- Amazon Prime Video
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Drive
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 10
- Synology NAS
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
Interneteléréssel kapcsolatos problémak topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr-Pamacs
senior tag
válasz Mr-Pamacs #118 üzenetére
Na mint kiderült nem a szolgáltatónál volt a hiba.
Történet:
Reggel fél 6-tól 7-ig próbálkoztam a kapcsolódással. Nem ment, panasz levél a szolgáltatónak (nagy nehezen) 7 órakor. Délután 1 körül hívnak hogy otthon vagyok-e mert jönne a szerelő megnézni. Mondom jöjjön. Szerelő kijön, probléma elmesél,nézegeti, rádugja a saját gépét, modemét, kért egy bemérést, mondja h ez jó, de lekéri a hibanaplót. Tényleg nem felőlem volt a hiba, elkezdi javítani. Kicserélte a fali aljzatot (még a régi fajta volt), lecserélte az oszlopról lejövő kábelnek a dobozát is a házfalán, megnézte a 2 oszlopon lévő toldást is. Lemászik, na mondom nem lesz olcsó, dobozok, kiszállás (szombaton), munkaidő... Kérdem mennyi. Semmi, cég fizeti (T-com). A hibanaplót nem zárta le, hogy ha baj van vele akkor szóljak be ujra és megy visszafelé a központ fel a hibakereséssel. Hétfőn jön a telefon hogy észleltem-e hibát, mert ha nem lezárnák a hibanaplót.Kellemesen csalódtam a T-comban.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen monitort vegyek?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Autós topik
- Drón topik
- Milyen TV-t vegyek?
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen