- Windows 10
- SkyShowtime
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Mesterséges intelligencia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Arch Linux
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrrr74
aktív tag
válasz PociAti #10748 üzenetére
Szerintem sokkal jobb, ha éppen olcsón be tudod szerezni és nálad áll normálisan teleltetett akkuval (ha meg tudod oldani), mint valahol egy raktárban ki tudja mennyire feltöltve. Nem pont erre a rollere írom, hanem nagy általánosságban.
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
PociAti
senior tag
válasz ivógéptanács #10750 üzenetére
Nem az a kérdés, hogy másfél év múlva N3-nak fogják-e hívni az utódot, hanem a most megjelent Niubility N2-ből másfél év múlva mennyi fog még működni, mondjuk egy 80 kilós ember által hajtva, és azok milyen maradvány értéket fognak képviselni? Ha 10-ből csak 5 működik, de abból 2-nek már kilóg a bele, akkor nem biztos hogy jó ár érte, csak alacsony árú belépési pont volt, amíg nem vesz valaki a következő szezonban egy normálisat magának. (Előre nem lehet tudni milyen lesz de a jelek nem kedvezőek.)
Olcsó megoldás alatt azt értem, hogy gépészmérnöki szemmel egy Xiaomival összehasonlítva kicsit lehangolónak tűnik. Már első ránézésre is tucatnyi olyan különbséget lehet felfedezni, ahol minden egyes pontban a Niubility megoldása tűnik rosszabbnak. Legyen az olyan apróság, mint a kormánymarkolat csillogó, olcsó hatású rideg gumija, vagy a termékfotón látható hegesztés minősége, a kör keresztmetszetű csövek helyett négyzetes cső használata, a fellépő elején az a műanyag keret, vagy maga a fellépő felülete, a hátsó sárvédő kialakítása, a lámpák, stb. Mérnöki szemmel ez nem "ízlés" kérdése, hanem rosszabb minőségűnek tűnő megoldások.
-
PociAti
senior tag
válasz mrrr74 #10751 üzenetére
Teljesen igazad van, ha egy legyártott modellről van szó.
Viszont tavaszi vásárláskor már megvan annak az esélye, hogy fél évvel frissebb, ráncfelvarráson átesett modellt veszel, amiben az előző hibáit már javították. És ez különösen igaz minden friss piaci szereplőnél, akinél még megvannak a gyerekbetegségek, mivel nem sok tapasztalat jött eddig össze náluk. -
Charx
senior tag
válasz ivógéptanács #10750 üzenetére
Azt meg tudom erősíteni hogy, a vízállósága az kb. 0. Én már szét szedtem az egészet és tömítettem/szigeteltem ahol kell. Plusz a hátsó sárhányó kialakítás semmit nem ér, total beterített a szutyok. Készítettem hozzá rendes ívelt sárvédőt. Ezt leszámítva kényelemes, nagy roller és jó vele menni. A 10 colos, széles gumik nagyon sokat dobnak rajta, a kijezője szuper jól látható. A gyárilag beállított gyorsulás kicsit fura, és nem tudsz bele nyúlni mert nincs hozzá app, de sebességben a 25-öt nekem mindig hozza, 3 fokozata van. Ja és egy kis negatívum: a fék rendszer lehetne kicsit erősebb, a hátsó fék kicsit gyenge, és a motorfék se túl kemény.
[ Szerkesztve ]
-
SingleFrench
csendes tag
Üdv! Xiaomi S1 áráig, tehát max kb. 125-130 ezer forintig melyik a legajánlottabb e-roller?
Napi átlagosan kb 4-5 km, 75 kilós férfinak. Magyarországi boltból újonnan, garanciával. -
krooarbo
újonc
válasz ivógéptanács #10744 üzenetére
Szia!
85 ezret szerintem pedig megér. Szerkezetileg teljesen rendben van , összetörni alattad, vagy ilyesmi egészen biztosan nem fog. A hegesztés se nem rondább, se nem gagyibb, mint pl. a Xiaomi esetében. Kör vagy négyzett alakú szelvény ?? Majd felcsapom a statika könyvet , de kétlem, hogy az utóbbi jelentősen szarabb lenne mint az előbbi. Amiket még említettek (markolat, fellépő stb..) filléres dolgok, ha nem tetszik cserélni kell. Összességében arra amire alapvetően ezeket az elektromos rollereket kitalálták (városi közlekedés) tökéletesen megfelel. Xiaomival szemben előnynek mondanám a nagyobb kereket, és nagyobb aksit. A 350w motort se mondanám, hogy kevés lenne, ha a fenti célra akarod használni, illetve valószínűleg a szabályozásoknak is meg fog felelni. Persze lehet venni vagy építeni több 1000w-os monstrumot több százezerért (vagy millióért is) ami aztán nyom vagy 40-50kg, csak az valószínűleg nem fog beleférni a szabályozásba, és bukod az elektromos rollerek egyik fő előnyét, a hordozhatóságot.
Remélem tudtam segíteni :)
-
DigitXT
félisten
Ez poénnak jó, de amúgy a mi éghajlatunkon nagyjából értelmetlen: jégen
van jelentősége a szögeknek, de épeszű ember jégen nem rollerezik.Sima hóban so-so, de ott amúgy is rohadt óvatosnak kell lenni, ha viszont
csak vizes az aszfalt, konkrétan rontja a tapadást a szöges megoldás: ez
inkább terepre való. Eleve a minta is olyan. De ki jár földutakon munkába? -
synar
őstag
válasz DigitXT #10764 üzenetére
Poénnak szántam amúgy. Persze ahogy számolgattam szereléssel együtt kb 45-50 ezer lenne, nem tudom szibérián kívül kinek éri meg ez a befektetés :-) Egyébként az M4 pro gyárilag ugyanezzel a mintázattal jön, persze szögek nélkül, de nincs bajom a közutakon sem a tapadással.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
[link] valaki ért németül hogy a csávó mit magyaráz a videóban?
-
gergo5991
őstag
megtettem, háááááááááááááát de amúgy semmi nem derül ki hogy érhető el szóval mind1 is.
ez a sharkset elso suspension elég jónak tűnik amúgy, csak 150 euró, a hátsó meg most készül az 280 asszem. A kettő áráért tudnék venni még1 g30 maxot. Amúgy mikor megvettem, ugy voltam vele hogy semmi áron nem fogom tuningolni, kár bele önteni a pénzt, akkor inkább egy gyárilag elöl hátul rugózó rollert kell venni. De nem akartam többet költeni rá mint 550 euró.[ Szerkesztve ]
-
synar
őstag
Rendeltem külföldről fekete szilikon kijelzővédőt Xiaomi rollerhez, most érkezett meg, de közben már eladtam a rollert tehát már nincs rá szükségem. Ha valakinek kellene, pécsi és el tud jönni érte, akkor ingyen elviheti. A többit privátban megbeszéljük.
[ Szerkesztve ]
-
Damateo
aktív tag
Üdv!
Egy jó állapotú használt Xiaomi Mi Electric 1S mennyire jó vétel? (85ezer)
Mire kell figyelni? -
PociAti
senior tag
válasz Damateo #10774 üzenetére
Viszonylag jó vétel. Új állapotban 130k körül volt, nyár végére lement 120 környékére az ára. Használtan szezon elején 100k körül volt, most így szezon végén reális a 85-90k érte. Napokban itt (a hardveraprón) volt Mi Pro 2 100 ezerért, gyorsan elkelt.
Mire kell ügyelni?
- Legyen meg az eredeti töltője. A lopottak zömét ezzel le lehet szűrni. (Tudom hogy lehet pótolni a töltőt, de általában nem veszik a fáradtságot / nem költenek rá, hanem megpróbálják kidumálni miért nincs meg.) Ja és eredetileg adnak hozzá +1 külső-belső párost, szelep toldót és kézikönyvet.
- Nézd meg az állapotát, milyen gazdája volt az előző tulaj. Vagány, aki szeretett útpadkáról leugrálni vele, a felnije nincs szétverve?
- Ha nagyon vagány a csávó, akkor használhatott egyedi szoftvert, és durván hajtotta. Ezt nem tudhatod, a szoftver visszaállítható eredetire.
- Amúgy 10-15.000 km-t simán bírnia kellene az akkunak, így az akku szempontjából kevésbé mérvadó, hogy 500 vagy 1500 km van benne. Majdnem pont 1 éve jelent meg az 1S modell, nehéz nagy távot belepakolni. Inkább a helytelen tárolás számít: nem tesz jót az akkunak, ha lemerülve állni hagyják. De ezt nehéz ellenőrizni. Egyes szoftverek adhatnának némi támpontot erre vonatkozóan, de ott helyben nem lehet ezt eldönteni. -
Charx
senior tag
Akksi töltésnél mit gondoltok? Ha reggel a hidegben jövök dolgozni és rögtön felteszem töltőre az árt neki? Vagy érdemes várni, hogy kicsit felmelegedjen?
-
ivógéptanács
tag
NIUBILITY N2 tapasztalatok röviden kb. 20km után:
nagy , masszív, nem lötyög sehol, kényelmes, jól működő tempomat, 2-es fokozatban erőteljes gyorsulás, 108kg/184cm (ez én vagyok) simán viszi a 25km/h max sebességet, pontos hibátlan forrasztások. Kijelző amit kell mutat jó fényerővel.
Az átlagostól eltérő külső nekem spec nagyon bejön, itt pl. a magasabban lévő nagyméretű hátsólámpa telitalálat,
szal nem tudom elképzelni hogy bármilyen új gép 275$ -ért komfortosabb lenne, ezért 2db-ot berendeltem, (a másikat barátomnak aki rolitesó lesz).
Amit nem látok motor csapágyak akksi, vezérlő , arról nyilván nem tudok sokat, de a használati élmény pazar, és remélem tartós is lesz a cucc. -
synar
őstag
válasz ivógéptanács #10784 üzenetére
Nem túl rövid a fellépő neked? Megmondom őszintén, engem főleg az tartott vissza a rendeléstől.
-
ivógéptanács
tag
Ettől én is féltem, de élőben sokkal nagyobb minden.
Háromféle módon próbáltam állni (cipő méret 45),
első láb elől hátsó láb hátul de még a deknin nyilván valamennyire oldalra fordítva a hátsó lábat,
első láb középen, hátsó láb hátul a szögben álló sárvédőn,
ill. a klasszikus két láb egymás mellett hátul, ekkor ne a legszélesebb cipődet használd.
Mindegyik mód kényelmes, innentől gondolom egyéni ízlés dönt.
A dekni méretei: 420x145mm a szögben álló rész 275mm. -
PeetR
aktív tag
válasz ivógéptanács #10784 üzenetére
Honnan lehet 275$ ert hozzájutni?
-
Charx
senior tag
válasz ivógéptanács #10788 üzenetére
Akksi kihúzható a hátsó ferde részből.
-
mrrr74
aktív tag
válasz ivógéptanács #10790 üzenetére
Az N1 esetében kivehető, ez meg szinte teljesen ugyan az, szóval nem hinném, hogy változott volna valami.
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
DigitXT
félisten
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Létezik Xiaomi Mi Scooter Pro 2-höz olyan kiegészítő, ami összecsukott állapotban tartást ad a rollernek? Gondolok itt arra, mikor vonaton szállítom nem tudom két ülés közé betenni, mert vagy elinduláskor vagy fékezéskor eldől a roller.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Joshi
titán
-
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs