Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
SY az mi? Eskü követem az autókat, de lövésem sincs hirtelen.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
TESCO-Zsömle
félisten
BYD-t, ha meglesed, sok esetben jobb minőséget találsz, mint 10 millióval feljebb EU gyártótól...
Szóval nem szemét az, csak odakint a gyártási költségek -főleg humán fronton- nem hasonlítható az EU-n belülihez. Azt most hadd ne kezdjem ecsetelni, hogy fóliás haver milyen képeket küld 80-200 milliós EU-ban szerelt autók minőségéről... Mikor a 90 milliós AMG GT-re úgy teszi fel a lengyel vendégmunkás a rendszámtáblatartót, hogy a 4db előre kialakított csavar helyett két darab facsavart hajt át a kasznin... Vagy mikor a gyárból úgy érkezik meg egy másik ugyanilyen autó, hogy leszedik a fóliát és mindkét hátsó lámpa teljes szélességében végig van repedve...Sub-Dungeoneer lvl -57
-
bteebi
veterán
Nem hallani kell a többi autót, hanem látni. (Előrefelé, az útra nézek, a többi irányra meg ott vannak a tükrök.) Amúgy meg minőség <> hangerő. Nem az kell nekem, hogy leszakítsa a fejemet a tüctüctől a subwoofer (a kocsimban nincs is szub, meg eleve nem is hallgatok tüctüc zenét), hanem az, hogy akár normálisabb pop, vagy akár klasszikus zene közben remek legyen a hangminőség. Üvöltetni meg nem fogom, mert az már tényleg lehetne zavaró is.
Egyébként sokszor csak rádiót hallgatok, ami eleve nem egy brutál minőség. Hosszabb távokra meg ritkán megyek egyedül, akkor viszont nem hallgatok zenét. (Bár egyébként a hosszabb táv az nálam majdnem mindig autópálya, az meg forgalmilag többnyire nem valami komplex, és sokkal inkább vagy mások hülyeségére, sem mint a saját ügyességedre vagy hagyva.)
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
btprg
senior tag
Ez nagyon jó pont, bár látom hogy bteebi-nél nem ez a helyzet hogy az ordító zene vonnál el a figyelmét
Én személy szerint azért nem akarok kocsiban zenét hallgatni, mert veterán autóval járok, aminek a hangját is élvezet hallgatni, meg bármi van azt az autó hangjai árulják el, nem akarom ezt az információforrást elfedni.
Másrészről meg vezetés közben a vezetésre szeretek figyelni, zenét hallgatni otthon szoktam úgy, hogy csak arra figyelek, nem mellesleg valami közben."Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
bteebi
veterán
Egyáltalán nem a zenehallgatáson múlik az, hogy valaki rendes sofőr-e. Akinek meg a hangminőség számít, és nem a hangerő (ahhoz kellenek a csomagtartót kétszer is kitöltő subwooferek... meg még pár neon is ide-oda, mert az is vagy +10 dB), az jó eséllyel eleve nem is fog nagyon hangosan zenét hallgatni... mert ugye akkor már a hangminőség is romlik. Meg az már tényleg lehet zavaró vezetés közben.
Nem szeretek tötymörögni, de gyorshajtani se. Nem is komfortos érzés nekem, a fogyasztás is nagyobb, meg bármikor megbüntethetnének több napnyi fizetésemre. Nincs rá szükségem. Viszont - nyiván - figyelek másokra, és amennyire lehet, próbálom elkerülni vagy megszüntetni a balesetveszélyes helyzeteket. Akár csak annyival, hogy a bénázó, helyismerettel nem rendelkező autósoknak segítem a besorolását, kanyarodását, megfordulását. Vagy épp buszoknak, kamionoknak az elindulását, sávváltását. Így korrekt szerintem.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Reggie0
félisten
En azert erzekelni szoktam az uton levo allo objektumok elhaladasat es igy a sebesseget is.
De ilyen szempontbol valoban sokkal jobb az elektromos, mert nem nyomja el a motor hangja a futomu es a kerekek hangjat, igy valoban hallasz olyat, ami hasznos informaciot ad. (Az. hogy mennyire bog a motor es recseg a kipufogo igazabol semmire sem hasznalhato.)
[ Szerkesztve ]
-
bteebi
veterán
Erre is akartam még korábban írni. Épp ez (is) a bajom az elektrik autókkal. A töltésük megdöbbentően macerás. Ezen szerintem leginkább az segíthet majd, ha sok háztartásban lesz napelem, meg némi akkupakk. Én azt számoltam, hogyha megkapnánk a napelemes támogatást, akkor ~10 kWh-val, napi töltögetéssel (mondjuk először kellene hozzá egy elektromos autó ) tulajdonképp havi kb. 50 ezer Ft-ot spórolnék a mostani autómhoz képest.
Persze az otthoni töltögetéssel is vannak gondok, és nem váltja ki a hosszú utazásokat (meg az ahhoz köthető tök egyértelmű hatalmas szívásokat), de egy jó kezdet lehetne. Mondjuk - szerintem - leginkább a NIO-féle töltőnél lévő gépi akkumulátorcsere segíthetne a "tankolás" gyorsításában. Az se egy nagyon evidens megoldás, de a jelenlegi teknológiákkal szerintem nem lehet jobban megcsinálni.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
bteebi
veterán
"Csak ugye tudod, hogy a támogatás a mi zsebünkből megy, tehát valójában te semmit nem spórolsz."
Van benne igazság. Csak ugye a probléma ott van, hogy míg (majdnem) mindenki fizet be a közösbe, addig támogatást relatíve kevesen tudnak igénybe venni. Ergo így is, úgy is fizetsz be, csak az egyik esetben ebből kapsz vissza (akár sokkal többet is, mint amennyit kumulatíve befizettél), a másik esetben meg nem. Nyilván nem irreleváns a beker. költség, amiről szeretnek megfeledkezni az EV-sek, amikor "ingyen" járkálnak. Nekem többek között épp a beker. költségek miatt van egy baromi régi szívóbenzines autóm, ami lehet, hogy vagy másfélszer annyit fogyaszt, mint egy modern turbós autó, de évi ~10-15 ezer km mellett ez engem nem annyira érdekel. A szervizei pedig sokkal olcsóbbak, mint egy igazán modern autónak. (Kopókon kívül egyelőre nem is volt vele gond, pedig már több mint 3 éve megvan.) Ha még 10 évig meglenne (nem lesz), akkor már talán majdnem annyit költöttem volna összesen (szervizzel, benyával, gizsgugyával), amennyibe egy új Model 3 kerül. Szóval ez így most nekem pusztán anyagi oldalról nézve nem is olyan rossz.
"Itt németben meg svájcban is látom ezeket az EV-seket. 80-90-el tötyögnek, nehogy elfogyjon az áram."Van olyan, de azért nem olyan tipikus. Itthon végképp nem. Az EV-sek nem kis része legalább időnként tipikus boyracerként viselkedik.
"Városban meg nem is hallani, hogy jön melletted."
Nem mondom, hogy egyáltalán nem gond, de se autósként, se gyalogosként, de (motor)kerékpárosként se hangok alapján kell tájékozódni.
"Akucsere dolog---azokat a helyeket majd ki fogja megfizetni? A kedves autós."Ez eddig se volt kérdés. De amúgy MINDENT az autós fizet meg. Csak az a nem mindegy, hogy mennyi az az annyi. Tud nagyon jó alternatíva lenni egy EV, bizonyos körülmények között. Most már árra se rosszak, mert melléjük drágulnak már lassan az ICE-ok is, nem csak a PHEV-k.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezdő gamer Dell noti (i7, 16 GB ,256 SSD, 2 GB VGA) AkciÓÓ!
- ASUS TUF Nvidia RTX 3070 OC Gaming 8GB
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RTX 4070 TI 12GB / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RTX 4070 12GB / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RTX 3080 10GB / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen