Aktív témák

  • válasz Doki-HUN1978 #15341 üzenetére

    A motorokon lánc váltás van? Ne ez nagyon sokat ront a bringa helyzetén. Egy, hosszabb a lánc, kettő több a piszkolódási felület, elől három tányér(vagy kettő) hátul 6 és 10 között. Plusz a két görgő a lánc feszítőnél. Kisebbek a fogak és a szemek is. Az első váltó súrolva dobálja fel/le a láncot. Közben a lánc tekeredik jobbra-balra, mikor nem tökéletes szinkronban van az első és a hátsó tányér... esetleg még kereszt váltás is van.
    Nem értek hozzá de józan aggyal egy motornál sokkal feszesebb, zártabb kell, hogy legyen a rendszer.
    Olyan mint egy könyvet hasonlítanál egy filmhez. Az első sokkal lazább, szabadabb, míg a másik merev, fix úton halad.

    re: (#15343) tekeyagd
    :F

    [ Szerkesztve ]

    Mos mé, hánem? De! Vagy nem...

Aktív témák