz dgyuri0123 #64177 üzenetére
Ekkorra kasztniba? A 9 gen, ami 20 centivel rövidebb 1240 kg, a 10 gen meg 1145 kg, 100 kg-mal könnyebb az egész autó. A hrv is majd 100 kilóval nehezebb, cserébe még magas is.
Akkor ment el a minimális esélye is a hrvnek, amikor megláttam azt a (bocsánat érte) undormányos vörös bőr kárpitot, ami a turbós autóba jár, aki ezt kitalálta, komolyan....
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
Aladdin
senior tag
válasz dgyuri0123 #64177 üzenetére
Ha egy Mondeoba is jo?
-
Avicularia
veterán
válasz dgyuri0123 #64173 üzenetére
Én a 182 LE 1,5 civic-el kisebbségi komplexussal küszködtem Stockholmban, mert mindenki nagy autókkal nyomul, golfot nem igen látsz, sem más kis autót, passatnál kezdődik a vw ott.
-
veterán
válasz Avicularia #64182 üzenetére
Ott mindenkinek kicsi a pénisze?
Vagy mindenki kisebbségi komplexusban szenved? Mondjuk most még csak megértem, mert nem mehetnek külföldre...Fura egyébként, mert a Youtube-on van fenn több autózós, vezetős, túrázós videó is északi országokból, de nem mondanám, hogy csak Passat méretű autókat látni... Amúgy meg a Civic is több, mint 4 és fél méter hosszú, nem kicsi.
-
lancy
tag
válasz honda23 #64157 üzenetére
Alap helyzetbe kellett állítani a nyomás szenzort, de csak OBD "patkolással" és egy rejtett szervizmenü előhívásával lehetett. Pedig már új ABS kockán gondolkodtam, mivel a 2007-es Accord-omba (még japán gyártású) használt kocka (SEAE8) totál egyedi a bontók se nagyon láttak ilyet és természetesen a nyomásszenzor nem cserélhető/javítható rajta
-
Avicularia
veterán
válasz rothfb #64184 üzenetére
Stockholmról beszéltem.Teherautósofőr voltam Stochkholmban napi 200-400 km közötti vezetéssel. Ez nem vonatkozik más országrészekre, már amiket ismerek.
Nem kicsi a pénisz, csak egy passat nem sokkal drágább havonta mint egy golf és mivel a svédek a világ egyik legjobban eladósodott nemzete, mindent hitelre vesznek.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Avicularia #64188 üzenetére
Ehhh. Ezt nem is tudtam. Ma is tanultam valamit.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Avicularia #64188 üzenetére
Nem indok amiket írsz. Kit érdekel a Stockholmi autópark? Afrikában meg 30 -40 éves Toyotákkal stb járnak. Ne hasonlíts Budapestet az egyik leggazdagabb skandináv városhoz...szerintem. És a HRV mellett valóban magamutogató lett a Civic. Nem csodálkozom, hogy nem a HRV tetszik az emberek zömének.
A piros/vörös bőr pedig kifejezetten jól néz ki..ezt nem neked mondom.
"csak a zene van"
-
Avicularia
veterán
válasz dgyuri0123 #64190 üzenetére
Ha nem tetszik amit írok, akkor ne olvasd. Lehet mást érdekel. Ez még mindig egy szabad fórum, ahol bárki leírhatja a véleményét.
Látom a bögyödben vagyok, mióta leszóltam a kedvenc autódat, hogy kényelmetlen -
Qru
MODERÁTOR
válasz Avicularia #64191 üzenetére
De ti legalább tudtok törleszteni (van miből), itt meg sorra dőltek be a hitelesek amíg nem szigorították a hitel felvételt.
Csak hogy on is legyek: Tegnap megnéztem a keréknyomást jobb hátul 0,1 bar hiányzott. Viszont a gumik lassan cserések lesznek (2015-ös K125). Kell erre is egy rendes 4S gumi végre (a téli is cserés lenne már vastagon).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Én szeptemberben cserélek a Vredestein Quatrac Pro-ra. Már eldöntött dolog. Addig járok a nyári gumikkal. Én is 4S gumikat akarok és az is fontos volt, hogy ne legyenek forgásirányosak. Ezekből nagyon kevés van 4S gumiban, emellett a tudás is nagyon sokat nyom a latba. A Vredestein gumija megfelelő, teszteken is rendre az élmezőnyben van. Asszimetrikus, outside-os, de nem forgásirányos. Amilyen telek vannak és amennyit járok, arra tökéletes lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Avicularia #64192 üzenetére
Én is a véleményemet mondtam el, vagy minek látszott? 40 éve vezetek és én is vezettem teherautót jó pár évig, de ennek semmi köze ahhoz, hogy kinek mi tetszik. Neked nem jön be a HRV és??? Kit érdekel ez? Engem speciel a legkevésbé sem érdekel. De a HRV-nek kisgyerekkel inkább csak előnye van, mint hátránya... A Civic országúti cirkáló inkább, ergo, ha valaki sokat autópályázik, akkor egyértelmű, hogy Civic, de ha sok a város, akkor nálam a HRV a befutó... Mi bajod van ezzel az állásponttal? A Civic turbós (annak minden előnyével és hátrányával) , alacsony építésű alacsony az alja is, könnyű odaverni, vagy felakadni vele. Ja, persze, látványnak mindenképpen impozánsabb, mint egy HRV, de mindkét autónak megvan a maga értelme, hogy így mondjam. Mindenesetre, túlnyomó részt városban én nem látom előnyét a Civicnek. Az megint más kérdés, ha a "Cég" a seggem alá tolja és nekem egy fillérembe sen kerül, mert az egy dolog, de ne abból induljunk ki, hogy a Civic tuladnonosok zöme céges autó, hanem inkább saját keresetből vásárolt járgány. De azt is megértem, ha valakinek egyáltalán nem tetszik a HRV, mert van ilyen is, de nem is mondtam olyat soha, hogy kötelező a HRV, mert az sokkal jobb, mint a Civic. Én csak egy kérdést tettem fel azzal kapcsolatban, hogy nem gondolkodott-e el a "kolléga" egy HRV-n, mert az van most egyedüliként a szívómotoros kínálatban. Aztán ha Maseratit vesz, az sem érdekel... De ha te kinyilatkoztatsz mindenfélét, idekeverve Stockholmot is, én miért nem mondhatom el a saját álláspontomat? Nem ugy anabba a fórumba írunk mindketten? Túl vagyok azon a koron, amikor feláll a cerka egy Civictől... ezt csak úgy a végére, hogy lehessen a kákán csomót keresni.
Nekem Jazz-em van, még mielőtt az a vád érne, hogy hazabeszélek... Ha most kéne választanom én a HRV-t választanám..mi a baj ezzel?
Nem ismerlek, nem vagy a bögyömben, de hogy ez így is maradjon, kérlek ne személyeskedj...
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- Windows 11
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Óra topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen