Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz fradi81 #10007 üzenetére

    Ilyen emelkedőn felmegy az 1S?
    Ezt így képről nem lehet megmondani. Kéne egy hajlásszög és a pilóta súlya is.
    Én most voltam kint tesztelni a "nagy vasat"... Szarakodik az akkum sajnos, így
    le-letiltogatott az emelkedőn. De azért csak sikerült felgyorsulni 42 km/h-ra, úgy,
    hogy ezt jobbára tartotta: a keményebb szakaszon (10%) lassult vissza 38-ra.:B
    Azt hiszem ez még felmegy kategória. Igaz, ezt nem egészen 350W-tal csinálta
    (95 kg vagyok most), hanem inkább 3000-rel. Abszolút segédmotor kategória, be
    is öltöztem rá relatíve. 91A volt a csúcs áram, ami a feszültségesés miatt "csak"
    4100W, de ha sikerül helyrepofozni az akkut, akkor nem kéne meg-megállnia.:DDD

    Vagy mind felmegy bárhova, csak mondjuk lassabban?
    Nem, egy bizonyos hajlásszög felett konkrétan megáll. A gyártó megadja ezt az
    átlagos (kínai) pilóta súlyára vetítve. Akkor mondhat ilyen nagyokat, hogy 15 fok,
    miközben valószínűleg akkora emelkedőn már kb. egy helyben vinnyog a motor...

    Egyébként igen, emelkedőkön mindenképp lassul valamennyit (a síkon elérhető
    végsebességhez képest), kis emelkedőn kevésbé, nagyon akár lépésbe kúszik,
    és olyankor jön az, hogy keményen hajtod lábbal, akkor végül is felmegy rajta...

    Szerk: esetedben az 1S-re azt írják, hogy 14% emelkedőig használható. Talán.
    Szerintem egy jó 90 kg-os emberke alatt lábhajtás nélkül ez teljesen kizárható,
    akkor is, ha csúcsban 500-600W-ot le tud adni a névlegesen 250W-os motor.:)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák