Új hozzászólás Aktív témák
-
stancy
tag
válasz kisspista #9181 üzenetére
A calibratefix-nek semmi köze a hang el csuszáshoz. A használt tts verziód nem jó.. én is 3 verziót is kipróbáltam, ebből 2 alig beszél, csak néha szólal meg, viszont a menüben ezeknél több az állítási lehetőség csak éppen olyan mint az időjárás.. kiszámíthatatlan mikor beszél.
Az autópálya menüre nem lehet rányomni szimulációban, de ezt is leírtam már.. csak élesben müködik! ha van lehetőséged menj fel a pályára és próbáld ki.
-
vavakika
csendes tag
-
vimre
tag
válasz kisspista #9199 üzenetére
A calibratefix így működik:
1. A Primo indításakor (ha a sys.txt-ben a calibratefix=1) elindítja az esc.exe programot
2. Az esc.exe az esc.nfrun-ban leírt parancsokat futtatja, először a SLEEP parancsot, ami egy várakozó utasítás (a megadott ideig ms-ban)
3. Közben (amíg az esc várakozik), a Primo elindítja a készülék kalibrációját.
4. Megjelenik a kalibrációs képernyő
5. Lejár a várakozási idő, az esc továbblép a következő parancsra, ami egy szimulált ESC billentyű lenyomás (ezt kéri a kalibrációs képernyő a kilépéshez)
6. Kilép a kalibrációból, és befejeződik az esc.exe futása is
7. Folytatódik a Primo betöltéseEzért a SLEEP értéket akkorára kell választani, hogy a készüléknek legyen ideje megjeleníteni a kalibrációs képet, és csak utána következzen az ESC billentyű "megnyomása". Ha a SLEEP túl kicsi, akkor az ESC billentyű "megnyomása" még a kalibráció elindulása előtt megtörténik, így hatástalan lesz és nem lép ki a kalibrációból.
-
gpsr
csendes tag
válasz kisspista #9217 üzenetére
Sajnos most a 64-ből kell gazdálkodni. Ha annyit mennék, olyan sok hasznos funkció lesz akkor veszek majd másikat.
A bemondás késését 3 különböző készülékkel is tapasztaltam. Tény, hogy dinamikusan megyek és volt már, hogy a "következő lehetőségnél fordulj"-nál már a kereszteződés közepén voltam. Ha lassan megyek, akkor semmi gond...de sietni nem nagyon lehet vele.
Az elkerülés köztes ponttal, meg útvonal kizárással nem feltétlenül adja az optimális útvonalat, ezt gondolom neked (követem a hozzászólásaidat, kísérletezéseidet) nem kell magyaráznom
Meg lehet így is csinálni de nem ez a megoldása a problémának.Igen a statisztikát láttam, de kényelmesebb lenne egy megérkeztem gomb
-
stancy
tag
válasz kisspista #9249 üzenetére
én is az esetek 99%-ban navteq-el megyek, egész europában, és nem visz el az erdőbe.
és tudjátok miért a legjobb (szvsz) a navteq. mert az összes nagy navi proghamhoz van térképük, (tomtom, garmin, google maps) így 100x több a felhasználójuk van, és igy 100x több hiba bejelentés is érkezik hozzájuk, könnyebb jót, pontosabbat csinálniuk.
-
gipsztigris
addikt
válasz kisspista #9249 üzenetére
Majd amikor egy olyan helyen, ahol még sosem jártál el akar vinni egy járhatatlan erdei ösvényen (amit ő következetesen aszfaltozott útnak ismer) akkor majd más lesz a véleményed róla!
Valóban sokkal több utat ismer a Navteq, viszont az út típus besorolásai gyalázatosak!
A tavaly nyáron mentem Kehidakustány-Balatonfüred útvonalon Navteq Q3-al, és egy Vindornyafok nevű településnél elvitt egy olyan útra, (Szerinte főútvonal. Sohasem jelölöm be a földutakat) ahonnan kb. egy kilométer után vissza kellett fordulnunk, mert elakadtunk volna.
A TopMap nem is jelölte ezt az utat. Miután megfordultunk, még vagy 10 kilométeren keresztül vissza akart fordítani, hogy menjek a szerinte jó úton. Még szerencse, hogy egy tesztelésre kapott gép volt, és volt nálam még vagy három működő navi, ezért nem kerültem car helyzetbe miatta!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz kisspista #9253 üzenetére
Köszönöm a kioktató szavakat! De azért láttam már egyet, s mást navigáció terén!
Nem az a lényeg, hogy miért akartam az adott útvonalon menni, hanem az hogy SZAR a Navteq adatbázis Magyarországra! És ez sajnos ténykérdés, s nem pedig vita tárgya!
Te most vagy kereskedő vagy, (aki lyukat akar beszélni a vásárló hasába, és meg akarja magyarázni, hogy a döglött ló valójában csak pihen), vagy pedig rendkívül felszínes tudással bírsz a navi programok terén. Nehogy már majd a térképgyártók kénye-kedve szerint kelljen az útvonalat terveznem!
A felvetéseidre sorjában.
-Majd egy nyaralás alatt próbaköröket teszek, hogy milyen a tervezett út minősége? Erre gondolsz? Ne nevettess!
-Kíváncsi vagyok, hogy egy áttekintő nézeten hogy fogod megállapítani azt, hogy a tervezett útvonal tartalmaz e HAMIS információkat! Ugyanmár! Nenevettess![ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz kisspista #9257 üzenetére
"Látom vitába folyamodsz azzal a ténnyel, hogy TopMap rajongó vagy."
Ezt most nem teljesen értem. Lehet, hogy még egy pár évig kellett volna tanulnom a magyart, hogy ezekbe a magasságokba felérjek!"Értelmezésem szerint ez azt jelenti, ha az áttekintés során felfedezel felesleges fordulókat, összevisszaságot, "főútról mellékutcába le majd vissza a főútvonalra" hibákat, akkor azokat kiszűrjed, és igény szerint tudd módosítani."
Még egyszer megkérdezem!
Ha egy útvonalat nem ismersz, akkor honnan a fenéből fogod megmondani, hogy egy térkép jó-é avagy rossz? Jól tervez-e, vagy helyesen. Főleg, honnan fogod kitalálni, hogy melyik út típus van HAMISAN jelölve?Ha egyszer a térkép gyártója pont lesz@rja Magyarországot és tele hamis információval hozza ki a magyar térképet, akkor nekem ne mondja senki, hogy azért jobb a NT térképe mint a TM, mert méretileg nagyobb! Talán pont az ilyen baromságok miatt nagyobb!
De ettől még mindenki úgy téved el ahogy akar!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz kisspista #9279 üzenetére
Ha már warez, akkor ugyan mit keresel te is az MP-n és a Mobilism-en?
De azért ez kezd egy kicsit elcsúszni nagyon a személyes irányba, és ilyenkor szokott ROSSZ vége lenni a dolognak!
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz kisspista #9282 üzenetére
Igen én tag vagyok ott is!
Az a baj, hogy időnként összekevered a fecsegést a tényleges segítségnyújtással. Ha valami gondod van, nem megoldani próbálod, hanem "kiadni bérmunkába" és majd az eredményről beszámolsz mintha te találtad volna fel a spanyol viaszt!
Semmi baj, hogy segítesz de az már baj, hogy gyakran tévútra tereled az újoncokat". Egy kicsit vissza kéne fogni a kinyilatkoztatásokból, és a nagy arcból és szerintem egy rendes srác válna belőled!
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
-
DM43
Topikgazda
válasz kisspista #9283 üzenetére
Válaszolok én neked. Ha szerinted az háttérben sunnyogás, hogy csak akkor szólalok meg, amikor érdemben tudok segíteni, akkor nálad tényleg nem stimmel valami. Ráadásul a regisztrációm után én sokáig tényleg csak read-only módban üzemeltem (ha nem értenéd az angolt, akkor lefordítom: csak olvastam) és tanultam a nálam okosabbaktól. Sosem mondtam, hogy tévedhetetlen vagyok, de azért butaságot még senki nem olvasott tőlem.
Az elmúlt 2-3 hsz-edben is ellenmondásba keveredtél saját magaddal, pedig semmi "szakmáról" nem volt szó. Ezek után mit várjon tőled egy tapasztalatlan újonc ...
[ Szerkesztve ]
-
eisento
addikt
válasz kisspista #9291 üzenetére
nem is kell reagalni mert nalam bizonyitott a teleatlas es a topmap. persze valoban mindenki maga donti el mit es hogyan szeretne, csak lehet emlegetnek majd paran ha kimegy mondjuk zlin-be csehorszagba egy itteni forumozo illetve probal kimenni csak rohadt sok felesleges km megtetele utan jut oda biztos szeretni fognak teged ^^
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
gipsztigris
addikt
válasz kisspista #9373 üzenetére
"- Sárvár-Sümeg (84-es főút) útvonal közben van pár körforgalom, de ami érdekes, az egyiket 45 fokos szögben megdöntve jelzi ki. Ha jól emlékszem, Topmap-pal is elferdíti a körforgalom nézetet, ami így néz ki menet közben"
Talán azért, mert a valóságban is így néz ki a körforgalom!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Noxy
veterán
válasz kisspista #9384 üzenetére
Google Maps, műholdfelvételén már tiszta a körforgalom jellege
Ne haragudj, de mibe kötsz bele még?
Gipsz szerinted honnan vette a képet?
Tiszán látszik hogy babapiskóta formájú, de ettől még körforgalomnak hívják.''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is''
-
gipsztigris
addikt
válasz kisspista #9386 üzenetére
Erre talán tudok.
"- ha elkerülő úton haladok, és alatta vasút halad el, akkor is figyelmeztet a vasúti átjáróra és jelzi is a képernyőn (Nem akarom kikapcsolni a funkciót, mert hasznos, viszont a felüljárós, elkerülős eset kirívó!)"
Ez természetes, hiszen a speedcam koordinátáit érinted, (átmész a hely felett). A speedcam adatoknál nincs megadva magasság, hogy azt is figyelembe vegye, hogy te épp melyik szintem haladsz. Egyébként valószínű, hogy a felüljáró alatt van normál átjáró is, nemde? Mert ha nincs akkor törölni kell azt az átjáró jelzést!
Van sok ilyen hely. Magam az Üllői út-Könyves Kálmán Körút kereszteződésénél szoktam találkozni az említett jelenséggel, mikor a felüljárón megyek át, és a kamera pont alattam van.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
-
SimonYana
addikt
válasz kisspista #9629 üzenetére
Sajna ilyen hiba sűrűn van! Az egyetem rakbart , zsákutca volt legalább 1 évig!
Sajna GPS szerint nem!
Viszont a TMC nagyon sokszor húzott már ki a szarból! Beállt utak Pesten , vagy M5 baleset! Levitt majd vissza hozott ahogy illik!
Nem lehet egyértelműen kijelenteni , hogy nagy a baj , mert sokat fejlődik , napról napra!® SimonYana ®
-
laszlohu
addikt
válasz kisspista #9707 üzenetére
Bocs, de azt kell mondanom, hogy csak részben van igazad, ui.
mást jelent az A-GPS mobiltelóknál, okostelefonoknál, és mást PNA - knál.Mobiltelóknál, okostelefonoknál : nemcsak a beépített gps vevőt használja, hanem az internet segítségével pozíciós adatokat kérhet le, amit a szolgáltató súlyos pénzekért leszámláz, magyarul, ha nincs gps jel, akkor is tud navigálni.
-
snowdog
veterán
válasz kisspista #9725 üzenetére
Szerintem nem elég figyelmesen olvastad, amit írtam.
Egy Mio 168-ban miért lenne probléma a teljesítmény felvétel, mikor ugyis autós töltőről használják. És mint írtam pl. ez is egy olyan őskövület, aminek gyártásakor még nem is fejlesztették ki az A-GPS-t. Ha esetleg úgy írtad volna, hogy minden mai új PDA-ban A-GPS van, akkor az már hihetőbb lenne, bár azért erről sem lennék meggyőzve.
[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz kisspista #9707 üzenetére
Te Kisspista!
Ezt a sok butaságot amit az A-GPS-ről összehordtál magadtól találtad ki, vagy valaki segített benne?
Az alap PDA, amiben nincsen sem Wi-Fi, sem pedig GSM modul, pölö a Mio P350-es, szerinted honnan a fenéből fogja leszedni az assistant gps alap adatokat?....vagy esetleg egy PNA készülék, hiszen arról is azt a sületlenséget állítod, hogy van benne A-GPS.És is csak azt tudom mondani, mint egy pár posttal előttem valaki.
"Üjl le fiam, egyes!"
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Új hozzászólás Aktív témák
Tilos a warez és az ezzel kapcsolatos segítségnyújtás!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest