- Aliexpress tapasztalatok
- Linux - haladóknak
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Programozási versenyek
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Elektrosokk #127 üzenetére
Itt ugye az a kérdés, hogy ez az érzés egy akármilyen belsőégésű motoros megoldással kontrasztban van így, vagy mondjuk a Tesla esetleg a Nissan Leaf ellenében?
Mert előbbi esetben nem a BYD a jelenség gyökere, hanem az elektro-mobilitás maga, míg utóbbi eseten még lehet azzal javítani, ha beülsz egy BYD-ba, megnézed, megtapogatod.
sz: Nem azt mondom, hogy a BYD az etalon. Azt mondom, hogy a BYD az, aminek az alapnak kéne lennie azért a pénzért és minden, ami annál drágább, annak jobbnak kéne lennie.[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Shadowbull
addikt
válasz Elektrosokk #127 üzenetére
Én ültem Sealben, tipikus ázsiai típus kívül -belül, de én nem érzem az árát indokoltnak, pláne nem tudom hogy milyen ahhoz mérhető európai típust adnának 10 millával többért. És ugye a tapasztalatokbol tudjuk hogy szar a futómű, szar a szoftver...
Ültem Hanban is, az meg egyértelműen túlárazott annyiért.Nem véletlen van úgy, hogy csak az Atto megy érdemleges mennyiségben az európai piacon. Többiből pár száz fogyott tavaly.
És nem véletlenül hoz a BYD hibrideket is Európába, az EVk messze nem fogynak úgy ahogy remélték.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Reggie0
félisten
válasz Elektrosokk #127 üzenetére
Mert autokent gondolsz ra, de igazabol ezek csak meno esovedos, beulos elektromos rollerek. Ugy viszont eleg jok, meg azert bukfencezni sem fogsz vele.
[ Szerkesztve ]
-
btprg
senior tag
válasz Elektrosokk #130 üzenetére
Mi az hogy "közvetlen kormányzás"? Mégis milyen lenne?
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Elektrosokk #144 üzenetére
Oké azt azért tudjuk értjük elismerem, hogy sarkos a példa, de beszállítók nélkül ez nem valósul meg.
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
bteebi
veterán
válasz Elektrosokk #127 üzenetére
Ha tudsz olyan autót venni, amitől borsódzik a hátad, akkor nagyon szerencsés/burzsuj ember vagy. Szerintem nagyjából 30 millió alatt nem nagyon léteznek a fenti kritériumnak eleget tevő autók - persze kinek mi a zsánere, egy origi Bogár vagy egy 1-es Golf is lehet olyan, de nekem spec. egy jól felszerelt M-es X5-ös is csak a "tetszett" kategória volt (mondjuk nem én vezettem). Ez persze nem jelenti azt, hogy ne tetszhetne neked, vagy akár nekem egy full kommersz, 12-15 milliós autó is nagyon.
Teszem hozzá, én leginkább kényelemre, nyugalomra és biztonságra vágyom vezetés közben, nekem (egyelőre) ez az "élmény". Inkább kellene egy kimagaslóan jó autóhifi, mint plusz 100-150 paripa.
#134: "Mindenki azt hiszi, hogy itt az autógyártók a csodát teszik le? Egy fenét... Beszállítóktól megoldják."
Erről van szó. Gyakorlatilag nem muszáj - bár azért legalább néhány dolgot érdemes - saját magadnak gyártani bármit is. Elég a gyárban összerakni mindent. Némi "fejlesztés" (alkatrészek tervezése, szoftverek, szenzorok hangolása) így is, úgy is van, de gumit, fékeket, autóüveget, kapcsolókat, kárpitot hoznak a beszállítók, sőt a karosszériához szükséges acél/alumínium se hematitként vagy bauxitként fog a gyárba kerülni, és a festékeket, kenőanyagokat se ott helyben állítják elő. De simán vehetsz/licenszelhetsz bármit. Motort, hajtásláncot, karosszériát. Csak pénz kérdése.
[ Szerkesztve ]
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen