Aktív témák

  • KrAt

    veterán

    Megvolt az első ""hosszabb"" outizásom, mióta megvan.. Hát, sírtam és örültem egyszerre..

    Vettem átalakítót Presta szelephez, bent fújtam kompresszorral, működött rendesen is, bár a nyomást nem láttam, mivel a szelep lezár, ha elengedem a nyomást.. De érzésre picit puha volt, de kb jó, mert 5 bart tud (annyira volt állítva?) a kompresszor. Ez :)

    Féket beállítottam, már kis fékkar húzásra hozzáér a felnihez, de a betét kegyetlen puha, mert ahogy húzom tovább, úgy "nyúlik" a fékkar. Ez :(

    Kezdődött azzal, hogy mikor elindultam, a Soroksári úton 35-40 km/h átlagot jöttem végig, ahol nem kellett lámpánál állni.. Ez :) :)

    Aztán amikor a Lágymányosi híd alatt a felhajtóra fordultam rá balra, tempósan, bedőlősen, akkor "kitört" alattam a bringa segge, azt hittem, ott borulok el, megfogtam.. Hátul néztem, gyönyörű volt a drift nyoma, kár, hogy nem direkt volt. Ez :(

    Aztán miután tudtam, hogy kegyetlenül csúszik a gumi, óvatosan mentem. Nem is volt semmi gondom vele, míg nem a budai Duna melletti bringaúton éreztem, hogy mozog vmi a lábam alatt.. Lelazult a bal oldali hajtókar a 40 km-t futott bringán.. Persze semmi szerszám nincs nálam, jobb híján lakáskulccsal húztam meg. Ez :( :(

    Átértem haverhoz, volt nála imbuszkulcs készlet, azzal meghúztam. Mehettünk bringázni, ez :)

    Elmentünk a kúthoz, az ottani kompresszor kb 7 bart tud, nekem 7,7 kell a gumiba. Átalakító rátesz, fújom, mint állat, keményebb nem lesz.. Kisebb keresztbordákat rendesen veszi, az erőteljes, hirtelen kereszttöréseket a betonban érzésre felniig felütéssel jutalmazza. Ez :(

    Aztán kértem, maradjon mögöttem, és nézze, mennyire csúszik a segge, ha hirtelen irányt váltok. Kicsit csúszik csak, érzem is már, h reagál a dolgokra, ez :)

    3 km után megint lelazult a hajtókar, mögöttünk nemsokkal volt bringabolt, kaptam emberes imbuszkulcsot kölcsön, kapott a szájára a csavar, azóta hibátlan. Ez :) :)

    Onnantól minden rendben volt, kényelmesen, jól tekertünk, jó volt. Ez :) :) :)

    Kérdéseim:

    - normális, hogy ennyire csúszik a gumi? (Kenda Capmaign asszem) Nyilván nem kis súlyom van, de a Cross semennyire se csúszott..

    - Presta szeleppel és átalakítóval honnan tudom, hogy mennyi a nyomás benne? Mert elvileg, ahogy nem fújom, elengedi magát a szelep, és lezár. Onnantól hiába mutat 7 bart a pumpa, az csak a csőben lévő nyomás a szelepig , nem?

    - az mennyire para, ha elvileg 7 bar nyomással felüt a durva, éles huppanó? Jó, ez se az én súlyomra lett tervezve, a gumi is érzésre puha volt, de mégis 7 bar, nemértem.. :(

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák