-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Dan-szan #64300 üzenetére
A fémes nyikorgó hang közben használtad a klímát?
A féktárcsák, fékbetétek mikor voltak cserélve?
Benyúlva mekkora válla van a tárcsáknak? Fényképet tudnál róluk mutatni? Mind a négyről.
Nem vagyok autószerelő, majd nálam okosabbak is nyílvánítanak véleményt. Bár látni kellene. -
nagyúr
válasz Dan-szan #64300 üzenetére
Szerintem esetleg a kézifék nincs jól beállítva és a pofák rajtamaradnak a tárcsán, vagy a kinyomó nem távolítja el eléggé.
A másik meg emelővel megemelve esetleg meg kéne nézni valamelyik futómű nem lóg vagy túl laza, ad hangokat esetleg, átnézni nem ér e valami forgó részhez néha, stb.
Illetve a motortérben/autó alján lehet érdemes szétnézni nincs e valami lemez, akármi elszabadulva/kilazulva, vagy pl kipufogó rendszer elemei...
Meg ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
BlacKSouL
addikt
Ritkán használt autóknál egy javaslat: fékpróbákat érdemes csinálni előre és hátramenetben is. Észrevétlenül is félrekophat a betét, vagy ferdén megszorulhat. A hátrafelé haladáskor először lassan, majd fokozatosan egyre agresszívebben nyomott fék elmozdíthatja a betéteket az esetleges megragadt helyzetükből, amibe az állandó egyirányú előre fékezés szorítja. Én egy kisforgalmú lejtős mellékutcában szoktam orral felfele megállni, és hátrafelé elengedni gurulni, onnan fékezgetni. Sajnos nekem is a hátsók hajlamosak ferdén kopni. Rossz a fékerő elosztás, az elsők mindig sokkal egyenletesebben kopnak, hátul rondább a tárcsa is.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Dan-szan
senior tag
válasz FollowTheORI #64303 üzenetére
A kézifék nekem is itt motoszkál az agyamban, úgy rémlik mikor rálépek a fékpedálra megszűnik a nyikorgás. De nem vagyok biztos benne.
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
tboldi
nagyúr
válasz Dan-szan #64300 üzenetére
Nem írnám le még egyszer azt, amit a többiek említettek, inkább csak azt, ami még eszembe jutott:
A WagonR-ünk azért nyikorgott hasonlóan random módon, mert egy korábbi fékszereléskor nem megfelelő pasztát használtak és a hőtől kiszáradt. Ahogy az úthibákon áthaladva picikét arrébb mozdultak a dolgok, kissé megragadt és rövid ideig hallatta magát, majd egy darabig csönd, aztán kezdődött újra. Szétszedve és újra megzsírozva megfelelő cuccal azóta is hibátlan.
Persze lehet akár valami egészen más is, nem csak a fék, de egy internetes fórumon keresztül nehéz bármi pontosat megállapítani.
.............................................................[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Na, tegnap duplán Hondás lettem, beújítottam egy hátsó kerekes vasat
-
Qru
MODERÁTOR
-
Micsurin
nagyúr
Na boiracer limuzin leadva iminél, -1 Honda itthon. Befelé már nagyon gyász volt, folyamatosan lámpázott Aladdin.
Köszi az elérhetőséget és tippet nagyon szimpatikus így elsőre.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
m3tr0
senior tag
válasz BigBlackDog #64318 üzenetére
Gondolom motort vett.
-
Micsurin
nagyúr
Ünnep rontó vagy ugye tudod?
Ez gyors volt, reggel leadtuk Iminek már itthon is vagyok a Matchboxszal.
Köszönöm a tippet[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
honda23
aktív tag
Nem tudom, mi lesz az accord helyett.
Szánalom ez a honda. Van a jazz, civic, accord.
6 7 személyesben semmi. Vagyis van frv meg stream.
Az frv rettenet kívül belül, stream pedig csak fl-ben szép, nincs benne a kegalapabb dolog: tempomat!
Accordot nem fogom megcsinálni. Egy fl type-s pedig a túlárazott vicc kategória. Mint a jazzek.
Szóval tippem sincs, milyen 2 autós felállás játszik majd...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Ispy
veterán
válasz honda23 #64325 üzenetére
Most nem értem, miért szánalom a honda? Mert drága vagy mert nincsen belőle busz?
Ha kíváncsi vagy miért kerül ennyibe, akkor javaslom üljél bele egy 6 éves francia egyterűbe. Na azok szánalmasak. Igaz olcsóbb is.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
zolynet
addikt
válasz tboldi #64319 üzenetére
Gyári/oem sperr került bele ... euro r-ként hirdették.
Qru: még nem tudtam próbálgatni, de ha lesz tapasztalat írok ... eddig a kuplungot imádom hogy végre puha és nem kell erőködni a benyomásban illetve a váltás is már nehézkes volt, az is megoldódott.
Life is too short to stay stock!
-
tboldi
nagyúr
válasz zolynet #64330 üzenetére
👍
Vasárnap jól jött volna a WagonR-ben, egy kereszteződésben balra kanyarodva nyekegett az ívbelső kerék, ahogy nagyobb gázzal beslisszoltam két szembejövő között.
Egyébként néha rám tör, hogy kellene a Jazz-be is egy Quaife, de eddig még sosem sikerült meggyőznöm magam.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #64332 üzenetére
Igazi Mad Mike alapanyag autó!
on:
Igazad volt egyébként, a 3-as henger hátsó trafója égett rommá.
Imi cserélte és mondta is reméli nem fog végig menni a dolog a maradék hét darabon. A drága jó német tulaj 4 ilyen, 4 olyan gyertyával hajtotta az autót. EGR egész tiszta mondta nem ilyenre számított de most legalább a kokszosodás óráját is lenulláztuk. Hazafelé magához képest meglepően virgonc volt a kisautó.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
Audio upgrade.
Semmi extra, csak a gyári hangszórókat kiegészítettem egy pár magassugárzóval és hangváltóval. Kinyomoztam, hogy a gyári, opcionális darabot is ugyanígy kötötték be, úgyhogy gondoltam, why not?
Még a rögzítésen kell egy kicsit dolgozni, a kétoldalú ragasztó annyira nem tapad a rücsis műanyagra. -
Ispy
veterán
Az utóbbi napokban nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy ilyen drága az új civic, szóval kicsit szétnéztem a piacon....és hát azt kell mondjam, nem drága. Illetve akkor drága, ha az ember semmit nem akar bele kérni, mert a fapad is úgy fel van extrázva, hogy na. De ha navi, at meg minden nyalánkság megy bele, akkor már a kia ceed, hyndai i30 is ebben az árban van, focus, golf, mazda 3, peugot 308 meg még drágább is. Szóval a konkurenseknél csak akkor kap olcsóbbat az ember, ha közel fapad, vagy kicsivel felette nézelődik, mert a legtöbb gyártónál sokkal részletesebben lehet kiválasztani a felszereléseket. Szóval megnyugodott a lelkem, maradok hondás. A pénztárcám meg így járt.
Azt már mellékesen jegyzem meg, hogy (nem tudom miért), de egyszerűen nem veszi be a gyomrom az új autók belsejét, megnéztem vagy egy tucat tesztet, de valahogy mindig oda lyukadok ki, hogy a civic belső tetszik. Nem gondoltam volna, hogy ekkor hondabuzi lettem.
A fosch android 4.2-t meg már megszoktam, szerintem már hiányozna, ha nem lenne.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
tboldi
nagyúr
Amikor megkaptam a baleset után a kártérítésem, akkor még olcsóbbak voltak az új autók, pár év alatt marha sokat rájuk tettek. Akkor egy 1.5T Sport Plus-t asszem, 7,2-ért elhozhattam volna, most már legalább egy milkával drágább.
A másik jelölt Suzuki SX4 S-Cross 1.4T GLX meg 5,1 lett volna, most ugyanazt a konfigurációt 6 körül lehet megkapni.Aztán végül maradt a 2006-os Jazz, amíg anyagilag nem állok teljesen a saját lábamon, addig okosabb döntésnek tartom a régebbi, olcsóbb fenntartású autót választani. A fenti kettőre ha csak a kötelező biztosítást és a gépjárműadót nézzük, az is qrva drága, nem akarom a szüleimet jobban terhelni (annak ellenére, hogy szívesen segítenek).
Meg amúgy normál, nem pandémiás esetben sokat áll a vasútállomáson az autó, túlságosan félteném az újat otthagyni. A régivel is infarktust kapok, ha rányitják az ajtót, de azért kevésbé fáj.(#64340) Micsurin: Majd körbenézek a helyi barkácsboltban, egyelőre csak abból dolgoztam, ami van itthon.
Ez amúgy Schuller kétoldalú ragasztó, puha szivacsos. Leesni azért nem fog, de jobb lenne valami stabilabb megoldás. Nagyobb felületre (mint pl. a rendszámtábla) marha jó, de ilyen kis körömnyi darabon hagy némi kívánnivalót maga után.[ Szerkesztve ]
-
Ispy
veterán
válasz tboldi #64341 üzenetére
Négy év alatt 1,5 milla a különbség a mostani civicem és egy új között elegance kivitelben. Igaz ebben benne van az is, hogy a honda valamiért úgy érezte, hogy a biztonsági csomagot bele kell szuszakolni az alapárba, régen ezt 500k-ért külön kellett megvenni (vagy nem, én se vettem meg, kell a francnak). Szóval nem bánnám, ha szofisztikáltabban lehetne konfigurálni, mint más márkáknál, 1 millával lehetne olcsóbb, ha sok szart kivágnám, ami nem kell.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
tboldi
nagyúr
válasz rothfb #64343 üzenetére
A Suzuki esetében szerintem az infláció kevésbé játszik szerepet, itthon gyártják, plusz a beszállítók jó része is magyar. Viszont került bele egy 48V-os mild hibridrendszer és egy részecskeszűrő hála a szigorúbb előírásoknak, ami már jobban indokolja a drágulást.
........................................................Más: Megoldottam a rögzítés problematikáját, egyszerűen a másik, nagyobb oldalukra fordítottam a magassugárzókat, így 1,5-2x akkora ragasztódarabot tudtam alájuk rakni. Most elég stabilan állnak, bár egy kicsit feljebb néznek, de nem tapasztalok különbséget hangban.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #64346 üzenetére
Nem azt írtam, hogy egyáltalán nincs rá hatással, hanem azt, hogy szerintem kevésbé.
Onnan gondolom, hogy a Suzukik átlagosan kisebb mértékben drágultak, mint más márkák típusai.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Üdv!
Olvasgatom a fórumot de szeretnék kérdezni is . Jövő év vége felé tervezek venni a tanácsaitok alapján 2009 utáni 1.8 Civicet régi vágyam az ufo ,10 éve vezetek de nem volt még konkrét saját autóm.
Jelenleg 2 M környékén vannak ezek az autók .
Kérdésem az lenne hogy ti mit vártok a használt piactól ?
Suzuki swifteknél anno elég csúnya drágulást láttam ahogy telt az idő itt is várható ilyen szerintetek ?"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
veterán
válasz DamianB #64348 üzenetére
Normális UFO Civic-et a jövő év vége felé is nagyjából 2 millió forinttól fogsz tudni venni. Bár az igaz, hogy jós nem vagyok, de ahogy áll a gazdaság és forint, én jövőre is további forintgyengülést várok, ami max az árak stagnálását veti előre. Magyarul hiába lesz idősebb a széria, az ára nem fog jelentősen esni. Én 4 éve vettem 8 évesen 2,5 millióért fekete 1.8-as benzinest (életem legjobb vétele volt) és ma is simán el tudnám adni 2 millió körül (105000 km-el). Azonnal tudnék rá vevőt. Jó állapot, 0 olajfogyasztás, fékeket cseréltettem, meg izzót kellett cserélni. Meg persze olaj, olajszűrő, pollenszűrő, légszűrő. Ennyi. Semmi baja nem volt. Akkor sem adnám el, ha másik Hondát vennék, ilyen szívóbenzin már nem lesz többé. Nincs kettőstömegű, nincs turbó, nincs részecskeszűrő. 7 literes átlagfogyasztás, kevesebb, mint 9 másodperces 100-ra gyorsulás. Magic Seats ülések. 450 literes csomagtartó. Hatalmas kesztyűtartó. Szuper klíma. Rengeteg pakolós rekesz. Dupla kipufogó. Nagyon hálás jószág.
Mindenképpen az 1.8-as motorral vedd, a 140 ló már viszi rendesen. A 2.2-es dízel is nagyon jó motor, de én dízelt már nem vennék, plusz azzal azért megvannak a dízeles nyűgök.
Tippre azt mondanám, hogy jövőre is legalább 2 millió lesz egy jó állapotú benzines 1.8-as. Ezek tartják az árukat. Már értem, miért...[ Szerkesztve ]
-
Yamaha R1
tag
válasz rothfb #64349 üzenetére
A szép állapotú, 2009 utáni 1.8 benzin UFO-k még mindig inkább 2.5 milliótól indulnak. Még 1.4-esből sem kapni szépet 2 millióért. Amik 2-2.2 körül vannak, azok vagy tekert órás, szépen kitakarított német import fosok, vagy osztrák rozsdaboglyák. De szép számmal vannak tákolt magyar szemetek is, amikre szemmel láthatóan a tulaj egy forintot sem költött az utóbbi években. Külön kasztot képeznek azok a vezetett szervizkönyves autók, amiket 30-40 ezrenként vittek olajcserére...
Az egyik barátom pont ilyet keres, emiatt elég jól körbejártuk a témát múlt hónapban. Nagyjából az összes 2 és 2.5 millió közötti 1.8-as Civicket megnéztük, és az eredmény kiábrándító. Az első autó, ami már esetleg szóba jöhetett volna, az 2.6 millióért volt hirdetve, de annak meg a színe nem volt jó. Végül hagytuk a picsába a magyar piacot, és Németországból vettünk egyet magánszemélytől. Pedig nem voltak nagy igények: mindössze egy rozsdamentes, esetleg minimálisan rozsdás kasztnis (utólagos alvázvédelemmel még megmenthető), olajfogyasztástól és olajszivárgástól mentes motoros autót kerestünk, aminek nincs a belseje teljesen lelakva.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen