Aktív témák
-
djcsefa
tag
nekem 530som van..de mivel 550sem nincs és nem is volt...így nincs összehasonlítási alapon. de ha bármi kérdésed van az 530ssal kapcsolatben...akkor nyugodtan kérdezz.
:i7 8700k -Asus Maximus X hero-Corsair dominator platinum 16Gb ddr4 2400Mhz EVGA Hydro copper-GTX1080ti-Ocz revodrive 3 x2+ 1x Samsung 850 evo 500gb - EVGA 80+ gold 750ws táp - Corsair 800D ház+ 2L víz :D
-
vlevi
nagyúr
Igen, pont a WD vinyók 25 ezer körüli ára miatt kezdtem el ezen gondolkodni...
Sok médialejátszó viszi az ISO-t, de eddig csak az AC Ryan Playon-t láttam úgy, hogy bele van szerelve a vinyó, és van rajta egy PC-s USB kapcsolat, ahol a számítógép külső vinyónak látja a médialejátszóba rakott vinyót. Így nem kellene ki-be húzgálni állandóan. De ez a fajta AC Ryan annyi kerül, amennyit nem akarok adni érte, szóval patthelyzet... -
vlevi
nagyúr
Na, mintha ilyenje is lenne a WD-nek. Nem a WD TV Live-ra gondoltál?
WD TV Live
Azon van USB és Ethernet is, csak azt nem sikerült kiderítenem, melyik mire jó rajta -
djcsefa
tag
-
nfsu17
veterán
Hát szerintem meg nem, mert ez 720p volt és néztem már 1080i-t is (tévé, 25 fps) és nyoma sem volt semmi hibának. A 23,976-os filmekkel van tele már a hócipőm.
Itt sem akadásról lehet beszélni, egyszerűen olyan, mintha 1-1 képkocka kimaradna, de ez lehet, hogy pont a 25 fps-hez szokott szemem miatt van, mert a 24 pont 1 képkockával kevesebb.
Lesz külső lejátszó is majd, de csak felvétel miatt.
Amikor 75Hz-ről váltottam 60Hz-re, azt is megéreztem.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Személyes vélemény, de ha én kiadok több száz k-t egy TV-re, és van egy apró hibája, engem tuti zavar. - Szerintem vidd csak vissza.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
c41r0^
őstag
azért kérdezem, mert egy webshopoknak is szállító emberkétől veszem a TV-t elvileg ma, webshop árnál kicsit olcsóbban, de 3 év hivatalos garral van hirdetve a TV, tehát le kéne pecsételnie a garilevelet az eladónak, szóval ha nem tudja lepecsételni, akkor ez kizáró ok lesz a vásárlásnál...
Ha HU-s helyett pl. EU-s a garilevél (már ha van ilyen, de mintha úgy olvastam volna, hogy van), az is kötelezi a szervizt a gyári garancia betartására, nemde? Lévén EU tagállam vagyunk. De attól gondolom még azt is pecsételnie kell az értékesítőnek. A Samu szakszerviz gyári garis ügyintézés esetén leellenőrzi, hogy mely forgalmazó értékesítette a készüléket, a pecsét/aláírás alapján?
Gondolom nekem ezt kéne kapnom, és ki is kéne töltenie. - Samsung jótállási jegy (nem lehet közvetlenül linkelni csak a mintaképet) És célszerű regelni is a terméketa +2 hónap gari miatt, valamint ez is egy plussz biztosíték gondolom.
-
c41r0^
őstag
pl. a kalocsai cég és társai esetében is minden TV olcsón, az EU-ból jön be (szürkeimport, ahogy a ma átveendő TV-m esetében is így van), csak azt nem értem, hogy miért gyári garival hirdetik, mikor ezek a TV-k nem kerülnek regisztrálásra a Samsung Magyarországnál, tehát sántít a dolog... az a valószínű, hogy nemes gesztus a hivatalos Samu szakszervizben, hogy elfogadják ezeket a garipapíros TV-ket is, ha eléggé vered az asztalt gondolom, vagy pedig a hivatalos garancia csak a vevő megnyugtatását szolgálja ezen szürkeimportos cégek felől, mivel elvileg a weblapjuk alapján ők viszik el garanciás javításra (sőt, még cserekészüléket is biztosítanak elvileg), tehát egyáltalán nem biztos, hogy a hivatalos szakszervizben szervizelik, hanem ők rendelik be az alkatrészt és javítják meg
mondjuk ez egyáltalán nem lenne gond, a lényeg, hogy valóban 2+1 évig tartson a garancia, az teljesen mindegy (legalábbis pl. nekem), hogy helyileg hol szervizelnek, ha szakember végzi... főleg mivel általában panel, alaplap, táp, inverter cseréből áll a javítás és csókolom, mivel olcsóbb, mint keresgélni pl. egy elektronikai kontakthibát...
csak azt nem értem, hogy akkor miért hivatalos Samsung garival reklámozzák ezek a cégek a termékeket, miért megy a - a logikusan következtethető, de magánvélemény alapú - félrevezetés, ahelyett, hogy kiírnák, hogy 2+1 év gari van a TV-re ugyanúgy, mint a gyári garancia esetében, ugyanolyan fecnit is kapsz, csak hiba esetén az alkatrészeket mi szerezzük be valakitől és saját magunk javítjuk a garancia ideje alatt, nem pedig a márkaszerviz
-
c41r0^
őstag
a TV származása mindegy, a lényeg, hogy EU-n belülről legyen és a Samsung cég hivatalos garanciáját kapjad (HU-s vagy EU-s, ha van ilyen, erről még nem olvastam megerősítést), csak előfordulhat, hogy az embereket ( valamennyire jogosan) elhajtják a szürkeimportos webshopból vásárolt TV garis ügyintézésénél a Samu szakszervizben, mivel a Samsung Hungary adatbázisába nem történt meg a TV gyári kódjának regisztrációja (mivelhogy szürkeimportos a TV), tehát ez egy olyan kifogás, ami aduász az itthoni szakszerviznek, ezzel szerintem sajnos bármikor élhet is, mint egyfajta joker kártyával... de a jelenlegi tendencia az, hogy ezeket a TV-ket is javítják szó nélkül
csak ki tudja, mit hoz a jövő és ez milyen irányba változik...
elvileg a józan ész azt diktálná, hogy ha akárhol az EU-ban vásároltam, akkor az itthoni hivatalos szakszervizben kutyakötelességük garanciálisan foglalkozni vele (mivel a "globális" Samsung hivatalos kirendeltsége), lévén EU tagállam vagyunk, ehhez képest jó magyar szokás szerint megy a kavarás...
no de mindegy, kifaggatom majd az eladót és ha nem tudja lepecsételni és aláírni a HU garipapírt, nem veszem meg a terméket... akkor inkább 159K-ért választom a kalocsaiakat
-
ORCA58
addikt
A 100 Hz es TV-n a 100 Hz kikapcsolható, de 50-Hz-esen nem kapcsolható be a 100hz !
Egyébként az input lag nem a 100Hz miatt van , hanem a képfeldolgozó elektronika összes funkciója miatt összeadódó időveszteségek miatt, ami viszont hardver sebességétől függ!
Minél több funkció kapcsolható ki, annál kisebb. -
c41r0^
őstag
Nem védeni akarom őket (tőlük szeretném én is berendelni a jövő7en a Samu 40C650-et), de nem úgy van, hogy 1 pixelhiba esetén nem is köteles cserélni a készüléket, még akár a Samsung sem (csak monitor esetén)? Meg kéne nézni a Samsung hivatalos közleményét a pixelhibával kapcsolatban, de ugye ez szintén nem lesz mérvadó, mivel szürkeimportos a TV és hiába a Samu gyári garancia, ha a TV nincs regisztrálva a Samu Magyarországnál, akkor a forgalmazó sem tudja emiatt cserélni a Samsungnál a készüléket.
Ez a pixelhiba tehát sztem nem esik bele a 3 napos türelmi időbe, amikoris valami működésbeli hiba esetén azonnali cserére vagy kp visszára jogosult, mert nem működésbeli hiba. Webshopban rendelve a 8 napon belüli, akár indok nélküli elállás és pénzvisszafizetés játszik, amit a cégvezető is szeretne elérni nálad, szerintem.
Tehát az első csere is szvsz a cég jóindulatán múlt. Aztán meg elkezdett gyanússá válni nekik, hogy a második készülék is zsinórban ugyanazzal a hibával jön. Mivel vállalnak beüzemelést, ezért azzal, aki kihozza, be kellett volna üzemeltetni és egyből előtte letesztelni DeadPixelBuddy-val, hogy ő is lássa, hogy van-e hiba, ha van és ő is látja, akkor szerintem szó nélkül visszaveszik, az eddigi tapasztalatok alapján legalábbis.
Persze tudom, ha az ember kiad egy nagy csomó pénzt, akkor tökéleteset szeretne. Ez szerintem pont az a helyzet, amikor mindkét félnek igaza van - a vevő szeretne tökéletes TV-t a nem kevés pénzéért, a kereskedő pedig jogosan jár el, mert a pixelhiba nem hiba a Samsung szerint sem, ezért arra sarkall, hogy elállj a vásárlástól és kp vissza.
Egyébként mit rendeltél tőlük?
[ Szerkesztve ]
-
c41r0^
őstag
Azt hittem, ez csak monitorokra élő, de ezexerint TV-re is ez vonatkozna? Én nem néztem utána, hiszek neked. Mert akkor viszont teljesen jogos a követelésed.
Egyébként milyen TV-t rendeltél? (nyugtass meg, nehogy pont a 40C650 esetében legyen valami aktuális panel szériahiba... )
illetve a beüzemelést nem kérted? én mindenképpen fogom kérni, ha már írják a weblapon, élek vele, hasonló esetet is elkerülendő... ott a faszi előtt PC-re rá, DPB beizzít (alpixel-hiba is kijön vele), 1 perc az egész...
gejala - na ez az, ezt tudtam én is, akkor most mi az igazság...
ha a gyártónak kéne, akkor meg lehet próbálni szakszervizben cseréltetni, de mivel szürkeimportos a TV és a kereskedőnek kéne, akkor meg azért nem erőltetik, mert szürkeimportos és ők sem tudják érvényesíteni ezt a Samsungnál[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
A Samsung pixelhiba garanciája csak akkor él, ha 3 hibás van egy bizonyos nagyságú területen belül vagy összesen több, mint 5 van.
Ha ez nem áll fenn nálad, akkor a kalocsai cég baromi jóindulatú volt, hogy az elsőt is cserélte egyáltalán. Magyarországon nincs olyan, mint az USA-ban, hogy 1 hónapig csak úgy cserélgetheted a készülékeket...szerk: Hmm, és ezt a 3 napos dolgot a kereskedőnek kell biztosítania vagy a gyártónak?
[ Szerkesztve ]
-
c41r0^
őstag
nálam eleve a PC asztalra megy majd a TV, mivel monitorként is használom, szóval elsőnek a PC-re fogom dugni HDMI-n, és majd csak utána a kábeltv koaxra, így muszáj lesz ott várnia... vagy adok neki egy ezrest, hogy maradjon 10 percre, míg megnézegetem a fő dolgokat... nekik is jobb így, mert ha kijön a hiba 10 perc után (mittudom én, 0-ra ugrik random a hangerőszabályozó, mert ilyen is előfordulhat), akkor nem kell kétszer fordulnia a fuvarosnak, az pedig nem kevés benya, akárhol is van a raktáruk, plussz kap egy kis fizukiegészítést... hidd el, mindjárt másképp állnak a dologhoz kis jatt esetén, még akkor is, ha még aznap 20 címre kell kiszállítani...
de meg tudlak érteni, bosszantó lehet nagyon a dolog...
[ Szerkesztve ]
-
c41r0^
őstag
ok, köszi a beszámolót, legalább már tudom, mire készüljek, azt hittem, pozitívabb az összkép, persze akinek nem volt velük problémája, az nem is írt ide... mivel szakmámból adódóan velem ilyen f@szságot úgysem tud elhitetni, majd jól megaszondom neki, hogy nekem nem kell a képembe lökni a kifogas.txt-t, mert tudom, minek hogy és miért úgy kell működnie, nem mellesleg ott lesz még a másik TV-m is
egyébként is, hidegből behozva (kétlem, hogy a raktér fűtött lenne) nem is szabad egyből bekapcsolni, mert a lakásban lévő meleg miatt a pára kiül az elektronikára és zárlatot okozhat... legalább 15 percet illik várni
azért jó, hogy beírtad a tapasztalatodat velük, mégha az negatív is, nekem biztosan segített, legalábbis felkészülni rá
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Na, végre valaki aki ugyanúgy gondolkodik erről a csapatról mint én. Sőt, rosszul is fogalmazok, mert a történtek után szűrődött le ez a vélemény. Én is akartam tévét venni karácsony után, hát, nem tudjuk, talán tavasszal lesz, de különben is rengeteget kellett cserélni belőle, úgyhogy egy darabig nem is hozunk belőle... Akkor meg minek van fent az 5 perc alatt elkészített ingyenes weblapon. Máshol megvettem, és érdekes, jó a tévé...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Leírtam, ők kelletlenkedtek telefonban, így máshol megvettem. Természetesen működik a tévé, a Szegeden illetékes garanciális szervizes csókát hívtuk fel, talán csak sejti, mi a helyzet ezzel a tévével, ő mondta, hogy tavasz óta lehet kapni a modellt, és semelyikkel se volt még gond, egy két apróbb beállítási gond volt, de ennyi.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Az Auchanban nem lehetett kipróbálni, cserébe olyan bontatlan volt a doboz, hogy úgy kellett leműteni a tévéről. Azt tuti nem rakta össze 2 heti használat után senki...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Húz ki belőle az antenna kábelét, már jónak kellene lennie, de próbaképp a scart-ot, hdmi-t, stb is. Ha onnantól csendben marad, vegyél hozzá egy galvanikus leválasztót, és meg is van oldva, 500Ft körül van.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Aktív témák
LCD TV topic összevonásra került a LED TV topiccal.
Fáradjatok át a másik topicba a kérdésekkel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest