-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz dgyuri0123 #66450 üzenetére
Ha egy helyben áll rakat dolog be tud rohadni és már nem lesz olcsó az autó ha javítani kell.
Ahogy nézem alapból kintről behozott., elég hihetetlennek tűnik az egész.Ha jól látom a gumik és a gyárika 3701 DOT
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz szabonagyur #66451 üzenetére
Látatlanban ki a megmondhatója, hogy milyen bajai lehetnek? De láttam én huszonévesen gyönyörű állapotú, kintről behozott Opel Kadettet. igaz nem mostanában volt. 100e alatt volt benne és sokat állt garázsban. Semmi nem ment tönkre benne csak azért, mert sokat állt. Való igaz, évi pár ezer km. belement, de nem tudhatjuk, hogy annál a Saxonál mi az igazság, míg meg nem nézi valaki. Lehet, kamu a 45e km, csak szépen kitakarították és kapott szebb bontott belsőt... ezt személyes átnézés nélkül nehéz megmondani.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
tboldi
nagyúr
Amúgy meg tökmindegy, mert még előbb el kell intézni az osztrák adóvisszatérítést, addig nem tudunk egyről a kettőre lépni, de ugye most a könyvelők is zárva vannak. Mire ebből lesz valami, addigra valószínűleg úgysem lesz meg a Saxo már.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #66453 üzenetére
Ha mákod van de.
Amúgy miért röhögnék? Közlekedő edénynél csak az állapotot nézzük, 300-350alatt nincs csak lyukas talicska 400-500 közt meg ha valami nem eszik több olajat és vizet mint benzint és nem tudod a 6-os anyát átejteni az alján akkor már örülünk.
Tudom, hogy műanyag papír koporsó de régi swift? Talán van még aminek nem rohadtak át a tornyai, a blokkja meg nagyon jó konstrukció.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #66454 üzenetére
Az is a terítéken van, de minél nagyobb a merítés, annál jobb.
Apum munkatársa már felajánlotta a Swiftjét 250-ért, de eléggé Flintstone-os az alja, és a sárvédőben van egy saját kiskertje is.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #66448 üzenetére
Jo az mi anno Frankfurtba mentunk az 55 lovas Puntoval. Siman birta.
#nincsbennetarcsi
-
flegga92
senior tag
válasz rothfb #66438 üzenetére
A gyári Honda akkuval nekem rossz tapasztalatom van. Amit a gyárba tesznek bele tuti más, az valóban elmegy 9 évet. Ugyan ebben a reményben vettem rohadt drágán, nem élt 2 évet, cellazárlatos lett (1 év garit adnak rá). Márkaszervízben lett véve, gyártási ideje kb 3 hónappal korábbi volt mint a vásárlás időpontja, így nem állt éveket a raktárban.
Amikor megdöglött vettem a sarki boltba egy kék Vartát mert csak az volt 15k. 3 éve hibátlan túlélt 2 generátor hibát (egyszer csúnyán túltöltött).
Fater a Toyotával is ugyan így járt, 10 évet ment el az első kiszerelésű akku, vett egy gyárit, élt 3 évet.
Én szinte mindenből megveszem a gyári alkatrészt (ami nem indokolatlan drága), de akkut biztos nem veszek többet. -
veterán
válasz flegga92 #66458 üzenetére
Én azért is gondoltam a gyárit, mert ami most van benne, az azért már tuti nem az, amit a gyárban raktak bele. Mivel ugye akkor 13 éves lenne az akku. A német tulaj márkaszervizben szervizeltette, rajta is van a kereskedés logója hátul az autón. Ott tehettek bele megint gyárit. És az lehet most benne. 16-ban vettem, akkor már ez volt benne. Mostoha körülmények között is nagyon jól bírja. Igaz, télen mindig ctek töltővel van időnként rátöltögetve.
De akkor elgondolkodom majd ha akkucsere lesz. Köszi az infót! -
tboldi
nagyúr
Mai agymenés: rendeltem egy Osram LEDambient Base Kitet, meg akarom világítani a lábteret is ajtónyitásra. Bár RGB-re nem vágyom, úgy is csak fehérre lesz állítva fixen, de ebben a csomagban minden benne van, ami szükséges, nem kell külön összevadásznom az alkatrészeket, még ha úgy valamivel olcsóbb is lenne. Még olyan tápkábel is van a kontrollerhez, amit fixre lehet kötni, nem kell szétszedni a szivargyújtóst.
-
veterán
Nem a fórum témája, de valaki meg tudná mondani, hogy akinek már kiküldte a NAV a gépjármű adót, azt a posta hozta vagy a NAV egy kézbesítője?
Nálunk pl a szomszédnak hozta valamelyik nap valaki, nálunk meg van 3 autó és még nem kaptunk semmit. Ez zavaró. -
-
veterán
Köszönöm mindenkinek a visszajelzést!
-
lazac_
tag
válasz tboldi #66460 üzenetére
Pedig jó dolog az RGB, nálam olyan narancs a fény, mint a műszerfal/óracsoport. (Kínai, de melyik nem? Ugyanilyen távja van, mint az Osramnak, igaz nálam gyújtásra kapcsol, semmi fancy dolog).
-
Micsurin
nagyúr
válasz lazac_ #66472 üzenetére
Némá ott mennyivel több minden világít középen. ...csak ki kéne már cserélni azokat az égőket. De annyira pepecs, hogy hamarabb kérem meg haveromat, hogy tanítson meg szelephézagot állítani a motoron.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz lazac_ #66472 üzenetére
Igen, a narancsra én is gondoltam, ha már lesz rá lehetőség, de én ajtónyitásra szeretném, vezetés közben nem akarom, hogy világítson (a műszeregység fényerejét is lejjebb vettem).
Amúgy nekem is van egy ilyen olcsó, USB-s, 5V-os a monitorom hátulján hangulatfénynek, ugyanilyen távirányítóval.
Ki is kerestem a csatlakozót a biztosítéktáblán, annyi lesz csak a nehézség, hogy pont olyan hosszú a vezeték, amekkorára ténylegesen szükség van ott eredetileg, nem tudom kijjebb húzni, úgyhogy kicsit nehéz lesz a szűk helyen matatni. Lehet, hogy kénytelen leszek kissé jobban megbontani majd a burkolatot, mint azt tervezem.
Két vezeték van a csatin, egy fehér-piros, amiben ajtónyitáskor van csak 12V, és egy zöld-piros, a föld, pont ezek kellenek nekem. Kérdés, a dimmelés fog-e működni a szalagokon, bár ha nem, az sem tragédia.szerk.: Valahogy így, ez az a csatlakozó, csak ez egy jobbkormányos Jazz, ott úgy látszik, hosszabb a kábel, és én ilyennel akarnám. Ha kijjebb tudnám húzni a kábelt, akkor elvágnám és megsaruznám rendesen, de így nem fér be a krimpelőfogó a likon.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Érdekes, a Jazz a HDS-nek (Honda Diagnostic System) nem ad adatot az ABS vezérlőből, de az univerzális Delphi interfésznek meg igen. 🤷♂️
Egyetlen egy hibakód van csak, egy 61-es, low voltage, amiért fel sem villantja a hibalámpát, a 24-es kódú szenzorhiba tényleg eltűnt. Viszont lehet, hogy őszre-télre kelleni fog egy új aksi.
Talán hétfőn megjön az akkuteszterem is, majd megvizslatom vele. Már postára adták tegnap, azt hittem, ma átvehetem, de nem úgy néz ki.Nem válasz akart lenni…
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboldi #66481 üzenetére
Amennyiért vetted azt az akkutesztert, annyiért már egy kiváló, új akksit is kaptál volna. Én inkább vettem volna azt, vagy egy CTEK töltőt, vagy mindkettőt kicsit többért, mint amennyibe a teszter került. Teszter nélkül lehet élni, de akku nélkül nem. Sőt normális töltő nélkül sem.
-
tboldi
nagyúr
válasz rothfb #66482 üzenetére
Most is van 2 autó, illetve hamarosan lesz egy 3. is, ami ugyanolyan mostohán lesz használva, mint a Jazz, úgyhogy nálam van némi létjogosultsága a teszternek.
Amúgy is kütyübuzi autószerelőként muszáj ilyeneket vásárolnom.
Érdekelnek az olyan adatok, amiket egyébként nem látok, pl. hogy mennyi kapacitása vagy indítóárama maradt.És van CTEK töltőm, igaz, csak 0.8-as, még a motorhoz vettem.
Autót aldissal szoktam, időnként rátöltögetni az is jó. A nagyobb CTEK-re akkor lenne szükség, ha már közel döglött aksiba akarnék életet lehelni.
Az autó még indít szépen, egyelőre nem szükséges a csere, főleg, hogy jön a nyár.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz rothfb #66484 üzenetére
Hozzáteszem, gyújtáson, ugyanis a motor indítása után eltűnik a kód automatikusan, ahogy elkezd tölteni a generátor.
Lehet, hogy neked is van 61-esed a nyugalmi ~12 V-on, csak mivel ez nem egy olyan hiba, amiért pánikolni kellene, ezért nem is világít a lámpácskája a műszerfalon, így nem veszed észre.
Nálam is csak akkor látszik, amikor épp a Delphi rá van dugva, az autó maga nem jelez.[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #66492 üzenetére
Facelift előtt minden GD Jazz-nek ilyen lámpája volt, illetve FL után is az 1.2-eseknek:
Kicsit egyszerűbb, és az oldalán van egy púp.
Az FL utáni 1.4-eseké meg ilyen (enyém és zolyneté is eredetileg):
Illetve az ES Sportok lámpáinak belseje a kasztni színére voltak fújva, de szerintem jobban néz ki feketén.
-
nagyúr
válasz zolynet #66488 üzenetére
Engem ma megviccelt a 4 evszakos vredi quatrac. Veszprembol mentunk az Accorddal Almadi fele keso delutan. Pirosodott a lampa, nagyjabol 90-es temporol fekeztem egy nagyobbat es fordultam főútrol balra, ugy kirakta a segget az autó hogy felesegem az anyoson majd beszart Az auto segge jobbra-balra-jobbra, siman osszeszedtem, de azert furan neztek ram a forgalom résztvevői. Utolag rapillantottam a homerore, 3 fokot mutatott. Amikor indultam 8 fok körül volt, faszan lehult az ido es nagy volt a tempo a hideg aszfalthoz.
Kaptam egy kis fejmosást
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #66498 üzenetére
Accordra már nem vennék 4évszakost, azé na.
Jazz-be belement 2év alatt 5ekm. Kicsit sajnáltam hogy a télivel ment nyáron is, de azt a 3km-t az oviig azért elbírja/elbírta, nem gondolnám hogy balesetveszélyes volt.
Szóval ez az 5ekm megtett átlagtempója olyan jó 40km/h is lehet, itt nem csúszkál meg semmi sem.Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Windows 11
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Politika
- Elektromos cigaretta 🔞
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Milyen notebookot vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen