Új hozzászólás Aktív témák

  • i.csab

    csendes tag

    S.O.S.! Gyors segítségre lenne szükségem! Talán ide jobban illik a kérdésem...

    Tegnap új Win XP SP2-t telepítettem a barátnőm ASUS A6000-es laposára, s nem működik a mobil internet, T-Mobile web’n walk szolgáltatást használ (5GBos csomag), pedig a tanulás miatt nagy szükség lenne rá!!!
    Új rendszer lévén újra telepítettem mindent a Globetrotter Mobility Manager-t is, s felismeri a kártyát (PCMCI-os!), még a PIN kódot is be lehet ütni, alul a tálcán infoként kiírja h csatlakozott, s akárhányszor próbálkozok, amikor az Exploler-re kattintok elsötétül a képernyő, s lefagy a gép és csak az újraindítás segíthet és nem lehet netezni…
    Már tudtam a problémáról, mert ez régen is jelentkezett, úgy 2 éve amikor új volt a gép meg a netkari, s akkor bevitte a T-Ponthoz, ott nyomkodtak rajta valamit, nem árulták el a barátnőmnek h mit és én se tudom…az mondták h néhány laptop alaplapjával inkompatibilis ez a kártya, de ők akkor kis tanácskozás után megoldották, s meg is csinálták, de az új rendszerrel az ugye elszállt, én meg nem tudtam h pontosan mit állítgattak rajta…tudom az lenne a legegyszerűbb ha újra bevinnénk, de ahonnan való a netkártya igen csak messze van most, s nagyon fontos lenne a tanulás miatt, nincs idő utazni!!!
    Már fel hívtam a (szegedi) T-Pontot, h távsegítségben hátha tudunk valamit kezdeni vele, de szolgáltatást ellenőrizték volna h aktuális-e, persze hogy az jó, mert most is netezek vele csak saját gépen…szóval azt mondtak h bocsi nem tudnak mit mondani így rá és ajánlották a 1722-t h ott próbálkozzak hátha…de ott is csak azt mondták h ha már így működött meg hardveresen nem történ vele semmi baleset, biztos szoftveres baja lehet…hát köszönöm, de mi az???
    Szóval ha valaki egész véletlenül nem járt így mint mi? S nem tudja mi lehet a gond???! Köszönöm előre is a segítséget, nagyon fontos és sürgős lenne…Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák