- Facebook és Messenger
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- ASUS routerek
- Mozilla Firefox
- Max
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
KrAt
veterán
Megvolt az első ""hosszabb"" outizásom, mióta megvan.. Hát, sírtam és örültem egyszerre..
Vettem átalakítót Presta szelephez, bent fújtam kompresszorral, működött rendesen is, bár a nyomást nem láttam, mivel a szelep lezár, ha elengedem a nyomást.. De érzésre picit puha volt, de kb jó, mert 5 bart tud (annyira volt állítva?) a kompresszor. Ez
Féket beállítottam, már kis fékkar húzásra hozzáér a felnihez, de a betét kegyetlen puha, mert ahogy húzom tovább, úgy "nyúlik" a fékkar. Ez
Kezdődött azzal, hogy mikor elindultam, a Soroksári úton 35-40 km/h átlagot jöttem végig, ahol nem kellett lámpánál állni.. Ez
Aztán amikor a Lágymányosi híd alatt a felhajtóra fordultam rá balra, tempósan, bedőlősen, akkor "kitört" alattam a bringa segge, azt hittem, ott borulok el, megfogtam.. Hátul néztem, gyönyörű volt a drift nyoma, kár, hogy nem direkt volt. Ez
Aztán miután tudtam, hogy kegyetlenül csúszik a gumi, óvatosan mentem. Nem is volt semmi gondom vele, míg nem a budai Duna melletti bringaúton éreztem, hogy mozog vmi a lábam alatt.. Lelazult a bal oldali hajtókar a 40 km-t futott bringán.. Persze semmi szerszám nincs nálam, jobb híján lakáskulccsal húztam meg. Ez
Átértem haverhoz, volt nála imbuszkulcs készlet, azzal meghúztam. Mehettünk bringázni, ez
Elmentünk a kúthoz, az ottani kompresszor kb 7 bart tud, nekem 7,7 kell a gumiba. Átalakító rátesz, fújom, mint állat, keményebb nem lesz.. Kisebb keresztbordákat rendesen veszi, az erőteljes, hirtelen kereszttöréseket a betonban érzésre felniig felütéssel jutalmazza. Ez
Aztán kértem, maradjon mögöttem, és nézze, mennyire csúszik a segge, ha hirtelen irányt váltok. Kicsit csúszik csak, érzem is már, h reagál a dolgokra, ez
3 km után megint lelazult a hajtókar, mögöttünk nemsokkal volt bringabolt, kaptam emberes imbuszkulcsot kölcsön, kapott a szájára a csavar, azóta hibátlan. Ez
Onnantól minden rendben volt, kényelmesen, jól tekertünk, jó volt. Ez
Kérdéseim:
- normális, hogy ennyire csúszik a gumi? (Kenda Capmaign asszem) Nyilván nem kis súlyom van, de a Cross semennyire se csúszott..
- Presta szeleppel és átalakítóval honnan tudom, hogy mennyi a nyomás benne? Mert elvileg, ahogy nem fújom, elengedi magát a szelep, és lezár. Onnantól hiába mutat 7 bart a pumpa, az csak a csőben lévő nyomás a szelepig , nem?
- az mennyire para, ha elvileg 7 bar nyomással felüt a durva, éles huppanó? Jó, ez se az én súlyomra lett tervezve, a gumi is érzésre puha volt, de mégis 7 bar, nemértem..
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Facebook és Messenger
- Sorozatok
- Xbox Series X|S
- Kés topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Formula-1
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Politika
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen